Материалдар / «Қысқаша көбейту формулалары» тарауын қорытындылау.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Қысқаша көбейту формулалары» тарауын қорытындылау.

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қысқаша көбейту формулалары» тарауын қорытындылау кезінде АКТ -ны қолдануға тиіміді, жас мамандарға көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2018
445
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алгебра 7 сынып Сабақтыңтақырыбы: «Қысқаша көбейту формулалары» тарауын қорытындылау.(бекіту сабағы)Білімділік мақсаты: Оқушылардың қысқаша көбейту формулаларын бүтін өрнектерді түрлендіруде, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде қолдана білу бейімділігін қалыптастыру. Көпмүшелерді ықшамдауда, есептер шығаруға машықтанады;Дамытушылық мақсаты: Әрбір жеке тұлғаның логикалық ойлау қабілеттерін, қызығушылық іскерліктерін және математикалық тілде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру;Білім - білік дағдыларды пайдалана отырып есептеу дағдысымен жұмыс, математикалық танымды кеңейту, ойлау, жүйелеу, тез шешім қабылдау қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін, белсенділіктерін дамытады.Тәрбиелік мақсаты: Алған білімдерін дұрыс қолдана білуге, сабаққа белсенді қатысуға, білімді тиянақтап алуға қалыптасады, жинақылыққа, ұқыптылыққа, зеректікке, жауапкершілікке, мақсатына жете білуге тәрбиеленеді. Сабақтың типі: Аралас сабақТүрі: қорытындылауСабақтың көрнекілігі: слайд - шоу, интерактивті тақта, тест тапсырмаларыСабақтың әдісі: СТО стратегиялары, сұрақ - жауап, жеке жұмыс, топтық жұмыс, тестКүтілетін нәтиже: Алған білімдерін ұтымды пайдалану.Сабақтың барысы:





І. Қызығушылықты оятуТоптастыру.1.Ұйымдастыру кезеңі. 2.. Үй тапсырмасы бойынша № 474/2,4/, 475 /2/ есепті тексеру.Шығару жолын ауызша айтып шығу.Дамыту: терең ойлау, жауапкершілік қабілеттерін дамыту.Қорытынды: Жауапкершілікпен берілген тапсырма орындалды.
  • Сабаққа дайындық қызығушылықты ояту (формулаларды, ережелерді еске түсіру);
  • Ауызша есеп;
  • Математикалық диктант;
  • Сен мұғалімсің! қатені тексер;
  • «Т» кестесі
  • Тұжырымды жалғастыру;
  • Өзіңдік жұмыс (өзара тексеру);
  • Тест
  • Семантикалық карта
3. Қайталау сұрақтары:•Екі өрнектің қосындысының және айырмасының квадраты•Екі өрнектің қосындысының квадраты•Екі өрнектің айырмасының квадраты•Екі өрнектің қосындысының кубы•Екі өрнектің айырмасының кубы•Екі өрнектің кубтарының қосындысы•Екі өрнектің кубтарының айырмасыДамыту: Ережелерді дұрыс жаттай отырып, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Ұзақ есте сақтау қабілеттерін дамытуҚорытынды: Нақты жауап беруге үйрету.Жылдағы дәстүр бойынша 2014 жылы 17 қаңтардада Елбасы Н. Ә. Назарбаев «Қазақстан - 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» Жолдауын жариялады. Басты мақсат – Қазақстанның ең дамыған 50 мемлекеттің қатарына қосылып, Орта Азия Барысына айналу. Болашақта бәсекеге қабілетті ел болу үшін сендердің бойында Орта Азия барысының жеті қыры болу керек.•Талмай шабар төзімді•Көз ілестірмес жылдам•Құстай ұшқыр•Көз тартатын сымбатты•Қимыл қозғалысы батыл•Қайтпас қайсар қайратты•Қалт жібермес қырағыМағынаны тану кезеңі Ауызша есеп:a2 -16 = 27-m3 = (3-m)(9+3m+m2)25 a2 -9= 1-64y3 = (1-4y)(1+4y+16y2)(4a-c)(4a+c)= (x-2)3 =x3-6x2+12x-8(a-5)2 = (3-b)3 =27-27b+9b2-b3(d-4)2 = (0.2-c)3=0.08-0.12c+0.6c2-c3Математикалық диктант:1) а және 7 санының қосындысының квадраты; (а+7)22) 4 және 7 санының айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі; (4-7)(4+7)3)в және 5а өрнектерінің айырмасының квадраты; (в-5а)24) 2х және 1 өрнектерінің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі. (2х-1)(2х+1)5)0,2у және 4х өрнектерінің айырмасының кубы; (0,2-4х)36)m және n өрнектерінің кубтарының қосындысы; m3+n3

Тұжырымды жалғастыр:Екі өрнектің квадраттарының айырымы .....олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.Екі өрнектің қосындысының квадраты... бірінші өрнектің квадраты,екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісі мен екінші өрнектің квадратының қосындысына теңЕкі өрнектің айырымының кубы.. бірінші өрнектің кубына, минус бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш еселенген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнек пен екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, минус екінші өрнектің кубына тең.

ІІІ. Ой толғаныс кезеңіТест1)Көпмүшетүрінде жаз: (2х + 3)²А) 4х ² +9В) 4х ² +12х+9С) 4х ²+12х +92) Көпмүшетүрінде жаз:(5а – 3b)(5a+3b)А) 25a² +9b ²В) 25a ² - 9b2С) 25a² – 30ab +9b ²3) Көпмүшетүріндежаз:(2b – 3)(4b ²+6b +9)А) 8b 3 27В) 8b 3 + 27С) дұрысжауапжоқ4) Көбейткіштерге жікте0, 04а ² - 2ав +25в ²А) (0, 2а – 5в) ²В) (0, 2а – 2 5в) ²C) (0, 2а +5в) 2Жауаптары: 1) В; 2) С; 3) А; 4) А Семантикалық карта


Екі өрнектің квадраттарының айырмасыЕкі өрнектің қосындысының квадратыЕкі өрнектің айырмасының квадратыЕкі өрнектің қосындысының кубыЕкі өрнектің айырмасының кубыЕкі өрнектің кубтарының ақосындысыЕкі өрнектің кубтарының айырмасының
a ²- 2аb+ b ²













a ²+ 2аb+ b ²













(а - b)(a+b)













(ав)(а ²+аb +в2)













(а)(а ²b +в2)













а3-3а2в+3ав23













а3+3а2в+3ав23















Бағалау параметрлері
Р/сОқушының аты – жөні









Ауызша есепМатематикалық диктантСене мұғалімсің! Қате тексер«Т» кестесіӨздік жұмысТұжырымды жалғастырТестСемантикалық картаЖалпы ұпай Бағасы
1





















2





















3





















4





















5





















6





















7

























50 пайызға – «3»; 75 пайызға «4»; 90 пайызға «5» Үй тапсырмасы: Қысқаша көбейту формулаларын жаттау.Есеп № 478,481 /479, 480/Рефлекция. «ББҮ» стртатегиясы Білемін Білгім келедіҮйрендім








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!