Топқа
бөлу
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты
үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап
береміз!
тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз! 1-тапсырма:
ТЖ «Пікір
білдір»
Дескриптор:
1.Табиғат ресурстарын
атайды;
2. Күнделікті өмірде қай түрі
жиі қолданылатынын анықтайды;
3. Адам өміріне қажетті
ресурстарды атайды;
5. Бір-бірінің пікірін тыңдап,
қорытындылайды;
Кері
байланыс: «житондар» ҚБ
«жұлдызшалар»
2-тапсырма: ЖЖ «Анықта»
«Су көздері», «Жер байлығы»
Дескриптор:
1.
Табиғатта судың қайда
кездесетінін атайды;
2.Фотосуреттерді пайдалана
отырып,сұраққа жауап береді;
3.Табиғи ресурс көздеріне нелер жататынын анықтайды;
4.Табиғи ресурс көздерін топтарға бөледі;
5. Бірін-бірі
толықтырады;
Кері
байланыс: «житондар» ҚБ
«жұлдызшалар»
Сергіту
сәті
3-тапсырма: ҰЖ «Ойлан
бөліс»
Сен білесің
бе?
Теңіз суы бағалы ресурс болып есептеледі. Одан көптеген пайдалы
заттар алынады. Соның бірі-астұзы. Оны алу үшін теңіз суын арнайы
хауыздарда буландырады. Тұз хауыздың түбіне тұнады, содан кейін оны
тұзсорғышпен жинап алады. Қазақстанда Арал тұзын осылай
өндіреді.
«Ойлан» Қазақстан неліктен табиғат
ресурстарына бай мемлекет?
Дескриптор:
1.
Теңіз суының бағалы ресурс
екенін біледі;
2.Тұздың қажеттілігі туралы
әңгімелейді;
3.Қазақстанда қандай қазба
байлықтар бар екенін атап
айтады;
Кері
байланыс: «житондар» ҚБ
«жұлдызшалар»
Бөлім бойынша
жиынтық бағалау тапсырмалары
|