|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: 235 К.Қаракөзов атындағы орта мектеп |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Нағымет Гүлзат |
|
Күні: |
25.01.2023ж |
|
Сыныбы: 7A |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.10 a²-b²=(a-b)(a+b) (a±b)²=a²±2ab+b² қысқаша қөбейту формулаларын білу және қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Қысқаша көбейту формулаларын біледі; Екі өрнектің қосындысын және айырмасын квадраттай алады; Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығару барысында қолданады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу. 2. Топқа бөлу: Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа бөлемін. I топ II топ III топ IIII топ Әр топ бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Үй тапсырмасын тексеру. «Өзінді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті кеспе қағаздар |
||
|
5 мин. |
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын -Көпмүшені көпмүшеге қалай көбейтеміз? Қандай формулаларды қолданамыз? -Қысқаша көбейту формулалары деп нені айтады? –Оқушыларды оқу мақсатымен таныстыру Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. |
Окушылар сұрактарга жауап береді. «Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір алмасып, ой бөліседі. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды: |
Дескриптор: -суракка жауап береді 1-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сұрақтар топтамасы. Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық– Алматы : Атамұра, 2017 |
||
|
Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс 10 минут |
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «тарсия» әдісі арқылы көрініс табады. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп фигураны құрастырады. |
Дескриптор. -қысқаша көбейту формуласын қолданып, есепті шығарып дұрыс жауаптарымен құрастырады; Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
Таратпа, ДК экраны |
||
|
Оқулықпен жұмыс 10 минут |
|
Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды |
Дескриптор: - Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2017 |
||
|
Жұптық жұмыс. 5 мин. «Конверттегі сұрақ» тәсілі |
32.16-есеп
|
«Конверттегі сұрақ» тәсілі бойынша жұмыс жасайды. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды. |
Дескриптор: -формулалар кестесін пайдаланады -Өрнектің мәнін табады. 2-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
таратпа |
||
|
Жеке жұмыс 5 мин. . |
|
Білім алушылар ұялы телефонмен берілген тест тапсырма бойынша есепті жеке орындайды. |
Дескриптор. - дұрыс жауаптарымен құрастырады; Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
7-сынып оқулығы. |
||
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Тест. ақпараттық ресурсынан 5 есептен тұратын тест алу арқылы балалардың білімдерін тексеру. Интерактивті тақта арқылы өз-өздерін бағалайды. Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісімен оқушылар берілген тапсырма бойынша қандай білім баспалдағында тұрғанын анықтайды. |
Кері байланыс: Физика пәнінде квадрат түбірдің қасиеттерін қалай пайдаланасыңдар? |
Дескриптор: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек қажет болатын оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді. |
Өзін-өзі «А,В,С» әріптермен бағалау, «Дұрыс- бұрыс» әдісі бойынша бағалау. 10-баллдык жүйе бойынша багалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. Дәрісханадағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру сонымен қатар қарындашты, сызғышты қолдану кезінде сақ болу |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқаша көбейту формуласы
Қысқаша көбейту формуласы
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: 235 К.Қаракөзов атындағы орта мектеп |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Нағымет Гүлзат |
|
Күні: |
25.01.2023ж |
|
Сыныбы: 7A |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.10 a²-b²=(a-b)(a+b) (a±b)²=a²±2ab+b² қысқаша қөбейту формулаларын білу және қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Қысқаша көбейту формулаларын біледі; Екі өрнектің қосындысын және айырмасын квадраттай алады; Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығару барысында қолданады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу. 2. Топқа бөлу: Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа бөлемін. I топ II топ III топ IIII топ Әр топ бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Үй тапсырмасын тексеру. «Өзінді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті кеспе қағаздар |
||
|
5 мин. |
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын -Көпмүшені көпмүшеге қалай көбейтеміз? Қандай формулаларды қолданамыз? -Қысқаша көбейту формулалары деп нені айтады? –Оқушыларды оқу мақсатымен таныстыру Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. |
Окушылар сұрактарга жауап береді. «Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір алмасып, ой бөліседі. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды: |
Дескриптор: -суракка жауап береді 1-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сұрақтар топтамасы. Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық– Алматы : Атамұра, 2017 |
||
|
Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс 10 минут |
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «тарсия» әдісі арқылы көрініс табады. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп фигураны құрастырады. |
Дескриптор. -қысқаша көбейту формуласын қолданып, есепті шығарып дұрыс жауаптарымен құрастырады; Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
Таратпа, ДК экраны |
||
|
Оқулықпен жұмыс 10 минут |
|
Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды |
Дескриптор: - Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2017 |
||
|
Жұптық жұмыс. 5 мин. «Конверттегі сұрақ» тәсілі |
32.16-есеп
|
«Конверттегі сұрақ» тәсілі бойынша жұмыс жасайды. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды. |
Дескриптор: -формулалар кестесін пайдаланады -Өрнектің мәнін табады. 2-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
таратпа |
||
|
Жеке жұмыс 5 мин. . |
|
Білім алушылар ұялы телефонмен берілген тест тапсырма бойынша есепті жеке орындайды. |
Дескриптор. - дұрыс жауаптарымен құрастырады; Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
7-сынып оқулығы. |
||
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Тест. ақпараттық ресурсынан 5 есептен тұратын тест алу арқылы балалардың білімдерін тексеру. Интерактивті тақта арқылы өз-өздерін бағалайды. Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісімен оқушылар берілген тапсырма бойынша қандай білім баспалдағында тұрғанын анықтайды. |
Кері байланыс: Физика пәнінде квадрат түбірдің қасиеттерін қалай пайдаланасыңдар? |
Дескриптор: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек қажет болатын оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді. |
Өзін-өзі «А,В,С» әріптермен бағалау, «Дұрыс- бұрыс» әдісі бойынша бағалау. 10-баллдык жүйе бойынша багалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. Дәрісханадағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру сонымен қатар қарындашты, сызғышты қолдану кезінде сақ болу |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз

















