САБАҚ: Жабайы және үй жануары. | Мектеп: «Жайдақбұлақ негізгі мектебі»кмм |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Устенбекова Г.Н |
СЫНЫП: 2 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Жабай және үй жануараларының ерекшеліктерін сипаттау. Оқушыларға жабайы және үй жануарларымен таныстыру;оларды ажырата білу; жануарлардың тіршілігі, мекендейтін ортасы туралы түсіндіру. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: -- Сурет бойынша әңгіме құрастыра білді |
| -- Мәтіннің мазмұнын түсіндіре алады, қойылған сұрақтарға жауап бере алады |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| -- Жабайы жануарларды ажыратта білді. |
| Кейбір оқушылар: |
| -- Жабайы және үй жануарларының дәлелдермен жеткізе алады. |
Оқушылар:Жабайы жануарлардың тіршілігіне ауаның маңызын айта алады. Жабайы үй жануарлардың мекендейтін жерлерін көрсете алады. |
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
Талқылауға арналған тармақтар: |
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
Алдыңғы оқу |
|
Жоспар |
Уақыты | Жоспарланған тапсырмалар | Ескертулер | Бағалау | Ресурстар |
3 мин | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылармен сәлемдесемін, көңіл-күйлерін анықтаймын. Оқушыларды түрлі түсті қағаздар арқылы жұппен отырады. |
| Түрлі-түсті қағаздар |
1 мин | Топқа бөлу 1-топ2-топ | Стикерге сандарды жазып қойамын, сол сан бойынша 2 топқа оқушыдан шағын топқа бөлемін. Себебі оқушылар топта бір-бірінің, пікірлерін тыңдай.
|
| Түрлі түсті қағаздар |
4 мин | Қызығушылықты ояту «Жабайы үй жануарлар тіршілігі»Бейнероликтен не көріп, тамашаладық?Жабайы үй жануарлар қайда тіршілік етеді? (АКТ-ны пайдалану)
| Топтағы оқушыларға сұрақтар қоямын.Мен оқушы жауабын толықтырып отырамын.. Ойлануға уақыт беремін.
| Пікір алмасу арқылы топтар бірін-бірі бағалайды | АКТ ны пайдалана отырып бейнеролик көрсету
|
5 мин | Ой қозғау 1 топ.«Үй жануар мен жабайы жануарды ажырат»– ойын шарты: Бала үй жануар мен дала жануарын ажырату керек. (СТО, АКТ-ны пайдалану)2 топ. Жануарлардың үйлерін тап ойыны. | Әр топтағы оқушыларға суретті шығарып беремін жеке –жеке жұмыс жасайды.
| Фармалды емес бағалау. | АКТ жануардың суреттері тұрадыЖеке-жеке жұмыс істейді.Әр оқушыға осы суреттерді шығарып беремін.
|
14 мин | Оқулықпен жұмысМәтінді мәнерлеп түсіну оку
«Дауысты тап» ойыны .Ал енді осы жануарлардың даусын тапқаннан кейін суретті көрсетіледі сол сурт бойынша әңгіме құрайды. «Түртіп алу» дәптермен жұмыс жүргізу«Қара жорға» биімен сергіту сәтін өткіздім.ДискрипторОқушы Жабайы жануар мен үй жануарын ажырата аладыЖануарларға ауа керек екенін қалай дәлелдейді.Жануарлардың тіршілік ету ортасын айта алады.Жануарларды сипаттап айтып бере алады.Венн диаграммасыЖабайы және үй жануарларын 2 топқа бөліп үй жануарлары туралы сипаттама береді.Жылқының қандай пайдасы бар? Жылқыны не үшін үй жануары деп айтамыз.Піл қандай жануар. Піл туралы не білесің.Аю қандай жануар аю туралы не білесіңдер. | Берілген мәтінді менің басшылығымен межелі жерге дейін оқып, Қосымша сұрақ қоямын.
Ал енді осы жануарлардың даусын ажырата білейік Мен қосымша ақпарат беремін. жануарлардың дауысын сала отырып әңгіме құрастырады.Керекті жерлерін дәптерлеріне жазып отырады
Оқушылар үшін өте көңілді болды.
Дискрипторды тақтаға жазып қоямын.
Оқушылар салыстырадыт және сипаттама береді.Себебін оқушылар айтады.Піл қандай жануар. Піл туралы не білесің. |
Смайлктер арқылы бағалау.
\ |
Аудио-визуал арқылы көрсету, есту.
А4 форматты қағаз, маркерлар
Кітап , дәптер
Жануарлардың суреті АКТ-да қөрсетіліп түрады. |
7 мин | Ой дәлдігі..арқылы оқушылар қаншалықты сыни ойлана отырып жауап береді деген оймен осы әдісті алған болатынмын. ( зерттеушілік әнгіме)--Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайла--Жануарларға ауа қажет екенін дәлелде
Бес жолды өлең құра Синкувейн әдісін пайдаландым бұл жерде оқушылар сыни тұрғыдан ойлана отырып өз ойларын толықтыра отырып өлеңдер құрайды.( жас ерекшелік талантты және дарынды)Не? ЖануарҚандай?Не істейді?ТүйінСиноним | Оқуышалрға сұрақ беремін. Ойлануға уақыт беремін.Сыныптағы жауапты белсенді емес оқушылардан сұраймын.
Өз ойларынан оқушылар бес жолды өлен арқылы жазады. | Фармалды емес бағалау. |
Плакаттар, маркерлар |
5 мин | Сабақты бекіту «Баскетбол әдісі» арқылы сұрақ – жауап (СТО)Жануарлардың тіршілігіне қажетті жағдайларды атаҚандай жабайы жануарларды білесің? Атын атап , олардың тіршілігі жайлы әңгімеле. ДәлелдеАдам өмірін үй жануарларынсыз елестету мүмкін емес екенін қалай түсінесің? Мысал келтір.Қандай үй жануарларын өз күтіміңе алып көрдің? Әңгімеле.
| Сұрақтарды қоя отырып, оқушылардың жауаптарын ламинат қағазға жаздыртамын |
| Ламинат қағазы, маркерлар |
2 мин | Қортынды. Үй жануары болсын жабайы жануар болса да әрдайым қамқор болып жүруіміз керек екен.Кері байланыс: нені білдім,нені үйрендім,не сәтті өтті,нені түсінбедім
| Балалар қандай жануарлар туралы ертегі білесіңдер,Оқушылар кері байланыс береді |
|
|
2 мин | Үйге тапсырма | Мәтінді түсініп оқу, жануарлар туралы мақал- мәтел жазып келу. | Күнделіктеріне жазып беремін |
|
2 мин | Бағалау | | Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Қосымша ақпарат |