Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
амандасу
Сабаққа дайындау,
амандасу.
“Миға
шабуыл” әдісі арқылы
«Ғарыш әлеміне саяхат»
жасатамын
Оқушылардың қолмен ұстап көру
арқылы есте сақтау қабілеттерін
қалыптастырамын
Топқа бөлу... Мозайка ойыны. Оқушылар 3 топқа
бөлінеді
1-топ: Күн
2-топ: Ай
3-топ: Жер
Сабақтың тақырыбына
шығу: "Ғарыш" бейнеролигін
тамашалайды.
Бейнефильмнен не көрдіңдер? сұрақ көмегімен сабақ мақсатын
оқушылармен бірге анықтайды.
Жаңа сабақ түсіндіріледі. Бейнеролик
bilimland.kz сайтынан «imektep» бөлімінен алынған ролик.
«Шам»әдісі Оқушыларға
жасырын тапсырма беріледі,сол тапсырма арқылы тақырыпты
анықтайды
Ақпарат көзімен. Оқулықпен
жұмыс. Сұрақтар:Топпен
жұмыс. №1 – деңгейлік
тапсырма I–топқа Жер тобындағы планеталардың жалпы
сипаттамасы II–топқа Алып планеталардың жалпы
сипаттамасы III–топқа Жер тобындағы және алып – планетарлың
ұқсастықтары мен
айырмашылықтары
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Берілген тапсырмаларды
орындайды.
Барлық оқушылар орындай
алады: 1) Күн жүйесінің құрамында неше планета бар
екенін біледі 2) Күннен алыстап орналасу ретін
біледі 3) Күн мен түннің көктемгі және күзгі теңелу
нүктелерін, жазғы және қысқы Күн тоқырауы қашан болатынын
біледі. Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: 1) Құралсыз көзбен қанша планетаны
көрінетінін айта біледі. 2) Астрономия ғылымының дамуына түрткі болған
жағдайларды түсінеді. 3) Зодиак шоқжұлдыздары нешеу және оларды
атай біледі. Кейбір оқушылар орындай
алады: 2) Уран мен Шолпанның басқа планеталардан
ерекшелігін ажырата біледі.
|
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
Дескриптор:
- Күн жүйесінің құрамында
неше планета бар екенін
біледі -1
балл
- Құралсыз көзбен қанша
планетаны көрінетінін айта
біледі-1
балл
- Астрономия ғылымының
дамуына түрткі болған жағдайларды
түсінеді.
-1
балл
-астрономия мәнін
тұжырымдайды-1 балл
- Уран мен Шолпанның басқа
планеталардан ерекшелігін ажырата
біледі.-1
балл
-күн жүйесін сипаттайды-1
балл
|
Оқулық
слайд
суреттер
bilimland.kz
|
Сабақтың
ортасы
|
№2 –
деңгейліктапсырма Кесте
толтыру I –
топқа
Планетаның атауы
|
Планетаның түсі
|
Түстің себебін ашу
|
|
|
|
II –
топқа
Планеталардың сипаттамасы
|
Жер тобындағы планеталар
|
1. Масса
2. Температура
3. Жылдың ұзақтығы
|
|
III –
топқа
Планеталардың сипаттамасы
|
Алып - планеталар
|
1. Масса
2. Температура
3. Жылдың
ұзақтығы
|
|
|
Оқушылар тапсырманы
оқиды,талдайды
Жеке жұмыс: “Реттілік”
әдісі арқылы оқушылардың сыни
тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында Күн жүйесі
туралы, планеталар туралы түсінігін
кеңейту.
|
Дескриптор:
-Ғарышта керекті құралдармен
танысады-1 балл
-Ғарыш жайлы түсініктері
қалыптасады-1 балл
Қ. Б. «Екі
жұлдыз, бір тілек» стратегиясын қолдану арқылы
бағалайды.
|
https://spinthewheel.io/wheels/jbuLriBRIGTno4PPiIBY
Сіріңке
Үрлемелі
қайық
Отшашқыш
Скафандр
Жіп
Таяқша
Мата
|
Сабақтың
соңы
Рефлекция«Серпілген сауалдар»
(сабақты
қорытындылау)
|
https://www.zipgrade.com/Тест
Жеке
жұмыс: Тест тапсырмасы
Бос орындарды
толықтыру 1. Күнді айнала қозғалатын аспан денелері
(планеталар, астероидтар, кометалар,
метеориттер)...... құрайды. 2. Құралсыз көзбен бес планетаны
-...,...,...,...,... көруге
болады. 3. Күнге ең жақын планета
-..., қазақша аты
-.... 4. Алып планеталдың ішіндегі ең жақсы
зерттелгені -..., қазақша аты
-.... 5. Уран мен Шолпан – өз осьтерінен барлық
басқа планеталар айналатын
бағытқа...... бірден – бір
планеталар. 6. «Ұсақ» денелермен соқтығысудың өзі Жер
үшін....... 7.
Сібірге...... құлаған метеориттің салдарынан Жер сілкінісі,
өрт шықты
«Серпілген сауалдар»
әдісі арқылы оқушылардан жеке-
жеке бүгінгі сабақтан түйген ойларын
сұраймын.
Үйге тапсырма: Күн жүйесі
постер
|
(оқушыларға тест тапсырмалары
таратылады, тест тапсырмасын орындап болған соң, қасындағы жұбымен
ауыстырады. Тест жауабы таратылады. Жұптар бірін-бірі дескриптор
бойынша бағалайды)
Оқушы оқу мақсатына
жетеді,
Күн жүйесін құрайтын аспан
денелерін жүйелейді.
Тақырып шеңберінде өз идеясын
ұсына алады.
Кері байланыс береді
|
Дескриптор-
-Бос орынды дұрыс толтырады-1
балл
-Тест тапсырмасын орындайды-1
балл
Қ.Б: өзара жұптық
бағалау
|
https://www.zipgrade.com/Тест
|