Сабақ: Информатика | Мектеп: Абай атындағы ЖОББМ |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Рахымжанова Г.О. |
Сынып:6 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар:
|
Тақырыбы: | «Алгоритм» |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушылардың алгоритмдік тілдің ережелерін білуге, өз бетінше алгоритм құрып, оған программа жазуға және компьютерде теріп, орындау іскерлігін қалыптастыру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Алгоритм түсінігін білуге деген қызығушылықтары дамиды |
| Оқушылардың басым бөлігі:
|
| Алгоритм түсінігін біледі |
| Кейбір оқушылар: |
| «алгоритм» ұғымын құндылық ретінде түсінеді,дәлелдейді. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: |
| |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| «алгоритм», «блок-сызба», «негізгі элементтер» |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар:«алгоритм», «блок-сызба», «негізгі элементтер» тақырып бойынша сұрақ-жауап. «Құпия жәшік» әдісі арқылы. Слайд. Алгоритм дегеніміз не? Алгоритм орындаушысына анықтама бер Алгоритмге мысал келтір Алгоритмнің неше түрі бар? Блок-сызба элементтерін сипаттаңдар
Тест жұмысы. «Өзіңді тексер!» Қорыту:Төмендегі құжаттардың қайсысы алгоритм? Кез-келген алгоритмнің соңғы бұйрығын көрсетіңдерБлок-сызба алгоритміндегі іс-әрекет дегеніміз?Алгоритм дегеніміз-...Алгоритм орындаушыларына жатпайтынын көрсетіңдер?
Шығармашылық жұмыс. Оқушыларға миға шабуыл әдісімен венгр сөзжұмбағы берілді «Алгоритм» түсінігі бойынша түсінгендерін айту, мысалдар келтіру |
|
|
|
|
|
|
| Жазылым бойынша ұсыныстар:1. «Алгоритм» түсінігіне өмірмен байланыстырып мысал жазу2.Блок-сызбаға «Жұмыртқа қуыру» мен «Сүт пісіру» алгоритмдерін түсіру
|
Алдыңғы тақырып
| Ақпарат дегеніміз не?Ақпараттың қасиеттері |
Жоспар |
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | СәлемдесуШаттық шеңберіЖеке жұмыс Үй тапсырмасы тексеру
|
Психологиялық ахуалБағалау парағы |
Ортасы | «алгоритм», «блок-сызба», «негізгі элементтер». Сұрақ-жауап.Тест жұмысыШығармашылық жұмыс. Оқушыларға венгр сөзжұмбағы жасырылған
| Слайд.
А4 қағазы
слайд
|
Аяқталуы | Үй тапсырмасы: алгоритм түрлерімен танысу,блок-сызба элементтерін жаттауРефлексия
|
Слайд
стикер |
Қосымша ақпарат |
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
| Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
|
Қабілеті жоғары оқушыға ізденушілікке,жүйелілікке, қорытынды шығара білуді басшылыққа алатын тапсырмалар беремін. «А» оқушыны «С» деңгейіндегі оқушымен бірлестіру арқылы тапсырмалар орындатып, өз ойларын ашық да еркін жеткізу.
| Бағалау парағы арқылы ауызша, жазбаша жауаптары арқылы |
АКТ модульі, ондағы барлық құндылықтарды бір-бірімен байланыстырып, кез-келген жерде тиімді де орынды қолдана білу |
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
|
| |
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Оқушылар арасында диалогтің өрбуі
2: Сабақта сирек сөйлейтін, сабақ айтуға қиналатын оқушылардың тақырыпқа деген қызығушылығының артуы;
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: АКТ модульі бойынша жасалған жаңа тақырыпты ашу үшін қолданған түйінді сөзім
2: Миға шабуыл әдісі бойынша оқушыларға берілген венгр сөзжұмбағы
Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Оқушылардың бір-бірлерінің сөзін тыңдап, әрбірінің құнды ойларын тыңдап, сыныптастарының ойланып жауап берулеріне мүмкіндік беру секілді ережелерді сақтау үшін ереже жазылған қағазды сыныпқа іліп қою; Жеке тапсырмаларға уақытты аз беру; Уақытқа сай тапсырмалар әзірлеу;Көптеген тәсілдерді және бағалаудың бірнеше түрлерін қолдану; |