Материалдар / Қысқаша көбейту формулалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2024
158
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тригонометрия

Мектеп:

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

25.01.2023 ж

Сыныбы: 7 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулаларына есептер шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.10

a²-b²=(a-b)(a+b)

(a±b)²=a²±2ab+b²

қысқаша қөбейту формулаларын білу және қолдану;

7.2.1.11

a³-b³=(a-b)(a²±ab+b²),

(a±b)³=a³±3a²b+3ab²±b³

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Қысқаша көбейту формулаларын біледі;

Екі өрнектің қосындысын және айырмасын квадраттай алады;

Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығару барысында қолданады.

Бағалау критерийлері




Қысқаша көбейту формулаларын біледі;

Екі өрнектің қосындысын және айырмасын квадраттай алады;

Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығару барысында қолданады;


Құндылықтарға баулy

Оқушыларды бірлікке, татулыққа, сыйластыққа баулый отыра ұжымдасып жұмыс істеуге қалыптастыру.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ-тың басы

Қызығушылықты ояту.




6 мин.


1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.

2. Үй тапсырмасын тексеру.

34.10 Көпмүшені көбейткіштерге жікте:

34.11 Көбейтіндіні көпмүше түрінде жаз

«Өзінді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін.

3. Өткен тақырыпты қайталау. (Жалғасын тап)

1) a3-b3 a) (a-b)(a+b)

2) (a-b)2 b) a3-3a2b+3ab2-b3

3) (a+b)3 c) (a-b)(a2+ab+b2)

4) a2-b2 d) a2+2ab+b2

5) (a+b)2 e) (a+b)(a2-ab+b2)

6) a3+b3 f) a2-2ab+b2

7) (a-b)3 g)a3+3a2b+3ab2+b3

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды.













1.С 2.F 3.G 4.A

5.D 6.E 7.B

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Түрлі түсті кеспе қағаздар






7 мин.






Топпен жұмыс

4. “Ұшқыр ой”, Ауызша есептер.


5. Математикалық диктант.

1) а және 7 санының қосындысының квадраты;

2) 4 және 7 санының айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі;

3)в және 5а өрнектерінің айырмасының кубы;

4) 2х және 1 өрнектерінің кубтарының қосындысы.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.


6. “Ойлан, жұптас, пікірлес” Сәйкестендіру

x³ + y³ x² - 4

(10 - x²)(10+x²) (3a – 4b)²

a² + 2ab + b² 100 - x

m² - n² (x + y)(x² - xy +y²)

9a² - 24ab + 16b² 64 - b³

(x – 2)(x + 2) (a + b)²

(4 – b)(16 + 4b + b²) (m – n)(m + n)

Окушылар сұрактарга жауап береді.

«Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір алмасып, ой бөліседі.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады.

Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды:

Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 6 x³ + y³ x² - 4

(Прямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 5 10 - x²)(10+x²) (3a – 4b)²

aПрямая со стрелкой 3 ² + 2ab + b² 100 - x

mПрямая со стрелкой 4 ² - n² (x+y)(x²-xy+y²)

9Прямая со стрелкой 7 a² -24ab +16b² 64 - b³

(x – 2)(x + 2) (a + b)²

(4–b)(16+4b+b²)(m–n)(m+n)

Дескриптор:

-суракка жауап береді

1-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сұрақтар топтамасы.

Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық– Алматы : Атамұра, 2017

Сабақтың ортасы


8 мин.



Жеке жұмыс.




7. “Кім жылдам” Бос орындарды толтыр.

1. (3x² - 2y²)² = x - x²y² + y

2. 9x² - 16y = ( x – 4 )( 3 + 4y² )

3. 27 - a³ = ( - a)( + 3a + )

4. 8p³ + 27q³ = ( p + q )(4 - pq +9 )

Саралау:

Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.

Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Топ оқушыларының электронды оқулықтағы мысалдарды дұрыс түсініп талдауларын бақылап, ерекше білімді қажет ететін оқушыларға бағыт-бағдар беремін.



1.(3x² - 2y²)² =

9x - 12 x²y² + 4y

 2. 9x² - 16y =

( 3x – 4y² )( 3x + 4y² )

 3. 27 - a³ = (3 - a)( 9 + 3a + a² )

 4. 8p³ + 27q³ =

( 2p + 3q )(4p² - 6pq + 9q²)

Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.


Дескриптор:

-өрнекті түрлендіреді

-1балл

-жауабын анықтайды

-1балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

7-сынып оқулығы.



Жеке жұмыс.

10 мин.

8. Деңгейлік тапсырма

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды

Дескриптор:

- көпмүше түріне келтіреді

-1балл

-жауабын анықтайды

-1балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2017



Жеке жұмыс.

7 мин.


Жазылым.

9. Оқулықпен жұмыс

31.18 (1) №32.21(1) №33.11(1) №34.13(1)

Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.

Дескриптор:

-формуланы еске түсіреді

-есепті шығарады

3-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны

7-сынып оқулығы.




Сабақтың соңы.



Ой толғаныс.

Рефлексия



7 мин.

10. Сабақты бекіту.Сөйлемді аяқта.

1. Екі өрнектің квадраттарының айырымы ...

2. Екі өрнектің қосындысының квадраты ...

3. Екі өрнектің айырымының квадраты...

4. Екі өрнектің қосындысының кубы ....

5. Екі өрнектің айырымының кубы....

6. Екі өрнектің кубтарының қосындысы...

7 Екі өрнектің кубтарының айырымы...

«Өрмекші торы» әдісі арқылы кері байланыс алу.

Жіпті лақтыру арқылы әр топ кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды.

Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы кері байланыс аламын,

11. Сабақы қорытындылау.

Оқушыларды бағалау.

Үйге тапсырма(түсіндірме жұмыс)

Қысқаша көбейту формулаларын жаттау.

31.18 (2) №32.21(2)

33.11(2) №34.13(2)

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

1.Маған бүгін не ұнады.

2. Маған бүгін не ұнамады.

3.Менің күдіктерім.

4. Менің тілектерім.


Дескриптор:

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2017



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


  1. Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік жаратамыз;

  2. Тапсырма тәсілі арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты жүргізу;

Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек қажет болатын оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.

Өзін-өзі «А,В,С» әріптермен бағалау,

«Дұрыс- бұрыс» әдісі бойынша бағалау.


10-баллдык жүйе бойынша багалау

Сынып б

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!