Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар 5сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімдерне ҚМЖ жасауда үлгі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2018
906
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар



5.4В Сарматтар

САБАҚ тақырыбы: Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі


Мектеп: 9

Күні: 03.05.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Утегенова Ш

СЫНЫП: 5

Қатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

5.2.2.1 сарматтардың археологиялық ескерткіштерін сипаттау;

5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау арқылы қоғамдық құрылысын тану

Сабақ мақсаттары

Қазақстанның батыс аймағында орналасқан сармат дәуірінің археологиялық ескерткіштерін зерделеп салыстыру; шаруашылығы мен әлеуметтік құрылымын анықтау

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Бесоба, Аралтөбе, Сынтас археологиялық ескерткіштері туралы мәліметтермен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы);

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Археологиялық ескерткіш

тайпалық одақ

мемлекет

қоғам

әскери демократия

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Презентацияны дайындап, қорғау кезінде қолданылатын лексика: Біздің анықтағанымыз...

Біздің тобымыздың ойынша....

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап жазу барысында қолданатын лексика:

Сарматтардың қоғамдық құрылысын келесідей сипаттауға болады...

Сарматтарда әскери - демократиялық құрылыс болғанын келесіден көруге болады...

Бағалау критерийлері

  • Сарматтардың қоныстану аймағын біледі және картадан көрсете алады;

  • Шарауашылығын, мәдениетін, қоғамдық кұрылымын түсіндере алады;

  • Кем дегенде 3 архелогиялық қазба жүргізілген аумақты талдап, сипаттай алады

Пәнаралық байланыс

География

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

Санитарлық нормаларға сәйкес қауіпсіздік ережелерін ұстану

АКТ-мен байланыс

Интерактивті тақта, планшет, ұялы телефон

Құндылықтардағы байланыс

Патриотизм

Алдыңғы оқу

ғұн империясының қалыптасуы, қоғамдық құрылыстары, олар туралы жазба деректер мен археологиялық ескерткіштері, мәдениеті мен шаруашылығын біледі.

Сабақ жоспары

Жоспарлан ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар


Ресурстар

Басы

2 минут


Тренинг «Сәйгүлік мәресі» Қолдың қағысы арқылы сәйгүліктің кедергілерден өтіп мәреге жетуін дыбыс шығару арқылы көрсетеді


Топқа бөлу

2мин

Жаңа атауларға байланысты «Бесоба», «Сынтас», «Аралтөбе» мәдени ескерткіштерінің ерекшеліктерін анықтау мақсатында, сыныпты үш топқа бөлу. Топтарды қажетті ақпараттармен қамтамасыз ету.


5 минут

Бейнематериалды карай отырып тарихи 3 маңызды ақпаратты табыңыз (тыңдалым)

Дескрипторлары:

  • Атырау облысындағы сарматтар ескерткіштерінің тарихи маңыздылығын біледі;

  • Б.з.б. V ғ. Каспий ойпатында мекендеген сарматтардың тарихын зерттеуде табылған заттай дерек көздерінің маңыздылығын түсінеді;

  • Сарматтар дәуірінде дүниежүзілік сауда дамып, халықаралық қатынас орнағанын анықтайды.

https://www.youtube.com/watch?v=V3-l3o0bRdc


Ортасы

16минут

























5 минут















5 минут











5минут

«Бесоба», «Сынтас», «Аралтөбе» ескерткіштері орналасқан жерді картадан көрсетіп, оқушыларды сарматтардың археологиялық ескерткіштерімен таныстыру.


Зерттеу және талдау

Сынып деңгейіне және техникалық жабдыққа қарап екі нұсқаның бірін таңдау


1-нұсқа

Оқушылар өз зерттеулерін презентация түрінде көрсетеді.

Презентацияны бағалау критерийлері:

1. Презентация тек екі слайдтан тұруы қажет;

2. Бірінші слайда таңдамалы үш сурет пен оны түсіндіретін үш сөйлем болуы тиіс;

3. Екіншісінде төрт сурет таңдалып, ретімен қойылуы тиіс. Әр суретке үш сөзден аспайтын сөйлем жазу.

Топтар өз жұмыстарын қорғап, сұрақ-жауаппен алмасады.


2-нұсқа. Мәтінмен жұмыс. «Сюжеттік кестені толтыру»

Кім?

Не?

Қашан?

Қайда?

Неге?







Қолданылатын лексика

Біздің анықтағанымыз...

Біздің тобымыздың ойынша....

Өзара бағалау мүмкіндігі бар «Екі жұлдыз бір тілек»


Оқушылар Сынтас, Бесоба, Аралтөбе обаларын зерттегеннен кейін оларға келесі сұрақты қойылады:

Обаларда табылған заттар, жерлеу рәсімі бойынша біз сарматтар қоғамындағы қандай ерекшелікті байқаймыз?


Оқушылар өздерінің жасаған презентациялардың негізінде бұл сұраққа жауап береді.


Дескрипторлары:

  • Батыс Қазақстанда сарматтардың қоныстанған аймақтарын, қолөнерін, шаруашылығын зерттейді


Сарматтар туралы деректі фильмді көрсету. Сарматтар қоғамының ерекшеліктеріне, әлеуметтік құрылымына, әйелдердің қоғамдағы орнына тоқталу.

https://www.youtube.com/watch?v=dMXHSeO6kEI )


Дескрипторлары:

  • Сарматтар қоғамының ерекшеліктерін біледі;

  • Сарматтар қоғамының әлеуметтік құрылымын түсінеді, Сармат әйелдерінің қоғамдағы орнын анықтайды;


Венн диаграммасы арқылы сарматтар мен басқа тайпалық бірлестіктердің бірінің (сақтар немесе ғұндар) қоғамдық құрылымын салыстыру тапсырмасын беру.

Сағат тілімен өзге топтарға барып жұмыстарымен таныстыру.

слайд №14 -17




Сармат-савроматтар бірлестігі. Ұлы дала мемелкеттері, Алматы «Аруна»;

Қазақстан тарихы. Энциклопедиялық анықтамалық, Алматы «Аруна» 2010, 653 б.;

Жеріңнің аты-еліңнің хаты. Энциклопедиялық анықтамалық, Алматы «Аруна» 2010, 264 б., 121 б., 80 б.;

Жанұзақ Т. Қазақ ономастикасы. Қазақ атаулары 3. Алматы 2007, 178 б.мәтін 1.http://megamozg.kz/index.php?id=2481&page=view_mat&partition=other&subpartition=articles_historykaz


2.http://itest.kz/lekciya_sarmattardyng_qohamdyq_qurylysy_sharuashylyhy_men_turmysy


3.https://kk.wikipedia.org/wiki

суреттер

https://go.mail.ru/search_images


формат А3, маркер

Соңы

6 минут





3минут





Kahoot бағдарламасы арқылы алған білімін тексеру

Оқушылар 15 секунд ішінде жауап беру керек.

Сабақты оқушылардың жауаптарын негізге ала отырып қортындылау.Ең жоғарғы ұпай жинаған оқушы «Алғыр» атағына ие болады.


Кері байланыс :Оқушыларға сабақ барысындағы жеке оқуын бас бармақ арқылы бағалауды ұсыну.

















Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы қалай бересіз?

Бағалау - Оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Барлық оқушылар:

Картадан сарматтардың орналасуын көрсетеді;

Оқушылардың басым бөлігі: сарматтар қоғамындағы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді;

Кейбір оқушылар: Бесоба, Аралтөбе, Сынтас археологиялық ескерткіштерін сипаттау арқылы ерекшеліктерін түсіндіреді;

  • Топтық бағалау – зерттеу және талдау кезінде презентацияны критерий бойынша немесе «Сюжеттік кестені» «Екі жұлдыз бір тілекпен» бағалау;

  • Өзіндік бағалау – сабақ басында «Қорамсап пен жебе» тәсілі бойынша өткен тақырыпты қайталауда оқуды меңгеру деңгейін; сабақ соңында «Бас бармақ» тәсілімен әр оқушы өзіндік оқуын бағалайды.

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Оқушылар сабақ соңында жеке оқуын бас бармақ арқылы бағалап сұрақтарға жауап бере отырып, өз пікірін айтады.


Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!