қысқа мерзімді жоспар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар Жаратылыстану сабағынан 2-сынып. Әдіскермен бірге жасалынған Қате жоқ Сагадиева Арайлым Муратовна
Материалдың қысқаша нұсқасы

«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК

Ээээ Қазақстан Республикасының Білім және ғылымминистрлігі

«Бекітемін»___________

Колледж әдіскері:Музапарова Д.Б.

Келісемін» ___________







Сабақ жоспары


Тақырыбы: «Денеге қалай күтім жасаймыз»

Өтетін орыны: ЖОБ №4 орта мектеп КММ

Сынып: 2 «В»

Мерзімі: 02.12.21ж

Тобы: 401

Машықкер: Жанатхан Өміргүл

Баға: «___» __________________













Семей 2021 жыл



Қысқа мерзімді жоспар

   

kairshanz@mail.ru

Бөлім:


Машықкердің аты-жөні

Жанатхан Өміргүл

Күні:

02.12.21ж

Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Денеге қалай күтім жасаймыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.3.4- денсаулық сақтаудағы жеке гигиена рөлін анықтау:

2.2.3.5-тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы рөлін анықтау:

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Суреттерде не көріп тұрғаны жайлы барлығы айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі:Гигиена жайлы қойылған сұрақтарға жауап бере алады.

Кейбір оқушылар:Жеке бас гигиенасы туралы қосымша ақпараттар айта алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу

 

Жұмыс ережесін келісу

     Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

     Уақытты үнемдейміз!

   Нақты,дәл жауап береміз!

      Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

       Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


Ережені қайталайды.















Сабақтың ортасы

15 мин





















2 мин



18 мин

Ойлан,тап!

Ішіңнен бір жануар туралы ойла. Оны атамай,қимылмен ыишарамен көрсет. Жасырған жануарды достарың тапты ма?

Дескриптор:

  • Жануарды қимылмен көрсете алады.

Жануарлардың топтары.

Жануарларды ата. Оларды қандай топтарға бөлуге болады?

Кесіртке мен жыланды сипатта. Олар қалай қозғалады? Осылай қозғалатын тағы қандай жануарларды білесің?

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап бере алады;

  • Жануарларды сипаттай алады.


Тасбақа, кесіртке, жылан бауырын жерге тигізіп қозғалады. Мұндай қозғалысты «бауырымен жорғаау» дейді. Бұл жануарлардың бауырымен жорғалаушылар аталуы осыдан шыққан.

Салыстыр.

Суреттерге қара. Қайсысы бауырымен жорғалаушыларға жатады? Тағы қандай жануарлар бейнеленген? Олар қайда мекендейді?


Бақа, саламандра, құрбақа мен құйрықты бақа қосмекенділерге жатады. Сырт қарағанда, олар бауырымен жорғалаушыларға ұқсайды. Бірақ бауырымен жорғалаушылардың терісі құрғақ, мүйізді қабыршақ болады. Қосмекенділердің терісі үнемі ылғалды қажет етеді.

Суқоймаға өзен, көл, теңіз, мұхит жатады. Суойма ұлу,балық,ондатр мен қосмекенділер (бақа,құйрықты бақа,қолтырауын) мекендейді.


Дескриптор:

  • Жануарларды салыстыра алады;

  • Мәтінді оқи алады.



Сергіту сәті:

«шырша, бүршік, қоян» ойыны

Шырша дегенде қолды екі жаққа созу, бүршік дегенде отыра қалу, қоян дегенде секіру керек.


Балықтың дене құрылысы.

Суретке қара. Көрсетілген дене мүшелері қандай қызмет атқарады?

Дескриптор:

  • Балықтың дене құрылысын айта алады.


Зертте.

Балықтар,бауырымен жорғалаушылар мен қосмекенділердің қандай ұқсастығы мен айырмашылығы бар?


Есте сақта!

Көптеген балықтардың денесін қабыршақ жауып тұрады. Олардың жүзбеқанаттары мен құйрығы бар. Қосмекенділер мен бауырымен жорғалаушылардың дене құрылысы бастан, дене және төрт аяқтан тұрады. Жыланнан басы бауырымен жорғалаушыларда мойын болады.



Жануарларды қимылмен көрсетеді










Жануарларды сипаттай алады.


-














ҚБ: пішіндер арқылы бағалау









ҚБ: пішіндер арқылы бағалау




















Оқулық


Суреттер

















суреттер








Оқулық









Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс: Бағдаршам

Үй тапсырмасы: Өздері қалаған жануар туралы ізденіп келу.

Кері байланыс жасайды.

ҚБ қойыла-ды.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2021
474
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі