Сабақтың мақсаты
|
Барлық оқушылардың қолынан
келеді:
Мұхиттар проблемаларын
топтастырады
көпшілік оқушылардың қолынан
келеді:
Мұхиттар проблемаларын топтастырады , жиі болатын
аймақтарын анықтайды
Кейбір оқушылардың қолынан келеді
:
Дүниежүзілік мұхит проблемаларын топтастырып,
шешу жолдарын ұсынады
|
Басы
7-мин
|
Сәлемдесу
- Түгендеу
- Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Оқушыларды қағаз қиындылары арқылы 4 топқа
бөлу.
-
«Атлант
мұхиты»тобы
-
«Тынық мұхиты»
тобы
-
«Үнді
мұхиты»тобы
-
«Солтүстік мұзды мұхиты»
тобы
«Ортадағы қаламсап»
әдісі.
Өткен тақырыпты жаңа тақырыппен
байланыстыру.
-
Дүниежүзілік мұхиттың
бөлімдері?
-
Мұхиттың экологиялық
проблемаларына сипаттама?
Дүниежүзілік мұхитта болып жатқан үдерістердің
құрлыққа әсері?
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қалыптастырушы
бағалау
Кері
байланыс
|
Ұялы телефон
Және интернет желілері
Кітап
|
Ортасы
10-мин
10мин
10мин
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру
Түйінді ұғымдарды жазып алу
1-тапсырма
1. Төмендегі суреттерге қарап, мұхит суларында
болатын апаттардың түрлерін анықтап,
сипаттаңыз.
1-сурет 2-сурет
2. Осындай апаттар көбінесе Дүниежүзілік
мұхиттың қай аймақтарында жиі болатынын
анықтаңыз.
3. Сақтану жолдарын
ұсыныңыз.
Дескрипторлар Білім алушы
- мұхитар мен теңіздерде болатын апаттардың болу
себебін анықтайды;
- картаны , ғаламторды қолдану арқылы осындай
апаттар жиі болатын аймақтарды анықтайды;
-бастапқы қорғану шараларын
ұсынады
.
|
Топтар-бірін бірі бағалайды
Кері байланыс «екі жұлдыз, бір
тілек»
Оқушылар тақырып бойынша мәтінмен танысады. Әр
топқа мәтін ішіндегі тақырыпшалар тапсырмалар орындау үшін
беріледі.
1-тапсырма. «Қара,оқып
шық,жаз, түсір» әдісімен жеке тапсырма ретінде
мәтінмен танысу.
Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс:
Оқушылар 3- топқа бөліне отырып жұмыс жасауға
әрекеттенеді:
-
Дүниежүзілік мұхиттың
адамдарға тигізетін пайдасы қандай?
-
Дүниежүзілік мұхиттың негізгі
проблемалары
-
«Қызыл толқындар» құбылысын
қалай түсіндіруге болады?
-
Индикаторлық организм дегенді
қалай түсінесің?
Бағалау
критерийі
|
Р/с
|
Дескрипторлар
|
Келісемін,
келіспеймін
|
Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары мәтінін
талқылау, саралау
|
1
2
3
4
|
Дүниежүзілік мұхиттың адамдарға тигізетін
пайдасын анықтайды
Дүниежүзілік мұхиттың негізгі проблемаларын
сипаттайды.
« Қызыл толқындар» құбылысын
түсіндіреді.
Индикаторлық организмге толық сипаттама бере
алады.
|
|
2-тапсырма. Венн
диаграммасы
Т
ынық және Атлант мұхиттарының экологиялық
проблемаларына салыстырмалы талдау жасау
Бағалау критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
Оңай қиын
|
Мұхиттың жалпы проблемаларын
салыстырады
|
1
|
Тынық мұхитының ерекшелігін
анықтайды
|
|
2
|
Атлант мұхитының ерекшелігіне
тоқталады
|
|
3
|
Екі
мұхиттың кандай ұқсастығы бар екенін анықтау.
|
|
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты
талдайды
Жұп бойынша
Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол
көтеру арқылы білдіреді
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
|
Бағалау
критерийлер
1.Ертегідегі негізгі
кейіпкерлердің портретін жинақтайды.
2.Кейіпкердің образына қызмет
етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды.
3.Жинақталған ақпараттар
негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын
білдіреді
Дескрипторлар
1.Әр оқушы ертегіден өзіне
тиісті кейіпкерлердің портретіне қатысты сөз тіркестері мен
сөйлемдерді анықтайды.
2.Әр оқушы кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін
анықтайды
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ Бағдаршам
|
Ашық сұрақ-жауаптар
|
Сабақтың соңы
5мин
3мин
|
Ойтолғаныс
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық
жетістіктерінің деңгейі
3-тапсырма. ТАПСЫРМА PISA-2018
Берілген тапсырмаларды зерделеп,
Тапсырма деңгейін,қолдану саласы, құзіреттілігін және контекстін
анықтаңыздар. Тапсырманы орындауға 5 минут
беріледі.
Бағалау критерийі:
«Ғалымдардың айтуы бойынша «жыл сайын шамамен 100
миллион тонна пластик өндіріледі» және оның 10% -ы мұхитқа енеді.
Бұл қоқыс дақтарының үлкеюіне әкеледі.
Пластмассадан қоршаған ортаға келтіретін
зиянды азайтудың бірнеше жолдарын ұсыныңыз.
-
Биологиялық ыдырайтын материалдарды қолдануға
көшу
-
Микроағзалардың көмегімен пластикті қайта
ыдырату
-
Тазарту іс-шараларды өткізу
Пластикті жағу
Күтілетін нәтиже: Оқушылар материалдағы«Ғалымдардың айтуы бойынша «жыл сайын шамамен 100
миллион тонна пластик өндіріледі» және оның 10% -ы мұхитқа енеді.
Бұл қоқыс дақтарының үлкеюіне әкелетінін ұғады 2007жылы Гринпистің
зерттеуі бойынша теңіз қоқысы әлемнің кем дегенде267 биологиялық
түрлерге зиян келтіретінін білді
Пластмассадан қоршаған ортаға келтіретін зиянды
азайтудың бірнеше жолдарын ұсынады
«3-2-1»
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды
ақпарат;
Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2
аспекті;
Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет
Кері байланыс
«3 минуттық үзіліс»
-
Маған ұнады
-
Маған қиындық туғызды
-
Мен
хабардар болдым
4.Мені таңқалдырды
Рефлексия
«Екі жұлдыз, бір тілек»
-
Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға
дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді
ұсынамын.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
PISA-2018
тапсырмалар жинағы
|