Қысқа
мерзімді сабақ жоспары
Күні:
Сыныбы: 7
Пәні: Орта ғасырлардағы
Қазақстан тарихы
Тақырыбы:
§21. Ғылым мен
білімнің дамуы.
Мақсаты:Ғылымның дамуына үлес
қосқандарды білу және жазба әдебиет өкілдерінің еңбектерімен
танысу, кестеге түсіру
Күтілетін нәтиже:Ғылымның дамуына үлес
қосқандарды біледі және жазба әдебиет өкілдерінің еңбектерімен
танысады, кестеге түсіреді
Сабақтың түрі: Аралас
сабақ
Негізгі идея:Ғылым мен
білімнің дамуы.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, психологиялық жайлы ахуал
орнату,еркін әңгіме,
Елес, Пазл
Оқыту
формасы:
жеке, жұптық, топтық
Керекті құрал-жабдықтар: оқулық, қосымша материалдар, стикерлер
Бағалау түрлері:бағалау
парағы,
Кері
байланыс: Мадақтау
сэндвичі,смаилик
Сілтеме: Жолдасбаев С,
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы, 7-сынып, «Атамұра»-2012
ж.
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Ресурстар
|
Кіріспе
Ұйымдас
тыру
|
Сыныпта жайлы психологиялық
ахуал орнату.
Сыныпты
түгелдеу.
Топқа
бөлу.
Әр топқа бағалау парағын және
кері байланыс түрлерін тарату.
|
«Үрленген шар» ойыны арқылы
сыныпта жайлы көңіл күй орнайды. Суреттер арқылы топқа
бөлінеді.
Бағалау, кері байланыс
түрлерін алады
|
ойын, бағалау, кері
байланыстүрлері
|
А
кезеңі:
Білу
|
Үй тапсырмасын сұрау:
Сұрақ-жауап. Кезбе тілші әдісі. Оқушылардың бір-біріне сұрақтар
қоюын және жауап алуын қадағалау.
-
Сырдария аймағындағылар
неге табынған?
-
Жібек жолы арқылы
Иранда қандай дін тараған?
-
Ислам діні Орта Азия
мен Қазақстанға қай уақытта келді?
-
Ғылым мен білімнің
дамуына ықпал еткен қандай дін?
-
Тақырыптан
өз өміріңе қажетті қандай тәлім алдың?
|
Оқушылар кезбе тілші әдісі
арқылы бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап береді.
Әр
дұрыс толық жауап берген
оқушыларға шапалақпен құрмет көрсетеді.
|
Кезбе
тілші
|
Түсіну
|
Жаңа тақырып. Оқушылар
көмегімен сабақтың мақсатын және критерийлерін құру.
Оқушылар
дың өз бетінше игеретін
тақырыптарын оқулық бойынша бөлу:
1-топ:Ғылымның
дамуы
2-топ: Тіл білімінің дамуы.
Әдебиет.
Еркін әңгімеәдісі арқылы
бір-біріне әңгімелеп беруін бақылау
|
Сабақ материалын жеке
игере
ді, бірге бөліседі, топта
талқы
лайды. Оқушылар үш адамнан
тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді:
|
Еркін
әңгіме
|
В
кезеңі:
Қолдану
|
Қазақстан аумағындағы
ғұламалар:
Аты-жөні
|
Өмір сүрген
мерзімі
|
Еңбектері
|
|
|
|
|
Кесте
толтырады
|
кесте
|
Сергіту
сәті
|
Сергіту жаттығуын
жасату
|
Сергіту жаттығуын
жасайды
|
Сергіту
жаттығуы
|
Талдау
|
Елес әдісі:
Әл-Фарабидің «Қайырымды қала
тұрғындарының көзқарастары» жайлы оқып, көз алдарына елестете
отырып, талдау жүргізуіне мүмкіндік жасау
|
Әл-Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары»
жайлы оқып, көз алдарына елестете отырып,
талдайды
|
талдау
|
С
кезеңі:
Жинақтау
|
Пазл
әдісі:
Пазл
таратылады. Оқушылардан бүгінгі тақырыпқа қатысты сұрақ-жауап
құрастыру тапсырылады.
|
Оқушылар бүгінгі тақырыпқа
қатысты сұрақ-жауап құрастырады. Соңынан дұрыстығын
анықтайды
|
пазл
|
Бағалау
|
Ақиқат сыйы еңбегіндегі
ақыл-кеңес, тәрбиелік мәндегі нақыл сөздерді қалай түсінесің? Өз
ой-пікірін білу.
|
Ақиқат сыйы еңбегіндегі
ақыл-кеңес, тәрбиелік мәндегі нақыл сөздерді қалай түсінетіні
туралы ой-пікір білдіреді.
|
Ой-пікір
|
Үй
тапсырма-сы
|
-
Тақырыптың
мазмұнын толық оқу, мазмұндауға даярлану.
-
Тест
құрастыру
-
Қосымша
материалдар қарау
|
Оқушылар күнделіктеріне жазып
алады
|
күнделік
|
Оқушы білімін
бағалау
|
Бағалау парағының толық
толтырылуын қадағалау
|
Оқушылар бағалау парағын
толықтырады
|
Бағалау
парағы
|
Кері
байланыс
|
Мадақтау сэндвичіне өз
пікірлерін жазуын және өзінің бүгінгі сабақтағы көңіл-күйін смаилик
арқылы көрсетуіне жағдай жасау
|
Мадақтау сэндвичіне өз
пікірлерін жазады және өзінің бүгінгі сабақтағы көңіл-күйін смаилик
арқылы көрсетеді
|
Мадақтау сэндвичі,
смаилик
|
Пікір:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________