Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: | Мектеп:№17 ЖББОМ КММ |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Хонарбай Анаргул |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы | Ауырлық күші.Салмақ.Т | Тартылыс құбылыс
|
|
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 7.2.2.10 Масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажырату. |
Сабақ мақсаттары | Күнделікті өмірде мысалдар келтіру арқылы ауырлық күші және тартылыс заңы құбылыстарын ажырату. |
Жетістік критерийлері | Ауырлық күші, масса , салмақты ажыратады.Ауырлық күші, масса, салмақтың неге тәуелді екенін біледі.Есептер шығаруда формулаларды қолданылады.
|
Тілдік мақсаттар
| Физикалық құбылыстарға келтірілген мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады.Ауырлық күші, масса, салмақ ұғымдарын ажырату әдісі туралы өз пікірлерін негіздей алады. |
Құндылықтарды дамыту
| Қоршаған ортаны қорғауға, ұқыптылыққа , адамгершілікке, еңбектенуге баулу.
|
Пәнаралық байбайланыстар | Жаратылыстану пәндерін ұштастыра отырып физика ұғымын ашу. |
Бастапқы білім
| Жердегі ,ғарыштықкеңістіктегібарлықденелербір-бірінетартылады. КүнжүйесініңпланеталарыКүнгетартылады, соныменқатаролардаКүндітартадыжәнебір-бірінетартылады.Мұндайөзараәрекеттесугравитациялық өзара әрекеттесу (лат. Gravitas-ауырлық)депаталады.Жердіңденелердіөзінетартукүшінауырлықкүші деп атайды.
Бүкіләлемдіктартылыскүшіөзараәрекеттесетінденелердіңмассаларынатурапропорционаларақашықтықтарыныңквадратынакеріпропорционал:=G
|
Сабақбарысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтыңбасы (8мин)
| I. ҰйымдастыруТопқа бөлу: (2топ) стикер арқылыБілім дағдысы:Білу, түсіну,талдау, қолдану.Белсенді оқыту : Екі шеңбер (G)II .Үй тапсырмасы: Оқушылар өздері дайындап келген сұрақтарын осы әдіс арқылы тексереміз.III.Жаңа тақырыпты ашу: /сұрақ - жауап/ |
|
Сабақтыңортасы
(10мин)
(8мин)
(10 мин)
|
1. Білім дағдысы:Білу, түсінуБелсенді оқу : «Көршіңе айтасың» (G)Бүкіләлемдік тартылыс заңы?Ауырлық күші дегеніміз не? Дененің массасын динамометрмен анықтауға бола ма?Дененің салмағы дегеніміз не?Кері байланыс: Бағдаршам әдісі2. Білім дағдысы: талдау, қолдануБелсенді оқыту : «Ойлан, топтас, бөліс» (G)/Оқушылар екі топ болып тәжірибе жасап, түсіндіреді/Қажетті заттар: Стақан, өлшемдері стақан диаметрінен үлкен қалың қағаз.Тапсырма: Стақанды жиегіне дейін су толтыр.Бетін қағазбен жап.Бір қолыңмен стақан түбінен ұстап екінші қолыңның алақанымен су төгілмейтіндей етіп қағаз бетін стақанға қысып ұста.Енді түбін жоғары қаратып, стақанды өте шапшаң төңкер. Қолыңды ептеп қағаздан ажырат.Не байқалады? Су стақаннан төгілмейді. Қағаз стақанға кептеліп қалған тәрізді. Төңкерілген стақандағы су неге төгілмейді?Себебі: Стақан түбіндегі қатты қағазға төменнен жоғары әсер ететін ауаның қысым күші стақан ішіндегі судың салмағынан көп болады. Сондықтан қатты қағаз стақанға тығыз жабысып, су төгілмейді.Кері байланыс:2 жұлдыз, 1 тілек3. Белсенді оқыту : «Аялдама» (G)Білім дағдысы: талдау, қолдану.Есеп. Массасы 250 г бақаға әсер ететін ауырлық күші неге тең? (Жауабы: F= 2.45 Н)Ауырлық күші 980 Н болатын арыстанның массасы қандай болады? (Жауабы: 100 кг).Үстелдің үстінде компьютер тұрделік. Үстелдің массасы 5 кг , компьютердің массасына 12 кг болса, онда осы жүйенің жерге түсіретін ауырлық күші неге тең?
|
|
Сабақтың соңы(5 мин)
(2 мин)
(2 мин)
|
Дебрефинг: «5 сұрақ» (G)Білім дағдысы:Білу, түсіну,талдау, жинақтау, қолдану.Оқушылар өз ойларын жазады/1.Неліктен денелер Жерге құлайды?2.Әлемдегі денелердің бір-біріне тартылуы қалай аталады?3.Бүкіләлемдік тартылыс заңын ашқан ғалым кім?4.Тауға қарай көтерілу,тіпті жол тегіс болғанның өзінде,төмен қарай түсуден гөрі қиын болатыны неліктен?5.Жаңбыр тамшысының Жерге қарайғы қозғалысын туғызатын қандай құбылыс?Бағалау: Оқушылар әр тапсырма бойынша өз-өзін бағалайды.Кері байланыс. «БББ кестесі»
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады | Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз | Денсаулықсақтаутехнологиялары.Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? | Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
|
|
Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлу қажет?Барлығы ынтымақтастықта өтті |