Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурстар |
КіріспеҰйымдастыру | Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату.Сыныпты түгелдеу. Топқа бөлу.Әр топқа бағалау парағын және кері байланыс түрлерін тарату. | «Үрленген шар» ойыны арқылы сыныпта жайлы көңіл күй орнайды. Суреттер арқылы топқа бөлінеді.Бағалау, кері байланыс түрлерін алады | ойын, бағалау, кері байланыстүрлері |
А кезеңі:Білу | Үй тапсырмасын сұрау: Сұрақ-жауап. Кезбе тілші әдісі. Оқушылардың бір-біріне сұрақтар қоюын және жауап алуын қадағалау.Сырдария аймағындағылар неге табынған?Жібек жолы арқылы Иранда қандай дін тараған?Ислам діні Орта Азия мен Қазақстанға қай уақытта келді?Ғылым мен білімнің дамуына ықпал еткен қандай дін?Тақырыптан өз өміріңе қажетті қандай тәлім алдың? | Оқушылар кезбе тілші әдісі арқылы бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап береді. Әрдұрыс толық жауап берген оқушыларға шапалақпен құрмет көрсетеді.
|
Кезбе тілші
|
Түсіну | Жаңа тақырып. Оқушылар көмегімен сабақтың мақсатын және критерийлерін құру. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыптарын оқулық бойынша бөлу: 1-топ:Ғылымның дамуы2-топ: Тіл білімінің дамуы. Әдебиет.Еркін әңгімеәдісі арқылы бір-біріне әңгімелеп беруін бақылау | Сабақ материалын жеке игереді, бірге бөліседі, топта талқылайды. Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді: | Еркін әңгіме
|
В кезеңі:Қолдану | Қазақстан аумағындағы ғұламалар:
| Кесте толтырады | кесте |
Сергіту сәті | Сергіту жаттығуын жасату | Сергіту жаттығуын жасайды | Сергіту жаттығуы |
Талдау | Елес әдісі:Әл-Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары» жайлы оқып, көз алдарына елестете отырып, талдау жүргізуіне мүмкіндік жасау | Әл-Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары» жайлы оқып, көз алдарына елестете отырып, талдайды | талдау |
С кезеңі:Жинақтау | Пазл әдісі:Пазл таратылады. Оқушылардан бүгінгі тақырыпқа қатысты сұрақ-жауап құрастыру тапсырылады. | Оқушылар бүгінгі тақырыпқа қатысты сұрақ-жауап құрастырады. Соңынан дұрыстығын анықтайды | пазл |
Бағалау | Ақиқат сыйы еңбегіндегі ақыл-кеңес, тәрбиелік мәндегі нақыл сөздерді қалай түсінесің? Өз ой-пікірін білу. | Ақиқат сыйы еңбегіндегі ақыл-кеңес, тәрбиелік мәндегі нақыл сөздерді қалай түсінетіні туралы ой-пікір білдіреді. | Ой-пікір |
Үй тапсырма-сы | Тақырыптың мазмұнын толық оқу, мазмұндауға даярлану. Тест құрастыруҚосымша материалдар қарау | Оқушылар күнделіктеріне жазып алады | күнделік |
Оқушы білімін бағалау | Бағалау парағының толық толтырылуын қадағалау | Оқушылар бағалау парағын толықтырады | Бағалау парағы |
Кері байланыс | Мадақтау сэндвичіне өз пікірлерін жазуын және өзінің бүгінгі сабақтағы көңіл-күйін смаилик арқылы көрсетуіне жағдай жасау | Мадақтау сэндвичіне өз пікірлерін жазады және өзінің бүгінгі сабақтағы көңіл-күйін смаилик арқылы көрсетеді | Мадақтау сэндвичі, смаилик |