Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзім жоспары. Берел қорғандары 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
СAБAҚ: 2-сабақ |
Мектеп: Мектеп: «№ 60 жалпы білім беретін орта мектеп» КММ |
|||||||||||||||||||
Күні: 11.09.2020ж |
Мұғaлімнің есімі: Сыдыкова Алтынгул Сыражовна |
|||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 |
Қaтысқaндaр сaны: |
Қaтыспaғaндaр |
||||||||||||||||||
Пәні: Қазақстан тaрихы |
Сaбaқтың тaқырыбы: Берел қорғандары |
|||||||||||||||||||
Сaбaқ негізделген оқу мaқсaты (мaқсaттaры) |
5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттай алады. 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттай алады. |
|||||||||||||||||||
Сaбaқ мaқсaттaры |
Бaрлық оқушылaр: Берел қорғандарынан табылған олжаларды анықтайды. |
|||||||||||||||||||
Оқушылaрдың бaсым бөлігі: Берел қорғандарынан табылған олжалар сақтардың өнері мен дүниетанымын білдіретін бұйымдар екендігін суреттермен сипаттайды. |
||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылaр: Берел қорғандарынан табылған бұйымдарды басқа археологиялық бұйымдардың ерекшеліктерімен салыстырып талқылайды. |
||||||||||||||||||||
Ойлaу дaғдылaрының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
|||||||||||||||||||
Тарихи концепт |
Айырмашылық пен ұқсастық: Берел қорғандарынан табылған бұйымдар мен Есік обасынан табылған бұйымдардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстырады. |
|||||||||||||||||||
Бaғaлaу критерийлері: |
1. Берел қорғандарынан табылған олжаларды сипаттамасына қарай анықтау; 2. Берел қорғандарынан табылған археологиялық олжалар арқылы сақтардың қолданбалы өнері мен дүниетанымын суреттермен сипаттау; 3. Берел қорғандарынан табылған олжалардың ерекшеліктерін басқа археологиялық олжалармен салыстыру; 4. Берел қорғандарынан табылған олжалардың ерекшеліктерін талқылау. |
|||||||||||||||||||
Тілдік мaқсaт |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Грифон, «алтын қорыған грифтер», ата-бабалар аруағы, ер-тоқым аппликациясы, Геродот, самұрық, дүниетаным |
|||||||||||||||||||
Құндылықтaрғa бaулу |
- Сыни ойлау дағдысын қалыптастыру; - Толеранттылық сананы қалыптастыру; - «Мәңгілік ел»: Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылықтарына сүйене отырып, оқушыларды мәдени мұралар мен тарихи ескерткіштерге, өнерге құрметпен қарауға баулу. |
|||||||||||||||||||
Пәнaрaлық бaйлaныстaр |
География , дүниежүзі тарихы |
|||||||||||||||||||
АКТ дағдыларын қолдану Aлдыңғы білім |
Интерактивті тақта Берел қорғандары ("Кестелі орамал") |
|||||||||||||||||||
Жоспaр: |
||||||||||||||||||||
Жоспaрлaнғaн |
Сaбaқтaғы жоспaрлaнғaн іс-әрекет |
Ресурстaр |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі: 2 мин 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сағат бойынша достар» тренингі арқылы жағымды ахуал қалыпастыру. Мақсаты: бір-бірін қолдау, жақсы көңіл-күй сыйлау, өзара көмектесу, жылылық сезіну, сенімділік қалыптастыру. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер жасай тұрып, сағат тілімен бір-біріне ым-ишара, қозғалыспен бүгінгі күнге жақсы көңіл күй сыйлайды. Күлімсіреңіз, қол бұлғаңыз, көз қысыңыз, шапалақтаңыз, жылы сөз айтыңыз, бас иіңіз, сәттілік тілеңіз, қошеметтеңіз. Санау арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді, топтарға атау беріледі. І топ «Этнографтар», ІІ топ «Археологтар», ІІІ топ: «Тарихшылар» Алдыңғы білімге шолу: "Кестелі орамал" әдісі арқылы сұрақтармен алдыңғы білімге шолу жасау. Оқушылар орамалды бір-біріне беру арқылы сұрақтарға жауап береді. 1.Берел қорғандары қай жерден табылды ? 2. Берел қорғандарынан нелер табылды? 3. Берелдіктер мәйітті қалай жерлеген? 4. Берел жерлеу орындарынан тағы қандай бұйымдар табылды? 5. Адаммен бірге жерленген жануар ? 6. Берел қорғандары қай ғасырға жатады? 7. Саркофаг деген не? Қалыптастырушы бағалау: оқушылардың дұрыс жауаптарын «Үш шапалақ» әдісімен бағалау. |
Топ аттары жазылған қима қағаздар, интербелсенді тақта-бейне- жазба, оқулық,
https://fsd.multiurok.ru/html/2017/02/18/s_58a8a0d0800b5/img2.jpg |
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы: 25 мин |
ІІ. Ой шақыру. Тақырыпқа шығу. Балаларға бүгінгі сабаққа қатысты суреттер интертақтадан көрсетіледі.
- Мына суреттерден ненің бейнесін көріп тұрсыздар? - Археологиялық олжалар қалай аталуы мүмкін? - Қай жерден табылған олжалар деп ойлайсыздар? Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары таныстырылады. АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып, оқушыларға тақырыпты түсінуі үшін «Берел қорғандары» атты бейнетүсіндірме көрсету. Бейнетүсіндірме бойынша сұрақтар: - Бейнетүсіндірме бізге нені әңгімелеп берді? - Бейнетүсіндірмеден қандай археологиялық олжалар туралы көріп білдік? (мүсін, әшекей заттар, қолданбалы өнер бұйымдары, сәндік бұйымдар) - Берел қорымынан табылған олжалар сақ тайпасының өнері мен дүниетанымын сипаттайды дегенді қалай түсінесіңдер? Бағалау критерий: Берел қорғанынан қолданбалы өнер мен дүниетанымды сипаттайтын археологиялық олжалар табылғандығын түсіну. Дескриптор: - Сұрақтарға оқушылар жеке жауап береді; - Берел қорғандарындағы жерлеу орнынан басқа да олжалар табылғанын түсінеді; - Алған білімдерін сабақ барысында қолданады; Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» арқылы бағалау. 1- тапсырма: «Сиқырлы жалаушалар» әдісі. Жеке жұмыс Тақтаға бірнеше археологиялық олжалардың сипаттамасын білдіретін тірек сөз тіркестері жалаушаларға жазылған. Оқушылар «сиқырлы жалаушадағы» жазылған сөздерді оқып, қайсысы Берел қорғанынан табылған археологиялық олжалар екендігін анықтайды. 1-ші жалауша: Құс басты, жыртқыш денелі, қос мүйізді, қос қанатты мүсін (Берел қорғанынан табылған грифон мүсіні) 2-ші жалауша: Таутеке мүйізді ғажайып қырандар бейнелі маскалар (Берел қорымынан табылған жылқы әшекейі) 3-ші жалауша: Бұл жәдігер жерленген адамның билік иесі болғанын білдіреді (Алтын грифон) 4-ші жалауша: Жәдігер аң бейнесімен өрнектеліп, жұқа ақ алтынмен қапталған. (ат әбзелдері) 5-ші жалауша: Қоңыр минералды бояумен боялған (құмыралар) Бағалау критерий: 1. Берел қорғандарынан табылған олжаларды сипаттамасына қарап анықтау. Дескриптор: 1. Берел қорғандарынан табылған олжаларды басқа археологиялық олжалар арасынан тауып анықтайды; Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. жасыл -түсіндім, сары-орташа түсіндім, қызыл-түсінбедім. 2-тапсырма: Топтық жұмыстар. І топ «Ауызша микрофон» әдісімен жұмыс жүргізеді. Тапсырмасы: Берел қорғанында жылқылардың неліктен адамдармен бірге жерленгенін және жылқылардың неліктен ерекше әсемделгенін анықтап, сипаттаңыз. ІІ топ «Суреттер сыры» әдісімен жұмыс жүргізеді. Тапсырмасы: Берел қорғанынан табылған бұйымдарды суреттермен сипаттаңыз. (Суреттер: қос қанатты грифон, мысық тектес аң бейнелі маска, самұрық бейнесі, ат-әбзелдері)
ІІІ топ «Этнографтар» тобы «Кластер» әдісімен жұмыс жүргізеді. Тапсырмасы: 2500 жыл бұрынғы сақ өнерін және оның ерекшеліктерін мәтіннен анықтап, топта талқылаңыз, сипаттаңыз. Бағалау критерий:
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісімен оқушылар бір-бірін бағалайды. 3 тапсырма: Венн диаграммасы. Жұптық жұмыс Берел қорғандарынан табылған археологиялық олжалар мен Есік обасынан табылған олжалардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстырыңыз.
Берел қорғанынан табылған олжалар Есік обасынан табылған олжалар Дескриптор:
Бағалау критерий: 1. Берел қорғандарынан табылған бұйымдардың ерекшеліктерін табу, талқылау; 2. Есік обасынан табылған олжалардың ерекшеліктерін табу, талқылау; 3. Берел қорғандарынан табылған олжалардың Есік обасынан табылған олжалармен айырмашылықтарын салыстыру, талқылау; 4. Екі қорғаннан табылған олжалардың ұқсастықтарын анықтау; Қалыптастырушы бaғaлaу: «Отшашу» әдісі арқылы бaғaлaу. Оқушылар бір-бірін мадақтайды. |
Қазақстан тарихы 5-сыныбына арналған оқулық. Авторлары: С.Р.АхметоваА.М.Ибраева, А.А. ҚұлымбетоваА.С.Мағзұмова, А.М.Марқабаева Астана, НЗМ, 2017ж. Бейнетүсіндірме https://youtu.be/Ovd6VUdmRhY https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/02b3/0003bfba-2ed26464/img7.jpg
https://fsd.multiurok.ru/html/2017/02/18/s_58a8a0d0800b5/img2.jpg Нұсқаулық https://youtu.be/x1v4aY-gyTk
https://fsd.multiurok.ru/html/2017/12/05/s_5a26c62e32106/img4.jpg 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |