Материалдар / қысқа мерзімді жоспар "Линзалар " 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қысқа мерзімді жоспар "Линзалар " 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
640
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.5.

Мектеп: №29 ЖББОМ КММ


Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Авий Жумагул

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Линзалар. Линзаның оптикалық күші. Жұқа линзаның формуласы. Линзаның көмегімен кескін алу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.5.1.11 жұқа линза формуласын есептер шығару үшін қолдану;

8.5.1.12 линзаның сызықтық ұлғаю формуласын сандық және графиктік есептер шығару үшін қолдану;

8.5.1.13 жұқа линзада сәуленің жолын салу және кескінге сипаттама беру

Сабақтың мақсаты

 Барлық оқушылар: линзаның және оның қолданылуының мағынасын анықтау.

Оқушылардың басым бөлігі:линзаның сызықтық ұлғаю формуласын сандық және графиктік есептер шығару үшін түсіндіру.

Кейбір оқушылар:

Графикалық әдіс көмегімен жұқалинзадан кескін алуды орындау.

Жетістік критерийі

-Оқушыларға линзаның және оның қолданылуының жалпы мағынасын ашады.

-линзаның сызықтық ұлғаю формуласын сандық және графиктік есептер шығару үшін қолданады.

-Жұқа линзадан шыққан кескінді зерттейді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:Жұқа линзада сәуленің жолын салу және кескінін салуда мәтінді талдау.

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер.

Линза, фокус арлығы, дөңес, ойыс, сфералық бет.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Жинағыш линза қандай жағдайда нәрседен келетін сәулелерді. шашыратады?

Құндылықтарға баулу

Сабақ барысында оқушылардыңбір-бірінің көзқарастарын құрметтеуге баулу.


Пəнаралық байланыс

Кескін сызу кезінде геометрия пәнімен байланыс.

Алдыңғы білім


Жұқа линза формуласын есептер шығару үшін қолдану.



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



Сабақтың басы

3мин




3мин





















1мин

Ұйымдастыру.

Ынтымақтастық орта қалыптастыру. W

Топқа бөлу:«сурет» арқылы.

-Өткен тақырыпқа сай келетін суреттер бойынша 4 топқа бөлініп, топтардың атауын өздері құрады.


Белсенді оқыту: «“Семантикалық карта”»

Тапсырма:«G» Сұрақ пен дұрыс жауаптың қилысына «+» таңбасын қойыңыз. (екі сұрақтың жауабы біреу болуы мүмкін)


1.

Кері байланыс: «Түзетулер»


«Миға шабуыл» суреттер көрсетіледі.

(линза көзілдірік,лупа, дүрбі)

Кері байланыс:/сұрақ - жауап/




суреттер







Стикер


Сабақтың ортасы

10 минут.





10 минут










15 минут









Білім дағдысы: Білу.

Белсенді оқу : «Түртіп алу»

Тапсырма:(G) Линзаның және оның қолданылуының мағынасын анықтау. Линза турленін сипаттау.

Кері байланыс: «Көршіңе айтасың»


2. Білім дағдысы: Түсіну.

Белсенді оқыту: Қате түсініктерден арылу.

Тапсырма(G,Е ): «линзалардың көмегімен алынатын кескіндер» Кітапта берілген жаттығу арқылы демонстрация жасау. Тәжірибе нәтижесін оқушымен талқылау.

Кері байланыс: Жауап беретін әріптес.


Тілдік мақсатын орындалады.


Білім дағдысы: Қолдану.

Белсенді оқыту: Шығыс қателер.

Тапсырма (I):.


Линзалардың көмегімен әр түрлі кескін алу.

1-топ нәрсы d=2F арасында

2- топ.нәрсе F<d<2F арасында

3-топ. Нәрсе d=F арасында

4- топ. Нәрсе d>2F арасында



Бағалау критерийі


Дескриптерлер

Жұқа линзадан кескін алады.

Эксперимент жасайды, өмірде қолдана алады

Оқушы өз ойын жеткізе және талдай отырып, өз идяларын айта алады. Бір-бірін бағалай алады


1. Линза кескінін сипаттайтын шамаларды атау.

2. Линза көмегімен кескінді көрсету.

3. Кескін алудың тәжірибесіне түсінік беру.




https://www.youtube.com/watch?v=uv6ZGj1WMWY


Сәулелерді алуға арналған қорап, саңылаулар, қарапайым қағаз, төменгі кернеулі қоректендіру жүйесі, органикалық шыныдан жасалған ойыс және дөңес линза.



Сабақтың соңы


3 минут





Рефлексия. «Не жақсы?»» стратегиясы

1.Түсініктер туралы не ойлаймыз?

2. Сіз не туралы ойлау қажет екенінбілесіз ба?

3.Сіз өз жұмысыңызды жақсы деп бағалай аласызба?


Үй тапсырмасы:параграф, есептер жинағы №




спикер

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?










Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:




2:



Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:




2:




Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!