Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    "Алтай қаласының №11 орта мектебі" КММ


    Мұғалімнің аты-жөні

    Бакижанова Г.Б.

    Сынып

    5

    ҰМЖ тарауы

    Әлемдегі ірі кітапханалар

    Сабақтың тақырыбы

    Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңі.

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.1.4.1 - фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

    5.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту

    5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    -шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды, өлең мазмұнын түсінеді

    Оқушылардың көбісі:

    -шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсініп, тақырыбын анықтайды

    Оқушылардың кейбірі :

    -шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды талдайды, өз көзқарасын білдіреді

    Бағалау

    критерийлері

    • Өлеңнің тақырыбын анықтайды

    • Өлеңнің мазмұнын түсінеді

    • Өлеңде айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді

    Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология:

    Нәфрәтлі – жеркенішті деген сөз.

    Ғибрәтлі – үлгі деген сөз

    Құндылықтарды дарыту

    Абай шығармаларының құндылығын ұғындыру. Талап, еңбек, терең ой, қанағатшылдық, рақымшылық құндылықтарын насихаттау.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, тарих, орыс тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд, постер, видео

    Бастапқы білім

    Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт есебі

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер, қосымша ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі

    1. Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.

    2. «Шаттық шеңбер» психологиялық ахуал.

    ІІ. Топқа бөлу.

    Оқушыларға өлең тармақтары таратылады, сол тармақтардан өлең шумақтарын құрастыра отырып, топқа бөлінеді.

    Сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Өлең тармақтары жазылған қағаздар












































    Сабақтың ортасы






























    Сабақтың соңы

    ІІІ. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларды сөйлету.

    1. Өлең шумағын әр топ оқиды, авторын анықтайды.

    Авторы: Абай Құнанбайұлы.

    ІV.Алдыңғы оқу. Өтілген ақпараттарды еске түсірту. Топ басшылары жауаптарды тыңдайды, бағалайды.


    1. Сұрақ- жауап әдісі. Әр топқа Абай Құнанбайұлы туралы сұрақтар беріледі. Топта сұрақтарды талдайды, жауап береді.

    І топ

    1. Абай кім?

    2. Абайды кімдер тәрбиелеген?

    3. Абай қандай тілдерді жақсы білген?

    ІІ топ

    1. Абай Құнанбаев қашан, қайда дүниеге келген?

    2. Абай ең бірінші қайда оқиды?

    3. Абай алғашқы өлеңін қашан жазады?

    ІІІ топ

    1. Абайдың шын аты кім?

    2. Әкесі Абайды қайда оқуға берген?

    3. Абайдың жыл мезгілдері туралы қандай өлеңдері бар?

    Дескриптор

    - Берілген сұрақтарды түсінеді

    - Сұрақтарға дұрыс, лайықты жауап береді

    Бағалау: "Үш шапалақ" әдісі

    2. "Сандар сөйлейді"

    Әр топқа сандар беріледі. Берілген сандар нені білдіретінін анықтайды, бір сан есімге морфологиялық талдау жасайды.

    1845


    10



    15


    45



    4


    1904



    Дескриптор

    - Сандарды дұрыс айтады

    -Сандар нені білдіретінін анықтайды

    -Сан есімнің морфологиялық талдауын жасайды

    Бағалау "Бағдаршам" әдісі


    Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылықтарын ояту.

    Жалпы сыныпқа сұрақ:

    Абай Құнанбайұлының қандай өлеңдерін білесіңдер?

    Оқушылар алдын-ала берілген тапсырма бойынша жаттап келген өлеңдерін айтады.

    Интерактивті тақтадан Абай Құнанбайұлының «Ғылым таппай мақтанба өлеңі» туралы бейнебаян көрсетіледі.

    ІV. Сөздікпен жұмыс.

    Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

    Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

    Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

    V. Оқылым. Мәтінмен жұмыс.

    "Ғылым таппай мақтанба" өлеңін мәнерлеп оқиды.

    VІ. Тыңдалым. "Bilimlend" онлайн мектебінен "Ғылым таппай мақтанба" өлеңін тыңдату

    «Түртіп алу» әдісі бойынша тапсырманы орындайды.



    Shape1

    Бес жақсы нәрсе

    Shape2

    Бес жаман нәрсе






    Дескриптор

    -Өлеңді мәнерлеп оқиды

    -Өлеңнің мазмұнын түсінеді

    -Өлеңнің тақырыбын анықтайды

    -Негізгі ақпараттарды анықтайды

    Бағалау "Бас бармақ" әдісі


    Рефлексия "Жетістік баспалдағы" бойынша әр оқушы өзі тұрған баспалдақты таңдайды.

    Бағалау критерийі:

    Бағалау критерийі

    Тапсырма№

    Дескриптор

    Балл

    Оқушы

    Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

    1

    берілген сұрақтарды түсінеді;


    1

    сұрақтарға дұрыс жауап берді;


    2

    Сандарды дұрыс айтады

    1

    2

    Сандар нені білдіретінін анықтайды

    2

    Сан есімнің морфологиялық талдауын жасайды

    1


    3

    Өлеңді мәнерлеп оқиды

    Мазмұнын түсінеді

    Негізгі ақпараттарды анықтайды

    1


    1

    1



    Барлығы

    10

    ҚБ «Бағалау парағы»


    Топ

    оқушы

    «Сұрақ-жауап»

    (3б)

    Сандар сөйлейді

    (2б)

    Морфол. талдау

    (1б)

    Мәтінмен жұмыс


    (3б)

    Барлығы



















    Абай Құнанбайұлы туралы презентация


















    Морфологиялық талдауға байланысты таблица, кестелер






















    "Bilimlend" онлайн мектебі





























    Саралау


    Бағалау

    Пəнаралық байланыс –
    Құндылықтармен байланыс
    (тəрбие элементі)

    Саралау принциптері жүзеге асты.

    Тақырыпты игеруде оқушының қабілетін және икемін дамытуға барынша қолайлы жағдай жасалып отырды. Тапсырмаларды орындау барысында әр оқушының білім деңгейлері ескеріліп отырды.

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бакижанова Гульназ Бауржановна
    25 Сәуір 2021
    792
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар 5 сынып Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар 5 сынып Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Орыс мектебіндегі қазақ тілі пәнінен 5 сыныпқа арналған жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде жасалған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    "Алтай қаласының №11 орта мектебі" КММ


    Мұғалімнің аты-жөні

    Бакижанова Г.Б.

    Сынып

    5

    ҰМЖ тарауы

    Әлемдегі ірі кітапханалар

    Сабақтың тақырыбы

    Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңі.

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.1.4.1 - фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

    5.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту

    5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    -шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды, өлең мазмұнын түсінеді

    Оқушылардың көбісі:

    -шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсініп, тақырыбын анықтайды

    Оқушылардың кейбірі :

    -шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды талдайды, өз көзқарасын білдіреді

    Бағалау

    критерийлері

    • Өлеңнің тақырыбын анықтайды

    • Өлеңнің мазмұнын түсінеді

    • Өлеңде айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді

    Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология:

    Нәфрәтлі – жеркенішті деген сөз.

    Ғибрәтлі – үлгі деген сөз

    Құндылықтарды дарыту

    Абай шығармаларының құндылығын ұғындыру. Талап, еңбек, терең ой, қанағатшылдық, рақымшылық құндылықтарын насихаттау.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, тарих, орыс тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд, постер, видео

    Бастапқы білім

    Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт есебі

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер, қосымша ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі

    1. Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.

    2. «Шаттық шеңбер» психологиялық ахуал.

    ІІ. Топқа бөлу.

    Оқушыларға өлең тармақтары таратылады, сол тармақтардан өлең шумақтарын құрастыра отырып, топқа бөлінеді.

    Сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Өлең тармақтары жазылған қағаздар












































    Сабақтың ортасы






























    Сабақтың соңы

    ІІІ. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларды сөйлету.

    1. Өлең шумағын әр топ оқиды, авторын анықтайды.

    Авторы: Абай Құнанбайұлы.

    ІV.Алдыңғы оқу. Өтілген ақпараттарды еске түсірту. Топ басшылары жауаптарды тыңдайды, бағалайды.


    1. Сұрақ- жауап әдісі. Әр топқа Абай Құнанбайұлы туралы сұрақтар беріледі. Топта сұрақтарды талдайды, жауап береді.

    І топ

    1. Абай кім?

    2. Абайды кімдер тәрбиелеген?

    3. Абай қандай тілдерді жақсы білген?

    ІІ топ

    1. Абай Құнанбаев қашан, қайда дүниеге келген?

    2. Абай ең бірінші қайда оқиды?

    3. Абай алғашқы өлеңін қашан жазады?

    ІІІ топ

    1. Абайдың шын аты кім?

    2. Әкесі Абайды қайда оқуға берген?

    3. Абайдың жыл мезгілдері туралы қандай өлеңдері бар?

    Дескриптор

    - Берілген сұрақтарды түсінеді

    - Сұрақтарға дұрыс, лайықты жауап береді

    Бағалау: "Үш шапалақ" әдісі

    2. "Сандар сөйлейді"

    Әр топқа сандар беріледі. Берілген сандар нені білдіретінін анықтайды, бір сан есімге морфологиялық талдау жасайды.

    1845


    10



    15


    45



    4


    1904



    Дескриптор

    - Сандарды дұрыс айтады

    -Сандар нені білдіретінін анықтайды

    -Сан есімнің морфологиялық талдауын жасайды

    Бағалау "Бағдаршам" әдісі


    Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылықтарын ояту.

    Жалпы сыныпқа сұрақ:

    Абай Құнанбайұлының қандай өлеңдерін білесіңдер?

    Оқушылар алдын-ала берілген тапсырма бойынша жаттап келген өлеңдерін айтады.

    Интерактивті тақтадан Абай Құнанбайұлының «Ғылым таппай мақтанба өлеңі» туралы бейнебаян көрсетіледі.

    ІV. Сөздікпен жұмыс.

    Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

    Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

    Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

    V. Оқылым. Мәтінмен жұмыс.

    "Ғылым таппай мақтанба" өлеңін мәнерлеп оқиды.

    VІ. Тыңдалым. "Bilimlend" онлайн мектебінен "Ғылым таппай мақтанба" өлеңін тыңдату

    «Түртіп алу» әдісі бойынша тапсырманы орындайды.



    Shape1

    Бес жақсы нәрсе

    Shape2

    Бес жаман нәрсе






    Дескриптор

    -Өлеңді мәнерлеп оқиды

    -Өлеңнің мазмұнын түсінеді

    -Өлеңнің тақырыбын анықтайды

    -Негізгі ақпараттарды анықтайды

    Бағалау "Бас бармақ" әдісі


    Рефлексия "Жетістік баспалдағы" бойынша әр оқушы өзі тұрған баспалдақты таңдайды.

    Бағалау критерийі:

    Бағалау критерийі

    Тапсырма№

    Дескриптор

    Балл

    Оқушы

    Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

    1

    берілген сұрақтарды түсінеді;


    1

    сұрақтарға дұрыс жауап берді;


    2

    Сандарды дұрыс айтады

    1

    2

    Сандар нені білдіретінін анықтайды

    2

    Сан есімнің морфологиялық талдауын жасайды

    1


    3

    Өлеңді мәнерлеп оқиды

    Мазмұнын түсінеді

    Негізгі ақпараттарды анықтайды

    1


    1

    1



    Барлығы

    10

    ҚБ «Бағалау парағы»


    Топ

    оқушы

    «Сұрақ-жауап»

    (3б)

    Сандар сөйлейді

    (2б)

    Морфол. талдау

    (1б)

    Мәтінмен жұмыс


    (3б)

    Барлығы



















    Абай Құнанбайұлы туралы презентация


















    Морфологиялық талдауға байланысты таблица, кестелер






















    "Bilimlend" онлайн мектебі





























    Саралау


    Бағалау

    Пəнаралық байланыс –
    Құндылықтармен байланыс
    (тəрбие элементі)

    Саралау принциптері жүзеге асты.

    Тақырыпты игеруде оқушының қабілетін және икемін дамытуға барынша қолайлы жағдай жасалып отырды. Тапсырмаларды орындау барысында әр оқушының білім деңгейлері ескеріліп отырды.

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 5 сынып
    25.04.2021
    792
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бакижанова Гульназ Бауржановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации