Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:
Сыныбы: 7
Пәні: Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы
Тақырыбы: §21. Ғылым мен білімнің дамуы.
Мақсаты:Ғылымның дамуына үлес қосқандарды білу және жазба әдебиет өкілдерінің еңбектерімен танысу, кестеге түсіру
Күтілетін нәтиже:Ғылымның дамуына үлес қосқандарды біледі және жазба әдебиет өкілдерінің еңбектерімен танысады, кестеге түсіреді
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Негізгі идея:Ғылым мен білімнің дамуы.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, психологиялық жайлы ахуал орнату,еркін әңгіме,
Елес, Пазл
Оқыту формасы: жеке, жұптық, топтық
Керекті құрал-жабдықтар: оқулық, қосымша материалдар, стикерлер
Бағалау түрлері:бағалау парағы,
Кері байланыс: Мадақтау сэндвичі,смаилик
Сілтеме: Жолдасбаев С, Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы, 7-сынып, «Атамұра»-2012 ж.
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||||||
|
Кіріспе Ұйымдас тыру |
Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату. Сыныпты түгелдеу. Топқа бөлу. Әр топқа бағалау парағын және кері байланыс түрлерін тарату. |
«Үрленген шар» ойыны арқылы сыныпта жайлы көңіл күй орнайды. Суреттер арқылы топқа бөлінеді. Бағалау, кері байланыс түрлерін алады |
ойын, бағалау, кері байланыстүрлері |
||||||
|
А кезеңі: Білу |
Үй тапсырмасын сұрау: Сұрақ-жауап. Кезбе тілші әдісі. Оқушылардың бір-біріне сұрақтар қоюын және жауап алуын қадағалау.
|
Оқушылар кезбе тілші әдісі арқылы бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап береді. Әр дұрыс толық жауап берген оқушыларға шапалақпен құрмет көрсетеді. |
Кезбе тілші
|
||||||
|
Түсіну |
Жаңа тақырып. Оқушылар көмегімен сабақтың мақсатын және критерийлерін құру. Оқушылар дың өз бетінше игеретін тақырыптарын оқулық бойынша бөлу: 1-топ:Ғылымның дамуы 2-топ: Тіл білімінің дамуы. Әдебиет. Еркін әңгімеәдісі арқылы бір-біріне әңгімелеп беруін бақылау |
Сабақ материалын жеке игере ді, бірге бөліседі, топта талқы лайды. Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді: |
Еркін әңгіме |
||||||
|
В кезеңі: Қолдану |
Қазақстан аумағындағы ғұламалар:
|
Кесте толтырады |
кесте |
||||||
|
Сергіту сәті |
Сергіту жаттығуын жасату |
Сергіту жаттығуын жасайды |
Сергіту жаттығуы |
||||||
|
Талдау |
Елес әдісі: Әл-Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары» жайлы оқып, көз алдарына елестете отырып, талдау жүргізуіне мүмкіндік жасау |
Әл-Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары» жайлы оқып, көз алдарына елестете отырып, талдайды |
талдау |
||||||
|
С кезеңі: Жинақтау |
Пазл әдісі: Пазл таратылады. Оқушылардан бүгінгі тақырыпқа қатысты сұрақ-жауап құрастыру тапсырылады. |
Оқушылар бүгінгі тақырыпқа қатысты сұрақ-жауап құрастырады. Соңынан дұрыстығын анықтайды |
пазл |
||||||
|
Бағалау |
Ақиқат сыйы еңбегіндегі ақыл-кеңес, тәрбиелік мәндегі нақыл сөздерді қалай түсінесің? Өз ой-пікірін білу. |
Ақиқат сыйы еңбегіндегі ақыл-кеңес, тәрбиелік мәндегі нақыл сөздерді қалай түсінетіні туралы ой-пікір білдіреді. |
Ой-пікір |
||||||
|
Үй тапсырма-сы |
|
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады |
күнделік |
||||||
|
Оқушы білімін бағалау |
Бағалау парағының толық толтырылуын қадағалау |
Оқушылар бағалау парағын толықтырады |
Бағалау парағы |
||||||
|
Кері байланыс |
Мадақтау сэндвичіне өз пікірлерін жазуын және өзінің бүгінгі сабақтағы көңіл-күйін смаилик арқылы көрсетуіне жағдай жасау |
Мадақтау сэндвичіне өз пікірлерін жазады және өзінің бүгінгі сабақтағы көңіл-күйін смаилик арқылы көрсетеді |
Мадақтау сэндвичі, смаилик |
Пікір:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді сабақ жоспары, Тақырыбы: Ғылым мен білімнің дамуы, 7 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары, Тақырыбы: Ғылым мен білімнің дамуы, 7 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:
Сыныбы: 7
Пәні: Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы
Тақырыбы: §21. Ғылым мен білімнің дамуы.
Мақсаты:Ғылымның дамуына үлес қосқандарды білу және жазба әдебиет өкілдерінің еңбектерімен танысу, кестеге түсіру
Күтілетін нәтиже:Ғылымның дамуына үлес қосқандарды біледі және жазба әдебиет өкілдерінің еңбектерімен танысады, кестеге түсіреді
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Негізгі идея:Ғылым мен білімнің дамуы.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, психологиялық жайлы ахуал орнату,еркін әңгіме,
Елес, Пазл
Оқыту формасы: жеке, жұптық, топтық
Керекті құрал-жабдықтар: оқулық, қосымша материалдар, стикерлер
Бағалау түрлері:бағалау парағы,
Кері байланыс: Мадақтау сэндвичі,смаилик
Сілтеме: Жолдасбаев С, Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы, 7-сынып, «Атамұра»-2012 ж.
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||||||
|
Кіріспе Ұйымдас тыру |
Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату. Сыныпты түгелдеу. Топқа бөлу. Әр топқа бағалау парағын және кері байланыс түрлерін тарату. |
«Үрленген шар» ойыны арқылы сыныпта жайлы көңіл күй орнайды. Суреттер арқылы топқа бөлінеді. Бағалау, кері байланыс түрлерін алады |
ойын, бағалау, кері байланыстүрлері |
||||||
|
А кезеңі: Білу |
Үй тапсырмасын сұрау: Сұрақ-жауап. Кезбе тілші әдісі. Оқушылардың бір-біріне сұрақтар қоюын және жауап алуын қадағалау.
|
Оқушылар кезбе тілші әдісі арқылы бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап береді. Әр дұрыс толық жауап берген оқушыларға шапалақпен құрмет көрсетеді. |
Кезбе тілші
|
||||||
|
Түсіну |
Жаңа тақырып. Оқушылар көмегімен сабақтың мақсатын және критерийлерін құру. Оқушылар дың өз бетінше игеретін тақырыптарын оқулық бойынша бөлу: 1-топ:Ғылымның дамуы 2-топ: Тіл білімінің дамуы. Әдебиет. Еркін әңгімеәдісі арқылы бір-біріне әңгімелеп беруін бақылау |
Сабақ материалын жеке игере ді, бірге бөліседі, топта талқы лайды. Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді: |
Еркін әңгіме |
||||||
|
В кезеңі: Қолдану |
Қазақстан аумағындағы ғұламалар:
|
Кесте толтырады |
кесте |
||||||
|
Сергіту сәті |
Сергіту жаттығуын жасату |
Сергіту жаттығуын жасайды |
Сергіту жаттығуы |
||||||
|
Талдау |
Елес әдісі: Әл-Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары» жайлы оқып, көз алдарына елестете отырып, талдау жүргізуіне мүмкіндік жасау |
Әл-Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары» жайлы оқып, көз алдарына елестете отырып, талдайды |
талдау |
||||||
|
С кезеңі: Жинақтау |
Пазл әдісі: Пазл таратылады. Оқушылардан бүгінгі тақырыпқа қатысты сұрақ-жауап құрастыру тапсырылады. |
Оқушылар бүгінгі тақырыпқа қатысты сұрақ-жауап құрастырады. Соңынан дұрыстығын анықтайды |
пазл |
||||||
|
Бағалау |
Ақиқат сыйы еңбегіндегі ақыл-кеңес, тәрбиелік мәндегі нақыл сөздерді қалай түсінесің? Өз ой-пікірін білу. |
Ақиқат сыйы еңбегіндегі ақыл-кеңес, тәрбиелік мәндегі нақыл сөздерді қалай түсінетіні туралы ой-пікір білдіреді. |
Ой-пікір |
||||||
|
Үй тапсырма-сы |
|
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады |
күнделік |
||||||
|
Оқушы білімін бағалау |
Бағалау парағының толық толтырылуын қадағалау |
Оқушылар бағалау парағын толықтырады |
Бағалау парағы |
||||||
|
Кері байланыс |
Мадақтау сэндвичіне өз пікірлерін жазуын және өзінің бүгінгі сабақтағы көңіл-күйін смаилик арқылы көрсетуіне жағдай жасау |
Мадақтау сэндвичіне өз пікірлерін жазады және өзінің бүгінгі сабақтағы көңіл-күйін смаилик арқылы көрсетеді |
Мадақтау сэндвичі, смаилик |
Пікір:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
![]()
шағым қалдыра аласыз













