Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2022
430
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні

Махамбетжанова Әсем Абайханқызы

Өткізілетін күні:

07.12.2021ж

Өткізілетін орны

2.4 кабинет

Сынып:

1 «А» Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны: 0

Пәні :

Ашық сабақ


Ашық сабақтың тақырыбы

Гг дыбысы мен әріпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу



Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Сәлеметсіңдер ме балалар , көңіл күйлерің қалай ?

Жақсы олай болса шаттық шеңберіне тұрамыз

Ұйымдастыру кезеңі:

Шашы алтын,көзі от

Шыға ғой күн тезірек

Шуақ берші жылу берші

Маған досыма

Тағы тағы да

Оқушылар олай болса мына сиқырлы сандықтың ішінен гүлдерді алып орнымызға жайғасайық . Топқа бөлініп отырамыз

1 – топтың атауы «Бәйшешек» тобы

2- топтың атауы «Түймедақтар» тобы

3- топтың атауы «Қызғалдақтар» тобы

Оқушылар жақсы олай болса қазір

«Сұрақ -жауап» әдісімен өткен сабақты пысықтай отырып мен сендерге бірнеше сұрақтар қоямын

Қандай әріппен таныстық?

а) - Қандай әріппен таныстық? Ө

Ө ө дыбысы мен әрпі.

Ә)Ө дыбысы қандай дыбыс?

Балалар: Жіңішке,  дауысты

Өрік , өрнек (суреттерін іліп, түсіп қалған әріпті жазу.)  

Түсіп қалған әріпті тап



р


к



р

н


к








Шаттық шеңберіне барлығы түгел тұрады















Сұрақтарға жауап береді

Қол шапалақтау әдісі мен бағалайды

Оқулық










Кескін суреттер

Ортасы


3. Бекіту сұрақтары «Ашық микрафон» әдісі

1. Жалпы дыбыстар нешеге бөлінеді?- 2-ге, дауысты, дауыссыз

2. Дыбысты не істейміз?- естиміз, айтамыз.

3. Әріпті не істейміз?- көреміз, жазамыз

4. Әріптерден не құралады?- сөз

5. Сөзден не құралады?- сөйлем

6. Сөйлем қандай әріппен жазылады?- бас әріппен

 

4. Жаңа сабақ.     - жақсы, жаңа сабақты бастамас бұрын мен сіздерге жұмбақ жасырайын

Аналарға сыйлайтын

Аралар бал жинайтын

Бұл немене балалар,

Үзуге адам қимайтын. ( гүл )

Гүл – әсемдік символы.Гүлді мерекеде, тойда,  қуанышта, туған күнде бір-бірімізге сыйлаймыз.

Гүл – дегенде қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? – Г

Г г дыбысы қай дыбысқа ұқсайды?

Ғ ғ дыбысына.

Екеуінің айырмашылығы неде?

Ғ ғ дыбысының белінде сызығы бар.

 -  Адамдарды емдейді – дәрігер

 - жердің кішірейтілген үлгісі  - Глобус (Суреттерін шығару.)

Жұмбақ есеп:

Ағашта отыр 5 торғай,

 Ұшып келді 3 торғай.

 Беске үшті қосқанда,

 Болды сонда неше торғай?

 5 + 3-ті қосқанда қанша болады?

 8 болады.  (Сегіздің суретін ілу)

Ребусты шеш


- Олай, болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Г г дыбысы мен әрпі

Гі-гі айту

Г дыбысы туралы түсінік

1.дауыссыз дыбыс

2.сөзд.б.к

3.сөзд.орт.к

4.тіл арқылы жасалады

5.шұғыл айтылады

Оқулықпен жұмыс:  Жақсы оқушылар олай болса оқулығымыздағы 78 беттегі суретке назар аударайық

мұғалім оқиды, оқушылар қайталайды.

Егін     гүл      неге     

Егінші    Гүлнұр    өнеге      

Сергіту сәті:

Шаршағанда ырғалып

Гүлге ұқсап дем алам.

Қолымызды қозғалтып,

Гүлдей болып жайқалам.


Дәптермен жұмыс.

Ауада жазу, тақтада көрсету. Бас әріп, кіші әрпін жазу.

Г әріпін жазады

Егін

Гүл дыбыстық талдау

Сұраққа жауап береді











Жұмбақтың шешімін айтады













Есепті айтады





Суретті көреді



Ребусты шешеді








Қайталайды











Сергіту сәті





Дәптермен жұмыс

Қол шапалақтау әдісі























Қол шапалақтау әдісі







Суреттер






Сызбалар

Аяқталуы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!