Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тексерілді: _____
Оқу ісі жөніндегі орынбасар
Күні:
Сыныбы: 9
Пәні:Қазақстан тарихы
Тақырыбы:§19. Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыру
Мақсаты:Ұжымдастыру шаралары, мәні, оның зардаптарына шолу жасап, тұжырымдау
Күтілетін нәтиже:Ұжымдастыру шаралары мен мәнін, оның зардаптарына шолу жасап, тұжырымдайды
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Негізгі идея:Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыру
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату,еркін талқылау,санадағы кинофильм, үшіншісі артық,
Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық, ұжымдық
Керекті құрал-жабдықтар: оқулық, қосымша материалдар, стикер
Бағалау түрлері: Өзін-өзі бағалау
Кері байланыс:бір сөйлеммен түйіндеу
Сілтеме: Аяған.Б.Ғ, Қазақстан тарихы, 9-сынып, «Атамұра»-2013 ж.
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Кіріспе Ұйымдас тыру |
Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату. Сыныпты түгелдеу. Сурет түрлері арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар бір-бірлеріне «Сымсыз телефон» ойыны арқылы жақсы көңіл күй сыйлайды.Топқа бөлінеді |
Ойын, суреттер |
|
А кезеңі: Білу |
Үй тапсырмасы бойынша жұмыс: *1926 ж кімдерге ұлтшыл деген айып тағылды? *«Кіші Қазан» идеясының мәні не? *Қандай аудандар көшпелі, жартылай көшпелі және отырықшы аудандар қатарына жатқызылды? * Ауылдар мен деревняларға қанша өкілетті өкілдер жіберілді? - Үй тапсырмасынан не ұқтық? - Қандай оқиғалардан сабақ алуға болады? |
Оқушылар өзара сұрақ-жауап құрастырады. Картамен жұмыс жасайды. Кері байланыс жасайды. |
Сұрақ-жауап |
|
Түсіну |
Жаңа тақырыптың мақсаты мен критерийін оқушылардың көмегімен құру. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыбын топқа бөлу: 1-топ: Ұжымдастыру бағыты. Астық, ет және жүн дайындау науқаны. 2-топ: Күштеп отырықшыландыру саясаты. Қазақстандағы күштеп ұжымдастырудың зардаптары. «Еркін талқылау» әдісі бойынша бір-бірлеріне тақырып мазмұнын түсіндіреді. |
Жаңа тақырыпты дәптер-леріне жазады. Тақырыптың мақсаты, критерийлерін өздері құрады. Сабақ материалын жеке игереді, бірге бөліседі, топта талқылайды. |
Тақырып, дәптер, еркін талқылау |
|
В кезеңі: Қолдану |
Сызба жұмысы: Қазақстандағы ұжымдастырудың зардаптары
|
Оқушылар сызбаны толтырады |
сызба |
|
Талдау |
2 тақырыпша бойынша талдау жұмыстарын жүргізу.
|
Оқушылар тақырыпша көлемінде өздерін толғандырған сұрақтарды талдап, тұжырымдайды. |
талдау |
|
Сергіту сәті |
Сергіту жаттығуларын жасату |
Сергіту жаттығуларын жасайды |
Сергіту жаттығуы |
|
С кезеңі: Жинақтау |
Үшіншісі артық: Жұмыс алгоритмі: 1.Оқушыларға оқылатын сала мен тақырып төңірегінде бірқатар маңызды сөздер/идеялар /орындар/заттар беріледі. Бұл үлестірме материалдағы тізім болмаса шәкіл түрінде ұсынылуы мүмкін. |
Оқушылар әрбір шәкіл не месе тізім бойынша артық элементті табуы тиіс. Дұрыс немесе қатежауап тың болмауымүмкін, бол-маса кез келген сөз артық болуы ықтимал. Сондық тан, оқушылар неліктен ол сөзді таңдағаны туралы дәйектіжәне нақты жауап береотырып,тізімдегі бас қа сөздердің арасындағы байланысты көрсетеді. |
Үшіншісі артық |
|
Бағалау |
Санадағы кинофильм: Оқиғаларды көз алдына келтіре отырып, баға беру |
Оқиғаларды көз алдына келтіре отырып, баға береді |
бағалау
|
|
Үй тапсырма-сы |
|
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады |
күнделік |
|
Оқушы білімін бағалау |
Өзін-өзі бағалауын қадағалау |
Өзін-өзі бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
Кері байланыс |
Бір сөйлеммен түйіндеу: Тақырып бойынша өз пікірлерін білдіріп, бір сөйлеммен түйіндеуіне жағдай жасау |
Тақырып бойынша өз пікірлерін білдіріп, бір сөйлеммен түйіндейді |
Бір сөйлеммен түйіндеу |
Пікір:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау парағы:
|
Оқушы аты |
Үй тапсырмасы |
Жаңа сабақ |
Тапсырмалар |
Оқушы бағасы |
Мұғалім бағасы |
||
|
1 |
2 |
3 |
|||||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы:
|
Оқушы аты |
Үй тапсырмасы |
Жаңа сабақ |
Тапсырмалар |
Оқушы бағасы |
Мұғалім бағасы |
||
|
1 |
2 |
3 |
|||||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақстан тарихы 9 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақстан тарихы 9 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тексерілді: _____
Оқу ісі жөніндегі орынбасар
Күні:
Сыныбы: 9
Пәні:Қазақстан тарихы
Тақырыбы:§19. Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыру
Мақсаты:Ұжымдастыру шаралары, мәні, оның зардаптарына шолу жасап, тұжырымдау
Күтілетін нәтиже:Ұжымдастыру шаралары мен мәнін, оның зардаптарына шолу жасап, тұжырымдайды
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Негізгі идея:Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыру
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату,еркін талқылау,санадағы кинофильм, үшіншісі артық,
Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық, ұжымдық
Керекті құрал-жабдықтар: оқулық, қосымша материалдар, стикер
Бағалау түрлері: Өзін-өзі бағалау
Кері байланыс:бір сөйлеммен түйіндеу
Сілтеме: Аяған.Б.Ғ, Қазақстан тарихы, 9-сынып, «Атамұра»-2013 ж.
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Кіріспе Ұйымдас тыру |
Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату. Сыныпты түгелдеу. Сурет түрлері арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар бір-бірлеріне «Сымсыз телефон» ойыны арқылы жақсы көңіл күй сыйлайды.Топқа бөлінеді |
Ойын, суреттер |
|
А кезеңі: Білу |
Үй тапсырмасы бойынша жұмыс: *1926 ж кімдерге ұлтшыл деген айып тағылды? *«Кіші Қазан» идеясының мәні не? *Қандай аудандар көшпелі, жартылай көшпелі және отырықшы аудандар қатарына жатқызылды? * Ауылдар мен деревняларға қанша өкілетті өкілдер жіберілді? - Үй тапсырмасынан не ұқтық? - Қандай оқиғалардан сабақ алуға болады? |
Оқушылар өзара сұрақ-жауап құрастырады. Картамен жұмыс жасайды. Кері байланыс жасайды. |
Сұрақ-жауап |
|
Түсіну |
Жаңа тақырыптың мақсаты мен критерийін оқушылардың көмегімен құру. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыбын топқа бөлу: 1-топ: Ұжымдастыру бағыты. Астық, ет және жүн дайындау науқаны. 2-топ: Күштеп отырықшыландыру саясаты. Қазақстандағы күштеп ұжымдастырудың зардаптары. «Еркін талқылау» әдісі бойынша бір-бірлеріне тақырып мазмұнын түсіндіреді. |
Жаңа тақырыпты дәптер-леріне жазады. Тақырыптың мақсаты, критерийлерін өздері құрады. Сабақ материалын жеке игереді, бірге бөліседі, топта талқылайды. |
Тақырып, дәптер, еркін талқылау |
|
В кезеңі: Қолдану |
Сызба жұмысы: Қазақстандағы ұжымдастырудың зардаптары
|
Оқушылар сызбаны толтырады |
сызба |
|
Талдау |
2 тақырыпша бойынша талдау жұмыстарын жүргізу.
|
Оқушылар тақырыпша көлемінде өздерін толғандырған сұрақтарды талдап, тұжырымдайды. |
талдау |
|
Сергіту сәті |
Сергіту жаттығуларын жасату |
Сергіту жаттығуларын жасайды |
Сергіту жаттығуы |
|
С кезеңі: Жинақтау |
Үшіншісі артық: Жұмыс алгоритмі: 1.Оқушыларға оқылатын сала мен тақырып төңірегінде бірқатар маңызды сөздер/идеялар /орындар/заттар беріледі. Бұл үлестірме материалдағы тізім болмаса шәкіл түрінде ұсынылуы мүмкін. |
Оқушылар әрбір шәкіл не месе тізім бойынша артық элементті табуы тиіс. Дұрыс немесе қатежауап тың болмауымүмкін, бол-маса кез келген сөз артық болуы ықтимал. Сондық тан, оқушылар неліктен ол сөзді таңдағаны туралы дәйектіжәне нақты жауап береотырып,тізімдегі бас қа сөздердің арасындағы байланысты көрсетеді. |
Үшіншісі артық |
|
Бағалау |
Санадағы кинофильм: Оқиғаларды көз алдына келтіре отырып, баға беру |
Оқиғаларды көз алдына келтіре отырып, баға береді |
бағалау
|
|
Үй тапсырма-сы |
|
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады |
күнделік |
|
Оқушы білімін бағалау |
Өзін-өзі бағалауын қадағалау |
Өзін-өзі бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
Кері байланыс |
Бір сөйлеммен түйіндеу: Тақырып бойынша өз пікірлерін білдіріп, бір сөйлеммен түйіндеуіне жағдай жасау |
Тақырып бойынша өз пікірлерін білдіріп, бір сөйлеммен түйіндейді |
Бір сөйлеммен түйіндеу |
Пікір:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау парағы:
|
Оқушы аты |
Үй тапсырмасы |
Жаңа сабақ |
Тапсырмалар |
Оқушы бағасы |
Мұғалім бағасы |
||
|
1 |
2 |
3 |
|||||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы:
|
Оқушы аты |
Үй тапсырмасы |
Жаңа сабақ |
Тапсырмалар |
Оқушы бағасы |
Мұғалім бағасы |
||
|
1 |
2 |
3 |
|||||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














