Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесіп, олардың
назарын сабаққа аудару,ынтымақтастық атмосферасын
орнату.
Оқушылар шеңбер құрып
информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздік ережелерін еске
түсіреді.
«Адасқан әріптер»
әдісі
Оқушылар дайындалған кеспе
қағаздардағы әріптерден сөз құрастырып, үш топқа
бірігеді.
-
топ «Wi-Fi»
-
топ «WiМax»
-
топ «Bluetooth»
«Интервью»
әдісі
Әр топтан
бір журналист сайланып, топтағы оқушылардан үй тапсырмасын
сұрайды.
1.Компьютердің негізгі
құрылғыларын атаңдар?
2.Компьютердің негізгі құрылғыларына
сипаттама беріңдер?
3.Компьютердің негізгі құрылғыларының
әрекетін түсіндіріңдер.
Жаңа сабақ. «Ой қозғау»
әдісі
Интербелсенді тақтадан сурет
(сабақ тақырыбымен байланысты) көрсетіледі жаңа сабақтың тақырыбы
ашылады.
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстырылады.
«Сымсыз байланыс технологиясы»
тақырыбында
бейнекөрсетілім көрсетіледі
Жаңа ақпаратпен
жұмыс.
«Ашық хат» әдісі
Топтық жұмыс
Жаңа
ақпаратты меңгеру мақсатында оқушыларға тапсырма
жазылған хаттар беру арқылы
меңгерту.
ішіндегі
тапсырмалар:
1-топ:
Сымсыз желілер түрлеріне сипаттама беру
2-топ: Сымсыз технологияның
кемшіліктері мен артықшылығын түсіндіру
3-топ:Ақпараттарды жіберу
жылдамдығы туралы мағлұмат беру
Дескриптор
-
Сымсыз желілер түрлерін біледі.
-
Сымсыз желілердің сипаттамасын
ажыратады.
-
Жылдамдық өлшем бірліктерін
анықтайды.
ҚБ оқушыларды бағалау
жұлдызша,төртбұрыш, үшбұрыш арқылы жүзеге асырылады.
1 Тапсырма. «Сен-маған,
мен-саған» әдісі
Жұптық жұмыс
Кестені толтырыңдар.
Сымсыз технологияға түсініктеме
беріңдер.
Сымсыз технология
түрлері
|
Wi-Fi
|
|
WiМax
|
|
Bluetooth
|
|
2 Тапсырма.Кестенің бос
ұяшықтарын толтырыңдар.
№
|
Сымсыз технология
түрлері
|
Әрекет қашықтығы
|
Мысалы
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
Дескриптор
-
Сымсыз технология түрлеріне
түсініктеме береді
-
Оларды ажырата алады
-
Әрекет ету ұзақтығын
біледі
-
Оларға мысал келтіре
алады
ҚБ: Геометриялық
фигуралар арқылы
бағаланады
3 Тапсырма. «Кім жылдам»
әдісі
оқушылар жеке практикалық жұмыс
жасайды.
Ноутбукті, смартфонды
wi-fi сымсыз байланыс желісіне қосып, «Интернеттің
пайдасы мен зияны»,
4
Тапсырма«Сымсыз
байланыстың шығу тарихы»
туралы қосымша мәліметтерді тауып,
жүктеңіз.
Дескриптор
ҚБ: Ауызша бағалау
Қ
орытындылау.
«Өрмекшінің торы» әдісі арқылы сабақты
бекіту.
-
Сымсыз байланыс қандай
қажеттіліктерден туындаған?
-
Сымсыз байланыстың брендтік
атауы қандай?
-
Wi-Fi терминінің ағылшын
тілінен аудармасын айтыңыз.
-
Сымсыз байланыс желісінің
түрлерін атаңыз.
-
Сымсыз байланыс артықшылықтарын
атап беріңіз.
Кері
байланыс.«Бас бармақ»
тәсілі
Үйге тапсырма
беру
«Wi-fi сымсыз желінің зияны мен пайдасы»
тақырыбында эссе жазу.
|