Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қысқа мерзімді жоспар 6 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспарлар жинағы. Бұл материал кез келген мұғалім үшін құнды деп ойлаймын. Қысқа мерзімді жоспар Атамұра баспасына негізделіп жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Ақпан 2018
2730
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Ортақ етіс | Мұғалімнің аты-жөні:Байбосынова АКүні: 22.01 | |
СЫНЫП: 6 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | ||
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Тілдік құзіреттілік | Қимыл иесі, етістік | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Құндылықтарға баулу | Алтыншы- тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |
Алдыңғы оқу | ||
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу.Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут-Салем достым! (амандасады)-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)-Сен келдің! (қолдарын жаяды)-Жақсы болды!(құшақтайды) | Тренинг жазылған парақшалар |
Жаңа білім10 минут | Білу және түсіну «ДЖИГСО» әдісі арқылы балалар оқулықтағы ережені оқиды. «Кубизм» әдісі бойынша етіс түрлері туралы еске түсіруСалыстыр: Өздік етіс пен ортақ етісті салыстыру.Зертте: Етіс түрлері, мағынасы, жасалуы туралы ережелерді айтуТалқыла: Апартқыз деген сөзге сатылай кешенді талдау; Өздік етісті өзгелік етіске айналдырады.Қолдан: Тақтада берілген етістердерді қоланып сөйлемдер жазады.Әр топтың жұмысы тексеріледі. Басқа топтағы оқушылар жауаптарды толықтырады. | Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
Ортасы 10 минут | Қолдану ІІ. Қызығушылықты ояту. «Санды тап». Мен жасырған сан киелі сандардың бірі. 5- тен үлкен, ал 10 – нан кіші. Ол қандай сан? (7 ).7 санының артында ребус берілген. Оқушылар шешеді. «Ырықсыз етіс» деген сөз шығады.ІV. Бүгін біз ырықсыз етістің жасалуымен танысамыз.Тақтадағы сөздерді оқиық: ашылды, қойылды, айтылды, берілді, салынды, шешілді, құйылды, жасалды. Осы сөздерге морфологиялық талдау жасайық. Әр топ 2 сөзге талдау жасайды. Осы сөздерден сөйлем құрап айтыңдар. Бұл сөйлемдерде етістер қандай іс әрекетті білдіріп тұр?Іс әрекет өздігінен орындалғанын білдіреді. Қимыл иесі айтылмайды. Бұл етістер қандай жұрнақтармен жасалды? ( -ыл, -іл, -л, -ын,-ін, -н)Бұл – ырықсыз етістер. Кім ережені өз түсінігімен айта алады?Енді оқулықтағы ережені оқимыз.Оқулықтағы тапсырмаларды орындау | Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Сергіту сәтіТәулiк бойы тынбайтын,Болайықшы ақ жаңбыр (Ақырын жауған жауын тырсылын жасайды)Астан-кестен жауатынӨткiншi ендi бiз жаңбыр (Тез-тез жауған жаңбыр тырсылын келтiредi) | |
Бағалау 5 минут Кері байланыс3 минут | Бағалау | Бағалау парақшасы Қағаз қиындылары. |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланыс |
Қызықты тапсырмаларды көздеймін | Бағалау парақшасы арқылы | Өзін-өзі тану |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Сабақтың тақырыбы: Есімше . Есімшенің жасалуы мен түрлері | Мұғалімнің аты-жөні:Байбосынова АКүні: 24.01 | |
СЫНЫП: 6 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | ||
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Тілдік құзіреттілік | Қимыл иесі, етістік | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Құндылықтарға баулу | Алтыншы- тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |
Алдыңғы оқу | Ортақ етіс | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу.Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут-Салем достым! (амандасады)-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)-Сен келдің! (қолдарын жаяды)-Жақсы болды!(құшақтайды) | Тренинг жазылған парақшалар |
Жаңа білім10 минут | Білу және түсіну «ДЖИГСО» әдісі арқылы балалар оқулықтағы ережені оқиды1. Есімше дегеніміз не?2. Мысал3. Есімше қалай жасалады?4. Тақтаға сызба ілінеді. Сол бойынша сабақ түсіндіріледі. (1 сатысы)Мақсаты: сабақтың білімдік мақсаты орындалуы тиіс.1. – қан, - кен, - ған, - ген - өткен шақ есімшелері.2. – ар, - ер, - р - болжалды келер шақ есімше.3. – мақ, - мек,- пақ,- пек,- бақ,- бек - мақсатты келершақ есімшелері.4. – атын,- етін, - итІн,- йтын - ауыспалы кңелер шақМақсатым - тіл ұстартып, өнер шақпақ.Наданның көзін қойып, көзін ашпақ.Үлгі алсын деймін ойлы жас жігіттерДуман – сауық ойда жоқ әуел баста - ақ.Жағытұрым қалмайды қыстың сызы,Масатыдай құлпырар жердің жүзі.Жан - жануар, адамзат анталаса,Ата - анадай елжірер күннің көзі.Сұр бұлт, түсі суық қаптайды аспан,Күз болып, дымқыл тұман жерді басқан.Білмеймін тойғаны ма, тоңғаны ма,Жылқы ойнап, бие қашқан, бие жарысқан.Үш шумақтың мақсаты – білімін тиянақтау.А) шақ түрлеріне қатысты еске түсіріледі (білімін кеңейту)Ә) Үндестік заңына қатысын айтқызу (проблемалық сұрақ)«Есімшені тап» көрнекілігін пайдалануМақсаты: өтілген тақырыпты жүйелеу, танымдылық қабілетін арттыру.Оқулықтағы тапсырмаларды орындау | Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
Ортасы 10 минут | Қолдану Мақалды жалғастыр, есімшені тап.1. Талапты ерге........2. Ерінбеген...........3. Еріншектің................Семіздікті...............Шығармашылық деңгей.Мақсаты: Жаңа сабақта қалыптасқан ұғым – түсініктерінің қиялы мен белсенді ой еңбегінің нәтижесіндежаңаша белгілеген дәрежеде жеке басының икемділігін байқататын дүние жасап шығару,оқулыққа сүйенбеу керек.1. Сурет бойынша әңгіме.2. Өлең шумағын жалғастыр.Жеке оқушымен жұмыс.Сөз таптарымысалдар барды парта қара жетеу олар орынды оқығанЗат есімСын есімСан есімЕсімдікЕтістікЕсімшеЫрықсыз етісБекіту.1. Есімше қай шақтарға қатысты болады?2. Есімше қалай жасалады?3. Есімшенің жұрнақтарын ата. | Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Сергіту сәтіИiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.Жаттығу жасаймын.Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқЖаттығу оңай-ақ.Оқушылар денелерін жатықтырады | |
Бағалау 5 минут Кері байланыс3 минут | Бағалау | Бағалау парақшасы Қағаз қиындылары. |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланыс |
Қызықты тапсырмаларды көздеймін | Бағалау парақшасы арқылы | Өзін-өзі тану |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Сабақтың тақырыбы: Көсемше. | Мұғалімнің аты-жөні:Байбосынова АКүні: 26.01 | |
СЫНЫП: 6 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | ||
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Тілдік құзіреттілік | Қимыл иесі, етістік | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Құндылықтарға баулу | Алтыншы- тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |
Алдыңғы оқу | Есімше . Есімшенің жасалуы мен түрлері | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланған уақыт |