Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Қысқаша көбейту формулаларын көмегімен есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қысқаша көбейту формулаларын көмегімен есептер шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдердің іс-тәжирибе алмасу бағытында қолдануға,сабақ жоспары ретінде алу болады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
№29 негізгі жалпы білім беретін мектеп
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы:Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен есептер шығару7 сынып
Өткізген:А.Н.Хабдулла
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен есептер шығаруСыныбы: 7Сабақтың мақсаты: қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруға қолданып білу; өтілген теориялық материалға есептер шығару барысында қайталау; оқушылардың есептеу қабілетін арттыру; ұқыптылыққа үйрету.І. Ұйымдастыру кезеңі. -Оқушыларды түгендеу-Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексерII.Үй тапсырмасын тексеру. «Сен маған,мен саған» әдісі арқылы тексеру.№34.10Адам өмірінің гүлі деп «Гүлшоқтарды»таратып сыныпта бірлік орнату алу. «Біздің сынып өте керемет»III.Өткен материалды қайталау: «Ыстық микрофон» әдісі арқылы1. Екі өрнектің қосындысының квадраты.2. Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі3. Екі өрнектің кубтарының қосындысы4. Екі өрнектің кубтарының айырмасы5. Екі өрнектің айырмасының квадратыIV.Есептер шығару: Оқушылар жеке жұмыс. «Топшамалар» Оқушылар бағдаршам әдіс бойынша бағалайды.Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті).№1 өрнегін ықшамдаңыз.Екі өрнектің айырымын квадратын қолданамыз.№2 өрнегін ықшамдаңыз.Кубтарының айырымын формуласын қолданамыз.№34m+3nөрнегінің кубын табыңдар.Екі өрнектің кубының қосындысын қоолданамыз.№4көпмүшеге келтіру. Екі өрнектің айырымының квадратын қолданамыз.№5 көпмүшеге келтіру.Екі өрнектің қосындысын квадраты.№смайлик арқылы бағалау.
Тапсырма:Бос орынның орнына сандар қою. Қол шапалақтау арқылы дайындығын айту.V.Бекіту. РЕБУС1. Құрамында әріпі бар теңдік.теңдеу2. Берілген теңдеуді дұрыс теңдікке айналдыратын айнымалының мәні. түбір3. ах= в – сызықтықтеңдеу, мұндағы х-айнымалы, а мен в – сандар . сызықтық4. Бірмүшелердің қосындысы . көпмүше5. Екі шамалардың арасындағы байланыс, егер тәуелсіз айнымалының кез келген мәніне тәуелді айнымалының бір мәні сәйкес келетін болса. Функция 6. Тәуелсіз айнымалы . аргумент7. Сызықтың функцияның графигі. Түзу«Сұрақтары бар қорап» кабинетке қорап қойылып,оған оқушылар сабақтың сонын да өз сұрақтарын қалдыра алады.Бұл сұрақтар келесі сабақта талқыланады.Үй тапсырмасы: №Оқушыларды бағалау смайлик арқылы.Қорытынды «Рефлексия»«Корзина», «Мясорубка», «Сумка» оқушылар білімін анықтау.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз