Материалдар / қыс қызығы ашық оқу қызметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қыс қызығы ашық оқу қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
қыс қызығы ашық оқу қызметі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2021
274
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы:Қатынас

Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті:Тіл дамыту

Сабақтың тақырыбы: «Қыс қызығы»

Сабақтың мақсаты: . Қыс мезгілінің табиғи ерекшеліктерін меңгерту

.Схема бойынша суреттің мазмұнын құруға және сөздерді байланыстырып айтуға дағдылындыру.Тіл мәдениетін қалыптастыру.

Сабақтың міндеттері:

Білімділік:Қыс мезгілі,қысқы ойындар,қысқы табиғат,қысқы еңбек жайлы түсінік беру. Затты зерттеуге алгаритм жасауға үйрету.градтаж техникасын меңгерту.

Дамытушылық:Танымдық, шығармашылық қасиеттерін,тілін,сөздік қорын дамыту.Сабаққа қызығушылығын арттыру

Тәрбиелілік: Табиғатқа, қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін арттыру.Шыдамдылыққа тәрбиелеу.

Түрі: Ашық сабақ.

Типі:Дамыта оқыту «Тәй-тәй» бағдарламасы.

Қолданылғанәдіс-тәсіл:Сұрақ-жауап,топпен,Триз,тірек-сызба,алгаритм, тәжірибелік,көрнекілік,ойын ,сөздік,схема арқылы әңгіме құрау.

Көрнекіліктері:«Таңғажайып алаңы» ойыны,схемалар,суреттер,мұз,зертхана приборлары,май шам, бояу,стек,сүлгі.

карточкалар,зерттеу құралдары,май шам,бояу,қатты қағаз.

Сабақтың барысы:

Амандасу (Қайырлы күн,сәлеметсіз бе?,хош келдіңіздер,төрлетіңіздер,Good morning!)

Амансың ба нұрлы күн!

Амансың ба қара жер!

Аман –есен болайық!

Бейбітшілік қалайық! Амандасу түрлерін көрсетеді.(қолымен,басынан сипалап,бетінен ұстап,құшақтап)

Ұйымдастыру кезеңі.

  • -Балалар бір сәт өзімізді – сыртта, таза ауада тұрғандай елестетейік.

-Айнала қандай?

-Қар қандай?

-Ал мұз ше?

-Ауа қандай?

-Терезелерде не бар?

Қыс қандай болады? (қарлы,боранды,аязды)

Қыста аулада қай құсты кездестіруге болады?

-Яғни, мұның барлығы қай кезде болады?

(балалардың жауабы)

Қазір қыстың нағыз ортасы. Бұл мезгілді сықырлауық қыс немесе жалтыр қыс деп те атайды сен білесің бе?

Иә білемін айнала ақ көрпеге оранып, тап-таза күйге енеді.

Ал біз болсақ, қыстан, аяздан қорықпаймыз. Жылы киініп, шанамен сырғанап, шаңғы тебеміз.

Қыста ауа райында қандай өзгерістер болады?

Жерді қар басады.Өзенді мұз басады.

Құстар ән салмайды.Ағаштар өспейді.

Жәндіктер тығылып қалады.

Адамдар қалың киінеді.

Қыс айлары жайлы біз не білеміз?.

Желтоқсан-жыл аяғы қыстың басы ол,суық,ызғарлы болады.

Қаңтар-Жыл басы қыстың ортасы ол ең қарлы ай.Бұл айда қатты суық,үскірік аяз болады.

Ақпан -жел мен боранның айы.Бұл айда ең ауыр,әрі суық дүлей борандар болады.

Ойын тапсырмалар

1 тапсырма Балалар сендер қалай ойлайсыңдар қыс жақсы ма? жаман ба?

Қыстың жақсы және жаман жақтарын айтады.

2 « Ғажайып баспалдақ»

Мына сөздері қатыстырып екі жол өлең құрастыр

1.Бар,қар.2.Ойнады,Тоңбады.3.Мұз,біз.

3 «Сөйлемді аяқта»

1.Қырау басқан ......(әйнек,ағаштар)

2.Балалар аққала.....(Жасады,жасап ойнады)

3.Қар жапалақтап .......(Жауып тұр,жауады)

4 №4 «Ұқсастығын тап»

Мұз жылтыр не сияқты?

Қар ақ не сияқты?

Балалар оталықтарға фишка бойынша бөлінеді

Ережелерді түсіндіріп өту. Олай болса іске сәт, балалар!

1.Тіл дамыту орталығы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:

Ойын «Таңғажайып алаңы»

Тіл дамыту сабағы

Оқылатын өлең:

Ш.Ахметов.

Аяз қысып,

Өрнек сызып.

Терезені торлайды.

Қарға омбығып,

Бет домбығып.

Сырғанап жастар ойнайды.

Кейде ұлып,

Кейде ысқырып.

Ұйтқып боран соғады.

Бөбектерім айтыңдаршы

,Бұл қайкезде болады?

Тәрбиеші қыс туралы өлең оқығаннан кейін оған талдау жасайды.

Ойын шартын түсіндіру.

Төрт ойыншыға сегіз тапсырма

Схема бойынша әңгінің жоспарын құру.

Ол қандай ағаш?

Суретке тақырып қояйық.

Балалар не істеп жүр.Олардың көңіл-күйлері қандай?

Саған қармен ойнаған ұнай ма?

1схема «Жыл мезгілі мен ауа-райы»

Суретте қандай жыл мезгілі берілген?

Сен оны қайдан білдің?

2схема «Қысқы табиғат»

Ағаштарда не байқадың .Жерден не көрдің.

3схема «Қысқы еңбек»

Қыста қандай еңбек істеледі ? Адамдар не жұмыс жасап жатыр?

4схема «Балалардың ойындары»

Балалар не істеп жүр. Олардың көңіл күйлері қандай?

«Қыстың шуақты күні.Жапалақтап қар жауып тұр.Айнала аппақ.Ағаштарды қырау басқан.Үйлердің төбеінде де қар.Жерде омбы қар.Адамдар жолды қардан тазартады.Ал балалар көңілді.Үйткені олар қардан аққала жасады.Шана,шаңғы тепті.Мұзда сырғанап ойнады.

.1. «Қызықты тапсырма.»

2 «Ойланып көр.»

3 «Жұмбақ шеш»

Тірек сызба бойынша жұмбақ жасырады.

Ол көңілді сайқымазақ емес

Үш қабатты бірақ үй емес

Қайырымды бірақ дәрігер емес (аққала)

4 «Тақпақ айт»

Тірек –сызбаны пайдаланып қыс туралы тақпақ оқу.

Бір топ бала далада

Соқты қардан аққала,

Мұрны сәбіз үп-үшкір.

Көзі көмір қап-қара.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!