ІІІ. «Миға шабуыл» әдісі
арқылы оқушыларды сөйлету.
1. Өлең шумағын әр топ
оқиды, авторын анықтайды.
Авторы: Абай
Құнанбайұлы.
ІV.Алдыңғы оқу. Өтілген
ақпараттарды еске түсірту. Топ басшылары жауаптарды тыңдайды,
бағалайды.
1. Сұрақ- жауап
әдісі. Әр топқа Абай Құнанбайұлы
туралы сұрақтар беріледі. Топта сұрақтарды талдайды, жауап
береді.
І топ
1. Абай кім?
2. Абайды кімдер тәрбиелеген?
3. Абай қандай тілдерді жақсы
білген?
ІІ топ
1. Абай Құнанбаев қашан, қайда дүниеге
келген?
2. Абай ең бірінші қайда оқиды?
3. Абай алғашқы өлеңін қашан
жазады?
ІІІ топ
1. Абайдың шын аты кім?
2. Әкесі Абайды қайда оқуға
берген?
3. Абайдың жыл мезгілдері туралы қандай өлеңдері
бар?
Дескриптор
- Берілген сұрақтарды
түсінеді
- Сұрақтарға дұрыс, лайықты
жауап береді
Бағалау:
"Үш шапалақ"
әдісі
2. "Сандар
сөйлейді"
Әр топқа сандар беріледі.
Берілген сандар нені білдіретінін анықтайды, бір сан есімге
морфологиялық талдау жасайды.
Дескриптор
-
Сандарды дұрыс
айтады
-Сандар нені білдіретінін
анықтайды
-Сан есімнің морфологиялық
талдауын жасайды
Бағалау "Бағдаршам"
әдісі
Оқушылардың жаңа сабаққа
деген қызығушылықтарын ояту.
Жалпы сыныпқа
сұрақ:
Абай Құнанбайұлының қандай
өлеңдерін білесіңдер?
Оқушылар алдын-ала берілген
тапсырма бойынша жаттап келген өлеңдерін
айтады.
Интерактивті тақтадан Абай
Құнанбайұлының «Ғылым таппай мақтанба өлеңі» туралы бейнебаян
көрсетіледі.
ІV. Сөздікпен
жұмыс.
Мұғалім интерактивті тақтадан
тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады.
Оларды оқиды, оқушыларға
қайталатады.
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа
сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Айтылым. Дұрыс айтылуымен
ауызша жаттығу жүргізеді.
V. Оқылым. Мәтінмен
жұмыс.
"Ғылым таппай мақтанба"
өлеңін мәнерлеп оқиды.
VІ.
Тыңдалым. "Bilimlend" онлайн
мектебінен "Ғылым таппай мақтанба" өлеңін
тыңдату
«Түртіп алу»
әдісі бойынша тапсырманы
орындайды.
Бес жақсы
нәрсе
Бес жаман
нәрсе
Дескриптор
-Өлеңді мәнерлеп
оқиды
-Өлеңнің мазмұнын
түсінеді
-Өлеңнің тақырыбын
анықтайды
-Негізгі ақпараттарды
анықтайды
Бағалау "Бас бармақ"
әдісі
Рефлексия "Жетістік
баспалдағы" бойынша әр оқушы өзі тұрған баспалдақты
таңдайды.
Бағалау критерийі:
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оқушы
|
Берілген сұрақты дұрыс
түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке
қатысу.
|
1
|
берілген сұрақтарды
түсінеді;
|
1
|
сұрақтарға дұрыс жауап
берді;
|
2
|
Сандарды дұрыс
айтады
|
1
|
2
|
Сандар нені
білдіретінін анықтайды
|
2
|
Сан есімнің
морфологиялық талдауын жасайды
|
1
|
|
3
|
Өлеңді мәнерлеп оқиды
Мазмұнын түсінеді
Негізгі ақпараттарды
анықтайды
|
1
1
1
|
|
|
Барлығы
|
10
|
ҚБ «Бағалау
парағы»
Топ
оқушы
|
«Сұрақ-жауап»
(3б)
|
Сандар сөйлейді
(2б)
|
Морфол. талдау
(1б)
|
Мәтінмен жұмыс
(3б)
|
Барлығы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|