Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар тақырыбы: "Жазықтықтағы координаталар әдісі"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қысқа мерзімді жоспар тақырыбы: "Жазықтықтағы координаталар әдісі"
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал өзім сияқты жас мамандарға қажет болып қалар
8.1.3.17. Центрі (а,в), радиусы r болатын
шеңбердің теңдеуін
( х-а
)2+ (
у-в)2=r2білу
8.1.3.18. берілген теңдеуі бойынша шеңбер
салу.
Ойлау дағдысының
деңгейі
Білу, түсіну,
қолдану
Сабақтың
мақсаты
Барлық
оқушылар:
Шеңбердің теңдеуінің анықтамасын
біледі;
Шеңбердің теңдеуінің формуласын
біледі;
Басым
көпшілігі:
Координаталық жазықтықта берілген теңдеуден
шеңбер салады;
Салынған
шеңберден( х-а
)2+ (
у-в)2=r2формуласын
құрастырады
Кейбір
оқушылар:
Шеңбердің теңдеуін және центрін табуда
формуланы тиімді пайдалана
алады;
Шеңбердің кез-келген нүктесінің
координаталарын таба
алады
Бағалау
критерийі
Центрі (а,в), радиусы r болатын шеңбердің
теңдеуін
біледі;
Шеңбердің графигіне қарап теңдеу
құрастырады
Тілдік
мақсаттар
Оқушылар:
Координаталық
жазықтықта шеңбердің теңдеумен берілу жолын
анықтайды
Координаталық
жазықтықта шеңбер қандай теңсіздікпен берілетінін
біледі
Негізгі сөздер
мен тіркестер:
Шеңбердің диаметрі
және хордасы;
Қисықтың
теңдеуі
Құндылықтарға
баулу
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
құндылығын насихаттай отырып, оқушыларды Қазақстандық патриоттық
және азаматтық жауапкершілікке баулу; Сабақ барысында
ынтымақтастыққа, бірін-бірі сыйлауға, сыни тұрғыдан ойлауға
қалыптастыру.
Оқушылармен
сәлемдесемін,түгелдеймін, сыныпқа жағымды ахуал орнату үшін «Шаттық
шеңбері» әдісін (оқушылар шеңбер болып өлең жолдарын хормен айтады)
пайдаланамын.
«Капитан» әдісі
арқылы топқа бөлемін.
«Өрмекші» әдісі арқылы өткен
сабақты қайталаймыз.
Сұрақтар
Сабақтың
ортасы
3
минут
8
мин
6
мин
3
мин
10
мин
1-тапсырма
Центрі О
координаталар басында жататын, ал
радиусы
5см;
2)см; 3) b см-ге тең
шеңбердің теңдеуін жазыңдар
2-тапсырма
«Үштік»
әдіс
Шеңбердің радиусын
және центрінің координаталарын
табыңдар
Центрі координаталар
басында жатқан шеңбердің радиусын ескеріп график
салады
Берілген нүктелердің
шеңбер бойына тиісті және тиісті емес екенін
анықтайды
Шеңбердің теңдеуін
құра алады;
Координаталық
остермен қиылысу нүктелерін таба
алады;
Абсцисса осімен
ортақ нүктелерін таба алады.
Сергіту сәті.
«Фигураларды келтір»
Екі қолдың көмегімен
жазықтықтағы бұрыштарды көрсетеді. Мысалы,шеңбердің, үшбұрыштың,
төртбұрыштың, сүйір бұрыштың, доғал бұрыштың,
т.б.
4-тапсырма
Деңгейлік тапсырмалар
«Баспалдақ»әдісі (жеке
жұмыс)
Төмен
деңгей
А(2;0) және С(-4;8)
нүктелері берілген. Центрі С нүктесінде болып, А нүктесі арқылы
өтетін шеңбердің теңдеуін
жазыңдар.
Орта
деңгей
берілген нүктелер арқылы
шеңбердің теңдеуінің формуласын пайдаланып, теңдеу
құрастырыңдар.
Жоғарғы
деңгей
№
Шеңбердің
теңдеуі
Жауап
R
Центр
координаталары
1
(х-5)2+(у+3)2=36
6
(5;-3)
2
(х-1)2+(у+1)2=2
(1;-1)
3
(х+1)2+(у-7)2=72
7
(-1;7)
4
(y-5
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз