Пән: Қазақ тілі Т2Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Күні: 18.09.2018 жылСынып: 6 «Г» | Мектеп: Қарасай батыр атындағы орта мектепМұғалімнің аты-жөні: Есимбаева Г.Д.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Нәтиже сабақ |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме);6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау; |
Сабақ мақсаттары | Мұқият тыңдап, қарапайым нұсқауларды орындауТірек сөздердің көмегімен мәтін құрастырып жазуСөйлемнің соңына тыныс белгілерді дұрыс қоюОқушылардың барлығы: қарапайым нұсқауларды түсінеді, тақырып бойынша сөздерді сөйлемде қолданады, сұхбаттасушының сұрақтарына жауап бередіОқушылардың көпшілігі: қарапайым нұсқауларды орындайды, тақырып бойынша сөздерді орынды қолданып, мәтін құрап жазады, сұхбаттасушыға сұрақ қояды, толықтырадыОқушылардың кейбірі: мәтін құрылымын сақтап, ойын сауатты жеткізеді |
Бағалау критерийлері | Нұсқауларды түсінеді және орындайды. Тақырып бойынша мәтін құрастырып жазады. Тақырып бойынша диалогқа қатысады. |
Лексикалық минимум | Тарау бойынша тірек сөздер |
Грамматикалық минимум | Жалғау түрлері |
Құндылықтарды дарыту
| Қазақтың ұлы тұлғалар деген қызығушылығын арттыру |
Пәнаралық байланыстар | Өзін-өзітану |
АКТ қолдану дағдылары |
|
Бастапқы білім
|
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
Сабақтың басы
| Сабақ мақсатымен таныстыруНұсқауларды түсінемін және орындаймын.Тақырып бойынша мәтін құрастырамын.Тақырып бойынша диалогқа қатысамын. |
|
Сабақтың ортасы
| (Ж, Ұ) «Үшіншісі артық» әдісіӘр қатардан артық сөзді немесе суретті анықтап, себебін түсіндіреді. Сөйлем үлгісі:1-қатарда ... сөзі артық, өйткені ол .... (Ө)Тыңдалым. Сөйлемдерді мұқият тыңдайды. Жасырылған ... Мұғалім кері байланыс береді.Жазылым.1-тапсырма ДиктантБақылау жұмысының мақсаты: Оқушылардың тақырып бойынша меңгерген білім, білік пен дағдыларын жан – жақты пайдаланып, сауатты, каллиграфиялық нормаға сай жаза алуын, әр тапсырманы жүйелі орындауын тексеру.Абай келбетіАбай ата – жүзі ашық, ажары сыртында, көзі өткір, ашуы да, қуануы да жылдам, ширақ жанды адам. Мәжілісі қызықты, сауықшыл, дастарқаны аса мол.Таңертеңгі шайына: кейде жұмыртқа қостырып құймақ құйғызады, кейде самса пісіртеді. Шайын стақанға құйғызып, ыстық күйінде ішпей, салқындаған кезінде жұта салады. Қантсыз шай ішпейді, бірақ қантты көп жегіш емес.Ұйқысы шағын, жалпы халықтан кеш жатып, ерте тұру – жалпы әдеті.Көрпе үстінде, ақ жастыққа шынтақтап, не бауырына басып, бас киім кимей, не тақиясын киіп, көйлекшең отырады.Жарқын жүзбен, ашық көңілмен қытықсыз келетұғын адамды аңсап, сағынып, ондай адамы келгенде баласы я туған бауыры келген кісідей қуанады. Бұйымтайын бірден айтпайтындарға, ұрыны жақтайтындарға ризашылығы жоқ әділетті адам.Жасында асық, кейін тоғызқұмалақты беріліп ойнаған. Түн болғанда әмсе біреуге ертегі айтқызып, я өзі айтып отырғыш әдеті болған.
Грамматикалық тапсырма.І нұсқа. ІІ нұсқа1. Дерексіз зат есім дегеніміз не? 1. Дереті зат есім дегеніміз не?Мәтіннен мысал келтір. Мәтіннен мысал келтір
Дексриптор:Тақырып бойынша мәтін жазады.Мәтін құрылымын сақтайды.Сөздерді дұрыс байланыстырады.
Орындап болған соң, топқа бөліну. Топ ішінде жұмыстарды тыңдап, «үздік жұмысты» анықтайды. Үздік жұмыс иесі тақтаға шығып оқиды.
(Ж) Айтылым. Жанды табиғаттың өздерің қалаған бір түрі туралы диалог құрыңдар.Жұптар тақтаға шығып, тақырып бойынша сөйлеседі.Оқушылар дескриптор бойынша бағалайды.Тақырып бойынша сұрақ қояды.Қойылған сұраққа жауап береді.Сөйлемді дұрыс құрайды.Сөздерді дұрыс айтады. |
|
Сабақтың соңы | РефлексияМен осы тарауда ... үйрендім.Мен ... сияқты жаңа сөздерді қолданамын.Мен ... туралы қызықты ақпараттар білдім.Мен әлі де .... туралы көбірек білгім келеді.Маған ... сияқты тақырыптар өте қызықты болды.Маған ... сияқты тақырыптар қызықсыз болды. |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. | Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз. | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.
|
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|