Материалдар / қысқа мерзімді жоспар 7 сынып

қысқа мерзімді жоспар 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қжаңартылған бағдарлама бойынша 7 сыныпқа арналған Қазақстан тарихы пәні бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
361
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақстан тарихыМектеп: «Бейнеу мектеп-интернаты» КММ
Күні:Мұғалім: Н.С.Сейилханова
Сыныбы: 7Қатысқаны: Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы:Көне түркі дәуіріндегі жазу
МақсатыТүркілерде жазудың пайда болуының қайнар көздерімен ерекшеліктерін,жазба ескерткіштердің негізгі идеяларымен маңызын білу
Жалпы мақсатТақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Күтілетін нәтижеТоптық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерЕгер мен ойыны,Суреттер сөйлейді , Академиялық дау –дамай әдісі, Аквариум әдісі, Кім жылдам

Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі













Тренинг
Журектен жүрекке тренингі і арқылы бір-бірімен амандасады; Топқа бөлуәртүрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтадыОқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады; Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп 3топ құрайды, топ ережесін сақтайды,Топтар: бөлінеді
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекеті

Білім

Қызығушылықтарын ояту
«Егер мен» ойыны арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау, соңына егер мен ойыны арқылы топптар өзера талқыласадыОқушылар берген тапсырманы орындау. «егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында өзқортындыларын жасайды
ТүсінуСуреттер сөйлейдіТақырыптарғақатысты материалдар бар суреттерін тақтаға іліп, талдау Суреттегі тақырыптарға қарап мағанасын ашу, жауабын топ болып талқылау Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, тақырып туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға жеткізу
ҚолдануТоппен жұмыс Академиялық дау –дамай әдісіарқылы жаңа тақырыпты түсініу үшін арнайы тапсырмаларды қолдану Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату Олүшін академиялық дау –дамай әдісін пайдалану Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
Сергіту сәтіМақал-мәтелдер айтуОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы мақалдардың жалғасын айтады
ТалдауАквариум әдісі арқылы тақырыпқа тапсырмалар пайдалануТақырып: Түркі жазуы

Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді.Ортаға шығып шеңбер жасап ортаға тапсырмаларын түсіндіреді Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
ЖинақтауКім жылдам арқылы сабақты жинақтайдыӘр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруЕкі жұлдызбір тілекОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс.
Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушыға өзара қолдау көмек көрсету жүзеге асырлады. Көне Түркі жазуларымен таныстыру.Оқушыларға топпен,жұптық, тәсілдер арқылы тапсырмалары беріледі.1.Оқушылардың сабаққа дайындау мақсатында психологиялық ахуал «Өзі туралы кластер» тренингін өткізу. 2. Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара мадақтау.3.Жұптық жұмыс, дайын жазылған үлгі бойынша.4.Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану.5. Бағдаршам арқылы бағалау.Кері байланыс: «Екі жұлдыз,бір тілек» стикерлер толтыруҚауіпсіздік сақталды.АКТ мен байланыс орнатылды.
Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1. 2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ