Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар, Алгоритмді құрастыру , 8 сынып

Қысқа мерзімді жоспар, Алгоритмді құрастыру , 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 8 сыныпқа арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2021
931
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:____________________ Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім: Программаларды әзірлеудің кіріктірілген ортасында есептерді шешу

70 ЖББОМ

Педагогтің аты-жөні

Утегенова М.Е

Күні:


Информатика

Сынып: 8 «А,Ә,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

§ 28.Алгоритмді құрастыру.Практикалық жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.1.1 программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

8.3.2.1 алгоритм трассировкасын жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты

Алгоритм типтерін тиімді пайдаланып,есептер шешу.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сыныппен сәлемдесу. .

Амандасу



Сабақтың ортасы

Анықтама. Алгортим- берілген есептің шығару жолын реттелген амалдар тізбегі түріне келтіру.

Алгоритм құруға мысалдар: Жолдан өту ,қалааралық телефонмен байланысу, қазынаны іздеу, т. б. келтіруді ұсынуға болады. Күн тәртібі, шай қайнату, үй тапсырмасын орындау, компьютерде ойнау, футбол ойнау, шахмат ойнау, т. б. алгоритмдерді талдап мысал келтіруге болады.

Мысал: Студент болу үшін алгоритмнің мынадай қадамдарын орындау керек:

1. Орта мектепті бітіріп ,аттестат алу.

2. Ұлттық бірыңғай тест бойынша сынақ тапсыру.

3. Тест қорытындысы бойынша жиныған балл көрсетілген құжаттардың конкурсқа тапсыру .

4. Конкурстан өту.

Алгоритмнің қасиеттері:

1. Айқын,дәл өрнектелуі.

2. Үзіктілігі.

3. Нәтижелілігі.

4. Жалпыламалығы.

5. Формалды орындалуы.

1. Алгоритмнің айқын, дәл өрнектелу қасиеті. Алгоритмде келтірілген әрбір іс-әрекет мағынасы айқын, нақты анықталып, орындаушыға түсінікті болуы тиіс. Алгоритмде тек көрсетілген қадамдар ғана орындалады. Есеп шығару жолы бірмәнді анықталғандықтан орындаушы алгоритм командаларын ойланбай орындауына болады.

2. Алгоритмнің үзіктілік қасиеті. Алгоритм орындау процесі бірнеше қадамнан тұрады. Алгоритм аралық нәтиже беретіндей бірнеше ықшам бөліктерге, ал олар қадамдарға бөлінеді, әр қадам өз кезегінде жеке әрекеттерге жіктеледі.Бір қадамда бір немесе бірнеше әрекет орындалады. Бұл әрекеттерсаны шектеулі болуы тиіс. Алдыңғы әрекеттің қорытындысы келесі әректтің керекті мәліметі ретінде қолданылады. Орындаушы алғашқы әрекетті аяқтамай, келесіге көше алмайды.

3. Алгоритмнің нәтижелілік қасиеті. Кез келген алгоритм белгілі бір уақыт ішінде қандай да бір нәтиже беруі тиіс. Алгоритм орындалып болғанда есептің шешуін немесе шешуі жоқ деген нәтиже беруі қажет. Әрбір алгоритмде бастапқы деректер болады, алгоритм орындалып болғанда нәтиже шығады.Мысалы, сандарды қосу алгортмі үшін қосылғыштардың мәні- бастапқы деректер, нәтижесі - қосынды болады. Кейде алгоритмнің бірнеше қадамы қайталана беріп нәтиже бермейді. Ондай алгоритм циклден шықпайтын, нәтижесіз болғандықтан қайта құру қажет .

4.Алгоритмнің жалпыламалық немесе ортақтық қасиеті.

Белгілі бір алгоритм жеке есепті ғана емес, оған ұқсас басқа да есептер ді шешуге мүмкіндік беруі тиіс. Берілген мәліметтерге қатысты нәтиже ғана өзгеше болады. Мысалы, квадрат теңдеуді шешу алгоритмі кез келген a,b,cмәндері үшін құрылады. Ал берілген бұрыштың синусын анықтау алгоритмі кез келген алғашқы бұрыш аргументі арқылы оның (sin) нақты мәнін есептеуге мүмкіндік береді, т. с. с.

5.Алгоритмнің формалды орындалуы.

Орындаушы алгоритм мағынасын,есептің қойылуын түсінбегенмен, әр команданы (әрекетті) орындай отырып, дұрыс нәтиже алады. Алгоритм қадамдарында көрсетілген әрекеттерді дұрыс орындау үшін, әрбір әрекет орындаушыға түсінікті болуы қажет. Мысалы, х санын квадратта дегенді төменгі сынып оқушылары түсінбейді, ал оны х санын х санына көбейт деп айтса, онда бұл айтылғанды олар орындай алады. Демек, алгоритм белгілі бір орындаушыға (адамға, адамдардың білім деңгейіне, машинаға т. б.) арналып құрылады.

Қазақ тілінде

Ағылшын тілінде

алгоритм

algorithm

команда

instruction

командалар жүйесі

set of instructions

цикл командалары

cycle instruction

программалау

programming

ойын программалау ортасы

game framework of programming

программалау жүйесі

programming system

программалау тілдері

programming languages

жобаның интерфейсі

project interface

сызықтық алгоритмдер

linear algorithm

тармақталу алгоритмдері

branching algorithms

сызықтық алгоритмдерді программалау

programming linear algorithm

тармақталу алгоритмдерін программалау

programming branching algorithms


www.bilimland.kz

білім беру платформасынан сабақтың түсіндірмесін көруге бағыт беру Онлайнмектеп тапсырмалары

сұрақ - жауап арқылы кері байланыс жасап тапсырмаларды орындауға бағыт беру, қолдау көрсету.

әр оқушы оқулықтағы, қосымша берілген материалдағы ақпаратпен танысады, түсінгендерін, қажетті ақпараттарды дәптерге жазады.







смайлик

арқылы мадақтау, қолдау









смайлик

арқылы мадақтау, қолдау

оқулық

www.bilimland.kz

білім беру платформасы

ONLINEMEKTEP








Сабақтың соңы

«Ойымызды жинақтаймыз» әдісі

Оқушыларға төмендегі сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі жұмыстарын бағалау тапсырылады:

  1. Бүгінгі сабақтың мақсаты не еді?

Сабақ мақсатына жеттік пе?кері байланыс, рефлексия

ONLINEMEKTEP тапсырмаларын аяқтау

Оқушылар кері байланыс жасайды



оқулық ONLINEMEKTEP









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ