Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді сабақ жоспары жоспары М. Мағауин «Бір атаның балалары» (үзінді)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қазақстандағы ұлттар достастығы |
Мектеп: «Қарасай батыр атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» КММ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Есимбаева Галия Джахимовна
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
М. Мағауин «Бір атаның балалары» (үзінді) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.5.1 – берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу 5.5.1.2 – лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап береді, шағын диалогке қатысады; - лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба жұмыстарда қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- берілген сұрақты дұрыс түсініп, диалогқа лайықты жауап беруде өз ойын еркін жеткізеді; - лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді нақты дәлелдер арқылы ажыратады, жазба жұмыстарда қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- берілген сұрақты дұрыс түсініп, сын тұрғысынан ойлайды, диалогқа белсенді қатысады; - лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажыратады, жазба жұмыстарда қолдана отырып, өмірмен байланыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: тақырып бойынша академиялық тілді меңгереді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жетім, панасыз, өкімет, шалғай, жағалай. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: қымтаулы төсекте… ұйқыға кеткен… |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Не себепті Ахмет ақсақал неміс баласын асырап алды деп ойлайсыз? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, ынтымақтастық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралықбайланыс |
өзін-өзі тану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Тақырып бойынша оқушылардың бұрыңғы білімдері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1 мин. 1 мин. 2 мин. |
1. Жағымды психологиялық орта орнату. «Комплименттердің бұрқасыны» әдісі Оқушылар берілген уақыт ішінде (30 секунт) бір парақ қағазға өздерінің сүйікті адамдарынан естігісі келген комплименттерді жазады. Комплименттердің жеке сөздер (эпитеттер) түрде болмай, толық түрінде болғаны дұрыс. Жазып болған соң оқушылар бұл парақтарды домалақ қармен атқыласқандай олар бір-біріне лақтыру керек. Комплименттерді барлық оқушылардың кезектесіп оқуына да болады. 2. Топқа бөлу. «Қағаз қиындылары» әдісі Оқушылaр қиықтардан бүтін құрастырып, сол бойынша 2 топқа бөлінеді. 3. Оқу мақсаттарымен таныстыру: 5.2.5.1 – берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. 5.5.1.2 – лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
Әлімов А. Оқытудағы интербелсенді әдістер Астана, 2014 ж. 169-бет. Әлімов А. Оқытудағы интербелсенді әдістер Астана, 2014 ж. 178-бет. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 6 мин. 10 мин. 10 мин. 5 мин. |
Айтылымалды тапсырма 1-тапсырма ТЖ. Суретке қараңыздар. Берілген жаңа сөз және сөз тіркестерін қолданып, шағын диалог құраңыздар.
Қажетті сөз тіркестері: Ұлы Отан соғысы, өмір, жетім, панасыз, қымтаулы төсекте, ұйқыға кеткен, аш. Дескриптор:
ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Айтылым тапсырмасы 2-тапсырма Ж. ЖЖ. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
ҚБ. Оқушылар бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды.
3-тапсырма. Ж.
Блум таксономиясы бойынша саралау тапсырмасы
Дескриптор Білім алушы:
ҚБ. Оқушылар дескриптор арқылы өзін-өзі бағалайды.
4-тапсырма Ж. «Т кестесі» Мәтіннен сын есімдерді тауып, лексикалық мағынасына қарай ажыратып, кестеге салыңыз.
Дескриптор Білім алушы: - мәтіннен сын есімдерді табады; - лексикалық мағынасына қарай ажыратып, кестеге салады.
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
|
Майк Гершен. Оқыту үшін бағалау құралдары. 4 бет
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (Оқыту қазақ тілінде емес) 5-сынып 43 бет.
Қазақ тілі «Бәйшешек». Алматы: «Көкжиек-Горизонт», 2-бөлім. 5-сынып. 94-бет.
Әлімов А. Оқытудағы интербелсенді әдістер Астана, 2014. 92-бет.
Майк Гершен. Оқыту үшін бағалау құралдары. 4-бет. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
5 мин. |
Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымшаақпараттар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сізқандай тəсілменкөбірекқолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағандақабілетті оқушыларғақандай тапсырмаларбересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалдыигеру деңгейінқалайтексеруді жоспарлапотырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздіктехникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысында әрбір оқушыға қолдау көрсетіп отырамын. Блум таксономиясы бойынша саралау тапсырмасын әрбір оқушының танымдық қажеттіліктерін ескере отырып құрастырдым. Оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды жеке қабілеттерін ескере отырып əзірледім. Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың ортасында қолданамын. |
Оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін «Екі жұлдыз, бір тілек» және дескриптор арқылы өзін-өзі және өзара бағалау жүргізуді жоспарлап отырмын.
|
Сабақта белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Парталардың оқушыға дұрыс қойылуын, денсаулығына зиян келмеуін қадағалаймын.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақбойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесеоқу мақсаттарышынайы, қолжетімдіболды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралаудұрыс жүргізілдіме? Сабақ кезеңдерінде уақыттытиімді пайдаландыңыз ба? Сабақжоспарынан ауытқуларболдыма жəненеліктен? |
Бұлтараудысабақтуралы рефлексия жасауүшінпайдаланыңыз. Солбағандағыөзіңізмаңыздыдепсанайтынсұрақтарғажауап беріңіз.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпыбағалау Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқытуменоқуғақатысты)? 1: 2: Сабақтыңбұдандажақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқытуменоқуғақатысты)? 1: 2: Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсеге назараударуқажет? |