Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем" 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді жоспар "Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем" 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне 8-сыныпқа арналған қысқа марзімді сабақ жоспары. Тақырыбы "Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем".
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2018
1075
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі Сынып: 8 сыныпСабақтың тақырыбы: Себеп-салдар салаласМақсаттары: Себеп- салдар салалас тақырыбы мен анықтамалары туралы білім беру.Өзо йларын жетік пайдалануға дағдыландыруКүтілетін нәтиже : Себеп- салдар салаластың анықтама тәсілдерін еркін пайдаланады, топпен жұмыс істеуге тәсілдерді еркін пайдаланадыМодульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтарыӘдіс тәсілдер:МИға шабуыл, Жигсо,Салыстыру картасы, Тірек сызба, Эсссе

Сабақ кезеңдеріУақыт

ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті

Білім

Қызығушылықтарын ояту
2минМиға шабуыл әдісі бойынша сұрақ-жауапҮйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындауӨткен тақырыптар бойына сұрақтарға жауап береді, топпен өз білімдерін көрсетедіАКТ
Түсіну7минЖигсо және трек сызба арқылы жалпы өткен сабақтарды қайталайдыӘр топқа тапсырма беру керекАрнайы слайдтар арқылы өткен тақырыптың мағанасын ашу арқылы 1-ші тірек сызба жүргізу және «Жигсо» әдісін пайдалану. Әр топқа тапсырмада көрсетілген тапсырмаларды орындау тапсырылады топ бойынша талқылап ойарын қағазға жазу тапсырылды.Жигсо әдісі: Әр топта, яғни төрт топта 5 оқушы бар, әр топтың 1,2,3,4 нөмерлеріне бірдей есептер беріледі, олар өздері есепті шешіп, әр топтаға бірдей нөмерлер бір партаға бірігіп есептерін бір- біріне көрсетіп, тексереді, 4 сарапшы, яғни дарынды 4 оқушым топ басшылары бақылаушы- сарапшы ретінде сайланады. Олар тексерудің нәтижесін сыныпқа жариялайды бірдей нөмірдегі шығарылған есептердің жауабын айтады.Соңында өз орындықтарына қайта жиналадыТақырыпты түсініп негізгі мағынасын ашу үшін арнайы трек сызба әдісін инетербелсенді тақтада пайдалану Жобасы: Мен тек жалпы көрсетемін олар өздері интербелсенді тақтада сызып толық мағанасын түсіндіредіСебеп- салдар салалас

  • СТО арқылы оқушылардың сабаққа
  • қызғушылығын дамыту үшін арнайы әдіс
  • арқылы әр топтаға бірдей нөмерлер бірдей
  • есептер тартату
  • 2. Тапсырманы өздері орынндау жолдарын
  • түсінеді, парақа жазып алады.Тапсырманы орындайды,топ болып ойланады
  • 3.Жеке жұмыс тапсырмаларын орындайды. 4.Әр топтың бірдей нөмердегі оқушылар бір партаға жиналып орындаған тапсырмаларын бір- біріне көрсетеді 5.Топпен жұмыс жасайды. 6. Нәтижесін өзара бағалайды. 7. Тірек сызбаны толтыру арқылы оқушы Ойланады
  • Үшінші түрін жазу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады
  • Оқушылар интербелсенді тақтада жазып-сызып көрсетеді
  • Олар сыни тұрғыдан ойлана отырып сабақтың негізгі идеясын түсінеді


  • ЖТЖЕ
    Қолдану10минТақырыптар туралы постер әдісін пайдалану

    Топтарға тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тапсырмалар туралы өз ойларын суретке саладыБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғауСТО
    Сергіту сәті1 мин«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.АКТ
    Талдау15минСалыстыру кестесіОқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдатуӘр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді



    Жинақтау5мин Себеп –салалас туралы тақырыбына «Эссе жазу»Тапсырмалар бойынша әр топ Эссе жазу, бағалау

    Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу

    Бағалау2 минӨткен тақырыптарды мен былай түсіндім бойынша шағын әнгіме құрастырып, ойларын жинақтауТапсырманы өздігімен дәптерге жазғызу.Бағалауды басқаруЖауаптарын қабылдап, бағыт беруОйлап табады, байланыстырады,шығарады. Ойын түйіндейді. Дәптерге шағын әңгіме жазады. Дәптер аламсып тексереді ЖББағалайды,талқылайды. Өз пікірін айтады.





    Рефлексия 2 минСтикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру













    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!