Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар 5сынып

Қысқа мерзімді жоспар 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімдерне ҚМЖ жасауда үлгі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2018
896
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар



5.4В СарматтарСАБАҚ тақырыбы: Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі

Мектеп: 9
Күні: 03.05.2018Мұғалімнің аты-жөні: Утегенова Ш
СЫНЫП: 5Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары5.2.2.1 сарматтардың археологиялық ескерткіштерін сипаттау;5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау арқылы қоғамдық құрылысын тану
Сабақ мақсаттарыҚазақстанның батыс аймағында орналасқан сармат дәуірінің археологиялық ескерткіштерін зерделеп салыстыру; шаруашылығы мен әлеуметтік құрылымын анықтау
Тілдік мақсаттарОқушылар:Бесоба, Аралтөбе, Сынтас археологиялық ескерткіштері туралы мәліметтермен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы);


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Археологиялық ескерткіштайпалық одақмемлекетқоғамәскери демократия


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Презентацияны дайындап, қорғау кезінде қолданылатын лексика: Біздің анықтағанымыз...Біздің тобымыздың ойынша....


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Жазылым бойынша ұсыныстар:


оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап жазу барысында қолданатын лексика: Сарматтардың қоғамдық құрылысын келесідей сипаттауға болады...Сарматтарда әскери - демократиялық құрылыс болғанын келесіден көруге болады...
Бағалау критерийлері
  • Сарматтардың қоныстану аймағын біледі және картадан көрсете алады;
  • Шарауашылығын, мәдениетін, қоғамдық кұрылымын түсіндере алады;
  • Кем дегенде 3 архелогиялық қазба жүргізілген аумақты талдап, сипаттай алады
  • Пәнаралық байланысГеография
    Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріСанитарлық нормаларға сәйкес қауіпсіздік ережелерін ұстану
    АКТ-мен байланысИнтерактивті тақта, планшет, ұялы телефон
    Құндылықтардағы байланысПатриотизм
    Алдыңғы оқу ғұн империясының қалыптасуы, қоғамдық құрылыстары, олар туралы жазба деректер мен археологиялық ескерткіштері, мәдениеті мен шаруашылығын біледі.
    Сабақ жоспары
    Жоспарлан ған уақытЖоспарланған жаттығулар

    Ресурстар
    Басы 2 минут

    Тренинг «Сәйгүлік мәресі» Қолдың қағысы арқылы сәйгүліктің кедергілерден өтіп мәреге жетуін дыбыс шығару арқылы көрсетеді

    Топқа бөлу2минЖаңа атауларға байланысты «Бесоба», «Сынтас», «Аралтөбе» мәдени ескерткіштерінің ерекшеліктерін анықтау мақсатында, сыныпты үш топқа бөлу. Топтарды қажетті ақпараттармен қамтамасыз ету.

    5 минутБейнематериалды карай отырып тарихи 3 маңызды ақпаратты табыңыз (тыңдалым)Дескрипторлары:
  • Атырау облысындағы сарматтар ескерткіштерінің тарихи маңыздылығын біледі;
  • Б.з.б. V ғ. Каспий ойпатында мекендеген сарматтардың тарихын зерттеуде табылған заттай дерек көздерінің маңыздылығын түсінеді;
  • Сарматтар дәуірінде дүниежүзілік сауда дамып, халықаралық қатынас орнағанын анықтайды.
  • https://www.youtube.com/watch?v=V3-l3o0bRdc

    Ортасы 16минут















































    5 минут



























    5 минут



















    5минут
    «Бесоба», «Сынтас», «Аралтөбе» ескерткіштері орналасқан жерді картадан көрсетіп, оқушыларды сарматтардың археологиялық ескерткіштерімен таныстыру.

    Зерттеу және талдауСынып деңгейіне және техникалық жабдыққа қарап екі нұсқаның бірін таңдау

    1-нұсқаОқушылар өз зерттеулерін презентация түрінде көрсетеді. Презентацияны бағалау критерийлері:1. Презентация тек екі слайдтан тұруы қажет;2. Бірінші слайда таңдамалы үш сурет пен оны түсіндіретін үш сөйлем болуы тиіс;3. Екіншісінде төрт сурет таңдалып, ретімен қойылуы тиіс. Әр суретке үш сөзден аспайтын сөйлем жазу. Топтар өз жұмыстарын қорғап, сұрақ-жауаппен алмасады.

    2-нұсқа. Мәтінмен жұмыс. «Сюжеттік кестені толтыру»

    Қолданылатын лексикаБіздің анықтағанымыз...Біздің тобымыздың ойынша....Өзара бағалау мүмкіндігі бар «Екі жұлдыз бір тілек»

    Оқушылар Сынтас, Бесоба, Аралтөбе обаларын зерттегеннен кейін оларға келесі сұрақты қойылады:Обаларда табылған заттар, жерлеу рәсімі бойынша біз сарматтар қоғамындағы қандай ерекшелікті байқаймыз?

    Оқушылар өздерінің жасаған презентациялардың негізінде бұл сұраққа жауап береді.

    Дескрипторлары:
  • Батыс Қазақстанда сарматтардың қоныстанған аймақтарын, қолөнерін, шаруашылығын зерттейді


  • Сарматтар туралы деректі фильмді көрсету. Сарматтар қоғамының ерекшеліктеріне, әлеуметтік құрылымына, әйелдердің қоғамдағы орнына тоқталу.https://www.youtube.com/watch?v=dMXHSeO6kEI )

    Дескрипторлары:
  • Сарматтар қоғамының ерекшеліктерін біледі;
  • Сарматтар қоғамының әлеуметтік құрылымын түсінеді, Сармат әйелдерінің қоғамдағы орнын анықтайды;


  • Венн диаграммасы арқылы сарматтар мен басқа тайпалық бірлестіктердің бірінің (сақтар немесе ғұндар) қоғамдық құрылымын салыстыру тапсырмасын беру. Сағат тілімен өзге топтарға барып жұмыстарымен таныстыру.
    слайд №14 -17





    Сармат-савроматтар бірлестігі. Ұлы дала мемелкеттері, Алматы «Аруна»;Қазақстан тарихы. Энциклопедиялық анықтамалық, Алматы «Аруна» 2010, 653 б.;Жеріңнің аты-еліңнің хаты. Энциклопедиялық анықтамалық, Алматы «Аруна» 2010, 264 б., 121 б., 80 б.;

    2.http://itest.kz/lekciya_sarmattardyng_qohamdyq_qurylysy_sharuashylyhy_men_turmysy

    3.https://kk.wikipedia.org/wiki суреттерhttps://go.mail.ru/search_images

    формат А3, маркер
    Соңы 6 минут







    3минут







    Kahoot бағдарламасы арқылы алған білімін тексеруОқушылар 15 секунд ішінде жауап беру керек.Сабақты оқушылардың жауаптарын негізге ала отырып қортындылау.Ең жоғарғы ұпай жинаған оқушы «Алғыр» атағына ие болады.

    Кері байланыс :Оқушыларға сабақ барысындағы жеке оқуын бас бармақ арқылы бағалауды ұсыну.
































    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы қалай бересіз?Бағалау - Оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
    Барлық оқушылар: Картадан сарматтардың орналасуын көрсетеді;Оқушылардың басым бөлігі: сарматтар қоғамындағы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді;Кейбір оқушылар: Бесоба, Аралтөбе, Сынтас археологиялық ескерткіштерін сипаттау арқылы ерекшеліктерін түсіндіреді;
  • Топтық бағалау – зерттеу және талдау кезінде презентацияны критерий бойынша немесе «Сюжеттік кестені» «Екі жұлдыз бір тілекпен» бағалау;
  • Өзіндік бағалау – сабақ басында «Қорамсап пен жебе» тәсілі бойынша өткен тақырыпты қайталауда оқуды меңгеру деңгейін; сабақ соңында «Бас бармақ» тәсілімен әр оқушы өзіндік оқуын бағалайды.
  • РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Оқушылар сабақ соңында жеке оқуын бас бармақ арқылы бағалап сұрақтарға жауап бере отырып, өз пікірін айтады.




    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?











































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ