Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту.
5
мин.
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.
2. Топқа
бөлу:
Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай
түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа
бөлемін.
I топ
II
топ
III
топ
IIII
топ
Әр топ бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
3. Үй тапсырмасын
тексеру.
«Өзінді тексер» әдісі арқылы оқушылар
өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй
жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада
көрсетемін.
|
Шаттық шеңберін құрып
«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек
айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.
Үй жұмыстың шешімі
тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін
анықтайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру
кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Түрлі түсті кеспе қағаздар
|
5
мин.
|
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың
мақсатын ашамын
-Көпмүшені көпмүшеге
қалай көбейтеміз?
Қандай формулаларды
қолданамыз?
-Қысқаша көбейту формулалары деп нені
айтады?
–Оқушыларды оқу
мақсатымен таныстыру
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі
қолданылады.
|
Окушылар сұрактарга
жауап береді.
«Екеуі үйде, үшеуі
қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір
алмасып, ой бөліседі.
Тиімділігі: Оқушының танымдық
дағдысы артады.
Оқушылар
оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне
түсіндіріп әр топ қорғайды:
|
Дескриптор:
-суракка жауап
береді
1-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
Сонымен
қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сұрақтар
топтамасы.
Жалпы білім беретін
мектептің 7-сыныбына арналған оқулық– Алматы : Атамұра,
2017
|
Сабақтың
ортасы
Жұптық
жұмыс
10 минут
|
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «тарсия» әдісі арқылы көрініс
табады.
|
Түсінбеген
тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың
тапсырмасын алмасып тексереді.
Берілген
тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп,
топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге
келіп фигураны құрастырады.
|
Дескриптор.
-қысқаша көбейту
формуласын қолданып, есепті шығарып дұрыс жауаптарымен
құрастырады;
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
Таратпа, ДК
экраны
|
Оқулықпен
жұмыс
10
минут
|
|
Берілген
тапсырма бойынша есепті жеке орындайды
|
Дескриптор:
- қысқаша көбейту
формуласын қолданып, есепті шығарады;
Бағалау:
Әрбір
дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2017
|
Жұптық
жұмыс.
5
мин.
«Конверттегі
сұрақ» тәсілі
|
32.16-есеп
|
«Конверттегі
сұрақ» тәсілі
бойынша жұмыс
жасайды. Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау
жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті
орындайды.
|
Дескриптор:
-формулалар кестесін
пайдаланады
-Өрнектің мәнін
табады.
2-балл
Бағалау:
Әрбір
дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
таратпа
|
Жеке
жұмыс
5
мин.
.
|
|
Білім алушылар ұялы
телефонмен берілген тест тапсырма
бойынша есепті жеке орындайды.
|
Дескриптор.
- дұрыс жауаптарымен
құрастырады;
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
7-сынып
оқулығы.
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Тест. ақпараттық ресурсынан 5
есептен тұратын тест алу арқылы балалардың білімдерін тексеру.
Интерактивті тақта арқылы өз-өздерін бағалайды.
Рефлексия: «Жетістік
баспалдағы» әдісімен оқушылар
берілген тапсырма бойынша қандай білім баспалдағында тұрғанын
анықтайды.
|
Кері
байланыс: Физика пәнінде
квадрат түбірдің қасиеттерін қалай
пайдаланасыңдар?
|
Дескриптор:
«Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
-
Диалог және қолдау
көрсету тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға
ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік
жаратамыз;
-
Тапсырма тәсілі арқылы
әртүрлі деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер
ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты
жүргізу;
Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек
қажет болатын оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір
уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай
алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.
|
Өзін-өзі «А,В,С»
әріптермен бағалау,
«Дұрыс- бұрыс» әдісі
бойынша бағалау.
10-баллдык жүйе бойынша багалау
|
Сынып бөлмесін сабақтан
бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар
аудару.
Дәрісханадағы
қауіпсіздік ережелерін еске түсіру сонымен қатар қарындашты,
сызғышты қолдану кезінде сақ болу
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|