Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурстар |
КіріспеҰйымдастыру | Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату.Сыныпты түгелдеу.Сурет түрлері арқылы топқа бөлу.
| Оқушылар бір-бірлеріне «Сымсыз телефон» ойыны арқылы жақсы көңіл күй сыйлайды.Топқа бөлінеді |
Ойын, суреттер |
А кезеңі:Білу | Үй тапсырмасы бойынша жұмыс:*1926 ж кімдерге ұлтшыл деген айып тағылды?*«Кіші Қазан» идеясының мәні не?*Қандай аудандар көшпелі, жартылай көшпелі және отырықшы аудандар қатарына жатқызылды?* Ауылдар мен деревняларға қанша өкілетті өкілдер жіберілді?- Үй тапсырмасынан не ұқтық?- Қандай оқиғалардан сабақ алуға болады? | Оқушылар өзара сұрақ-жауап құрастырады. Картамен жұмыс жасайды. Кері байланыс жасайды. |
Сұрақ-жауап |
Түсіну | Жаңа тақырыптың мақсаты мен критерийін оқушылардың көмегімен құру. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыбын топқа бөлу:1-топ: Ұжымдастыру бағыты. Астық, ет және жүн дайындау науқаны. 2-топ: Күштеп отырықшыландыру саясаты. Қазақстандағы күштеп ұжымдастырудың зардаптары.«Еркін талқылау» әдісі бойынша бір-бірлеріне тақырып мазмұнын түсіндіреді. | Жаңа тақырыпты дәптер-леріне жазады. Тақырыптың мақсаты, критерийлерін өздері құрады.Сабақ материалын жеке игереді, бірге бөліседі, топта талқылайды. |
Тақырып, дәптер, еркін талқылау |
В кезеңі:Қолдану | Сызба жұмысы:Қазақстандағы ұжымдастырудың зардаптары
| Оқушылар сызбаны толтырады | сызба |
Талдау | 2 тақырыпша бойынша талдау жұмыстарын жүргізу.Астықты тартып алу себебі не?Голощекин мен Қазақстандағы өкімет басшылары қалыптасқан ахуалды жақсы түсінсе де, бұрынғы саясатты жүргізе беруін түсіндір. | Оқушылар тақырыпша көлемінде өздерін толғандырған сұрақтарды талдап, тұжырымдайды. | талдау |
Сергіту сәті | Сергіту жаттығуларын жасату | Сергіту жаттығуларын жасайды | Сергіту жаттығуы |
С кезеңі:Жинақтау | Үшіншісі артық: Жұмыс алгоритмі:1.Оқушыларға оқылатын сала мен тақырып төңірегінде бірқатар маңызды сөздер/идеялар /орындар/заттар беріледі. Бұл үлестірмематериалдағы тізім болмаса шәкіл түріндеұсынылуы мүмкін.
| Оқушылар әрбір шәкіл немесе тізім бойынша артық элементті табуы тиіс. Дұрыс немесе қатежауаптың болмауымүмкін, бол-маса кез келген сөз артық болуы ықтимал. Сондықтан, оқушылар неліктен ол сөзді таңдағаны туралы дәйектіжәне нақты жауап береотырып,тізімдегі басқа сөздердің арасындағы байланысты көрсетеді. | Үшіншісі артық |
Бағалау | Санадағы кинофильм:Оқиғаларды көз алдына келтіре отырып, баға беру | Оқиғаларды көз алдына келтіре отырып, баға береді | бағалау |
Үй тапсырма-сы | Тақырыптың мазмұнын толық оқу, мазмұндауға даярлану. Тест жұмыстарының жауабын табуШығармашылық тапсырмалар, реферат | Оқушылар күнделіктеріне жазып алады | күнделік |
Оқушы білімін бағалау | Өзін-өзі бағалауын қадағалау | Өзін-өзі бағалайды | Өзін-өзі бағалау |
Кері байланыс
| Бір сөйлеммен түйіндеу:Тақырып бойынша өз пікірлерін білдіріп, бір сөйлеммен түйіндеуіне жағдай жасау | Тақырып бойынша өз пікірлерін білдіріп, бір сөйлеммен түйіндейді | Бір сөйлеммен түйіндеу
|