Қысқа
мерзімді сабақ жоспары
Тексерілді: _____
Оқу ісі
жөніндегі орынбасар
Күні:
Сыныбы: 9
Пәні:Қазақстан
тарихы
Тақырыбы:§19. Қазақстандағы ауыл
шаруашылығын ұжымдастыру
Мақсаты:Ұжымдастыру
шаралары, мәні, оның зардаптарына шолу жасап, тұжырымдау
Күтілетін нәтиже:Ұжымдастыру шаралары мен мәнін, оның зардаптарына шолу
жасап, тұжырымдайды
Сабақтың түрі: Аралас
сабақ
Негізгі идея:Қазақстандағы
ауыл шаруашылығын ұжымдастыру
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, сыныпта жайлы психологиялық ахуал
орнату,еркін талқылау,санадағы кинофильм, үшіншісі артық,
Жұмыс
түрлері: жеке, жұптық, топтық,
ұжымдық
Керекті құрал-жабдықтар: оқулық, қосымша материалдар, стикер
Бағалау түрлері: Өзін-өзі
бағалау
Кері
байланыс:бір сөйлеммен
түйіндеу
Сілтеме: Аяған.Б.Ғ,
Қазақстан тарихы, 9-сынып, «Атамұра»-2013 ж.
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Ресурстар
|
Кіріспе
Ұйымдас
тыру
|
Сыныпта жайлы психологиялық
ахуал орнату.
Сыныпты
түгелдеу.
Сурет түрлері арқылы топқа
бөлу.
|
Оқушылар бір-бірлеріне «Сымсыз
телефон» ойыны арқылы жақсы көңіл күй сыйлайды.Топқа
бөлінеді
|
Ойын,
суреттер
|
А
кезеңі:
Білу
|
Үй тапсырмасы бойынша
жұмыс:
*1926 ж кімдерге ұлтшыл деген
айып тағылды?
*«Кіші Қазан» идеясының мәні
не?
*Қандай аудандар көшпелі,
жартылай көшпелі және отырықшы аудандар қатарына
жатқызылды?
* Ауылдар мен деревняларға
қанша өкілетті өкілдер жіберілді?
- Үй тапсырмасынан не
ұқтық?
- Қандай оқиғалардан сабақ
алуға болады?
|
Оқушылар өзара сұрақ-жауап
құрастырады. Картамен жұмыс жасайды. Кері байланыс
жасайды.
|
Сұрақ-жауап
|
Түсіну
|
Жаңа тақырыптың мақсаты мен
критерийін оқушылардың көмегімен құру. Оқушылардың өз бетінше
игеретін тақырыбын топқа бөлу:
1-топ: Ұжымдастыру бағыты.
Астық, ет және жүн дайындау науқаны.
2-топ: Күштеп отырықшыландыру
саясаты. Қазақстандағы күштеп ұжымдастырудың
зардаптары.
«Еркін талқылау» әдісі бойынша
бір-бірлеріне тақырып мазмұнын
түсіндіреді.
|
Жаңа тақырыпты дәптер-леріне
жазады. Тақырыптың мақсаты, критерийлерін өздері
құрады.
Сабақ материалын жеке игереді,
бірге бөліседі, топта талқылайды.
|
Тақырып, дәптер, еркін
талқылау
|
В
кезеңі:
Қолдану
|
Сызба
жұмысы:
Қазақстандағы ұжымдастырудың зардаптары
|
Оқушылар сызбаны
толтырады
|
сызба
|
Талдау
|
2 тақырыпша
бойынша талдау жұмыстарын жүргізу.
-
Астықты
тартып алу себебі не?
-
Голощекин мен
Қазақстандағы өкімет басшылары қалыптасқан ахуалды жақсы түсінсе
де, бұрынғы саясатты жүргізе беруін түсіндір.
|
Оқушылар тақырыпша
көлемінде өздерін толғандырған сұрақтарды талдап,
тұжырымдайды.
|
талдау
|
Сергіту
сәті
|
Сергіту жаттығуларын
жасату
|
Сергіту жаттығуларын
жасайды
|
Сергіту
жаттығуы
|
С
кезеңі:
Жинақтау
|
Үшіншісі артық: Жұмыс
алгоритмі:
1.Оқушыларға оқылатын сала мен
тақырып төңірегінде бірқатар маңызды сөздер/идеялар /орындар/заттар
беріледі. Бұл үлестірме
материалдағы тізім болмаса
шәкіл түрінде
ұсынылуы
мүмкін.
|
Оқушылар әрбір шәкіл
не
месе тізім бойынша артық
элементті табуы тиіс. Дұрыс немесе
қатежауап
тың болмауымүмкін, бол-маса
кез келген сөз артық болуы ықтимал. Сондық
тан, оқушылар неліктен ол
сөзді таңдағаны туралы дәйектіжәне нақты жауап береотырып,тізімдегі
бас
қа сөздердің арасындағы
байланысты көрсетеді.
|
Үшіншісі
артық
|
Бағалау
|
Санадағы
кинофильм:
Оқиғаларды көз алдына келтіре
отырып, баға беру
|
Оқиғаларды көз алдына келтіре
отырып, баға береді
|
бағалау
|
Үй
тапсырма-сы
|
-
Тақырыптың мазмұнын
толық оқу, мазмұндауға даярлану.
-
Тест жұмыстарының
жауабын табу
-
Шығармашылық
тапсырмалар, реферат
|
Оқушылар күнделіктеріне жазып
алады
|
күнделік
|
Оқушы білімін
бағалау
|
Өзін-өзі бағалауын
қадағалау
|
Өзін-өзі
бағалайды
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Кері
байланыс
|
Бір сөйлеммен
түйіндеу:
Тақырып бойынша өз пікірлерін
білдіріп, бір сөйлеммен түйіндеуіне жағдай
жасау
|
Тақырып бойынша өз пікірлерін
білдіріп, бір сөйлеммен түйіндейді
|
Бір сөйлеммен
түйіндеу
|
Пікір:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау
парағы:
Оқушы
аты
|
Үй
тапсырмасы
|
Жаңа
сабақ
|
Тапсырмалар
|
Оқушы
бағасы
|
Мұғалім
бағасы
|
1
|
2
|
3
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау
парағы:
Оқушы
аты
|
Үй
тапсырмасы
|
Жаңа
сабақ
|
Тапсырмалар
|
Оқушы
бағасы
|
Мұғалім
бағасы
|
1
|
2
|
3
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|