Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар

    Бөлім: «Мәдени мұра»

    Күні:

    Сынып: 4

    Мектеп: « Бауыржан Момышұлы атындағы

    № 34 ЖОББМ» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Байжулданова Гульмира Бекеновна

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:





    Сабақ

    тақырыбы




    Сөйлем мүшелері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме


    4.2.5.1*дереккөздерден мәтін қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау

    4.4.2.6 сөз таптарының сөйлемдегі қызметін анықтау

    4.1.2.1.мәтіннің тақырыбы мен берілген кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау, өз ойын дәлелдеу

    4.3.2.1 тірексөздерді қолданып белгілі бір стильде мәтін (мақала , мінездеме) жазу

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушы: дереккөздерден (мәтіннен) қажетті ақпараттарды табады, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытады, бағалайды. Сөз таптарының қызметін анықтайды.

    Көптеген оқушы: Мәтінді болжау барысында өз ойын дәлелдеуде өмірден нақты мысал келтіре алады.Сөз таптарының сөйлемдегі маңызын дәлелдейді

    Кейбір оқушы: Кез келген тақырыпта белгілі бір стильде мақала жазады.


    Бағалау критерийлері


    1. Дереккөздерден мәтіннен қажетті ақпараттарды табады, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылайды, бағалайды

    2.Сөз таптарының қызметін дұрыс анықтайды

    3. Мәтіннің тақырыбы және кесте арқылы мәтінді болжайды

    4.Өз ойын дәлелдеп белгілі бір стильде мақала жазады.

    Құндылықтарды дарыту


    Оқушылар бойында топпен жұмыс істеу арқылы ынтымақтастық, пікірталас барысында бір –бірін тыңдау арқылы құрмет құндылықтары жүзеге асады.

    Пәнаралық байланыстар

    Мұражай туралы ақпарат көзінен алынған мәтіндерді қолдануда, мәтін құрауда дүниетану пәнімен байланыс жүзеге асады

    АКТ қолдану дағдылары

    Мәтін құрауда тарихи мұражайлар туралы ақпаратты ғаламтордан қарайды

    Бастапқы білім

    Сөз таптары. Тұрлаулы мүше

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері




    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    3 мин










    2мин








    3мин















    1мин



    Сабақтың ортасы

    10 мин



















































    9 мин








































    7 мин

    1. Ұйымдастыру

    Психологиялық дайындық

    -Сәлеметсіңдер ме, балалар?

    Бір- бірімізге сәттілік тілейік. Орнымыздан тұрып алақанымызға алақанды тигізіп;

    Айналаға алақанмен,

    Жылулықты шашайық.

    Сәттілік тілеп күлімсіреп,

    Сабақты біз бастайық..

    Топқа бөлу

    «Сөз таптары» әдісі

    Қобдишадан оқушылар сөз таптарының аты жазылған қағазды алады. Сол бойынша «Сын есім», «Зат есім», «Етістік» болып топқа бөлініп отырады.

    Ширату жаттығуы арқылы ортақ тақырып мағынасын ашу

    «Мағынаны таны» әдісі.

    • Мұра деген не?

    • Мәдени мұраларды ата

    • Біздің қаламызда қандай мәдени мұралар бар?

    • Қандай мұражайларға бардыңдар?

    • Мұражайлардағы заттарды қалай атаймыз?

    Мұғалімнің көмегі арқылы мәдени мұра туралы қорытынды жасалады.


    Сабақ тақырыбы, мақсаты хабарланады.


    №1 тапсырма Топтық жұмыс


    «Сөздер сөйлейді» әдісі

    Мәтінді оқып , қажетті ақпаратты тауып, жаңа сөздің мән мағынасын мәнмәтін бойынша анықта.

    Мысыр пирамидасы

    Мысыр пирамидасы- Мысырда орналасқан көне пирамида пішіндес тас құрылым. 2008 жылы Мысырдан 138 пирамида табылған. Елдің перғауындарына арналған ең ескі қабірлер ретінде салынды.Мысыр пирамидалары Сахара , солтүстік

    Мемфистен табылды. Ең көнесі Джосер пирамидасы екен. Құрылыс қызыметкерлерінің саны бірнеше мыңнан және жүз мыңға дейін құбылады. Ең үлкені пирамида Хеопс перғауынның әмірімен тұрғызылған. Ежелгі грек тарихшысы Геродоттың жазбасында 20 жыл бойы салғанын айтады.Осы пирамидалар Әлемнің жеті кереметтерінің бірі.


    Дескриптор

    1

    Қажетті ақпаратты табады

    2

    Жаңа сөздің мән мағынасын анықтайды

    3

    Ақпаратты қорытындылайды

    Shape1

    Әр топ өздерінің нұсқасын қорғайды. Таныстыру кезінде қайталамау ескертіледі. Бірін- бірі толықтырады. Басқалардың ақпараттарымен салыстырады, түсіндіреді , айтады. Осы сөздерді дәптерлеріне жазады.


    ҚБ «Екі көбелек» әдісі- өзін –өзі бағалайды.

    Shape2 Shape3

    Shape5 Shape4 3


    Shape7 Shape6 2


    Shape8 Shape9 1

    Әр оқушы жоғарыдағы тапсырманы дескриптор бойынша бағалайды.

    2-ші көбелекке әр дескриптор бойынша қандай көмекке жүгінгенін жазады.


    №2 тапсырма (Жеке Ж)

    «Түйінді сөздер» әдісі


    Жоғарыдағы мәтіннен алынған сөйлемді сөз таптарына жікте, қызметін анықта.

    Мысыр пирамидалары- Мысырда орналасқан көне пирамида пішіндес тас құрылым.

    Тас құрылым- зат е, баянд

    Мысыр пирамидалары- зат е, баст

    Мысырда орналасқан- сын е, пысықт

    Көне пирамида пішіндес - сын е, анықт,

    Бастауыш пен баяндауыш зат есімнен болса бастауыштан кейін сызықша қойылады.

    Дескриптор

    1

    Сөйлемді оқиды, сөз табын табады

    2

    Сөйлемдегі қызметін анықтайды.


    Саралаудың қарқын әдісі арқылы кейбір оқушыларға осы жаңа сөздерді қатыстырып 4 жол өлең құрау тапсырылады.


    ҚБ «Дұрыс , бұрыс» әдісі

    Шаршы ішіне дұрыс жауап жазылады. Оқушылар жауап дұрыс болса

    «+», қате «-»

    белгісін қояды.










    №3 тапсырма Т Жұмыс

    «Сиқырлы кесте» әдісі


    «Мұражай» тақырыбында кестені пайдаланып мәтіннің мазмұнын болжа, мәтін құра.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байжулданова Гульмира Бекеновна
    12 Ақпан 2021
    1228
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар "Сөйлем мүшелері"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар "Сөйлем мүшелері"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Сөйлем мүшелері" қысқа мерзімді жоспары 4сыныпқа арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар

    Бөлім: «Мәдени мұра»

    Күні:

    Сынып: 4

    Мектеп: « Бауыржан Момышұлы атындағы

    № 34 ЖОББМ» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Байжулданова Гульмира Бекеновна

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:





    Сабақ

    тақырыбы




    Сөйлем мүшелері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме


    4.2.5.1*дереккөздерден мәтін қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау

    4.4.2.6 сөз таптарының сөйлемдегі қызметін анықтау

    4.1.2.1.мәтіннің тақырыбы мен берілген кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау, өз ойын дәлелдеу

    4.3.2.1 тірексөздерді қолданып белгілі бір стильде мәтін (мақала , мінездеме) жазу

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушы: дереккөздерден (мәтіннен) қажетті ақпараттарды табады, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытады, бағалайды. Сөз таптарының қызметін анықтайды.

    Көптеген оқушы: Мәтінді болжау барысында өз ойын дәлелдеуде өмірден нақты мысал келтіре алады.Сөз таптарының сөйлемдегі маңызын дәлелдейді

    Кейбір оқушы: Кез келген тақырыпта белгілі бір стильде мақала жазады.


    Бағалау критерийлері


    1. Дереккөздерден мәтіннен қажетті ақпараттарды табады, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылайды, бағалайды

    2.Сөз таптарының қызметін дұрыс анықтайды

    3. Мәтіннің тақырыбы және кесте арқылы мәтінді болжайды

    4.Өз ойын дәлелдеп белгілі бір стильде мақала жазады.

    Құндылықтарды дарыту


    Оқушылар бойында топпен жұмыс істеу арқылы ынтымақтастық, пікірталас барысында бір –бірін тыңдау арқылы құрмет құндылықтары жүзеге асады.

    Пәнаралық байланыстар

    Мұражай туралы ақпарат көзінен алынған мәтіндерді қолдануда, мәтін құрауда дүниетану пәнімен байланыс жүзеге асады

    АКТ қолдану дағдылары

    Мәтін құрауда тарихи мұражайлар туралы ақпаратты ғаламтордан қарайды

    Бастапқы білім

    Сөз таптары. Тұрлаулы мүше

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері




    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    3 мин










    2мин








    3мин















    1мин



    Сабақтың ортасы

    10 мин



















































    9 мин








































    7 мин

    1. Ұйымдастыру

    Психологиялық дайындық

    -Сәлеметсіңдер ме, балалар?

    Бір- бірімізге сәттілік тілейік. Орнымыздан тұрып алақанымызға алақанды тигізіп;

    Айналаға алақанмен,

    Жылулықты шашайық.

    Сәттілік тілеп күлімсіреп,

    Сабақты біз бастайық..

    Топқа бөлу

    «Сөз таптары» әдісі

    Қобдишадан оқушылар сөз таптарының аты жазылған қағазды алады. Сол бойынша «Сын есім», «Зат есім», «Етістік» болып топқа бөлініп отырады.

    Ширату жаттығуы арқылы ортақ тақырып мағынасын ашу

    «Мағынаны таны» әдісі.

    • Мұра деген не?

    • Мәдени мұраларды ата

    • Біздің қаламызда қандай мәдени мұралар бар?

    • Қандай мұражайларға бардыңдар?

    • Мұражайлардағы заттарды қалай атаймыз?

    Мұғалімнің көмегі арқылы мәдени мұра туралы қорытынды жасалады.


    Сабақ тақырыбы, мақсаты хабарланады.


    №1 тапсырма Топтық жұмыс


    «Сөздер сөйлейді» әдісі

    Мәтінді оқып , қажетті ақпаратты тауып, жаңа сөздің мән мағынасын мәнмәтін бойынша анықта.

    Мысыр пирамидасы

    Мысыр пирамидасы- Мысырда орналасқан көне пирамида пішіндес тас құрылым. 2008 жылы Мысырдан 138 пирамида табылған. Елдің перғауындарына арналған ең ескі қабірлер ретінде салынды.Мысыр пирамидалары Сахара , солтүстік

    Мемфистен табылды. Ең көнесі Джосер пирамидасы екен. Құрылыс қызыметкерлерінің саны бірнеше мыңнан және жүз мыңға дейін құбылады. Ең үлкені пирамида Хеопс перғауынның әмірімен тұрғызылған. Ежелгі грек тарихшысы Геродоттың жазбасында 20 жыл бойы салғанын айтады.Осы пирамидалар Әлемнің жеті кереметтерінің бірі.


    Дескриптор

    1

    Қажетті ақпаратты табады

    2

    Жаңа сөздің мән мағынасын анықтайды

    3

    Ақпаратты қорытындылайды

    Shape1

    Әр топ өздерінің нұсқасын қорғайды. Таныстыру кезінде қайталамау ескертіледі. Бірін- бірі толықтырады. Басқалардың ақпараттарымен салыстырады, түсіндіреді , айтады. Осы сөздерді дәптерлеріне жазады.


    ҚБ «Екі көбелек» әдісі- өзін –өзі бағалайды.

    Shape2 Shape3

    Shape5 Shape4 3


    Shape7 Shape6 2


    Shape8 Shape9 1

    Әр оқушы жоғарыдағы тапсырманы дескриптор бойынша бағалайды.

    2-ші көбелекке әр дескриптор бойынша қандай көмекке жүгінгенін жазады.


    №2 тапсырма (Жеке Ж)

    «Түйінді сөздер» әдісі


    Жоғарыдағы мәтіннен алынған сөйлемді сөз таптарына жікте, қызметін анықта.

    Мысыр пирамидалары- Мысырда орналасқан көне пирамида пішіндес тас құрылым.

    Тас құрылым- зат е, баянд

    Мысыр пирамидалары- зат е, баст

    Мысырда орналасқан- сын е, пысықт

    Көне пирамида пішіндес - сын е, анықт,

    Бастауыш пен баяндауыш зат есімнен болса бастауыштан кейін сызықша қойылады.

    Дескриптор

    1

    Сөйлемді оқиды, сөз табын табады

    2

    Сөйлемдегі қызметін анықтайды.


    Саралаудың қарқын әдісі арқылы кейбір оқушыларға осы жаңа сөздерді қатыстырып 4 жол өлең құрау тапсырылады.


    ҚБ «Дұрыс , бұрыс» әдісі

    Шаршы ішіне дұрыс жауап жазылады. Оқушылар жауап дұрыс болса

    «+», қате «-»

    белгісін қояды.










    №3 тапсырма Т Жұмыс

    «Сиқырлы кесте» әдісі


    «Мұражай» тақырыбында кестені пайдаланып мәтіннің мазмұнын болжа, мәтін құра.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Басқа 4 сынып
    12.02.2021
    1228
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байжулданова Гульмира Бекеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации