Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқамерзімді сабақ жоспар "Бәйтерек туралы аңыз" 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: Қиял Тақырыбы: Бәйтерек туралы аңыз |
Мектеп: СҚО, Ғ.Мүсірепов ауданы, Салқынкөл орта мектебі |
||||||||||||||||||||
Күні: |
|||||||||||||||||||||
Пәні: Қазақ тілі |
Мұғалімнің аты-жөні: Айткожина А.Х |
||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: 12 |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Ж.1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру. Ж.3.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. |
||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады:
|
||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
|
|||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат: |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Жоспар құру, әңгіме құрастырады, тірек сөздерді жазады, мазмұндайды. |
||||||||||||||||||||
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: өмір ағашы, алтын жұмыртқа,алып қарақұс. |
|||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті …. деп ойлайсыз?
|
|||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Фантазия туралы түсініктері бар. |
||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс-тар |
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин 6 мин Сабақтың ортасы 3 мин 1 мин 7 мин 3 мин 3 мин 1 мин 2 мин 7 мин |
Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз». Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айту.
«Пазл» әдісімен екі топқа бөлу: 1-топ«Астана» 2-топ «Ханшатыр»
1-тапсырма «Бір айналым сөйлесу» әдісі арқылы (тақырып бойынша бір-бір сөйлем жазып,топ жалғастыра отырып мәтін құрайды. Жазған сөйлемдерін көрсетпейді,соңғы оқушы мәтіндерін тұтастай оқиды.) 1-топ: Мен бір күні Астанаға барғанда..... 2-топ: Мен Бәйтеректі көргенде.... Қ/Б: «Плюс-минус-қызықты» әдісі.
2-тапсырма Мәтінмен жұмыс: -Аудиожазбаны тыңдайды. Бәйтерек туралы аңыз Ежелгі ұғым бойынша «бәйтерек» деген сөздің өзі «өмір ағашы» деген мағынаны білдіреді. Міне, осы жапырақ жайған алып ағашқа ертедегі ертегілерде кездесетін қасиетті құс – Самұрық айқара жазылған кең қанаттарымен айналасын тұтас жауып ұшып келеді. Ол өмірдің өзегін өркендетіп, үмітті үкілейтін алып алтын жұмыртқа – Күнді салу үшін Өмір ағашы – Бәйтерекке ұмтыла түскен. Бәйтерек — үш әлемді байланыстырушы дәнекер ретінде әспеттелінеді. Орта дүниені — адам, жоғарғы дүниені — қарақұс, төменгі дүниені — жылан-айдаһар көрсетеді. Қазақ ертегілерінде кейіпкер жерасты әлеміне тап болады және ұзаққа созылған сапар кезінде үлкен ағашқа жолығады, ол жерде ағашқа өрмелеп бара жатқан жыланды өлтіріп, Самұрықтың балапандарын айдаһардан құтқарып қалады. Осы ерлігі үшін Алып Қарақұс кейіпкерді жер бетіне алып шығады.
Аңыз бойынша жыл басында, яғни
таңертең киелі құс Самұрық алтын жұмыртқа салады екен,ал ағаштың
етегінде тұратын айдаһар кеш батқан сайын, яғни жыл соңында
жұмыртқаны жұтып қоя береді. 1-топ: «Лоторея барабаны» тәсілі арқылы мына сөздерді теріп жазады және ол жайлы не білетінін айтады. (бейбітшілік, Самұрық, күн, өмір ағашы, Есіл, Астана-Бәйтерек монументі.) 2-топ: Мәтін бойынша қарапайым жоспар құрастып, жазады. Жоспар: І. Кіріспе 1.Бәйтерек –өмір ағашы. ІІ. Негізгі бөлім
ІІІ.Қорытынды: 1.Есілдің жағасындағы Астана-Бәйтерек монументі. Қ/Б:«Бас бармақ» тәсілімен кері байланыс береді және дәлелдейді.
Сергіту сәті. «Қыдырып қайтайық» әуеніне билеу. Жұптық жұмыс: 3-тапсырма: «Өз сөзіңмен жаз» әдісі. Әр топтағы оқушылар жұптасып, таңдаған суретін сипаттап жазады.
Саралау: Т/Д-суретті таңдап,мәлімет жинақтайды. О/Д- жоспар құрайды. Ж/Д- тақырыпқа қатысты әңгіме жазады.
|
Көңілді әуен қосып қою. Фильмнен үзінді қағаз қиындылары Аудио жазба Оқулық Фотосуреттер
Сергіту Фотосуреттер |
|||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 4 мин Кері байланыс 4 мин
|
4-тапсырма «Жуан-жіңішке сұрақтар» әдісі. Мәтін бойынша жуан, жіңішке сұрақтар құрастыру арқылы сабақты қорытындылау. Жіңішке сұрақтар: Аңызда қандай кейіпкерлер бар? «Бәйтерек» сөзінің мағынасы қандай? Жуан сұрақтар: Бәйтерек неге үш әлемді байланыстырушы дәнекер деп есептеледі? Аңыздың негізгі идеясы қандай? Алтын жұмыртқа деп нені атаған? Қ/Б: Бағдаршам» әдісі бағалау Миыңның суретін сал. Оқушылар мидың суретін салады, сабақта меңгерген материалды тірек сөздер арқылы ми қыртыстарына жазады. |
|
|||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы 2 мин |
«Менің асқақ бәйтерегім» атты эссе жазу. |
|
|||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат: |
|||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін Тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтар мен байланыс (тəрбиеэлементі). |
|||||||||||||||||||
Деңгейлік тапсырмалар беремін. Т/Д – мәтін мазмұны арқылы жасалатын жұмыс түрлерін жүргізуге түсініктеме беремін. О/Д –сұрақтармен жұмыс жасау кезінде қосымша қима ресурстар арқылы көмектесемін. Ж/Д – кітап беріп, өмірмен байланыстыруға мүмкіндік жасаймын. |
ҚБ: «Плюс-минус-қызықты» әдісі.
Қ/Б:«Бас бармақ»
Қ/Б:
|
1.Өзін-өзі тану,музыкамен пәнаралық байланыс. 2. АКТ слайд көрсетілді. Интерактивті тақтамен жұмыс. 3. АКТ қолданудағы қауіпсіздік ережемен таныстырылады. 4. Құндылықтармен байланыс. Адамгершілікке, қайырымдылыққа қамқорлыққа, жақсылыққа баулу. Уақытты ұтымды пайдалану.
|
|||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралаужақсы іскеастыма? (тапсырмалар сəйкесболдыма?) Уақыттықалай пайдаландым? Жоспарыма қандайөзгеріс енгіздімжəне неге? Өзсабағыңыздыталдауүшін осы бос орындыпайдаланыңыз. Солжақта берілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды: |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Мысалы, тапсырманы жетілдірген кезде.... 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: 2: |