Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар 6 сынып информатика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді жоспар 6 сынып информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғлімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
8665
46 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Қосағаш» жалпы орта мектебіКүні: .0.2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Шинтаева АльбинаСынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы№1. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1 Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері
Сабақтың мақсатыБарлық оқушы: Қауіпсіздік ережелерімен толық танысады,білімдері қалыптасады. Басым бөлігі: Информатика кабинетіндегі талаптар мен ережелерді меңгереді.Кейбір оқушылар : Қауіпсіздік ережелерін шынайы өмірде пайдалана алады.
Бағалау критерийі
  • Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін айта алады.
  • Компьютерді дұрыс пайдалану және көзге арналған жаттығулар жасай алады.
  • Төтенше жағдай кезіндегі алғашқы жәрдем көрсету әрекеттерін біледі.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар қауіпсіздік ережелерін және сөздердің мәнін ашып бере алады.Негізгі сөздер мен тіркестер:



    Пәнге қатысты лексика мен терминология:
  • Compitor-есептеуіш машина
  • Принтер-баспа
  • Электр,автомат,рычаг
  • Құндылықтарға баулуЕңбекке және шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, информатиканың академиялық тілде сөйлеу дағдысын дамыту.
    Пәнаралық байланысДене тәрбие , ағылшын тілі , орыс тілі.
    Алдыңғы білімИнформатика қандай пән?
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспар-ланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы



    2 мин5 мин
    Оқушылардың назарын аудару.Психологиялық ахуал қалыптастыру.«Сөзімді аяқта» әдісіКомпьютер кабинеті.....?Оқушылар бірінен соң бірі өз ойларын жалғастырып айтады.Оқушылар «Денсаулық» , «Қауіпсіздік», «Ұқыптылық» деген үш топқа стикер арқылы бөлінеді.Үй тапсырмасын «Ой қозғау» әдісі арқылы сұралады. Топтарының атаулары жайлы сұрақтарға жауап береді.

    Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары

    Сабақтың ортасы







    5мин



    10мин















    3мин



    5мин









    7мин











    Жаңа сабақ.
  • «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабаққа кіріспе ретінде слайд көрсетіледі. Әр топ слайдтан көргендері туралы өз ойларын айтады. Мұғалім оқушылардың ойын жинақтап жаңа тақырыппен таныстырады.
  • Оқушыларға жаңа тақырып бойынша оқулықтан 1-6 тапсырмасын топ болып орындау беріледі.
  • Әр бір топ тапсырмалардың жауабын тапқандығын қол көтеру арқылы білдіреді. Әрбір дұрыс жауапқа топ «5»баллдық көрсеткішпен бағаланып отырады. Бұл тапсырма оқушыларды , шапшаңдыққа және бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелейді.
  • «Сергіту сәті» кезінде ән тыңдау арқылы көзге арналған жаттығуларды жасатамын. Оқушыларды слайдтағы жаттығуларды ретімен орындату арқылы сергітіп аламын.


  • Келесі тапсырманы оқушылар пән дәптерлеріне орындайды.
  • -Тыйым салынады:1)...... 3)......2)..... 4) ...... Қорытындылау:
  • Тақырыпты бекіту мақсатында оқушыларға «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақтар қойылады.
  • Қалыптастырушы бағалау «Ой қозғау» әдісі арқылы тесттер жинағын беремінДискрептор
  • Қауіпсіздік ережесін біледі
  • Информатика кабинетіндегі талаптар мен ережелерді меңгереді.
  • Қауіпсіздік ережелерін шынайы өмірде пайдалана алады.
  • КомпьютерОқулық,жұмыс дәптерлеріОқу құралдары









    Интерактивті тақта







    КомпьютерОқулық,Жұмыс дәптерлері









    Сабақтың соңы5мин Сабақ соныңда оқушылар рефлексия жүргізеді: «Эмоция аралдары» әдісі арқылы оқушылар «Білімділер» «Қуаныш» «Дымбілмес» аралдарына өз қайықшаларын әкеледі стикермен жапсырады.Оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша көңіл-күй смайликтерімен өзін-өзі бағалайды. Үйге тапсырма: Оқулықтағы деңгейлік тапсырмаларды аяқтап келу.Оқулық 5 – сынып информатика
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары»
    Қабілеті жоғары оқушылар
  • Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;
  • Сабақ бойындағы «Түрткі сұрақтар» оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады.
  • Қабілеті орта оқушылар:
  • Сабақ барысындағы деңгейлік сұрақтар тізбегі;
  • Сәйкестендіру сұрақтары
  • Қабілеті төмен оқушылар:
  • Деңгейлік сұрақтар;
  • Мұғалімнің қолдауы;
  • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері; көңіл-күй смайликтерімен өзін-өзі бағалайды.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы . Сергіту сәті
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1:2:


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары
    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Қосағаш» жалпы орта мектебіКүні: .0.2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Шинтаева АльбинаСынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:
    Сабақтың тақырыбы№2. І-тарау .АҚПАРАТ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҮДЕРІСТЕР Әлемнің ақпараттық көрінісі
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2 Адам өмірінде ақпараттың рөлі
    Сабақтың мақсатыБарлық оқушы: Адам өмірінде ақпарат қандай рөл атқарылуын қалыптастырады. Басым бөлігі: Ақпараттық үдерістің түрлерін және талаптар мен ережелерді меңгереді.Кейбір оқушылар : Адам ақпаратты шынайы өмірде пайдалана алады.
    Бағалау критерийі1.Ақпарат дегеніміз не және ақпараттың түрлерін ажыратып ережесін айта алады. 2.Ақпараттық үдеріс түрлерін жасай алады.3.Ақпараттың жасалу жолдарын біледі.
    Тілдік мақсаттарОқушылар ақпараттың түрлерін және үдерістерін ажыратып бере алады.Негізгі сөздер мен тіркестер


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:
  • Compitor-есептеуіш машина
  • Принтер-баспа
  • Құндылықтарға баулуҚарым-қатынас жасау қабілеті, жауапкершілікті сезіну, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.
    Пәнаралық байланысМатематика ,ағылшын тілі , орыс тілі.
    Алдыңғы білімТехникалық қауіпсіздік ережесі туралы не білесіңдер ?Аппатық қауіпсіздік ережелері туралы не білесіңдер ?Қандай көз жаттығуларын білесіңдер?
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспар-ланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы



    2 мин5 мин
    Ұйымдастыру.Оқушылармен сәлемдесу. Сыныпты түгендеу.Оқушыларды топтастыру мегаәлем, макроәлем, микроәлем суреттері арқылы үш топқа бөлу.Психологиялық тренинг. “Жағымды психологиялық ахуал тудыру» Бірін- бірі бағалауға нұсқау беру.Үй тапсырмасын ширату: (Жж) «Білім шыңы» әдісі
  • Копьютер кабинетінде қандай ережелерді қатаң ұстау қажет?
  • Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қаупсіздік ережелерін атаңдар?
  • Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерінатаңдар?
  • Арнайы көзге арналған жаттығулар қандай?
  • Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелері?
  • «Білу» әдісі бойынша үш топқа оқулықтан бүгінгі тақырыпты оқуды ұсынамын.І-ші Мегаәлем тобына: мегаәлем дегеніміз не деген сұраққа жауап іздеу. ІІ-ші Макроәлем тобына: Мегаәлем мен макроәлемнің айырмашылығы не дедеген сұраққа жауап іздеу. ІІІ-ші Микроәлемнің басқалардан өзгешелігі неде? Үш топта ойларын тұжырымдап, постерге түсіріп қорғайды.


    Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары

    Сабақтың ортасы







    5мин



    10мин















    3мин



    5мин









    7мин





    «Түсіну» әдісі бойынша (Мұғалімнің түсіндіруі.)
  • Неге Адам өмірінде ақпарат қандай рөл атқарады?
  • Ақпарат дегеніміз не?
  • Адам ақпаратты қалай қабылдайды?
  • Неліктен? Деген сұрақтарға өзім мағлұмат беріп оқушыларға түсіндіріп өтемін? «Талдау» «Венн диаграммасы» әдісі.Ақпараттық үдерістердің ортақ белгілерін табыңдар және талдаңдар«Жинақтау» әдісі «Сәйкестендіру кестесі»Жұптық жұмыс.Берілген кестеге сәйкес анықтамаларын жазу.

    «Қолдану»«Миға шабуыл» әдісі.І-тапсырма: Өздерің қалаған ақпаратты алып сол алған ақпараттарыңа анықтама беріңдер.ІІ-тапсырма. Кез келген ақпаратты толықтырып, компьютерде теріңдер және алынған ақпаратқа анықтама беріп өтіңдер.Не үшін? Неліктен? Неге ? деген сұрақтарға жауап беріңдер (диктант).Қорытындылау.Оқушыларға қорытынды сұрақтар қойып сабақты бекітемін және толықтырып түсіндіріп өтемін.
  • Сендер қалай ойлайсыңдар, өздеріңнің алғашқы ақпараттарыңды аласыңдарма?
  • Ақпарат адамға қажет па?
  • Болашақта қолданасыңдарма? Ой бөлісіңдер.Қалыптастырушы бағалау «Ой қозғау» әдісі арқылы тесттер жинағын беремінДискрептор
  • Адам өмірінде ақпарат қандай рөл атқарылуын қалыптастырады.
  • Ақпараттық үдерістің түрлерін және талаптар мен ережелерді меңгереді.
  • Адам ақпаратты шынайы өмірде пайдалана алады.
  • КомпьютерОқулық,жұмыс дәптерлеріОқу құралдары









    Интерактивті тақта







    КомпьютерОқулық,Жұмыс дәптерлері









    Сабақтың соңы5мин Сабақ соныңда оқушылар рефлексия жүргізеді:





    Үйге тапсырма: Оқулықтағыбақылау сұрақтарына жауаптар жазып келу .
    Оқулық 5 – сынып информатика
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары»


    Оқушыларды қолдау мақсатында «Жарайсың» , «Өте жақсы» деген сөздерді марапаттау сөздерін қолданамын.Дарынды оқушыларға: қосымша тапсырмалар дайындаймын. Қабілеті орта оқушылар: Денгейлік тапсырмалар беріп отырдым.Қабілеті төмен оқушыға: қажет жағдайда үлгеруші оқушыны көмек көрсетуге ұсынамын. Денгейлеріне қарап деңгейлік тапсырмалар беремін Деңгейлік сұрақтар;Мұғалімнің қолдауы;
    -Әр тапсырмадан кейін бағалау критерййлерін; -Топтық жұмыстан кейін смайликтер арқылы бағалаттым; -өзара- бірін-бірі бағалау; - “Екі жұлдыз, бір тілек” арқылы кері байланыс орнаттым.

    - Сергіту жаттығуларын орындау; - Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. -Оқушылардың компьютер алдында дұрыс отыруын қадағалау;

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттарышынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1:2:










































    Қысқа мерзімді сабақ жоспары
    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!