Қысқамерзімді жоспар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқамерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Альдегидтер мен кетондарға дайын ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Лесбек Ләззат Практикант: Бердалиева Г

Сейіткерім Ә

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Альдегидтер және кетондар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Карбонилді қосылыстар, альдегидтер және кетондар, атаулары мен изомерленуі, құрылысы, алу жолдары, қасиеттері, қолданылуы туралы мағлұмат беру

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар:. Карбонилді қосылыстар, альдегидтер және кетондар, атаулары мен изомерленуі, құрылысы туралы біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Альдегидтер және кетондардардың алыну жолдары жаза алады

Кейбір оқушылар: Альдегидтер бойынша сандық есептер шығарып, дәлелдей алады

Бағалау критерииі

Географиялық нысандар мен құбылыстар атауларының мағынасын түсіндіреді


Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау, түгендеу.

Топқа бөліну жолдарына атаулар жазылған қағаз беріледі

Метаналь, құмырсқа альдегиді, формальдегид

Этаналь, сірке альдегиді, ацетальдегид

Пропанон, ацетон, диметилкетон

Бір қосылыстың 2 түрлі атауы бойынша 2 топқа бөлінеміз

1-топ. Метаналь, құмырсқа альдегиді, формальдегид

2-топ Этаналь, сірке альдегиді, ацетальдегид






«Миға шабуыл» әдісімен үй тапсырмасына қатысты сұрақтар қойылады.


Сұрақтарға жауап ала отырып,өткен сабаққа пысықтама жасаймыз

Ой толғау:


Оқушылар 2 топқа бөлінеді

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ











Ұялы телефон

Және интернет желілері

Кітап


Ортасы

Жаңа сабақ. Білімді жаңғырту.

  


0



Альдегидтерді жүйелік номенклатура бойынша атау үшін қаныққан көмірсутектердің атауына альдегидтер үшін «аль» деген жалғау, ол кетондар үшін «он» жалғауын қосу арқылы атайды.


құмырсқа альдегиді сірке альдегиді

формальдегид ацетальдигид

метаналь этаналь

Изовалериан альдегиді

3-метильбутаналь

изовалериан альдегиді

3-метилбутаналь











Альдегидтердің изомериясы көміртегі атомдарының тізбегінің құрылысына байланысты, ал кетондардың изомериясы радикалдың құрылысына және карбонил тобының орнына байланысты аталады:
















Жұптық жұмыс



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



















Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады






































ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен

2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары

ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау



Слайдар



















Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтыңсоңы














Бағалау:

* мұғалімнің бақылауы мен комментарийлері;

* өзара бағалау;

* мұғалімнің кері байланысы;

Дескрипторлар бойынша тексере отырып, әр оқушының тапсырманы орындалуына қарай ауызша кері байланыс беремін.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындағанда жазылым дағдылары қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын жылдам орындаған оқушыға «Ой толғаныс» әдісі арқылы қосымша жеке тапсырма:

Кері байланыс.

Өзін-өзі 3 түрлі арнайы карталармен бағалайды































Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

«Білемін – білмеймін – білгім келеді» рефлексиясын қолдану
Оқушылар сабақ бойынша нені
түсінбегенін нені түсінгендерін жазады.
Білгім келеді осы тақырып бойынша тағы нені білгісі келетінін жазады.





Үйге тапсырма

Үйге тапсырма:


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыда жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында мына тәсілдерді пайдаландым:

1.Бейнебаян көру , оқулықпен жұмыстану арқылы «Дереккөздер » арқылы сараладым.

2. «1минуттық әңгіме» арқылы әңгіме-диологқа түседі.




Сабақ өң бойында оқушыларды алға жетелеу мақсатымда, мадақтап, қолдап отырдым. Оларды дескриптор бойынша, смайликтер, «толық ай, жарты ай, жаңа ай», от шашу әдістерін пайданаландым.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2021
556
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі