Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар қазақ тілінен 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар қазақ тілінен 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 2 сыныпта істейтін мұғалімдерге керек. Қазақ тілінен бірінші бөлім "Өзім туралы" 2 сынып бойынша қысқа мерзімді жоспар. Бұл файлда бірінші бөлім бойынша 2 сабақтың жоспары, жоспар жанартылған бағдарлама бойынша құрастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2018
524
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

І. Өзім туралы

1-сабақ

Тақырыбы:

Екінші сыныпта оқимын

Мектебі: №26 ЖОМ

Күні, айы: 4.09.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Айнагүл Иманмәлікқызы Халикова

2-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар

саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар

саны:

Оқу бағдармасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.11. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету.

1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1.2.3.1. Тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын ауызша тілде қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Амандасу, танысу үлгілерінің қарапайым түрлерін қолдана алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Сабақта үйренген амандасу, танысу үлгілерін адамның жас ерекшелігіне байланысты орынды қолдана алады.

Кейбір оқушылар:

Амандасу үлгілерінің басқа да түрлерін айта алады, амандасу, танысу үлгілерін өмірлік жағдаяттарға еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.


Сабақтың ортасы



(МК, Ұ) Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырмада мұғалім екі адамның амандасуына назар аударады. Хормен қайталау.

(Ж) Оқушылар суретке қарап, диалогты толықтырып жазөады.

(МК, Ұ) 2-тапсырма Мәтінді оқып, берілген сөйлемдерге сұрақ қою.

(Ж) Диалог арқылы сөйлесу.

(МК, Ұ) дәптердегі тапсырмаларды орындауарқылы оқушылар алған білімдерін бекітеді.

(Ө) Оқушылар білімдерін бекітеді. АКТ-ні қолдана білу дағдыларынын қалыптастырады.

Оқулық


1 жұмыс дәптері


Жаңа сөздер:


нешінші?

екінші?

үшінші қабат?

Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнату. Оқушылар сабақта нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1: _________________________________________________________________________________________

2: _________________________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1: _________________________________________________________________________________________

2:__________________________________________________________________________________________



І. Өзім туралы

2-сабақ

Тақырыбы:

Мен сегіздемін

Мектебі: №26 ЖОМ

Күні, айы: 5.09.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Айнагүл Иманмәлікқызы Халикова

2-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар

саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар

саны:

Оқу бағдармасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.11. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету.

1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1.2.3.1. Тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын ауызша тілде қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Амандасу, танысу үлгілерінің қарапайым түрлерін қолдана алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Сабақта үйренген амандасу, танысу үлгілерін адамның жас ерекшелігіне байланысты орынды қолдана алады.

Кейбір оқушылар:

Амандасу үлгілерінің басқа да түрлерін айта алады, амандасу, танысу үлгілерін өмірлік жағдаяттарға еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.


Сабақтың ортасы



(МК, Ұ) Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырмада мұғалім екі баланың нешеде екеніне назар аударады. Хормен қайталау.

(Ж) Оқушылар суретке қарап, диалогты толықтырып жазөады.

(МК, Ұ) 2-тапсырма Сөйлемді толықтырып жазады.

Үлгі: Мен жетідемін. Менің бір арыстаным бар.

(Ж) Диалог арқылы сөйлесу.

(МК, Ұ) дәптердегі тапсырмаларды орындауарқылы оқушылар алған білімдерін бекітеді.

(Ө) Оқушылар білімдерін бекітеді. АКТ-ні қолдана білу дағдыларынын қалыптастырады.

Оқулық

түрлі түсті қарындаштар

1 жұмыс дәптері


Жаңа сөздер:


нешедесің?

жетідемін

сегіздемін

жақсы көремін

түрлі түсті қарындаштар


Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнату. Оқушылар сабақта нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1: _________________________________________________________________________________________

2: _________________________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1: _________________________________________________________________________________________

2:__________________________________________________________________________________________





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!