Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар 5-сынып "Тұмар патшайым "
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар 5-сынып "Тұмар патшайым "

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қмж жасауда көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2018
1526
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

4. бөлім.Көшпелілер мәдениеті

Мектеп: 17 Жалпы орта мектеп

Күні: 27.04.2018

Мұғалімнің есімі: Хамракулова Малика

5-сынып Т2

Қатысқандар саны: 12

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы:

Тұмар патшайым туралы аңыз.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.О1.Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау.

5.А4.Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпаратты анықтау.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіннің мазмұнына жоспар құрастыру

Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтіннің мазмұнына жоспар құрастыру және соған сүйеніп баяндау

Бағалау критерийлері

Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды

Шағын көлемді жоспар құрады

Жоспар негізінде баяндайды.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар орындай алады:

ақпаратты анықтайды,жоспар құрастырып, баяндайды.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Сақ патшайымы, массагеттер,Аракс дариясы.Тұмар патшайым, ерке қыз,көпір,жауынгерлер, шайқас,сақ, тайпа

Диолог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер.

Парсылардың патшасы, даңқы шыққан,ержүрек әйел,көшпелілер елі,әлем тарихы, Кирдің басы,қан толтырылған мес, қолбасшы әйел

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Сақтарды неліктен өнерліде жеңілмейтін садақшылар деп атайды?

-Сақ патшайымы Тұмардың ерлігі туралы не білесіңдер?

-Тұмар патшайым не үшін Кирдің басын қан толтырылған меске салды?

-Әлем тарихында ерлікпен даңқы шыққан қандай әйел патшаларды білесіңдер?

Томиристің аты қалайша тарихта қалды?

Парсылардың патшасы не себепті көшпелілер еліне елші жіберді? – Кир патша не себепті жауынгерлерін шығысқа қарай аттандырды?

-Кир патша қай жерге көпір құруға әмір берді?

Не себепті ... деп ойлайсыз?

-«Қан құмар едің, сусының қанғанша іш!»-деп, месті парсы еліне беріп жіберді?

Құндылықтарға баулу

Қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, шықтық.

Ойлау денгейлері:

Білу ,түсіну, қолдану.

Пәнаралық байланыс

Тарих, География.

Алдыңғы білім

«Мақта қыз бен мысық» ертегісін ролдерге бөліп орындай алады.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут












5 минут



















Ынтымақтастық атмосферасын құру үшін «Шаңырақ» әдісін қолданамын.Бұл әдісті қолдану барысында оларда ауызбіршілікпен стратегиялық әрекет орындалуымен қатар, шаңыраққа байланған жіптерге жапсырылған сөздермен топқа бірігеді.

1 топ: «Тұмар патша»

2 топ: «Алтын адам»





Тапсырма. «Таңбала» әдісі Ж.Ж.

Семантикалық картадағы ақпаратты дұрыс (+) белгісімен бағанға таңбалайды.

Дескриптор:

  • семантикалық картадағы ақпаратпен жұмыс жасайды.













Қалыптастырушы бағалау: «Үш шапалақ»









Семантикалық карта





Қыз





Мысық





Дүкенші

әйел





Қыздар














Сабақтың ортасы




10 минут



















































5 минут












10 минут

Оқылым алды тапсырмасы. «Қабырғадағы рол» әдісі. Т.Ж.

Тапсырма 1.Қабырғадағы сюжетті мәтіннің әрбір азат жолын мұқият оқыңыз және негізгі ақпаратты анықтайды.

  • Тұмар (Томирис) (ж.ж.с.д. 570-520) — күнгей түркі сақ халықтарының байырғы заманда ел билеген атақты әйел патшаларының бірі,массагет халқының байырғы заманда ел билеген атақты ханшайымы. Себебі грек жазбаларында оның елін "массагет" деп атайды. Тұмар ханша есімінің тарихқа еніп әлемге танылуы - Ахемен әулетінен шыққан, "төрт құбыланың тұтас билеушісі" атанған парсының әйгілі патшасы Кирдің (ж.ж.с.д. 558-530.) Орта Азияға басқыншылық жорықпен келген "жеңілуді білмейді" деп дәріптелген әскерін ашық шайқаста тас-талқанын шығарып жеңуімен тікелей байланысты.

  • Ахемен әулетінен шыққан, «төрт құбыланың тұтас билеушісі» атанған парсылардың Кир патшасы Орта Азияға басқыншылық жорықпен келген, «жеңілуді білмейтін» деп дәріптелген «өлместер» әскерін ашық шайқаста тас талқанын шығарып жеңуімен тікелей байланысты.

  • Мадилардың патшасы! Ниетіңнен қайт. Салып жатқан көпірлеріңнің игілігін көрер көрмесіңді өзің де білмейсің. Өнбес істі қума. Өз патшалығыңа бар да, өз билігіңді жүргізе бер, бізді күндеме. Ал егер алда-жалда соғыспай қоймаймын десең, онда көпір салып, уақыт өткізіп, әуре болма. Дарияның біз жақ бетіне шығып соғысамын десең, біз үш күншілік жерге кетіп, жол ашайық, ал дарияның өз жағыңда соғысамын десең, сен үш күншілік жерге шегін. Қалауыңа қарай өзің шеш.

  • Қанқұмар Кир! Жеңіске желікпе. Сен менің ұлымды ашық айқаста қару құдіретімен жеңген жоқсың. Шарап ішкізіп, алдап барып, пенде еттің. Енді менің мына ақылымды ал. Айла амалмен біраз жауынгерімді опат еткеніңді қанағат тұтып, менің ұлымды өзіме қайтарып бер де, есен-сауыңда жөніңді тап. Егер өйтпесең, Тәңірі атымен ант етіп айтайын, қанға қаншама тойымсыз болсаң да, адам қанын сусының қанғанша ішкізермін!

  • Аңыз бойынша Тұмар шайқас аяқталған соң, сарбаздарына Кир патшаның денесін таптырып алып, басын кестіріп, қан толтырылған меске салады.

Дескриптор:

  • Сюжетті мәтінді оқыйды

  • Ақпаратты анықтайды.


ҚБ: «Қимылды бағалау» (иыққа ұру)

Оқылымнан кейінгі әрекет.

«Фотопленка» әдісі. Т.Ж.

Тапсырма 2. Мәтін мазмұнына байланысты әр топ 5 сұрақты фотопленкаға түсіріңіз және екі бағанға тұрып сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

  • 5 сұрақ жазады

  • Сұрақтарға жауап береді

ҚБ: «Сөздік бағалау» «Түсірілімдегі сұрақтар керемет» «Тартымды»



Айтылым тапсырмасы.

Артикуляция.«Баяндама» әдісі. Ж.Ж

Тапсырма 3. Мәтіндегі ақпаратқа сүйене отырып, мазмұнына жоспар құрыңыз, соған сүйеніп баяндайды.


Дескриптор:

  • Мәтін мазмұнына жоспар құрады

  • Жоспарға сүйеніп баяндайды

ҚБ: «Метрлі бағалау» әдісі




























Рисунок 2







Сабақтың соңы


5 минут

Кері байланыс «Тас сыры»





Үй тапсырмасын беру

Тапсырма. Сюжет желісінен шағын постер жасайды..






Қосымша ақпарат

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қолдауды қажет ететін оқушыларға қабырғадағы сюжетті мәтіннің әрбір азат жолын мұқият оқиды және негізгі ақпаратты анықтайды деп тапсырмасын беремін.

Қабілеті жоғары оқушыларға мәтіндегі ақпаратқа сүйене отырып, мазмұнына жоспар қүрайды соған сүйеніп баяндайды.

«Үш шапалақ»

«Қимылды бағалау» (иыққа ұру)

«Сөздік бағалау» «Түсірілімдегі сұрақтар керемет» «Тартымды»

«Метрлі бағалау» әдісі

«Тас сыры»



Қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, шықтық. Тарих, География. Тапсырмалар беруде оқушылардың психологиялық ахуалына жеке, топта жұмыс істеуіне мүмкіндіктер беремін

Сабақ бойынша рефлексия.

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Жалпы бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:______________________________________________________________________________

2:.______________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: ______________________________________________________________________________

2: ______________________________________________________________________________

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________














































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!