Материалдар / Қысқаша көбейту формуласы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқаша көбейту формуласы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулаларын біледі; Екі өрнектің қосындысын және айырмасын квадраттай алады; Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығару барысында қолданады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2023
325
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: 235 К.Қаракөзов атындағы орта мектеп


Педагогтің аты-жөні:

Нағымет Гүлзат

Күні:

25.01.2023ж

Сыныбы: 7A

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.10 a²-b²=(a-b)(a+b)

(a±b)²=a²±2ab+b² қысқаша қөбейту формулаларын білу және қолдану;


Сабақтың мақсаты:

Қысқаша көбейту формулаларын біледі;

Екі өрнектің қосындысын және айырмасын квадраттай алады;

Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығару барысында қолданады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.




5 мин.


1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.

2. Топқа бөлу:

Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа бөлемін.

I топ

II топ

III топ

IIII топ

Әр топ бір-біріне жақсы тілектер айтады.

3. Үй тапсырмасын тексеру.

«Өзінді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін.

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Түрлі түсті кеспе қағаздар






5 мин.





«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын

-Көпмүшені көпмүшеге қалай көбейтеміз?

Қандай формулаларды қолданамыз?

-Қысқаша көбейту формулалары деп нені айтады?


Оқушыларды оқу мақсатымен таныстыру

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

Окушылар сұрактарга жауап береді.

«Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір алмасып, ой бөліседі. 

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады.

Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды:

Дескриптор:

-суракка жауап береді

1-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сұрақтар топтамасы.

Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық– Алматы : Атамұра, 2017

Сабақтың ортасы



Жұптық жұмыс


10 минут

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «тарсия» әдісі арқылы көрініс табады.


Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп фигураны құрастырады.

Дескриптор.

-қысқаша көбейту формуласын қолданып, есепті шығарып дұрыс жауаптарымен құрастырады;

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


Таратпа, ДК экраны


Оқулықпен жұмыс


10 минут


Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды

Дескриптор:

- қысқаша көбейту формуласын қолданып, есепті шығарады;

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2017

Жұптық жұмыс.

5 мин.


«Конверттегі сұрақ» тәсілі


32.16-есеп

«Конверттегі сұрақ» тәсілі

бойынша жұмыс жасайды. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.

Дескриптор:

-формулалар кестесін пайдаланады

-Өрнектің мәнін табады.

2-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

таратпа


Жеке жұмыс


5 мин.


.




Білім алушылар ұялы телефонмен берілген тест тапсырма бойынша есепті жеке орындайды.




Дескриптор.

- дұрыс жауаптарымен құрастырады;

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


7-сынып оқулығы.


Сабақтың соңы.



Ой толғаныс.

Рефлексия



5 мин.

Тест. ақпараттық ресурсынан 5 есептен тұратын тест алу арқылы балалардың білімдерін тексеру. Интерактивті тақта арқылы өз-өздерін бағалайды.

Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісімен оқушылар берілген тапсырма бойынша қандай білім баспалдағында тұрғанын анықтайды.

Кері байланыс: Физика пәнінде квадрат түбірдің қасиеттерін қалай пайдаланасыңдар?

Дескриптор:

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


  1. Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік жаратамыз;

  2. Тапсырма тәсілі арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты жүргізу;

Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек қажет болатын оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.

Өзін-өзі «А,В,С» әріптермен бағалау,

«Дұрыс- бұрыс» әдісі бойынша бағалау.


10-баллдык жүйе бойынша багалау

Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.

Дәрісханадағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру сонымен қатар қарындашты, сызғышты қолдану кезінде сақ болу


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!