Тілдік мақсаттар: | Тақырып барысында кездесетін термин сөздермен жұмыс жасау: зертеушілер, саяхатшылар, географиялық қоғам, Қазақстан Республикасының Ұлттық Ғылым Академиясы, География институты, сел.Оқушылардың назарын ғылыми тілге аудару, қажет тұрақты тіркестері бар лексиканы қолдану. Айтылым барысында оқушылардың ғылыми тілде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру |
Құндылықтарға баулу: | Топтық, жұптық жұмыстарды барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету, өзара сыйластық, ынтымақтастық қалыптасады |
Пәнаралық байланыс: | Жаратылыстану, дүнинжүзі тарихы сабақтарымен байланыстыруға болады |
Алдыңғы білім: | 5-сынып. Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау6-сынып. Саяхатшылар жəне зерттеушілер
|
Кезең | Сабақтағы жоспар жаттығу түрлері
| Дерексөздер, ресурстар
|
Сабақтың басыУақыты7 мин
| Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін «Жүректен-жүрекке» шаттық шеңберін ұйымдастырамын.Күндей жадырап,Айдай арайлап,Күндей таза көңілмен,Бүгінгі cабағымызды бастаймыз.«Өрмекшінің өрмегі» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы еске түсіру.Бағалау критерийлер:Тақырып мазмұнына қатысты сұрақтарға дұрыс жауап бередДескрипторлар:Сұрақты түсінеді.Алған білімдерін дұрыс қолданады.Нақты, толық, дүрыс жауап береді.Бағалау: «Жарайсың! Бәрекелді! » -мадақтау Тақырыпқа шығу: Аудивиузалды айғақ көрсету арқылы жаңа сабаққа шығу. | География. А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина-Алматы:Атамұра 2017Интернет-ресурс , жіп
Интернет-ресурс, Интербелсенді тақта
|
Сабақтың ортасыҚолдану(8 мин)Мақсаты: Тақырыпты оқырып, мағынасын түсіну
| «Ойлан, бірік, бөліс» әдісімен оқушылар тапсырманы ортаға салып орындайды. Берілген кестені толтырыңыз:
Бағалау критерийі: Берілген ақпарат бойынша саяхатшылар мен зерттеушілердің есімдерін атайды, география ғылымының дамуына қосқан үлесін анықтайды және баға береді.Дескрипторлар:Мәтінді қолданып Қазақстанның табиғатын зертеген белгілі ғалымдардың, саяхатшылардың географтардың аттарын анықтайды.Олардың география ғылымына қосқан үлестерін сипаттайды, баға береді.Бағалау: «Дәптер алмасу» арқылы өзара бағалайды | География. А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина-Алматы:Атамұра 2017,атлас карта
|
Талдау( 10 мин) Мақсаты: География ғылымының кезеңдерінжіктей отырып, талдау жасау
| «Кубизм стратегиясы» әдісі. Кубик жасалынып, қырына түрлі тапсырма жазылады. кубті ортаға тастап, қай қыры түссе, оқушы сол қырындағы сұраққа топта болып жұмыс атқарады, , өзара талқылайды, постер қорғайды.1-топ: Географияның ерте кезде дамуы2-топ: Ежелгі грекия ғалымдарының үлесі3-топ: Эратосфен және Птоломейдің карта мазмұның салыстыруБағалау критерийлер:Географиялық нысанның ерекшеліктерін бір-бірінен ажыратады;Географиялық нысандарды біледі, түсінеді.Дескрипторлар:Географиялық нысанның ерекшеліктерін анықтайды;Тірек-сызбаны пайдаланып, негізгі қабаттарды бағыттарын ажыратады, бір-біріне түсіндіреді; Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау. | География. А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина-Алматы:Атамұра 2017,Кубик, флипчарт, маркер ,
|
Жинақтау(10 мин)Мақсаты: Тақырыптан алған білімін біріктіреді
| Бір саяхатшы ғалымның немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализі арқылы талдаңыз. ТжДБО: SWOT талдауын жасайдыКҚЕО : SWOT талдауын жасауға қажетті сөздер мен сөз тіркестері беріледі
Бағалау критерийі:Жеке саяхатшылардың бағыттарын анықтай отырып, ғылымға қосқан үлесін талдайды.Жеке саяхатшылардың немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализ арқылы талдайды.Дескриптор:Саяхатшылар мен зерттеушілердің ғылымға қосқан үлесінің жақсы жақтарын, әлсіз жақтарын, мүмкіндіктерін және қауіп-қатерлерін анықтайды.Түйінді шешімдерін жасайды.Бағалау:SWOT – шешімдері
| География. А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина-Алматы:Атамұра 2017,кестеSWOT кестесі
|
Бағалау. Мақсаты: ( 5 мин)Кері байланыс арқылы келесі қадамды белгілеу
| Рефлексия пирамидасы әдісін қолдана отырып, сабақ жайлы ой пікірлерін жинақтайды
| Рефлексия пирамидасы үлестірмелі қағазы |