| Мектеп: «Қаржан» жом |
Күні: | Мұғалім: Бекбердиева Айжамал Саулебекқызы |
Сынып: 8 | Қатысқан оқушылар саны: 20 | Қатыспағандар: 0
|
Сабақтың тақырыбы: | Қазақстан тарихы туралы |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 8.1.1.2 – XV-XVII ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар:Қазақстан тарихы пәніні оқудың маңыздылығын түсіндіредіКөптеген оқушылар: Оқушылар тарих ұғымының қалай қалыптасып дамуы туралы заттай және жазбаша деректермен таныса келе тарих пәні ұғымының негізін түсінедіКейбір оқушылар: Қазақстан тарихындағы дәуір ерекшеліктерін түсіндіре отырып, қазақ халқының этникалық құрамы мен шаруашылығын түсіндіре отырып картамен құмыс жасайды. |
Бағалау критерийлері | Дәуір кезеңдерінің хранологисы мен тарихтың негізін салушы тарихшылардың ғылыми зерттеулерінің маңызын анықтау.Еңбекқұралдарының маңыздылығын тиіті фактілермен ашып көрсете отырып, көне замандардан бастап орта ғасырлық тарихшылардың еңбектеріне тоқталып, Қазақ тарихындағы алатын орнын бағалау. |
Құндылықтарды игерту: | Өзіне және айналадағыларға құрметпен қара, пәнге деген қызығушылығын арттыру. |
Тілдік мақсаттар: | Оқушылар:Тарихтың дамуын тексереді. Пән лексикасы және терминология:Қоғам, тарих негіздері, адамның пайда болуы .Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:Келесі көріністе сіздер ………………………….. тамашалайсыздар.Назарларыңызға ұсынылған қойылымда ………………… куәгері боласыздар. |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақ басы
| Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.Тақырыпқа ену үшін уақыт өлшемдері туралы сұрақтарға жауап береді. «Миға шабуыл»Өткенді қайталау /Үй тапсырмасын сұрау/Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы неше кезеңге бөлінді? Ерте орта ғасырлық мемлекеттерге қандай мемлекеттер жатады? Түріктер туралы мәлімет беретін қандай ескерткіштерді білесің? Ұлы Жібек жолының ерте ортағасырлық мемлекеттер тарихындағы рөлі қандай? Неліктен ерте ортағасырлық мемлекеттер ұзақ өмір сүре алмады? Бүгінгі күнге дейін өмір сүрген қандай түрік тілдес халықтарды білесің? Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;Жетістік критерийлерін болжайды;Жетістік критерийлерімен танысады. | Үлестірме қағаз;Слайд 1-4
|
Сабақ ортасы
| Сұрақ – жауап «Тарих» атасын атау керек«Тарихтың атасы» деп кімдерді айтамыз және өмір сүрген жылдарын көрсет.Шежірешілер мен жылнамашылар деп кімдерді айтамыз?Қазақстан тарихы қандай бөлімдерден тұрады?Тарих-бізге өзге халықтар мен мемлекеттердің тарихын оқып үйрену үшін, бұрынғы ата-бабаларымыздың қандай болғанын, қазіргі күнгімен салыстыра , саралау үшін қажет. Өткен қателіктерді қайталамауға тырысамыз. Тарих пен шежіре- ұлтжанды азаматтарды тәрбиелеп өсіреді.Сонымен бірге адамзат баласының бүкіл тарихына ой жүгіртетін жол.Қазақстан тарихы- жалпы тарихтың құрамдас бөлігі, бұл біздің туған Отанымыздың тарихы. Қазақстан тарихы төрт кезеңге бөлінеді:Ежелгі Қазақстан тарихы. Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы (V-XV ғ.) Жаңа замандағы Қазақстан тарихы (XV-XIXғ.) Қазіргі замандағы Қазақстан тарихы (XX ғ. Басынан бүгінгі күнге дейінгі) Тарихи кезеңдеуОрта ғасырлардағы Қазақстан тарихыЕрте ортағасырлық кезеңі Дамыған ортағасырлық кезеңіКейінгі ортағасырлық кезең(VІ-ІХ ғғ.)(Х-ХІV ғғ.)(ХV-ХVІІ ғғ.)Түрік қағанаты Қарахан мемлекеті біртұтас Қазақ хандығының Батыс түрік қағанатыНаймандарқұрылуыТүргеш қағанатыКерейіттерҚарлұқ қағанатыЖалайырларОғыз мемлекетіҚарақытайларҚимақ қағанатыҚыпшақ хандығыМонғол империясыАлтын ордаАқ ордаМоғолстан Әмір Темір мемлекетіНоғай ОрдасыӘбілқайыр хандығыСібір хандығыКері байланыс.Тыңдаған топтардың кері байланысы.
| Мәтін жазылған үлестірме қағаз;Таймер
|
Сабақ соңы
| Үйге тапсырма: Өткен сабақты қайталап «Өз тарихыңды білесің бе» тақырыпта эссе жазу.«БББ» әдісі бойынша стикерлер жапсыру.Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.Сабақта маған не пайдалы болды?Сабақта маған не қызықты болды?Сабақта маған не қиын болды? | Үлестірме қағаз |
Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Жалпы бағаСабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.2..Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|