Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар Дүниетану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар Дүниетану

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта адам баласын өзге тіршілік иелерінен ажыратып тұратын белгілі бір тәртіп ережелері болатынын түсінікті етіп әңгімелейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Маусым 2018
586
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БҚО, Сырым ауданы Қоңыр ауылы

ЖББ А.Жұмағалиев атындағы Жосалы ОМБК бастауыш сынып мұғалімі

Аманшина Г.К.

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Дүниетану

Сынып: 1

Мектеп: ЖББ.А.Жұмағалиев атындағы Жосалы орта

мектеп-балабақша кешені

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні : Аманшина Гүлбаршын Кенесовна

Сабақтың тақырыбы:

«Мектеп ережелері»

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:



Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты:

1.1.2.3 Мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Сабақта адам баласын өзге тіршілік иелерінен ажыратып тұратын белгілі бір тәртіп ережелері болатынын түсінікті етіп әңгімелейді.

Көптеген оқушылар:

«Ереже» ұғымымен таныса отырып, өз тәртібін сыныптастарының тәртібімен салыстыра алады.

Кейбір оқушылар:

Мектептегі,сыныптағы тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығы туралы өз көзқарасын білдіріп, дәлелдейді.

Бағалау критерийлері :

Мектептегі,сыныптағы тәртіп ережелерін атайды.

Тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығы туралы әңгімелейді.

Сөздік қор

Тілдік мақсат


Жұмыс дәптеріндегі «Мектепке нені апаруға болмайды?» тапсырмасында заттардың атауларын жазу. Әңгіме кезінде неліктен бір-бірінің сөзін бөлмей тыңдауы тиіс? екенін анықтайды. Бір-бірімізді мұқият тыңдап,кезекпен сөйлесуіміз керек. Тақырып бойынша терминдер: ереже, жауапкершілік, әдеп, әдет,этикет.

Құндылықтарды дарыту


Сабақта адам баласын өзге тіршілік иелерінен ажыратып, белгілі бір тәртіп нормалары болатыны туралы түсінікті дамытып, жауапкершілік, сыйластық өзара түсіністік сияқты ұғымдармен танысады. Әр халықтың өз этикет ережелері (қазақтардың ұлттық эиткет шеңберіндегі күнделікті мінез – құлық «әдет» ұғымын) үйренеді.

Пәнаралық байланыстар

Математика

Оқулықтың 24-бетіндегі суретте көрсетілген ұлдар мен қыздардың санын салыстыруға тапсырма беріледі.(<;>,= белгілерін қолданады) .

Көркем еңбек

«Орындап көр» тапсырмасын орындаған кезде постерлерге

суретсалады.Жұмысдәптеріндегі «Мектепке нені апаруға болмайды ?» тапсырмасында заттарды түрлі түстерге бояйды.

Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы

«Жақсы және жағымды», «Нашар және жағамсыз» жазулары бар А4 форматындағы тақташа, А3 форматындағы қағаз (4 – 6 дана), маркерлер, қима әріптер.

АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

Интерактивті тақтаны қолдану, «Көңілді күн» әуенімен би қимылдары арқылы сергіту жаттығуларын көрсетеді.


Алдыңғы меңгерілген білім


Мектепте қандай бөлмелердің болатынын, олардың неге арналғанын біледі. Олардың орналасқан жерін өзі табуға үйренді. Оқушылар алдыңғы оқу мақсатында алған білім мен дағдыға сүйенеді.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут















3 минут









2 минут





І. Қызығушылықты ояту.

(Ұ) «Құпия қорап» ойыны

Сабақты тосын сыйдан бастаймыз. Алдын ала сағат салынған қорап дайындаймыз. Оқушылар қорапта не бар екенін білмеуі тиіс. Оларға «құпиясы» бар қорапты көрсетіп және ішінде не бар екені сұралады. Оқушылар оны жұмбақтың көмегімен табады. «Уақытты өлшеп, санап, таппайды бір тағат. Бұл не?» 1-2 оқушыға қораптағы сағаттың тықылын тыңдатамыз. Бүкіл сыныппен «тық-тық» әуенін хормен айтқызамыз. Оқушылар қорапта не бар екенін тапқаннан кейін сағатты көрсетіп және сағаттың не үшін қажет екенін сұрау. Сағаттың көмегімен уақытты өлшейді.

(Ұ) Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру үшін сағат туралы өлең шумағын айту.

Сағаттың тіліндей,

Иіліп оңға бір.

Сағаттың тіліндей

Иіліп солға бір,

Сағатқа қарап ап

Иілу оңай – ақ.

ҚБ: Бірін-бірі «Шапалақ» әдісімен бағалайды.

Өлең шумағынан кейін әр оқушыдан өзінің күн тәртіп ережесі сұралады. « Сұрақ – жауап» әдісі қолданылады. Мысалы, Ұйқыдан нешеде тұрасың? Мектепке нешеде келесің? Сыныбың нешінші қабатта? Сыныпта неше парта бар?Тағы қандай бөлмелерді білесің? деген сұрақтар арқылы өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұралады. (Мектептегі әр бөлменің суретін көрсетіп,білетіндерін сұрау)

(Т.С) «Ізден» әдісі бойынша топқа бөлу.

Түстерді таңдайды, сол шаршыдағы жазылған мектеп, сынып, үй деген сөздерді оқиды. Партадағы сондай түстерге барып отырады. Мектеп, сынып, үй дегенде ойларыңа не келеді, олардың қандай болғанын қалайсыңдар, соны ақ қағазға суретін салып, өз көзқарастарын, пікірлерін білдіреді. Мектеп, сынып, үй туралы алдыңғы сабақтарда оқығандарын еске түсіріп, өз ойларын айтады.

А: Өзінің тұратын үйінің суретін салып, әңгімелейді.

В: Мектеп ережесіне сай келетін суреттерді тауып,орналастырады

С: Өз мектебінің болашақта қандай мектеп болатынын көз алдарына елестету арқылы сипаттайды.

Қ.Б: «Смайликтер» арқылы бағалайды.

(Ұ) «Әріптер сыры» әдісі

Сынып партасына шашыратып қойылған «Е, М,Е,Ж,К,Е,Р,Л,Е,П,Т,Е,І» әріптерден «Қайда менің өз орыным» атты ойынында 1-ден 15-ке дейінгі сандарды рет-ретімен орналастыру арқылы шыққан сөзді хормен оқулары сұралады. «Мектеп ережелері» деген сөзден жаңа тақырып шығады . Бұл тақырыпта сендер мектеп ережесімен танысасыңдар. Сынып ережелерін құрастыруды үйренесіңдер.

ҚБ: Мұғалімнің бағалауы «Өте жақсы, керемет»


Қорап, сағат, үнтаспа






















Түрлі түсті қағаз,ақ парақ ,бояулар,











Мектеп, сынып, үй деген сөздер жазылған қызыл, сары, жасыл түсті текшелер.















Кеспе әріптер, цифрлар



Сабақ ортасы

3 минут

















3 минут

















2 минут



2 минут













5 минут

















2 минут







2 минут







2 минут








2 минут







3 минут








(Ж) Оқулықпен жұмыс

- Мектеп ережелері деген не?

- Олар не үшін қажет ?

-Ереже сақтамаса не болуы мүмкін? деген сұрақтарды талқылайды. Отбасылық немесе мектеп өмірінен мысалдар келтіреді. Деректі материалдардан «Этикет»-қоғамда қолданылатын ережелердің жиынтығы. Әр халықтың өз ережелері бар. Қазақтардың ұлттық этикет шеңберіндегі күнделікті әдет (сыйластық,дәстүр ұғымдары).Үлкендерді сыйлау,ең құрметті қонақтарды, қарт адамды төрге отырғызу (дастарқан басындағы құрметті орын), қоғамдық көліктерде үлкендерге орын беру, жасы жағынан үлкен-кіші деп, әйел және ер деп әдеп сақтауды, үлкен кісінің жолын кеспеу туралы айтып түсіндіріледі.

ҚБ: Бірін-бірі бағалау «Басбармақ»

(Ұ) «Жақсы жіне жағымды» әдісі

Берілген сұрақтарға байланысты мысалдарды талқылайды. Әркімге аталған тапсырманың бір сұрағына жауап айтуға мүмкіндік беріледі. Мұғалім «Мектеп-біздің ортақ үйіміз» деген мәтінді оқып,мазмұнын түсіндіреді. Тірек сөздерді (ереже, жауапкершілік, әдет, әдеп, этикет) және олардың айтуына назар аудару. Мәтіннің түсінгенін бекіту үшін «Жақсы және жағымды»ойыны ойналады. Қарама-қарсы «Жақсы және жағымды», «Нашар және жағымсыз» парақша ілінеді. Мұғалім оқушылардың мектептегі әрекеттерін мысалы: Айжан барлығымен күлімсіреп амандасты.Асан сабақтан кешікті. Арман сабаққа жақсы қатысты.т.б.оқушылар орындарынан тұрып тиісті парақшаның жанына барып тұрады.

ҚБ: Ұжымдық бағалау «От шашу»

Сергіту сәті

«Көңілді күн» әуенімен би қимылдарын орындайды.

(Ұ) «Ашық микрафон» әдісі

Оқулықтағы 24- беттегі суретке қарап, ұл мен қызды санап, олардың санын салыстырады. (<, >,= белгілері қойылады)Интер.тақтада орындайды. Әр топқа берілген сұрақты бөліп беріп,сұраққа жауап беру тапсырылады.

Суреттен оқушылардың қандай әрекеттерін байқадық? Олардың қайсысы тәртіп сақтамады? Тағы қандай сынып ережелерін білесің ?

Әңгіме құрап, суреттегі оқушылардың әрекеттері мен үзіліс кезіндегі өз сыныптастарының тәртібін салыстырады.

Қ.Б: «Смайлик» арқылы өз-өздерін бағалайды.

«Ізден» әдісі.

(ЖЖ.С.) «Орындап көр» тапсырма бойынша өз сыныбы үшін бірлескен ереже құрастырып, постер дайындайды.Білімін бекіту үшін мынадай сұрақ қойылады. Сыныпта бәріне қолайлы болу үшін әрқайсысың қандай ережелерді сақтауларың керек? Әр топ бұл сұрақты талдайды және постерді безендіреді.(Сурет салуға, жазу жазуға, шартты белгілер ойлап табуға)

А: Мектеп, сынып бөлмесі, үйде сақталатын ережелерді топтастырады.

В: Мектеп, сынып бөлмесі, үйде сақталатын ережелерді салыстыра отырып, әңгімелейді.

С: Мектеп, сынып бөлмесі, үйдегі ережелерді саралайды, қорытынды шығарады.

Қ.Б: «Басбармақ» Жұптар бірін-бірі бағалайды.

(Ж) «Кел,талқылайық!»

«Мұғалім гүл отырғызу үшін жексенбі күні мектепке келуіңді сұрады. Ал сен достарыңмен стадионға баруды жоспарлаған едің» Қандай шешім қабылдайсың?

Тапсырманы жеке-жеке талқылап,оны шешу жолдарын айтады.

Қ.Б: «Қол соғу» арқылы өздерін бағалайды.

(Ж) «Анықта»

«Біз неліктен бір – бірімізді тыңдауға, басқаның сөзін бөлмеуге тиіспіз?» Әр оқушы өзінің пікірін айтады.

Қ.Б: Мұғалім әр оқушыны түрлі жұлдызшалармен бағалайды.

(Ө.Ж) Дәптермен жұмыс

13 – 14 парақтағы жұмысты орындату.

Мектепке нені апаруға болмайды ?

-Мектепке апаруға болмайтын заттарды қызыл түске боя.

-Тағы қандай заттарды мектепке апаруғаболмайды?

Сол затттардың суретін бос шеңберге боя.

«Тәртіпті болу қиын ба?»

Суреттегі балалардың дұрыс әрекеттерін анықтап, ұяшықтарды боя.Тапсырманы жұп болып орындайды. Дұрыс әрекеттерді анықтайды. Өз ойларын дәлелдейді.

ҚБ: «Бағдаршам» арқылы өз-өздерін бағалайды.

Қалыптастыру бағалауға берілген тапсырмалар

1-тапсырма

Суреттегі қай балалардың әрекетін дұрыс деп санайсыз? Белгілеңіз және түсіндіріңіз. Мектептегі тәртіп туралы не айта алады.

Дескриптор:

Білім алушы
- сурет бойынша жағымды/жағымсыз әрекеттерді ажыратады;

- мектеп ережесі туралы ой бөліседі.

2-тапсырма

Суреттерге мұқият қараңыз. Оқушылардың әрекеттерін сипаттап айтыңыз.

Дескриптор:

Білім алушы

- суреттегі оқушылардың іс-әрекеттерін сипаттайды;
- сипатталған әрекеттерге қатысты көзқарасын білдіреді;

3-тапсырма

Қожа бірінші сабаққа кешігіп қалды. Ол не істерін білмей ойланып отыр. Қожаға қандай кеңес берер едіңіз? Жұпта талқылаңыз.

Дескриптор:

Білім алушы

- кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты ой бөліседі;
- кейіпкерге мектеп ережесін негізге ала отырып, кеңес береді.

Оқулық 28-бет











Оқулық

Суреттер А4 қағаздар






«Жақсы және жағымды»,

«Нашар және жағымсыз» сөздері жазылған парақша
















«Көңілді әуен» бейнежазба




Оқулық 24-бетғ микрафон












Смайлик


Мектеп, сынып бөлмесі, үйде сақталатын және сақталмайтын ережелер бейнеленген суреттер





























Жұмыс дәптері 13-14 бет

Сабақтың соңы

3 минут


Ой толғаныс

Ереже дегеніміздің не екенін, олар неге арналғанын, жауапты болу дегеннің нені білдіретінін, мектепке қандай зат апаруға болмайтынын сұрақ қою арқылы бекітіледі.

Оқушылар

-Күнделікті өмірде ережелерді сақтаудың маңызды екенін ұғынады.

-Сыныпта тәртіп сақтаудың маңызды екенін, кезекшінің міндетімен танысты.

-Өз әрекеттері өзіне де, өзге адамдарға да әсер ететінін білді.

Кері байланыс

(Ұ) «Иә, жоқ» әдісі

Бағалаудың бір түрі ретінде мына тапсырманы орындайды. Оқушылар ұсынылған тізімнен жүгіру, айқайлау,тыңдау, жауап беру, келеке ету, итеру, кешіру, көмектесу, амандасу, дұрыс сөйлеу т.б. етістіктерді таңдап, оларды тиісті бағандарға толтырады. Толтырып болған соң егер етістікпен берілген қимылдарды «Иә, жоқ» сөздерімен айтамыз.

Мектепте ......болады

Мектепте ... болмайды

















Кесте


Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




«Ізден» әдісімен топта жұмыстану арқылы

өз мектебінің болашақта қандай мектеп болатынын көз алдарына елестету арқылы сипаттайды.

«Орындап көр» әдісімен жұптық жұмыста ережелерді топтастырады. орналастырады.


ҚБ:1. «Шапалақ» өзін-өзі бағалау.

ҚБ:2. «Смайлик» арқылы топтық бағалау.

ҚБ:3. «Өте жақсы керемет» мұғалімнің бағалауы.

ҚБ:4. «Отшашу» ұжымдық бағалау.

ҚБ:5. «Смайлик» өзін-өзі бағалау.

ҚБ:6. «Басбармақ» бірін-бірі бағалау.

ҚБ:7. «Қол соғу» өзін-өзі бағалау.

ҚБ:8. «Бағдаршам» әдісі өзін-өзі бағалау.

ҚБ:9. Дескриптор арқылы бағаланады.

Сабақта, үзілістегі өмір қауіпсіздік ережесі, мектеп ережесі. Сергіту сәті «Жақсы мен жағымды», «Нашар және жағымсыз».

АКТ қолдану интерактивті тақта




Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!