Материалдар / қысқа мерзімді жоспар "Лоренц күші. Магнит өрісіндегі зарядталған бөлшектердің қозғалысы " 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қысқа мерзімді жоспар "Лоренц күші. Магнит өрісіндегі зарядталған бөлшектердің қозғалысы " 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
6982
59 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 4.4 Магнит өрісі Мектеп Елтінді батыр атындағы орта мектебі Күні Мұғалімнің аты жөні: Хонорбай АнаргулСынып 10 Қатынасқандар Қатынаспағандар

Сабақтың тақырыбыЛоренц күші. Магнит өрісіндегі зарядталған бөлшектердің қозғалысы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме10.4.4.4 зарядталған бөлшектердің қозғалысына магнит өрісінің әсерін зерттеу.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Лоренц күші есептер шығару.


Оқушылардың басым бөлігі: Қозғалыстағы зарядталған бөлшектерге магнит өрісінің әсерін зерттеу.


Кейбір оқушылар: Магнит өрісіндегі зарядталған бөлшектердің қозғалысын салыстыру, графигін талдау.
Бағалау критерийі-Лоренц күші мен магнит өрісіндегі зарядталған бөлшектердің қозғалысын анықтайды-Қозғалыстағы зарядталған бөлшектерге магнит өрісінің әсерін ажыратады.-Магнит өрісіндегі зарядталған бөлшектердің қозғалысын графигі арқылы талдайды.
Тілдік мақсаттарыТілдік оқыту мақсаты:ауызша және жазбаша түрде сипаттай жүйелей алады.Пәндік лексика және терминология: заряд, электрон, протон, атом, ион, циклотрон, дуант, хаос, вектор, перпендикуляр
Құндылықтарға баулуЕңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу, шығармашылыққа баулу
Пәнаралық байланысЛоренц күші.Магнит өрісіндегі зарядталған бөлшектердің қозғалысына есептер шығарып түрлендіруде математикалық сауаттылық. Жаратылыстану бағытындағы пәндерді кіріктіру.
Алдыңғы білім



Сабақтың басы 3 минутҰйымдастыру. Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыруТопқа бөлу
  • «Магнит»,
  • «Күш »,
  • «Заряд»
  • Топ аты жазылған парақшалар
    10 минут

    Ширату жаттығулары.Белсенді оқыту : «Ықшам тақталар» әдісі1.Магнит –өрісі деп ...............-------------------------------------------------------------- 2.Халықаралық СИ жүйесінде магнит өрісінің өлшем бірлігі ретінде.........................--------------------------------------------------------- 3. Магнит өрісінің математикалық өрнегі.............................---------------- 4. Ампер күші деп:------------------------------------------------------------------------------------------------5.Электр тогы деп:----------------------------------------------------------------------6. Магнит өрісінде қозғалған зарядталған бір бөлшекке әрекет ететін күш --------------------------------------------- деп аталады.7. Сол қол ережесі деп:---------------------------------------___________________________ _- 8. Лоренц күшінің формуласы:---------------------------------------__9. Ньютонның 2-ші заңы:---------------------------------------10. Центрге тартқыш үдеу:---------------------------------------__________________________________________________________-Сабақ мақсатымен таныстыру

    Парақтар





    Сабақ ортасы7 минут

    Білім дағдысы: Қолдану Белсенді оқыту: «Сұрыптау» жаттығуы1-тапсырма (W) Есептер шығаруЛоренц күшін анықтау
  • Электрон вакуумдегі индукциясы 0,1Тл біртекті магнит өрісінде 3 Мм/с жылдамдықпен қозғалады.Электрон жылдамдығының бағыты мен индукция сызықтарының арасындағы бұрыш 900 болса онда электронға әрекет ететін күш қандай?




  • Индукциясы 0,085 Тл магнит өрісіне перпендикуляр бағытта 46 Мм/с жылдамдықпен ұшып енеді.Магнит өрісіндегі электронға ірекет ететін күшті және ол қозғалған шеңбердің радиусын табыңдар?


















  • Кері байланыс: «Мұғалімнің шолуы» әдісі
    Физика оқулығы
    12 минутБілім дағдысы: Талдау ( топтар тапсырманың нұсқасын өз қалауымен таңдайды сабақта тек бір тапсырма орындау керек) Белсенді оқыту: «Графикалық синоним визуалды органайзерлер» әдісі2-тапсырма. (G) Қозғалыстағы зарядталған бөлшектерге магнит өрісінің әсерін ажыратады.
  • Магнит өрісінде қозғалатын зарядталған бөлшек орбитасының радиусы мына шамаларға қалай тәуелді: а) оның жылдамдығы; ә)магнит өрісінің индукциясына; б)бөлшектің меншікті зарядына?
  • Зарядталған бөлшектің магнит өрісіндегі айналу периоды мына шамаларға қалай тәуелді: а)шеңбер сызатын орбитасының радиусы ; ә)магнит өрісінің индукциясына; б)бөлшектің меншікті зарядына?
  • Магнит өрісінде шеңбер бойымен қозғалатын зарядталған бөлшек жиілігі мына шамаларға қалай тәуелді: а) оның жылдамдығына; ә)магнит өрісінің индукциясына; б) орбитасының радиусына; в)бөлшектің меншікті зарядына?
  • Кері байланыс: «Үлкен ағаның» сұхбатыСіз бұл тапсырманы пайдалы деп санайсыз ба? Өз жауабыңызды негіздеңіз.




    Оқулықтағы есептерге сүйену

    Тапсырма жазылған парақшалар

















    Үлестірме парақшалар



    8-минутБілім дағдысы: Талдау ( топтар тапсырмадағы жылдамдық бағытының өзгеру себептерін анықтайды) Белсенді оқыту: «Графикалық синоним визуалды органайзерлер» әдісі3-тапсырма. (G) Магнит өрісіндегі зарядталған бөлшектердің қозғалысын графигі арқылы талдайды



    Кері байланыс: « түйіндеу»кестесі.








    Қозғалыс графигі салынған парақ



    Сабақтың аяғы5 минутҮйге тапсырма беру. Рефлексия, қорытындылау«Ілгерілеуді анықтау» (оқушылар сабақтан алған әсерлерін тақтадағы баспалдақ суретіне стикерлер жабыстырады)

    Баспалдақ суреті стикер
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Барлық оқушылар: Бүгінгі игерген материалдар келесі сабақтардың негізі болатындықтан, тақырып бойынша теориялық білімдерін барлық оқушыда қалыптастыруды жоспарладым.Оқушылардың басым бөлігі: Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысымдарды білді.(1) Жаңа тақырыпты меңгеруде пікірталастарға қатысып отыруын.(2) Сыни ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған ойлау операцияларын қолдануы.



    Оқушы құрал-жабдықтар мен жұмыс жасағанда өздерінің және басқалардың денсаулығына, мектеп мүлкіне жауапкершілікпен қарау.Алынған нәтижені талқылау барысында креативті, сыни тұрғыдан талқылау. Оқушылардың мұғаліммен біріге отырып жаңа білім алуға әрекет етуі олардың өзара және мұғаліммен қарым қатынасын нығайтады. Олар өз пікірін айтуға дағдыланады.Тілдік дағдылары қалыптасады.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



























    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!