Материалдар / «Қыс өрнегі»\«Қыстайтын құстарға арналған астау»

«Қыс өрнегі»\«Қыстайтын құстарға арналған астау»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастыру қызметінің технологиялық картасы Ұйымдастырылған қызмет:Қоршаған орта\құрастыру Тақырыбы:«Қыс өрнегі»\«Қыстайтын құстарға арналған астау»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2022
284
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастыру қызметінің технологиялық картасы

Ұйымдастырылған қызмет:Қоршаған орта\құрастыру

Тақырыбы:«Қыс өрнегі»\«Қыстайтын құстарға арналған астау»

Мақсаты: қысқы табиғатты бақылап, қарапайым өзгерістердіатай білуге үйрету. Қысқы табиғат құбылыстары (қардың жауғаны, аяз)қыс мезгілі туралы білімдерін арттыру;табиғат құбылыстары туралы түсінігін кеңейту;шыдамдылыққа тәрбиелеу.сүйіспешілік.қамқорлық, әдемілік.\ балалардың құстар және олардың тіршілік туралы білімдерін кеңейту; құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. ұсақ құрылыс бөліктерін көлеміне қарай біріктіріп, біртұтас затты құрастыруды және құстарға қамқор болуды үйрету; құрастыру барысында эстетикалық және көркемдік талғамын тәрбиелеу; балалардың зейіндері мен қабылдау қабілеттерін дамыту.

Қажетті құрал-жабдықтар: бала санына жететіндей жіңішке таяқшалар. ұсақ құрылыс материалдары, құстар

Әдіс-тәсілдері:көрнекілік, сөздік, практикалық.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық- қозғаушылық

- Балалар, айналаға көз салыңдаршы, не байқап тұрсыңдар?

- Қар жылдың қай мезгілінде жауатын еді?

«Қыс туралы кім көп біледі?» ойыны.

- Айналаның бәрі аппақ қар.

- Қыс мезгілінде.

Балалар шеңбер бойына тұрып, бір-біріне ойыншықты бере отырып, қыс мезгілі туралы айтады

Ұйымдастыру-іздестіру










- Балалар, ағаштарға қараңдаршы, қандай өзгеріс байқап тұрсындар?

- Дұрыс айтасыңдар, ағаштарда қар жамылған. Кәне, енді бәріміз сол ағаштарға барайық.

- Біз жүріп келе жатқанда қандай дыбыс естіледі?

- Ал қардың неліктен сықырлайтындығын білесіңдер ме?

Бүгін ауа-райы қандай болып тұр.

- Қар күн суық, аяз болғандықтан сықырлайды екен. Ал күн сәл жылынса болды, қар сықырламайды. Кәне, тағы да аяқтарыңмен қарды басып жүріп көріңдерші.

- Міне, балалар, ағаштарға да жеттік. Ағаштардың бұтақтары майысып тұр, себебі олардың бұтақтарына қар жабысып қалған. Демек балалар, қар қандай екен?

- Дұрыс айтасыңдар, қар жабысқақ екен. Оны дәлелдеу үшін қолдарыңмен қарды ұстап көріңдерші.

Бірақ та қарды қолғапсыз ұстасақ тез ери бастайды екен. Демек, қар ериді. Қар ерігенде не пайда болады?

- Дұрыс айтасыңдар, енді өздеің жүріп келген жолға қараңдаршы, не байқалады?

- Ол кімдердін ізі?

Яғни, балалар, қардың үстімен адам немесе жануар жүрсе де із қалады екен. Міне, мына із ненің ізі деп ойлайсыңдар?

Демек, қардың үстіне сурет салуға да болады екен. Біз қазір қардың бетіне құстың ізінің суретін саламыз. Қардан тағы да не жасауға болады? Оларды бір сөзбен қар мүсіндері деп атаймыз. Міне, қардың жабысатындығын тағы да дәлелдедік. Егер де қар бір-біріне жабыспаса, онда біз мүсін жасай алмайтын едік. Алайда қардың барлығынан мүсін жасай аламыз. Себебі, кейбір жауған қарлар жабыспайды. Мысалы, кебір жауған қарлар жабыспайды. Алғаш жауған қар бір-біріне жабыспайды, өйткені ол ақша қар деп аталады. Енді қарды бақылайық. Қар неге ұқсайды? Сол жұлдызшалар бір-бірімен ұйысы біріккен кезде жапалақтап жауады екен. Жалпы қар түйіршіктері жұлдызша түрінде ғана емес әртүрлі болады екен.

- Қыс сендерге несімен қызықты?

Қыста қандай ойындар ойнаймыз? Сендер атаған ойындарды не үшін жазда ойнай алмаймыз? Демек, қыстың көркі қар екен. Ал қысты күні суық аяз деп атаймыз. Қыстың пайдасы, балалр сырғанақ тебеді, қар көп жауса ауыл шаруашылығына пайдалы. Зияны адамдар далада көп тұрып қалса, тоңады, өсімдіктер үсіп кетеді. \

Үлгі суретпен жұмыс

Астаудың суретін көрсетеді, пысықтайды. Оның ағаштан, темірден жасалатынын, ал өздерінің оны ұсақ құрылыс бөліктерінен құрастыратындарын түсіндіреді.

«Менің қолымда не бар?» дидактикалық ойыны

Жұмысқа қажетті құрылыс материалдарын көрсетіп, оның не екенін, не үшін керектігін сұрайды, жауаптарын толықтырады. Құрастыру жолын түсіндіріп, бірге жасатады:

  • ең кішкентай кірпішті көлденең қоямыз;

  • кірпіштің екі жағына тігінен ең кішкентай текшені қоямыз;

  • кірпіштің жанынан кішкентай пластиналарды қырымен қоямыз.

Тәрбиеші балалармен бірге жұмыс жасайды және құрастыру барысын бақылап, көмектеседі.

- Ағаштарды қар басып жатыр..

Балалар балабақша ауласындағы ағаштарға аяңдап барады..



- Қар сықырлайды.



- Жоқ, білмейміз.



- Суық болып тұр.

Балалар әрі-бері жүріп қардың сықырлағанына мәз болып қуанады. .

- Жабыспақ.

Балалар қолғап киген қолдарымен қарды ұстап, жерге қайта тастады да қолдарына жабысқан қарды көреді.

Қар еріп кетеді.



- Су пайда болады.



- Іздер байқалады.



- Біздің ізіміз.



- Құстың, қарғаның ізі. Балалар тәрбиеші алдын ала дайындап қойған жіңішке таяқшаларды алып сурет салады.

- Аққал , қолтырауын, тасбақа жасауға болады.

- Жұлдызшаларға ұқсайды.



Ойынымен қызықты.

Сырғанақ тебеміз, шаңғы тебеміз, коньки тебеміз.

Өйткені қар жазда жаумайды.

Үлгі суретті тамашалайды.


Мұқият қарап тыңдайды.

Тәрбиешінің әрекетін бақылайды, жасалу жолын түсіріп алады.



Тәрбиешінің басшылығымен астауды құрастырады.

Рефлексивті – Түзетушілік

Тәрбиеші балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін , көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды. Бүгінгі жиынның түйінді ойы немесе тақырыбы жайлы естеріне түсіріп, сұрақтар қоя отырыппысықтайды.

«Қырынан, көлденеңінен, үстіне» деген жаңа сөздердің мағынасын түсіндіріп, бекітеді.

Жасаған астауларына құстарға арнап жем салғызады. Үнтаспа қосылып, үй құстарының дауыстары қайта шығады.

Тәрбиеші балаларды мадақтайды.

Жаңа сөздердің мағынасын түсініп алады.

Балалар топқа оралғаннан кейін

көңіл күйлерін дәпердегі таңбаларға белгілейді..

Үлгі суретті тамашалайды.

Астауға жем салады.

Құстардың дауыстарын тыңдайды.


Күтілетін нәтиже:

Біледі:қысқы табиғатты, қарапайым өзгерістерді бақылап, суық, аяз, қардың жаууы туралы айта білуі керек.\ сөздік қорларын жаңа сөздермен байыта отырып сөйлеу барысында дұрыс пайдалануды.

Игереді:қыс мезгіліндеауа райының суытып аяз болатындығын, қардың аяз күндері сықырлайды, қардың ерігенінен су пайда болатынын, ағаштардың да қар жамылатынын.\ құрастыру барысында эстетикалық және көркемдік талғамды

Меңгереді:қыс мезгілі мен қардың адамдар мен өсімдіктер үшін пайдасы, аяз туралы, қардың қасиеті туралы білімді игереді. \сюжет бойынша жұмыстарын біріктіріп, қалпына келтіруді.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ