Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Кеңістіктегі бұрыш. Кеңістіктегі арақашықтық.

    Мектеп :

    Педагогтің аты-жөні:


    Пәні

    Геометрия

    Күні:


    Сыныбы: 10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Үш перпендикуляр туралы теорема 2 сабақ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.3.1-үш перпендикуляр туралы теореманы білу және есептер шығаруда қолдану.

    Сабақтың мақсаты:

    Оқушылар жазықтық пен түзудің перпендикулярлығына арналған негізгі есептерді шығару қабілеттерін дамытады;

    Тақырыптың мазмұнын түсіну, оны өмірмен байланыстыруға , ой қорытындысын жазуға үйренеді

    Сызбаларын сала білуге, теоремаларды есептер шығару барысында қолдана білуге дағдыланады


    Сабақтың барысы:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Боранбайқызы Бақыт математика пәнінің мұғалімі.
    22 Мамыр 2023
    464
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар . 10 сынып геометрия

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар . 10 сынып геометрия

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жас мұғалімдерге көмек болар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    2 мин.


    1. Ұйымдастыру кезеңі

    - оқушылардың назарын шоғырландыру;
    - оқушылармен бірлесе отырып, сабақ мақсаттарын анықтау;
    - бағалау критерийлерін қалыптастыруға баса назар аудару
    2. Үй жұмысын тексеру:

    Түрлі түсті жетондар


    арқылы топқа бөлінеді.


    «Жіктеу» тәсілін пайдаланып, сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тандай отырып топқа бөлінеді.



    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды


    Түрлі түсті жетондар




    «Сұрақ –жауап» әдісі


    Жеке жұмыс


    5 мин















    Топтық жұмыс


    10 минут

    3. Өткен сабақты қайталау. Оқушылар біз өткен сабақты Үш перпендикуляр теоремасын өткенбіз. Бүгінгі сабақта есептер, сұрақ –жауап және топтық жұмыстар орындалады.

    1.перпендикуляр дегеніміз не?

    2. Көлбеудің анықтамасын сипаттаңдар.

    3.Көлбеудің проекциясы дегеніміз не?

    4. 3 перпендикуляр туралы теореманы сипаттау.

    1. Топ

    1. АВ┴α, CD┴α, B€ α, D€α, AB=AC. АС түзуі мен α жазықтығы параллель ма? ( иә)
    2. Екі түзу 90° бұрышты құрайды. Олар перпендикулярды ма? (иә)

    2 топ
    1. а мен m түзулері 
    бір біріне перпендикуляр, ал b a- ға параллель. M және b перпендикуляр ма? ( иә)
    2.Мына суретте АВ кесіндісі не деп аталады? (перпендикуляр)

    3. топ
    1. АС кесіндісі не ? ( көлбеу)
    2.Перпендикулярдың табаны қай нүкте? (В нүктесі)
    3.Жазықтық пен А нүктесінің ара қашықтығын тап. ( АВ кесіндісі)

    Қ айталау сұрақтарына жауап жазады.

    Екі түзу жазықтықта қиылысатын болса , ол перпендикуляр түзу деп атайды.

    Бір ұщы жазықтықта жататын және жазықтыққа перпендикуляр болмайтын кесіндні жазықтыққа көлбеу дейміз.

    Берілген нүктеден жазықтыққа жүргізілген перпендикуляр мен көлбеудің табандарын қосатын кесіндіні көлбеудің проекциясы деп атайды.

    Топтық жұмыстың шешуі

    1.( иә)
    2. (иә)

    1. (иә)

    2.(перпендикуляр)

    1. ( көлбеу)

    2.( АВ кесіндісі

    «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды.






    Дескриптор:

    -сұрактарга жауап береді .

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 2 балл қойылады




    Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»




    Сұрақтар топтамасы.



    Shape1













    http://zkoipk.kz/ru/math-textbook-project/geometry/2141-geometry.html

    оқулық

    Сабақтың ортасы


    8 мин.



    Топтық жұмыс.




    «Ой қозғау» әдісі. Осы суреттен өтілген тақырыптың сызбасын жасаймыз. Және де тақырыптың атын табамыз.

    Shape5 Shape4 Shape3 Shape2

    « Ой қозғау » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады. Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді.Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.


    Дескриптор:

    Сызбаны құрастырады.

    Сабақтың тақырыбын біледі.


    .

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 2 балл қойылады



    ДК экраны

    10-сынып оқулығы.


    https://bilimland.kz/kk/content/structure/851-math#lesson=11765




    Жеке жұмыс.

    5 мин.

    Оқулықпен жұмыс жасау.

    67 есеп .

    АВСД квадрат жазықтығына ВЕ перпендикуляр кесінді тұрғызылған. Егер ВС = 3 см, СЕ = 4см болса, онда Е нүктесінен ВС, СД, АС түзулеріне дейінгі қашықтықты табыңдар.


    Е

    Shape10 Shape9 Shape7 Shape6 Shape8







    Shape12 Shape11 В С

    Oooo

    Shape13 N

    JJ

    A


    Берілген тапсырма бойынша орындайды

    Берілген: АВСД –квадрат ВС = 3см, СЕ = 4см .

    Т/К : ВЕ -?, ЕО -?

    Шешуі : ВЕ 2= ЕС2-ВС2

    Shape14 ВЕ = √16-9 = √7

    АВС –дан ВС = АВ = 3см

    АС2 = АВ2+ВС2 , АС = √3 2+32 = √18= 3√2.

    ОС = АС /2, ОС = 3√2. /2

    ЕО2 = ЕС2 - ОС2

    ЕО = √16- 18/4 = √64-18 / 4=

    √ 46/4. Ж. ЕО = √ 46/4





    Дескриптор:

    Түзулерге дейінгі қашықтықты табады.

    -жауабын жазады

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 4 балл қойылады





    ДК экраны

    10-сынып оқулығ

    «Мектеп » 2014

    2+32

    В. Гусев,

    Ж. Қайдасов




    http://zkoipk.kz/ru/math-textbook-project/geometry/2141-geometry.html

    оқулық



    Жеке

    жұмыс.

    10 мин.



    66 есеп

    А нүктесінен α жазықтығына АА1 перпендикуляры мен АВ көлбеуі жүргізілген . ВА1 – көлбеудің проекциясы. Егер

    Shape15


    Shape16











    2) АА1 = 8дм , ВА1 6дм АВ = ?


    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жауаптык талдау жасайды. .


    1. АВ = 5см, АА1= 4см болса, онда ВА1-ді.

    Т/к ; ВА1 2-?

    Пифагор теоремасын қолданамыз. АВ 2 = АА1 2 + ВА1 2

    52 = 42 + ВА1 2

    ВА1 2 = 25-16 . ВА1 2 = √ 9

    ВА1 2 = 3

    Шешуі : АВ2= АА12 + А1В2

    АВ 2 = 64+36 = 100


    АВ = √ 100= 10


    Дескриптор:

    -Көлбеудің проекциясын табады.



    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 2 балл беріледі.


    .



    . ДК экраны

    7- сынып

    10-сынып оқулығы.




    Бекіту.




    Ой толғаныс.



    5 мин.








    Кері байланыс

    «Қорытынды» тәсілі көрініс табады

    Өзара тікбұрыш жасап қиылысатын түзулер қалай аталады? Перпендикуля

    Үйге тапсырма:

    « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

    -Не білдім?

    -Не білемін?

    -Не білгім келеді?

    Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, шешімдерін тұжырымдайды.

    Сұраққа жауап береді .

    Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.








    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Кеңістіктегі бұрыш. Кеңістіктегі арақашықтық.

    Мектеп :

    Педагогтің аты-жөні:


    Пәні

    Геометрия

    Күні:


    Сыныбы: 10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Үш перпендикуляр туралы теорема 2 сабақ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.3.1-үш перпендикуляр туралы теореманы білу және есептер шығаруда қолдану.

    Сабақтың мақсаты:

    Оқушылар жазықтық пен түзудің перпендикулярлығына арналған негізгі есептерді шығару қабілеттерін дамытады;

    Тақырыптың мазмұнын түсіну, оны өмірмен байланыстыруға , ой қорытындысын жазуға үйренеді

    Сызбаларын сала білуге, теоремаларды есептер шығару барысында қолдана білуге дағдыланады


    Сабақтың барысы:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Директорға Презентация 11 сынып
    22.05.2023
    464
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Боранбайқызы Бақыт математика пәнінің мұғалімі.
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    2 мин.


    1. Ұйымдастыру кезеңі

    - оқушылардың назарын шоғырландыру;
    - оқушылармен бірлесе отырып, сабақ мақсаттарын анықтау;
    - бағалау критерийлерін қалыптастыруға баса назар аудару
    2. Үй жұмысын тексеру:

    Түрлі түсті жетондар


    арқылы топқа бөлінеді.


    «Жіктеу» тәсілін пайдаланып, сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тандай отырып топқа бөлінеді.



    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды


    Түрлі түсті жетондар




    «Сұрақ –жауап» әдісі


    Жеке жұмыс


    5 мин















    Топтық жұмыс


    10 минут

    3. Өткен сабақты қайталау. Оқушылар біз өткен сабақты Үш перпендикуляр теоремасын өткенбіз. Бүгінгі сабақта есептер, сұрақ –жауап және топтық жұмыстар орындалады.

    1.перпендикуляр дегеніміз не?

    2. Көлбеудің анықтамасын сипаттаңдар.

    3.Көлбеудің проекциясы дегеніміз не?

    4. 3 перпендикуляр туралы теореманы сипаттау.

    1. Топ

    1. АВ┴α, CD┴α, B€ α, D€α, AB=AC. АС түзуі мен α жазықтығы параллель ма? ( иә)
    2. Екі түзу 90° бұрышты құрайды. Олар перпендикулярды ма? (иә)

    2 топ
    1. а мен m түзулері 
    бір біріне перпендикуляр, ал b a- ға параллель. M және b перпендикуляр ма? ( иә)
    2.Мына суретте АВ кесіндісі не деп аталады? (перпендикуляр)

    3. топ
    1. АС кесіндісі не ? ( көлбеу)
    2.Перпендикулярдың табаны қай нүкте? (В нүктесі)
    3.Жазықтық пен А нүктесінің ара қашықтығын тап. ( АВ кесіндісі)

    Қ айталау сұрақтарына жауап жазады.

    Екі түзу жазықтықта қиылысатын болса , ол перпендикуляр түзу деп атайды.

    Бір ұщы жазықтықта жататын және жазықтыққа перпендикуляр болмайтын кесіндні жазықтыққа көлбеу дейміз.

    Берілген нүктеден жазықтыққа жүргізілген перпендикуляр мен көлбеудің табандарын қосатын кесіндіні көлбеудің проекциясы деп атайды.

    Топтық жұмыстың шешуі

    1.( иә)
    2. (иә)

    1. (иә)

    2.(перпендикуляр)

    1. ( көлбеу)

    2.( АВ кесіндісі

    «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды.






    Дескриптор:

    -сұрактарга жауап береді .

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 2 балл қойылады




    Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»




    Сұрақтар топтамасы.



    Shape1













    http://zkoipk.kz/ru/math-textbook-project/geometry/2141-geometry.html

    оқулық

    Сабақтың ортасы


    8 мин.



    Топтық жұмыс.




    «Ой қозғау» әдісі. Осы суреттен өтілген тақырыптың сызбасын жасаймыз. Және де тақырыптың атын табамыз.

    Shape5 Shape4 Shape3 Shape2

    « Ой қозғау » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады. Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді.Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.


    Дескриптор:

    Сызбаны құрастырады.

    Сабақтың тақырыбын біледі.


    .

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 2 балл қойылады



    ДК экраны

    10-сынып оқулығы.


    https://bilimland.kz/kk/content/structure/851-math#lesson=11765




    Жеке жұмыс.

    5 мин.

    Оқулықпен жұмыс жасау.

    67 есеп .

    АВСД квадрат жазықтығына ВЕ перпендикуляр кесінді тұрғызылған. Егер ВС = 3 см, СЕ = 4см болса, онда Е нүктесінен ВС, СД, АС түзулеріне дейінгі қашықтықты табыңдар.


    Е

    Shape10 Shape9 Shape7 Shape6 Shape8







    Shape12 Shape11 В С

    Oooo

    Shape13 N

    JJ

    A


    Берілген тапсырма бойынша орындайды

    Берілген: АВСД –квадрат ВС = 3см, СЕ = 4см .

    Т/К : ВЕ -?, ЕО -?

    Шешуі : ВЕ 2= ЕС2-ВС2

    Shape14 ВЕ = √16-9 = √7

    АВС –дан ВС = АВ = 3см

    АС2 = АВ2+ВС2 , АС = √3 2+32 = √18= 3√2.

    ОС = АС /2, ОС = 3√2. /2

    ЕО2 = ЕС2 - ОС2

    ЕО = √16- 18/4 = √64-18 / 4=

    √ 46/4. Ж. ЕО = √ 46/4





    Дескриптор:

    Түзулерге дейінгі қашықтықты табады.

    -жауабын жазады

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 4 балл қойылады





    ДК экраны

    10-сынып оқулығ

    «Мектеп » 2014

    2+32

    В. Гусев,

    Ж. Қайдасов




    http://zkoipk.kz/ru/math-textbook-project/geometry/2141-geometry.html

    оқулық



    Жеке

    жұмыс.

    10 мин.



    66 есеп

    А нүктесінен α жазықтығына АА1 перпендикуляры мен АВ көлбеуі жүргізілген . ВА1 – көлбеудің проекциясы. Егер

    Shape15


    Shape16











    2) АА1 = 8дм , ВА1 6дм АВ = ?


    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жауаптык талдау жасайды. .


    1. АВ = 5см, АА1= 4см болса, онда ВА1-ді.

    Т/к ; ВА1 2-?

    Пифагор теоремасын қолданамыз. АВ 2 = АА1 2 + ВА1 2

    52 = 42 + ВА1 2

    ВА1 2 = 25-16 . ВА1 2 = √ 9

    ВА1 2 = 3

    Шешуі : АВ2= АА12 + А1В2

    АВ 2 = 64+36 = 100


    АВ = √ 100= 10


    Дескриптор:

    -Көлбеудің проекциясын табады.



    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 2 балл беріледі.


    .



    . ДК экраны

    7- сынып

    10-сынып оқулығы.




    Бекіту.




    Ой толғаныс.



    5 мин.








    Кері байланыс

    «Қорытынды» тәсілі көрініс табады

    Өзара тікбұрыш жасап қиылысатын түзулер қалай аталады? Перпендикуля

    Үйге тапсырма:

    « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

    -Не білдім?

    -Не білемін?

    -Не білгім келеді?

    Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, шешімдерін тұжырымдайды.

    Сұраққа жауап береді .

    Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.








    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.