Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Сөйлем мүшелері"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қысқа мерзімді жоспар "Сөйлем мүшелері"
Материал туралы қысқаша түсінік
"Сөйлем мүшелері" қысқа мерзімді жоспары 4сыныпқа арналған
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
оқу бағдарламасына
сілтеме
4.2.5.1*дереккөздерден мәтін қажетті
ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін
бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау,
бағалау
4.4.2.6 сөз
таптарының сөйлемдегі қызметін
анықтау
4.1.2.1.мәтіннің
тақырыбы мен берілген кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау, өз
ойын дәлелдеу
4.3.2.1
тірексөздерді қолданып белгілі бір стильде мәтін (мақала ,
мінездеме) жазу
Сабақ
мақсаттары
Барлық
оқушы:дереккөздерден (мәтіннен)
қажетті ақпараттарды табады, кездескен жаңа сөздердің мағынасын
мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытады, бағалайды. Сөз
таптарының қызметін
анықтайды.
Көптеген
оқушы:Мәтінді болжау барысында өз
ойын дәлелдеуде өмірден нақты мысал келтіре алады.Сөз таптарының
сөйлемдегі маңызын
дәлелдейді
Кейбір
оқушы:Кез келген тақырыпта белгілі
бір стильде мақала жазады.
Бағалау
критерийлері
1.Дереккөздерден мәтіннен
қажетті ақпараттарды табады, кездескен жаңа сөздердің мағынасын
мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылайды,
бағалайды
2.Сөз таптарының қызметін
дұрыс анықтайды
3. Мәтіннің тақырыбы және
кесте арқылы мәтінді
болжайды
4.Өз ойын дәлелдеп белгілі бір
стильде мақала
жазады.
Құндылықтарды
дарыту
Оқушылар бойында
топпен жұмыс істеу арқылы ынтымақтастық, пікірталас барысында бір
–бірін тыңдау арқылы құрмет құндылықтары жүзеге
асады.
Пәнаралық
байланыстар
Мұражай туралы
ақпарат көзінен алынған мәтіндерді қолдануда, мәтін құрауда
дүниетану пәнімен байланыс жүзеге
асады
АКТ қолдану
дағдылары
Мәтін құрауда тарихи
мұражайлар туралы ақпаратты ғаламтордан
қарайды
Бастапқы
білім
Сөз таптары.
Тұрлаулы мүше
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
3
мин
2мин
3мин
1мин
Сабақтың
ортасы
10
мин
9
мин
7
мин
Ұйымдастыру
Психологиялық
дайындық
-Сәлеметсіңдер ме,
балалар?
Бір- бірімізге
сәттілік тілейік. Орнымыздан тұрып алақанымызға алақанды
тигізіп;
Айналаға
алақанмен,
Жылулықты
шашайық.
Сәттілік тілеп
күлімсіреп,
Сабақты біз
бастайық..
Топқа
бөлу
«Сөз таптары»
әдісі
Қобдишадан оқушылар
сөз таптарының аты жазылған қағазды алады. Сол бойынша «Сын есім»,
«Зат есім», «Етістік» болып топқа бөлініп
отырады.
Ширату
жаттығуыарқылы ортақ тақырып мағынасын
ашу
«Мағынаны
таны» әдісі.
Мұра деген
не?
Мәдени мұраларды
ата
Біздің қаламызда
қандай мәдени мұралар бар?
Қандай мұражайларға
бардыңдар?
Мұражайлардағы
заттарды қалай атаймыз?
Мұғалімнің көмегі
арқылы мәдени мұра туралы қорытынды
жасалады.
Сабақ
тақырыбы, мақсаты
хабарланады.
№1 тапсырма Топтық
жұмыс
«Сөздер сөйлейді»
әдісі
Мәтінді оқып ,
қажетті ақпаратты тауып, жаңа сөздің мән мағынасын мәнмәтін бойынша
анықта.
Мысыр
пирамидасы
Мысыр пирамидасы-
Мысырда орналасқан көне пирамида пішіндес тас құрылым. 2008 жылы
Мысырдан 138 пирамида табылған. Елдің перғауындарына арналған ең
ескі қабірлер ретінде салынды.Мысыр пирамидалары Сахара ,
солтүстік
Мемфистен табылды.
Ең көнесі Джосер пирамидасы екен. Құрылыс қызыметкерлерінің саны
бірнеше мыңнан және жүз мыңға дейін құбылады. Ең үлкені пирамида
Хеопс перғауынның әмірімен тұрғызылған. Ежелгі грек тарихшысы
Геродоттың жазбасында 20 жыл бойы салғанын айтады.Осы пирамидалар
Әлемнің жеті кереметтерінің
бірі.
Дескриптор
1
Қажетті ақпаратты
табады
2
Жаңа сөздің мән мағынасын
анықтайды
3
Ақпаратты
қорытындылайды
Әр топ өздерінің
нұсқасын қорғайды. Таныстыру кезінде қайталамау ескертіледі. Бірін-
бірі толықтырады. Басқалардың ақпараттарымен салыстырады,
түсіндіреді , айтады. Осы сөздерді дәптерлеріне
жазады.
ҚБ «Екі көбелек»
әдісі- өзін –өзі
бағалайды.
3
2
1
Әр оқушы жоғарыдағы
тапсырманы дескриптор бойынша
бағалайды.
2-ші көбелекке әр
дескриптор бойынша қандай көмекке жүгінгенін
жазады.
№2 тапсырма (Жеке
Ж)
«Түйінді сөздер»
әдісі
Жоғарыдағы мәтіннен
алынған сөйлемді сөз таптарына жікте, қызметін
анықта.
Мысыр
пирамидалары- Мысырда орналасқан көне пирамида пішіндес тас
құрылым.
Тас құрылым- зат е,
баянд
Мысыр пирамидалары-
зат е, баст
Мысырда орналасқан-
сын е, пысықт
Көне пирамида
пішіндес - сын е, анықт,
Бастауыш пен
баяндауыш зат есімнен болса бастауыштан кейін сызықша
қойылады.
Дескриптор
1
Сөйлемді оқиды, сөз табын
табады
2
Сөйлемдегі қызметін
анықтайды.
Саралаудың қарқын
әдісіарқылы кейбір оқушыларға осы
жаңа сөздерді қатыстырып 4 жол өлең құрау
тапсырылады.
ҚБ «Дұрыс ,
бұрыс» әдісі
Шаршы ішіне дұрыс
жауап жазылады. Оқушылар жауап дұрыс
болса
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз