Материалдар / Қысқамерзімді жоспар

Қысқамерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Альдегидтер мен кетондарға дайын ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2021
497
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Лесбек Ләззат Практикант: Бердалиева Г

Сейіткерім Ә

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Альдегидтер және кетондар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Карбонилді қосылыстар, альдегидтер және кетондар, атаулары мен изомерленуі, құрылысы, алу жолдары, қасиеттері, қолданылуы туралы мағлұмат беру

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар:. Карбонилді қосылыстар, альдегидтер және кетондар, атаулары мен изомерленуі, құрылысы туралы біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Альдегидтер және кетондардардың алыну жолдары жаза алады

Кейбір оқушылар: Альдегидтер бойынша сандық есептер шығарып, дәлелдей алады

Бағалау критерииі

Географиялық нысандар мен құбылыстар атауларының мағынасын түсіндіреді


Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау, түгендеу.

Топқа бөліну жолдарына атаулар жазылған қағаз беріледі

Метаналь, құмырсқа альдегиді, формальдегид

Этаналь, сірке альдегиді, ацетальдегид

Пропанон, ацетон, диметилкетон

Бір қосылыстың 2 түрлі атауы бойынша 2 топқа бөлінеміз

1-топ. Метаналь, құмырсқа альдегиді, формальдегид

2-топ Этаналь, сірке альдегиді, ацетальдегид






«Миға шабуыл» әдісімен үй тапсырмасына қатысты сұрақтар қойылады.


Сұрақтарға жауап ала отырып,өткен сабаққа пысықтама жасаймыз

Ой толғау:


Оқушылар 2 топқа бөлінеді

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ











Ұялы телефон

Және интернет желілері

Кітап


Ортасы

Жаңа сабақ. Білімді жаңғырту.

  


0



Альдегидтерді жүйелік номенклатура бойынша атау үшін қаныққан көмірсутектердің атауына альдегидтер үшін «аль» деген жалғау, ол кетондар үшін «он» жалғауын қосу арқылы атайды.


құмырсқа альдегиді сірке альдегиді

формальдегид ацетальдигид

метаналь этаналь

Изовалериан альдегиді

3-метильбутаналь

изовалериан альдегиді

3-метилбутаналь











Альдегидтердің изомериясы көміртегі атомдарының тізбегінің құрылысына байланысты, ал кетондардың изомериясы радикалдың құрылысына және карбонил тобының орнына байланысты аталады:
















Жұптық жұмыс



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



















Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады






































ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен

2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары

ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау



Слайдар



















Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтыңсоңы














Бағалау:

* мұғалімнің бақылауы мен комментарийлері;

* өзара бағалау;

* мұғалімнің кері байланысы;

Дескрипторлар бойынша тексере отырып, әр оқушының тапсырманы орындалуына қарай ауызша кері байланыс беремін.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындағанда жазылым дағдылары қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын жылдам орындаған оқушыға «Ой толғаныс» әдісі арқылы қосымша жеке тапсырма:

Кері байланыс.

Өзін-өзі 3 түрлі арнайы карталармен бағалайды































Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

«Білемін – білмеймін – білгім келеді» рефлексиясын қолдану
Оқушылар сабақ бойынша нені
түсінбегенін нені түсінгендерін жазады.
Білгім келеді осы тақырып бойынша тағы нені білгісі келетінін жазады.





Үйге тапсырма

Үйге тапсырма:


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыда жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында мына тәсілдерді пайдаландым:

1.Бейнебаян көру , оқулықпен жұмыстану арқылы «Дереккөздер » арқылы сараладым.

2. «1минуттық әңгіме» арқылы әңгіме-диологқа түседі.




Сабақ өң бойында оқушыларды алға жетелеу мақсатымда, мадақтап, қолдап отырдым. Оларды дескриптор бойынша, смайликтер, «толық ай, жарты ай, жаңа ай», от шашу әдістерін пайданаландым.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ