Бейнефильм
«Әдеп».
Мысалы:
Мен гүлдерді
жұлмаймын,
Тотықұсты
қумаймын,
Айтқан сөзді
тыңдаймын
Апашымды
сыйлаймын.
болымды және болымсыз
етістіктер туралы ақпарат беріледі.
Сұрақтар:
- бейнематериалда қандай сөз
табы туралы айтылған?
- Болымды, болымсыз
етістіктердің айырмашылықтары неде?
(ө) - Көшіріп жаз.
- Қосымшалы етістіктерді
талда.
- Неліктен олай
топтастырдыңдар?
Жүз – Жүзбе Төк – Төкпе Бар –
Барма
Тақ – Тақпа Күл – Күлме Жаз –
Жазба
Дескриптор:
- болымды және болымсыз етістіктерді
ажыратады
- болымды және болымсыз етістіктердің
айырмашылығын анықтай алады.
(қб) “Бағдаршам” әдісі арқылы өз жұмыстарын
тексереді.
(Ж) “Күнделік”
әдісі
Кестедегі берілген ақпаратты (болымды,
болымсыз) толықтырып жазыңдар.
Етістіктер
|
Болымды
|
Болымсыз
|
Нені
білдіреді?
|
Нені
білдіреді?
|
Жасалу
жолы:
|
Жасалу
жолы:
|
Қандай
сұрақтарға жауап береді?
|
Қандай сұрақтарға жауап
береді?
|
Мысалы:
|
Мысалы:
|
Дескриптор:
- болымды және болымсыз етістіктің
сұрақтарын анықтайды.
- болымды және болымсыз етістіктердің
жасалу жолын үйренді.
- мысал
келтіреді.
(қб) бірін- бірі
бағалау” әдісі
.
Сергіту сәті:
«Қыдырып
қайтайық»
“Ғылым таппай
мақтанба” өлеңін бейнематериал арқылы
тыңдау
- өлеңнің авторын
ата
- өлеңнің мағынасын
түсіндір
(Т) 1-топ: Өлеңнің авторы туралы мәліметті
толтыр.
|
Ол
кім?
|
Туған жері
|
Туған жылы
|
Шығармалары
|
Абай Құнанбаев
|
|
|
|
|
2-топ: сызбаны пайдаланып ереже
құрастыр
күл
. ........... ме
. ...........
3-топ: Ребусты шешіп, шыққан сөзді
қолдана отырып тыйым сөздер жаз.
Дескриптор:
- кестеде берілген
сұрақтарға жауап береді
- болымды
етістіктерді жазады
-
ереже құрастырады
- ребусты
шешеді
(қб) “Екі жұлдыз, бір тілек”
әдісі.
|