Материалдар / қысқа мерзімді жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар Жаратылыстану сабағынан 2-сынып. Әдіскермен бірге жасалынған Қате жоқ Сагадиева Арайлым Муратовна
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2021
368
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК

Ээээ Қазақстан Республикасының Білім және ғылымминистрлігі

«Бекітемін»___________

Колледж әдіскері:Музапарова Д.Б.

Келісемін» ___________







Сабақ жоспары


Тақырыбы: «Денеге қалай күтім жасаймыз»

Өтетін орыны: ЖОБ №4 орта мектеп КММ

Сынып: 2 «В»

Мерзімі: 02.12.21ж

Тобы: 401

Машықкер: Жанатхан Өміргүл

Баға: «___» __________________













Семей 2021 жыл



Қысқа мерзімді жоспар

   

kairshanz@mail.ru

Бөлім:


Машықкердің аты-жөні

Жанатхан Өміргүл

Күні:

02.12.21ж

Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Денеге қалай күтім жасаймыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.3.4- денсаулық сақтаудағы жеке гигиена рөлін анықтау:

2.2.3.5-тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы рөлін анықтау:

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Суреттерде не көріп тұрғаны жайлы барлығы айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі:Гигиена жайлы қойылған сұрақтарға жауап бере алады.

Кейбір оқушылар:Жеке бас гигиенасы туралы қосымша ақпараттар айта алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу

 

Жұмыс ережесін келісу

     Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

     Уақытты үнемдейміз!

   Нақты,дәл жауап береміз!

      Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

       Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


Ережені қайталайды.















Сабақтың ортасы

15 мин





















2 мин



18 мин

Ойлан,тап!

Ішіңнен бір жануар туралы ойла. Оны атамай,қимылмен ыишарамен көрсет. Жасырған жануарды достарың тапты ма?

Дескриптор:

  • Жануарды қимылмен көрсете алады.

Жануарлардың топтары.

Жануарларды ата. Оларды қандай топтарға бөлуге болады?

Кесіртке мен жыланды сипатта. Олар қалай қозғалады? Осылай қозғалатын тағы қандай жануарларды білесің?

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап бере алады;

  • Жануарларды сипаттай алады.


Тасбақа, кесіртке, жылан бауырын жерге тигізіп қозғалады. Мұндай қозғалысты «бауырымен жорғаау» дейді. Бұл жануарлардың бауырымен жорғалаушылар аталуы осыдан шыққан.

Салыстыр.

Суреттерге қара. Қайсысы бауырымен жорғалаушыларға жатады? Тағы қандай жануарлар бейнеленген? Олар қайда мекендейді?


Бақа, саламандра, құрбақа мен құйрықты бақа қосмекенділерге жатады. Сырт қарағанда, олар бауырымен жорғалаушыларға ұқсайды. Бірақ бауырымен жорғалаушылардың терісі құрғақ, мүйізді қабыршақ болады. Қосмекенділердің терісі үнемі ылғалды қажет етеді.

Суқоймаға өзен, көл, теңіз, мұхит жатады. Суойма ұлу,балық,ондатр мен қосмекенділер (бақа,құйрықты бақа,қолтырауын) мекендейді.


Дескриптор:

  • Жануарларды салыстыра алады;

  • Мәтінді оқи алады.



Сергіту сәті:

«шырша, бүршік, қоян» ойыны

Шырша дегенде қолды екі жаққа созу, бүршік дегенде отыра қалу, қоян дегенде секіру керек.


Балықтың дене құрылысы.

Суретке қара. Көрсетілген дене мүшелері қандай қызмет атқарады?

Дескриптор:

  • Балықтың дене құрылысын айта алады.


Зертте.

Балықтар,бауырымен жорғалаушылар мен қосмекенділердің қандай ұқсастығы мен айырмашылығы бар?


Есте сақта!

Көптеген балықтардың денесін қабыршақ жауып тұрады. Олардың жүзбеқанаттары мен құйрығы бар. Қосмекенділер мен бауырымен жорғалаушылардың дене құрылысы бастан, дене және төрт аяқтан тұрады. Жыланнан басы бауырымен жорғалаушыларда мойын болады.



Жануарларды қимылмен көрсетеді










Жануарларды сипаттай алады.


-














ҚБ: пішіндер арқылы бағалау









ҚБ: пішіндер арқылы бағалау




















Оқулық


Суреттер

















суреттер








Оқулық









Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс: Бағдаршам

Үй тапсырмасы: Өздері қалаған жануар туралы ізденіп келу.

Кері байланыс жасайды.

ҚБ қойыла-ды.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!