Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақстан тарихы 9 сынып

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақстан тарихы 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа арналған Қазақстан тарихы бойынша "Қазақстандағы ауылшаруашылығын ұжымластыру" тақырыбы бойынша күнделікті сабаққа қолданылатын сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2018
4265
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспарыТексерілді: _____ Оқу ісі жөніндегі орынбасар Күні: Сыныбы: 9Пәні:Қазақстан тарихыТақырыбы:§19. Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыруМақсаты:Ұжымдастыру шаралары, мәні, оның зардаптарына шолу жасап, тұжырымдауКүтілетін нәтиже:Ұжымдастыру шаралары мен мәнін, оның зардаптарына шолу жасап, тұжырымдайдыСабақтың түрі: Аралас сабақНегізгі идея:Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыруҚолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату,еркін талқылау,санадағы кинофильм, үшіншісі артық,Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық, ұжымдықКеректі құрал-жабдықтар: оқулық, қосымша материалдар, стикерБағалау түрлері: Өзін-өзі бағалау Кері байланыс:бір сөйлеммен түйіндеуСілтеме: Аяған.Б.Ғ, Қазақстан тарихы, 9-сынып, «Атамұра»-2013 ж.

Сабақ кезеңдеріМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіРесурстар
КіріспеҰйымдастыру Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату.Сыныпты түгелдеу.Сурет түрлері арқылы топқа бөлу.

Оқушылар бір-бірлеріне «Сымсыз телефон» ойыны арқылы жақсы көңіл күй сыйлайды.Топқа бөлінеді

Ойын, суреттер


А кезеңі:Білу
Үй тапсырмасы бойынша жұмыс:*1926 ж кімдерге ұлтшыл деген айып тағылды?*«Кіші Қазан» идеясының мәні не?*Қандай аудандар көшпелі, жартылай көшпелі және отырықшы аудандар қатарына жатқызылды?* Ауылдар мен деревняларға қанша өкілетті өкілдер жіберілді?- Үй тапсырмасынан не ұқтық?- Қандай оқиғалардан сабақ алуға болады?Оқушылар өзара сұрақ-жауап құрастырады. Картамен жұмыс жасайды. Кері байланыс жасайды.

Сұрақ-жауап
ТүсінуЖаңа тақырыптың мақсаты мен критерийін оқушылардың көмегімен құру. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыбын топқа бөлу:1-топ: Ұжымдастыру бағыты. Астық, ет және жүн дайындау науқаны. 2-топ: Күштеп отырықшыландыру саясаты. Қазақстандағы күштеп ұжымдастырудың зардаптары.«Еркін талқылау» әдісі бойынша бір-бірлеріне тақырып мазмұнын түсіндіреді. Жаңа тақырыпты дәптер-леріне жазады. Тақырыптың мақсаты, критерийлерін өздері құрады.Сабақ материалын жеке игереді, бірге бөліседі, топта талқылайды.

Тақырып, дәптер, еркін талқылау
В кезеңі:ҚолдануСызба жұмысы:Қазақстандағы ұжымдастырудың зардаптары



Оқушылар сызбаны толтырадысызба
Талдау2 тақырыпша бойынша талдау жұмыстарын жүргізу.
  • Астықты тартып алу себебі не?
  • Голощекин мен Қазақстандағы өкімет басшылары қалыптасқан ахуалды жақсы түсінсе де, бұрынғы саясатты жүргізе беруін түсіндір.
  • Оқушылар тақырыпша көлемінде өздерін толғандырған сұрақтарды талдап, тұжырымдайды.талдау
    Сергіту сәтіСергіту жаттығуларын жасатуСергіту жаттығуларын жасайдыСергіту жаттығуы
    С кезеңі:ЖинақтауҮшіншісі артық: Жұмыс алгоритмі:1.Оқушыларға оқылатын сала мен тақырып төңірегінде бірқатар маңызды сөздер/идеялар /орындар/заттар беріледі. Бұл үлестірмематериалдағы тізім болмаса шәкіл түріндеұсынылуы мүмкін.

    Оқушылар әрбір шәкіл немесе тізім бойынша артық элементті табуы тиіс. Дұрыс немесе қатежауаптың болмауымүмкін, бол-маса кез келген сөз артық болуы ықтимал. Сондықтан, оқушылар неліктен ол сөзді таңдағаны туралы дәйектіжәне нақты жауап береотырып,тізімдегі басқа сөздердің арасындағы байланысты көрсетеді.Үшіншісі артық


    Бағалау
    Санадағы кинофильм:Оқиғаларды көз алдына келтіре отырып, баға беруОқиғаларды көз алдына келтіре отырып, баға бередібағалау
    Үй тапсырма-сы
  • Тақырыптың мазмұнын толық оқу, мазмұндауға даярлану.
  • Тест жұмыстарының жауабын табу
  • Шығармашылық тапсырмалар, реферат
  • Оқушылар күнделіктеріне жазып аладыкүнделік
    Оқушы білімін бағалауӨзін-өзі бағалауын қадағалауӨзін-өзі бағалайдыӨзін-өзі бағалау


    Кері байланыс

    Бір сөйлеммен түйіндеу:Тақырып бойынша өз пікірлерін білдіріп, бір сөйлеммен түйіндеуіне жағдай жасауТақырып бойынша өз пікірлерін білдіріп, бір сөйлеммен түйіндейдіБір сөйлеммен түйіндеу



    Пікір:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________









    Бағалау парағы:

    Оқушы аты





    Үй тапсырмасыЖаңа сабақТапсырмаларОқушы бағасыМұғалім бағасы






    123



    1































    2

















    3

















    4

















    5





















    Бағалау парағы:

    Оқушы аты





    Үй тапсырмасыЖаңа сабақТапсырмаларОқушы бағасыМұғалім бағасы






    123



    1































    2

















    3

















    4

















    5

















    6









































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ