Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар . 10 сынып геометрия
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Тақырыптың мазмұнын түсіну,
оны өмірмен байланыстыруға , ой қорытындысын жазуға
үйренеді
Сызбаларын сала білуге,
теоремаларды есептер шығару барысында қолдана білуге
дағдыланады
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
2
мин.
1. Ұйымдастыру
кезеңі
- оқушылардың назарын
шоғырландыру; - оқушылармен бірлесе отырып, сабақ
мақсаттарын анықтау; - бағалау критерийлерін қалыптастыруға баса
назар аудару 2. Үй жұмысын
тексеру:
Түрлі түсті
жетондар
арқылы топқа
бөлінеді.
«Жіктеу»тәсілін пайдаланып, сыныпқа үш
түсті тілек жазылған жетон тандай отырып топқа
бөлінеді.
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
Түрлі түсті
жетондар
«Сұрақ –жауап»
әдісі
Жеке
жұмыс
5
мин
Топтық
жұмыс
10
минут
3. Өткен сабақты қайталау.
Оқушылар біз өткен сабақты Үш перпендикуляр теоремасын өткенбіз.
Бүгінгі сабақта есептер, сұрақ –жауап және топтық жұмыстар
орындалады.
1.перпендикуляр дегеніміз
не?
2. Көлбеудің анықтамасын
сипаттаңдар.
3.Көлбеудің проекциясы
дегеніміз не?
4. 3 перпендикуляр туралы
теореманы сипаттау.
1.
Топ
1.АВ┴α,
CD┴α,
B€ α,
D€α, AB=AC. АС түзуі
мен α жазықтығы параллель ма? (
иә)
2. Екі түзу 90° бұрышты құрайды. Олар перпендикулярды ма?
(иә)
2 топ
1. а мен m түзулері бір біріне
перпендикуляр, ал b a- ға параллель. M және
b перпендикуляр ма? ( иә)
2.Мына суретте АВ кесіндісі не деп аталады?
(перпендикуляр)
3. топ
1. АС кесіндісі не ? ( көлбеу)
2.Перпендикулярдың табаны қай нүкте? (В нүктесі)
3.Жазықтық пен А нүктесінің ара қашықтығын тап. ( АВ
кесіндісі)
Қ айталау
сұрақтарына жауап
жазады.
Екі түзу жазықтықта қиылысатын
болса , ол перпендикуляр түзу деп атайды.
Бір ұщы жазықтықта жататын
және жазықтыққа перпендикуляр болмайтын кесіндні жазықтыққа көлбеу
дейміз.
Берілген нүктеден жазықтыққа
жүргізілген перпендикуляр мен көлбеудің табандарын қосатын
кесіндіні көлбеудің проекциясы деп
атайды.
Топтық жұмыстың
шешуі
1.( иә)
2. (иә)
(иә)
2.(перпендикуляр)
(
көлбеу)
2.(
АВ кесіндісі
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Оқушылар дәптерлеріне әр
есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі
бағалайды.
«Ой қозғау» әдісі. Осы
суреттен өтілген тақырыптың сызбасын жасаймыз. Және де тақырыптың
атын табамыз.
« Ой қозғау
»әдісі бойынша оқушылар
орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады.Түсінбеген тапсырмаларды бір-
біріне түсіндіреді.Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды.
АВСД квадрат жазықтығына ВЕ
перпендикуляр кесінді тұрғызылған. Егер ВС = 3 см, СЕ = 4см болса,
онда Е нүктесінен ВС, СД, АС түзулеріне дейінгі қашықтықты
табыңдар.
А нүктесінен α жазықтығына
АА1перпендикуляры мен АВ көлбеуі
жүргізілген . ВА1– көлбеудің проекциясы.
Егер
2)
АА1= 8дм ,
ВА16дм АВ =
?
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жауаптык талдау жасайды.
.
АВ = 5см,
АА1= 4см болса, онда
ВА1-ді.
Т/к ;
ВА12-?
Пифагор теоремасын қолданамыз.
АВ2=
АА12+
ВА12
52=
42+
ВА12
ВА12= 25-16 .
ВА12= √
9
ВА12=
3
Шешуі :
АВ2=
АА12+
А1В2
АВ2= 64+36 =
100
АВ = √ 100=
10
Дескриптор:
-Көлбеудің проекциясын
табады.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 2 балл
беріледі.
.
. ДК
экраны
7-
сынып
10-сынып
оқулығы.
Бекіту.
Ой
толғаныс.
5
мин.
Кері
байланыс
«Қорытынды»тәсілі көрініс
табады
Өзара тікбұрыш жасап
қиылысатын түзулер қалай аталады?Перпендикуля
Үйге
тапсырма:
« Білімді стикер». Мына
сұрақтар бойынша жауап береді.
-Не
білдім?
-Не
білемін?
-Не білгім
келеді?
Оқушылар өздерінің тақырып
бойынша оқып, шешімдерін тұжырымдайды.
Сұраққа жауап береді
.
Мақсаты:Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз