Пәні | Көркем еңбек | Қатысқандар |
Пән мұғалімі |
| Қатыспағандар |
Күні |
|
Сыныбы | 7 |
Бөлімі | Сәндік қолданбалы өнер |
Сабақ тақырыбы | Бұйымды көркемдеп күйдіру. Безендіру. |
Оқу мақсаты | 7.2.3.1 Бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды механикалық өңдеу және бұйымды безендіру. 7.2.3.4 Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.7.2.6.1Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану. |
Сабақ мақсаты | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау креитерилері | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік мақсаттар | Нобой- эсиз, суретті түсіру- перенос рисунка |
Құндылықтарды дарыту | Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесінесүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп,қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмалардыорындау; |
Пәнаралық байланыс | Сызу, бейнелеу өнері, физика, қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі. |
АКТ қолдану дағдылары | Зергерлік өнер бұйымдарының ерекшеліктері мен құралдарын зерттеуде АКТ қолданады . |
Бастапқы білім
| Материалдарды таңдау және дайындау |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар |
Сабақтың басы | Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру:Бір-біріне сәттілік тілейді.Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.Топ ережелері: Бір-бірімізді тыңдаймыз Ұйымшыл боламыз Белсенділік танытамыз | Құрал жабдықтар мен оқу құралдары |
Сабақтың ортасы | Мағынаны тану. Джордан Манг-Осан Филиппин суретшісі.Ол қарапайым лупаның көмегімен күйдіру арқылы сурет салған. Джули Бендер АҚШ-тың танымал пирографы, суретшісі.Оның жұмыстары өте көркем, сызықтары әсерлі салынған. Скот Марр Австралиялық суретші. Күйдіру материалы ретінде кәдімгі ескі күйтабақтарды пайдаланды. Сейфолла Рыстан Қазақстан суретшісі, қолөнерші, былғарыға күйдіру арқылы сурет салған. Оның жұмыстары қазақтың ұлтық өнеріне, салт-дәстүріне арналған. Ерте замандағы күйдіру тәсілдері.Көркем күйдіру әдісінің сан ғасырлық тарихы бар. Бұл өнер көптеген халықтардың мәдениетінде кездеседі. Ол кездегі күйдіру тәсілдері арнайы бізді немесе жебенің ұшын отқа қыздырып, бұйымды күйдіріп, әшекейлеген.Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі күйдіру техникасымен танысады. (Мәтінді тарату)Қауіпсіздік ережелерін еске түсіріп қайталайды.1.Жұмысты бастамас бұрын аспаптың жарамдылығын тексеру.2. Желіге қосылған күйдіргіш аспапты қараусыз қалдырма, өртке себепкер болады.3. Денеге күйдіргіш аспапты тигізбе, күйдіріп жатқан жерге қатты еңкейме.4. Күйдіргіш аспапты салқындату үшін желіден жиі ажырат.5. Жұмыс аяқталған соң, күйдіргіш аспапты сөндіріп, суытып қой, жұмыс орныңды жинастыр. | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Сарамандық жұмыс | Көркем күйдіру. Киіз үйдайындаманы зімпара қағазымен ысып тазалаңдароның бетіне көшірме қағазын төсеңдерсуреті бар үлгіні оның үстіне төсеп, мықтап бекітіңдерсуретті карандашпен бастырып шығыңдаркүйдіруді орындаңдартағы бір рет ысып тазалап ылғал шүберекпен тазалаңдар. |
|
Қауіпсіздік ережесі | Ағашты күйдіріп өрнектеу аспабымен жүмыс жасау кезіндегі төмендегі қауіпсіздік ережелерін сақтаған абзал:— Электр күйдіргіш аспабымен тек мүғалімнің рұқсатымен ғана іске қосу қажет.— Жүмыс барысында күйдіргіш бізді қатты басуға болмайды.— Сызық соңында суреттен бізді бірден көтеру керек.— Күйдіріп жатқан жерге жақын еңкеюге болмайды.— Қызып тұрған бізді киімге, денеге тигізіп алудан сақ болу керек.— Көзді демалдыру үшін, электркүйдіргішті суыту үшін әрбір 20 минут сайын үзіліс жасау керек.— Электркүйдіргішті байында жалаңаш сым көрсеңдер, басқа даақаулықты байқаған жағдайда бірден мүғалімді хабардар ету қажет.— Жұмыс соңында жэне үзіліс кезінде электркүйдіргішті электр желісінен ажыратып, оны суығанша жерге қоймау керек. |
|
Топтық жұмыс | Суреттердегі көркем күйдіру өнерінің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын анықтап, ұқсастықтарын венн диаграммасына жазады. |
|
Сабақтың соңы | Сабақты бекіту:Электркүйдіргіш аспабы қандай бөліктерден түрады?Ағашты күйдіріп өрнектеу аспабымен жүмыс жасау кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?Ағашты күйдіріп өрнектеу жолымен дайын сапалы енім жасауда өндірістік жүйе эдісінің тиімділігі мен нәтижесі туралы айтып беріңдер!Сабақты қорытындылау:Бүгінгі сабақты қорытындылайтын келе техникалық бақылау бәліміне жүгіне отырып, әр цехтың жүмысының сапасына баға берейік.Үй жұмысын беру:Ағашты күйдіріп, бүйымға өрнек салу үшін қолданылатын суреттің беірнеше нүсқасын жасап келіңдер. |
|
Саралау Оқушылар жұмыстың қиын немесе барынша жеңіл түрлерін қарым-қабілнетіне қарай таңдай алады.Берілген ресурс бойынша талдап, сұрақтарға жауап береді.
Қауіпсіздік ережелері сабақ өту барысында бастан аяқ назарда болып ескеріліп отырады. Сурет салу барысында, бояуды киіміне, бояуды үстелге ағызып алмауға тырысу қажет. Және жұмыс үстелін жинап кетуді. Қайшы, канцеляр пышағын ұқыпты қолдану. | Бағалау парақшаларын толтырады.«Білім қоржыны» кері байланыс.Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады |
Рефлекция |
|
|