Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
6 мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастырады
3.Оқушыларды топтарға
біріктіру.
Алдыңғы білімді еске
түсіру
«Крестик-нольдік»
кестесі
СаCL2
|
FeO
|
H2SO3
|
H2O
|
CaO
|
SO2
|
MgO
|
MgCL2
|
Ca(OH)2
|
Кестеде оксидтер орналасқан қиғаш немесе тігінен, көлденең
қатарды табыңыздар?
Неге олар оксидтер себебін
түсіндіріңіз?
|
Түрлі –түсті қаламсап арқылы 3 топқа
бөлінеді.
Кестеден оксидтер орналасқан қатарды
табады
Неліктен ол қатарды таңдаған себебін
түсіндіреді
|
Жылдам әрі дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау сөздері
арқылы ынталандыру
|
|
Сабақтың ортасы
Топтық жұмыс
15 мин
|
Бейнежазба көру
Бейнежазбаны талқылау
«Джигсо» әдісі
1-топ
Оксидтердің аталуы
Оксидтердің жіктелуі,
алынуы
2-топ.
Негіздік оксидтердің қасиеттері Қышқылдық оксидтердің
қасиеттері
3-топ Оксидтердің физикалық қасиеттері,
қолданылуы
Екідайлы оксидтердің
қасиеттері
|
Бейнежазбаны талқылауға
қатысады
Топта берілген мәтінді талқылап, келесі топқа
түсіндіреді
|
Бағалау критерийлері:
1.Тақырыптың мазмұнын
сызбалар,реакция-
лар арқылы толық аша білуі
2.Химиялық тілде нақты мысалдар арқылы жеткізе
білуі
|
https://www.youtube.com/watch?v=n2mttEXama8
|
Жұптық жұмыс
7 мин
|
-
Сr2O3, FeO, NO2, Na2O
А)Берілген оксидтерді
атаңыз
В)Жіктеңіз:
қышқылдық:
негіздік:
екідайлы:
С) алыну реакциясын жазыңыз
|
Берілген тапсырмадағы оксидтерді атап, қсиеттері бойынша
жіктейді және алыну реакциясын
жазады
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Оксидтерді атайды
2. Оксидтерді жіктейді
3. Алыну реакцияларын
жазады
|
|
Жеке жұмыс
11.мин
|
1.SO3 оксидін атаңыз
2. Алыну реакциясын жазыңыз
3. сілтімен реакциясын
жазыңыз
4. сумен реакциясын жазыңыз
5. негіздік оксидпен реакциясын
жазыңыз
6. Массасы 4г күкірт (ҮІ) оксиді калий карбонатымен
әрекеттескенде бөлінген газдың (қ.ж) көлемін және түзілген тұздың
массасын табыңыз
|
Күкірт (ҮІ) оксидінің алынуын, химиялық қасиеттерін
сипаттайтын реакцияларын жазады.
Есепті шығарады
|
Дескриптор: Жалпы - 7
1.Оксиді атайды
2. Алыну реакциясын жазады
3.Сілтімен реакциясын
жазады
4.Сумен әрекеттесу реакциясын
жазады
5. Негіздік оксидпен реакциясын
жазады
6. Реакцияда бөлінген оксидтің (қ.ж) көлемін
есептейді
7.Түзілген тұздың массасын
есептейді
|
Период-
тық кесте
|
ЕББҚ:
|
1. Оксидтердің жіктелуі
мысал
келтір
-
Оксидтердің физикалық
қасиеттерін СаО (сөндірілмеген әк) , СО2 (көмірқышқыл газы), Н2О
(су) мысалында жаз.
|
Оксидтердің жіктелуін
жазады
Мысал келтіреді
Оксидтердің физикалық қасиеттерін
жазады
|
Мадақтау сөздері арқылы арқылы сабаққа
ынталандыру
|
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
7 мин.
Бағалау
Үйге тапсыма
|
«Бес саусақ» әдісі
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай бес саусақ әдісімен сабақты
қорытындылайды
|
Қалыптастырушы бағалау
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
Бөлім:
|
8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары:
Генетикалық байланыс
|
Педагогтің аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:8
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы:
|
№6 зертханалық тәжірибе
« Оксидтердің қасиететерін зерттеу»
№
55-сабақ
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.3.4.7-оксидтердің жіктелуін және қасиеттерін білу,
олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін
құрастыру (2-ші сабағы)
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Оксидтердің жіктелуін
және қасиеттерін біле отытып, олардың химиялық қасиеттерін
сипаттайтын реакцияларын зерттеп,теңдеулерін
құрастырады
ЕББҚ: Зертханалық жұмыс барысында қышқылдық оксидтің
сілтімен, сумен әрекеттесетінін
біледі.
|