Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары "Күн жүйесі" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары "Күн жүйесі" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Күн жүйесінің нысандарын жүйелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2024
139
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


      (білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Күн жүйесі

     (сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

Жер және ғарыш

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты


Күні:

3.05.2024ж

Сынып: 7 ә

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Күн жүйесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.7.1.2 Күн жүйесінің нысандарын жүйелеу

Сабақтың мақсаты

Оқушылар күн жүйесінің нысандарын жүйелейді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу

Сабаққа дайындау, амандасу.

Миға шабуыл” әдісі арқылы «Ғарыш әлеміне саяхат» жасатамын

Оқушылардың қолмен ұстап көру арқылы есте сақтау қабілеттерін қалыптастырамын

Топқа бөлу... Мозайка ойыны. Оқушылар 3 топқа бөлінеді

1-топ: Күн

2-топ: Ай

3-топ: Жер

Сабақтың тақырыбына шығу: "Ғарыш" бейнеролигін тамашалайды.

Бейнефильмнен не көрдіңдер? сұрақ көмегімен сабақ мақсатын оқушылармен бірге анықтайды.

Жаңа сабақ түсіндіріледі. Бейнеролик bilimland.kz сайтынан «imektep» бөлімінен алынған ролик.

«Шам»әдісі Оқушыларға жасырын тапсырма беріледі,сол тапсырма арқылы тақырыпты анықтайды



Ақпарат көзімен. Оқулықпен жұмыс.
Сұрақтар:Топпен жұмыс.
№1 – деңгейлік тапсырма
I–топқа
Жер тобындағы планеталардың жалпы сипаттамасы
II–топқа
Алып планеталардың жалпы сипаттамасы
III–топқа
Жер тобындағы және алып – планетарлың ұқсастықтары мен айырмашылықтары

Сұрақтарға жауап береді.

Берілген тапсырмаларды орындайды.

Барлық оқушылар орындай алады:
1) Күн жүйесінің құрамында неше планета бар екенін біледі
2) Күннен алыстап орналасу ретін біледі
3) Күн мен түннің көктемгі және күзгі теңелу нүктелерін, жазғы және қысқы Күн тоқырауы қашан болатынын біледі.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
1) Құралсыз көзбен қанша планетаны көрінетінін айта біледі.
2) Астрономия ғылымының дамуына түрткі болған жағдайларды түсінеді.
3) Зодиак шоқжұлдыздары нешеу және оларды атай біледі.
Кейбір оқушылар орындай алады:
2) Уран мен Шолпанның басқа планеталардан ерекшелігін ажырата біледі.

«Екі жұлдыз, бір тілек»



Жарайсың!

Тамаша!

Керемет!

Дескриптор:

- Күн жүйесінің құрамында неше планета бар екенін біледі
-1 балл

- Құралсыз көзбен қанша планетаны көрінетінін айта біледі-1 балл

- Астрономия ғылымының дамуына түрткі болған жағдайларды түсінеді.

-1 балл

-астрономия мәнін тұжырымдайды-1 балл

- Уран мен Шолпанның басқа планеталардан ерекшелігін ажырата біледі.-1 балл

-күн жүйесін сипаттайды-1 балл






Оқулық слайд





суреттер

bilimland.kz


Сабақтың ортасы

2 – деңгейліктапсырма
Кесте толтыру
I – топқа

Планетаның атауы

Планетаның түсі

Түстің себебін ашу




II – топқа

Планеталардың сипаттамасы

Жер тобындағы планеталар

1. Масса
2. 
Температура
3. 
Жылдың ұзақтығы


III – топқа

Планеталардың сипаттамасы

Алып - планеталар

1. Масса
2. Температура
3. Жылдың ұзақтығы




Оқушылар тапсырманы оқиды,талдайды









Жеке жұмыс: “Реттілік” әдісі арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында Күн жүйесі туралы, планеталар туралы түсінігін кеңейту.





Дескриптор:

-Ғарышта керекті құралдармен танысады-1 балл

-Ғарыш жайлы түсініктері қалыптасады-1 балл









Қ. Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясын қолдану арқылы бағалайды.

https://spinthewheel.io/wheels/jbuLriBRIGTno4PPiIBY

Сіріңке

Үрлемелі қайық

Отшашқыш

Скафандр

Жіп

Таяқша

Мата













Сабақтың соңы























Рефлекция«Серпілген сауалдар» (сабақты қорытындылау)

https://www.zipgrade.com/Тест Жеке жұмыс: Тест тапсырмасы

Бос орындарды толықтыру
1. Күнді айнала қозғалатын аспан денелері (планеталар, астероидтар, кометалар, метеориттер)...... құрайды.
2. Құралсыз көзбен бес планетаны -...,...,...,...,... көруге болады.
3. Күнге ең жақын планета -..., қазақша аты -....
4. Алып планеталдың ішіндегі ең жақсы зерттелгені -..., қазақша аты -....
5. Уран мен Шолпан – өз осьтерінен барлық басқа планеталар айналатын бағытқа...... бірден – бір планеталар.
6. «Ұсақ» денелермен соқтығысудың өзі Жер үшін.......
7. Сібірге...... құлаған метеориттің салдарынан Жер сілкінісі, өрт шықты

«Серпілген сауалдар» әдісі арқылы оқушылардан жеке- жеке бүгінгі сабақтан түйген ойларын сұраймын.



Үйге тапсырма: Күн жүйесі постер



(оқушыларға тест тапсырмалары таратылады, тест тапсырмасын орындап болған соң, қасындағы жұбымен ауыстырады. Тест жауабы таратылады. Жұптар бірін-бірі дескриптор бойынша бағалайды)



Оқушы оқу мақсатына жетеді,

Күн жүйесін құрайтын аспан денелерін жүйелейді.

Тақырып шеңберінде өз идеясын ұсына алады.

Кері байланыс береді

Дескриптор-



-Бос орынды дұрыс толтырады-1 балл

-Тест тапсырмасын орындайды-1 балл



















Қ.Б: өзара жұптық бағалау

https://www.zipgrade.com/Тест



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!