Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / қысқа мерзімді жоспар "Линзалар " 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Линзалар. Линзаның оптикалық күші. Жұқа линзаның формуласы. Линзаның көмегімен кескін алу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.5.1.11 – жұқа линза формуласын есептер шығару үшін қолдану;8.5.1.12 – линзаның сызықтық ұлғаю формуласын сандық және графиктік есептер шығару үшін қолдану;8.5.1.13 – жұқа линзада сәуленің жолын салу және кескінге сипаттама беру
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: линзаның және оның қолданылуының мағынасын анықтау.Оқушылардың басым бөлігі:линзаның сызықтық ұлғаю формуласын сандық және графиктік есептер шығару үшін түсіндіру.Кейбір оқушылар:Графикалық әдіс көмегімен жұқалинзадан кескін алуды орындау.
Жетістік критерийі
-Оқушыларға линзаның және оның қолданылуының жалпы мағынасын ашады.-линзаның сызықтық ұлғаю формуласын сандық және графиктік есептер шығару үшін қолданады.-Жұқа линзадан шыққан кескінді зерттейді.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:Жұқа линзада сәуленің жолын салу және кескінін салуда мәтінді талдау. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер.Линза, фокус арлығы, дөңес, ойыс, сфералық бет.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Жинағыш линза қандай жағдайда нәрседен келетін сәулелерді. шашыратады?
Құндылықтарға баулу
Сабақ барысында оқушылардыңбір-бірінің көзқарастарын құрметтеуге баулу.
Пəнаралық байланыс
Кескін сызу кезінде геометрия пәнімен байланыс.
Алдыңғы білім
Жұқа линза формуласын есептер шығару үшін қолдану.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы3мин
3мин
1мин
Ұйымдастыру.Ынтымақтастық орта қалыптастыру. WТопқа бөлу:«сурет» арқылы. -Өткен тақырыпқа сай келетін суреттер бойынша 4 топқа бөлініп, топтардың атауын өздері құрады.
Белсенді оқыту: «“Семантикалық карта”»Тапсырма:«G» Сұрақ пен дұрыс жауаптың қилысына «+» таңбасын қойыңыз. (екі сұрақтың жауабы біреу болуы мүмкін)
Білім дағдысы: Білу.Белсенді оқу : «Түртіп алу» Тапсырма:(G) Линзаның және оның қолданылуының мағынасын анықтау. Линза турленін сипаттау.Кері байланыс: «Көршіңе айтасың»
2. Білім дағдысы: Түсіну.Белсенді оқыту: Қате түсініктерден арылу.Тапсырма(G,Е ): «линзалардың көмегімен алынатын кескіндер» Кітапта берілген жаттығу арқылы демонстрация жасау. Тәжірибе нәтижесін оқушымен талқылау.Кері байланыс: Жауап беретін әріптес.
Тілдік мақсатын орындалады.
Білім дағдысы: Қолдану.Белсенді оқыту: Шығыс қателер.Тапсырма (I):.
Линзалардың көмегімен әр түрлі кескін алу.1-топ нәрсы d=2F арасында2- топ.нәрсе F<d<2F арасында3-топ. Нәрсе d=F арасында 4- топ. Нәрсе d>2F арасында
https://www.youtube.com/watch?v=uv6ZGj1WMWY
Сәулелерді алуға арналған қорап, саңылаулар, қарапайым қағаз, төменгі кернеулі қоректендіру жүйесі, органикалық шыныдан жасалған ойыс және дөңес линза.
Сабақтың соңы
3 минут
Рефлексия. «Не жақсы?»» стратегиясы1.Түсініктер туралы не ойлаймыз?2. Сіз не туралы ойлау қажет екенінбілесіз ба?3.Сіз өз жұмысыңызды жақсы деп бағалай аласызба?
Үй тапсырмасы:параграф, есептер жинағы №
спикер
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз