(Ж, Ұ) «Үшіншісі артық»
әдісі
Әр қатардан артық сөзді немесе
суретті анықтап, себебін түсіндіреді.
Сөйлем үлгісі:1-қатарда ...
сөзі артық, өйткені ол ...
.
(Ө)Тыңдалым.
Сөйлемдерді мұқият
тыңдайды. Жасырылған ...
Мұғалім кері байланыс
береді.
Жазылым.
1-тапсырма
Диктант
Бақылау жұмысының
мақсаты: Оқушылардың тақырып бойынша меңгерген білім, білік пен
дағдыларын жан – жақты пайдаланып, сауатты, каллиграфиялық нормаға
сай жаза алуын, әр тапсырманы жүйелі орындауын
тексеру.
Абай
келбеті
Абай ата
– жүзі ашық, ажары сыртында, көзі өткір, ашуы да, қуануы да жылдам,
ширақ жанды адам. Мәжілісі қызықты, сауықшыл, дастарқаны аса
мол.
Таңертеңгі шайына: кейде жұмыртқа қостырып құймақ
құйғызады, кейде самса пісіртеді. Шайын стақанға құйғызып, ыстық
күйінде ішпей, салқындаған кезінде жұта салады. Қантсыз шай
ішпейді, бірақ қантты көп жегіш
емес.
Ұйқысы
шағын, жалпы халықтан кеш жатып, ерте тұру – жалпы
әдеті.
Көрпе
үстінде, ақ жастыққа шынтақтап, не бауырына басып, бас киім кимей,
не тақиясын киіп, көйлекшең
отырады.
Жарқын
жүзбен, ашық көңілмен қытықсыз келетұғын адамды аңсап, сағынып,
ондай адамы келгенде баласы я туған бауыры келген кісідей қуанады.
Бұйымтайын бірден айтпайтындарға, ұрыны жақтайтындарға ризашылығы
жоқ әділетті адам.
Жасында
асық, кейін тоғызқұмалақты беріліп ойнаған. Түн болғанда әмсе
біреуге ертегі айтқызып, я өзі айтып отырғыш әдеті
болған.
Грамматикалық тапсырма.
І нұсқа.
ІІ нұсқа
1. Дерексіз зат есім
дегеніміз не? 1. Дереті зат есім дегеніміз
не?
Мәтіннен мысал келтір.
Мәтіннен мысал келтір
Дексриптор:
-
Тақырып бойынша мәтін
жазады.
-
Мәтін құрылымын
сақтайды.
-
Сөздерді дұрыс
байланыстырады.
Орындап болған соң, топқа
бөліну. Топ ішінде жұмыстарды тыңдап, «үздік жұмысты» анықтайды.
Үздік жұмыс иесі тақтаға шығып оқиды.
(Ж)
Айтылым. Жанды табиғаттың өздерің
қалаған бір түрі туралы диалог құрыңдар.
Жұптар тақтаға шығып, тақырып
бойынша сөйлеседі.
Оқушылар дескриптор бойынша
бағалайды.
|