Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар. Тақырыбы: Қай өсімдік қандай жерде өседі?

Қысқа мерзімді жоспар. Тақырыбы: Қай өсімдік қандай жерде өседі?

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ өту барысындағы жаңа тәжірибелермен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2020
5388
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: Қай өсімдік қандай жерде өседі?

Мектеп/МҰ: Жаңаөзен мектеп гимназиясы

Күні:

Педагогтің аты-жөні: Елемесова Айдана Таңатқызы

Сыныбы: МАД «А» тобы

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ-ның мақсаты

Бөлме және жабайы өсетін өсімдіктерді салыстыру

Күтілетін нәтиже

Барлық балалар:

әр топтан 3-4 өсімдікті атайды;

өсімдік тобын анықтай алады;

әр топтағы өсімдіктердің ерекше қасиеттері мен ұқсастықтарын атайды.

Көпшілік балалар:

өз төңірегіндегі 5 өсімдікті атай алады;

нақты сұрақтарға жауап бере біледі.

Кейбір балалар:«жабайы өсетін өсімдіктер», «бөлме өсімдіктері» ұғымдарына анықтама береді;

өз бетімен тәжірибелер жүргізеді;

жаңа ақпараттарды білу үшін сұрақтарды дұрыс қоя біледі.

Тілдік мақсат

Дағдыларды дамыту.

Көкөністер мен жеміс-жидектер туралы сұрақтар құрастыру.

Мәселе бойынша болжамдар айту.

Сөйлеуді дамытуды белсендіру.

Қысқа суреттеу әңгімелерін құрастыру.

Көптілділік: шөл–пустыня– sahara

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: бөлме және жабайы өсетін өсімдіктер,бағбандар,

бағбаншылық.

Талқылауға арналған сұрақтар.

Жемісті ағаштарды өсіретін адамдарды қалай атайды? Ағаш отырғызумен айналысатын

адамдардың қызметі қалай аталады?

Бөлме өсімдіктерін адам қайда өсіреді?

Бөлме өсімдіктерін адам не үшін отырғызады?

Бізге жабайы өсетін өсімдіктер керек пе?

Алдынғы оқыту

Табиғаттағы, адам өміріндегі өсімдіктің рөлі және олардың тіршілік әрекетіндегі үдерістердің

ерекшеліктері; өсімдік түрлері туралы білім.

Жоспар


Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

I. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату.

0-2 мин.


Педагог ҰОҚ-дағы жұмыс үшін қолайлы атмосфера жасайды.

Шаттық шеңбері

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де,

Қарсы, алайық, достарым!

Келді қонақтар бізге.

Педагог балалардан өсімдіктер туралы не білетіндерін сұрайды.Осы өсімдіктерді топтарға бөлуге бола ма? (Балалардың пікірі).

Балаларға мына сұрақтар қойылады:Мен өсімдік туралы не білемін Суреттер.және осы өсімдіктерді қандай топтарға бөлуге болады?Не себепті бөлмеөсімдіктері деп аталады? Жабайы өсімдіктерді үй жағдайында өсіруге бола ма?

Балалардан үйлерінде немесе мектепте қандай бөлме өсімдіктері өсетіндігін сұрау. Оларды қалай күтеді? Олар неге бөлме өсімдіктері деп аталады? Не білгілерің келеді?

Әртүрлі

өсімдіктердің

суреттері.

II. Өмірлік тәжірибені

маңыздандыру.

3–5 мин.








3.ҰОҚ-ның ортасыТақырып бойынша жұмыс

6 – 28 мин.


Өсімдік барлық жерде өсетіндігі түсіндіріледі: шөлде де, тауда да, орманда да,далада да,тіпті судың астында да өседі.Сондықтан шөлдеөсетін өсімдіктерді шөл өсімдігі немесе тауда өсетін өсімдіктер деп атайды.ОРТАҚ: Ағаштар. Пайдасын тигізеді.ЕРЕКШЕЛІГІ: Орманда өседі. Бақта өседі. Алма ағашына адам күтім жасайды.Осындай әдіспен қарлыған мен жаңғақ ағашы, қызанақ пен бақбақсалыстырылады.ОРТАҚ: Бұталар. Пайдасын тигізеді.ЕРЕКШЕЛІГІ: Бақшада өседі. Оған адам күтім жасайды. Орманда өседі.– Жемісті ағаштарды өсіретін адамдарды қалай атайды? (Бағбан.)ОРТАҚ: Шөптесін өсімдіктер.ЕРЕКШЕЛІГІ: Бақшада өседі. Адам отырғызады, күтім жасайды, өнімінжинайды. Барлық жерде өседі.


Талқылау.

Қандай қорытынды жасаймыз? Қалай ойлайсыңдар, бұл топтарды қалай атауға болады? Жабайы өсетін және бөлме өсімдіктеріне мысал келтіріңдер.

Өзекті мәселелер.Адамдар бөлме өсімдіктерін не үшін отырғызады?Яғни бізге жабайы өсетін өсімдіктер керек болмағаны ма? (Балалар өз ой-ларын айтады).

Гүлдің сабақтары,

үш түсті суы бар

стақандар.







Өсімдіктердің

суреттері бейне-

ленген карточка,

карточкаларға

арналған

хатқалталар.


IV. ҰОҚ-ныңқорытындысы.

Рефлексия.

28-30 мин.

Қорытынды№. Табиғаттағы барлық өсімдіктер бізге қажет. «Пайдасыз» өсімдіктер болмайды. Олар адам мен жануарлар үшін азық, үй, сән, демалыс орны

Динамикалық кідіріс. Көлдің беті кілегей,Жер сап-сары бірегей,Тырау-тырау тырналарТүстікке бетті бұрды олар.Қара суық жел есті,Күннің көзі көмескі.

Әліппе-дәптермен жұмыс.1-тапсырма. Өсімдік өсетін жерлер: өсімдік барлық жерде де өседі. Тек аязда қыс мезгілінде ғана өспейді.2-тапсырма. Сексеуіл шөлде өседі.


Әліппе дәптер







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ