Материалдар / "Қышқылдар мен сілтілер" тақырыбына ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қышқылдар мен сілтілер" тақырыбына ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен 6 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2023
496
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспарShape1
ы


Бөлім:

Заттар мен материалдар

Педагогтің аты-жөні

Басымбекова У.К.

Күні:

24.11.2022

Сынып:6Ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ерітінді ортасы дегеніміз не және оны қалай анықтауға болады? Бейтараптандыру дегеніміз не?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.2 тірі табиғаттағы қышқылдық, сілтілік және бейтарап орталарды ажыратады және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтайды

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін:

-зaттардың ортaсы тaбиғи қышқылдық/сiлтілік/бейтaрап болaтынын біледі

Көпшілік оқушылар үшін:

-әмбебaп индикатoрды қoлданып, сілтiлер мен қышқылдaрды aнықтай алады
Кейбір оқушылар үшін:

- тaбиғи индикатoрлaрды және oлaрдың түстeрінің түрлi oртадa өзгеруін біледі

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

10 мин

1.Сәлемдесу;

2.Түгендеу;

3.Стикерлерге сабаққа мақсаттар қою;

4.Үй тапсырмасын қайталау.Үй тапсырмасы сәйкес келгенде жаңа тақырыпты ашуға арналған сурет ашылады.

Мұғалімді мұқият тыңдап,стикерлерге сабаққа мақсат қояды.Мысалы:мен сабақта ең белсенді боламын.

Үй тапсырмасы заттардың құрылысы мен қасиеттері тақырыбы бойынша learning apps прораммасында сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді.Ашылған сурет бойынша өз ойларын білдіреді.

Қолпаштау сөздері арқылы бағалау.

https://learningapps.org/watch?v=pvhjxcrwj22

Жаңа сабақ

25 мин




























































Сабақтың соңы

Жаңа сабақ тақырыбы ашылған соң оқу мақсаты мен сабақ мақсатымен таныстырады.Жаңа тақырыпты түсіндіреді


Тапсырма №1

Берілген кестені толтыр:


қышқыл

Сілті

1



2



3



4





Тапсырма №2

Топтарға тәжірибе жасау реті жазылған қағаздар таратылады,сол ретпен жұмысты жүргізеді.

















Тапсырма №3

Лототрон арқылы сұрақтарға жауап береді.












Кері байланыс: "Пошта" әдісі арқылы




Үйге тапсырма:128 беттегі 16-кесте
















Тапсырманы орындайды,кестені толтырып,ерітінді ортасын анықтайды.

Жауаптарын phet.colorado.edu программасымен тексереді




Техникалық қауіпсіздік ережесін сақтай отырып,тәжірибені жасайды.Индикатор-

лардың түс өзгерістерінен ерітінді ортасын анықтайды.















Лотороннан сұрақтарды таңдап алып,жауап береді.Түсіндіреді.










Оқушылар өздерінің сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендігін хатқа жазып,поштаға салады.
















Дескриптор:

Білім алушы:

Тағам түрлерінің ортасын анықтайды;

Бағалау критерийі

2 балл



Дескриптор:

Білім алушы:

Әртүрлі ерітінділердің ортасын әмбебап және арнайы индикаторлармен анықтайды салыстырады;

Бағалау критерийі: Берілген ерітінділердің ортасын дұры анықтаса 2 балл

Біреуін ғана анықтаса 1 балл


Дескриптор:

Білім алушы:

Сұрақтарға жауап береді,түсіндіреді;

Бағалау критерийі

Әр дұрыс жауапқа 1 балл





Слайд














https://phet.colorado.edu/en/simulations/ph-scale-basics








Газдалған сусындар,лимон,алма сірке суы,ас содасы ерітіндісі,сабын ерітіндісі,су сабын ерітіндісі,химиялық ыдыстар.























Ерітінді атауы

Ерітінді ортасы

pH

Тауық сорпасы



Кофе



Сүт



Қан











Дескриптор:

Білім алушы:

Тағам түрлерінің ортасын анықтайды;

Бағалау критерийі

2 балл


Ерітінді атауы

Ерітінді ортасы

pH

Тауық сорпасы



Кофе



Сүт



Қан




Ерітінді атауы

Ерітінді ортасы

pH

Тауық сорпасы



Кофе



Сүт



Қан



Дескриптор:

Білім алушы:

Тағам түрлерінің ортасын анықтайды;

Бағалау критерийі

2 балл


Ерітінді атауы

Ерітінді ортасы

pH

Тауық сорпасы



Кофе



Сүт



Қан



Дескриптор:

Білім алушы:

Тағам түрлерінің ортасын анықтайды;

Бағалау критерийі

2 балл


Ерітінді атауы

Ерітінді ортасы

pH

Тауық сорпасы



Кофе



Сүт



Қан



Дескриптор:Білім алушы:Тағам түрлерінің ортасын анықтайды; Бағалау критерийі

2 балл



1-топ Лимон,газдалған сусын ортасын индикаторлармен анықта.

Лимонды алып ыдысқа суын сық,әмбебап индикатор қағазымен ерітінді ортасын тексер.Енді ыдысқа метилоранж индикаторын сал түс өзгерісін түсіндір.Газдаған суды ыдысқа құйып әмбебап индикатормен ортасын анықта,метилоранж индикаторын қос.

Қорытынды:

1-Лимон:





2-Газдалған сусын:





2-топ: Газдалған су,сусабынның ортасын индикаторлармен анықта.

Газдалған суды алып ыдысқа құй индикатор қағазымен ортасын анықта,метилоранж индикаторын салып түс өзгерісін түсіндір.Шампуньды алып ыдысқа құй индикатормен ортасын анықта,метилоранж салып түс өзгерісін түсіндір.

Қорытынды:

1-Газдалған су:





2-Сусабын:







3-топ:Сабын,алма сірке суы ерітіндісінің ортасын индикаторлармен анықта.

Сабын ерітіндісін алып индикатор қағазымен ортасын анықта.Фенолфталеин индикаторын қосып түс өзгерісін түсіндір.Алма сірке суын алып индикатор қағазымен ерітінді ортасын анықта.Фенолфталеин индикаторын қосып,түс өзгерісін түсіндір.

Қорытынды:

1-Сабын:





2-Алма сірке суы:






4-топ:Тұз,сода ерітіндісінің ортасын индикаторлармен анықта.

Тұзды алып суда еріт,сосын сол ерітіндіге индикатор қағазын батырып ерітінді ортасын анықта,енді фенолфталеин индикаторын сал түс өзгерісін түсіндір.Соданы алып суда ерітіп,индикатор қағазымен ерітінді ортасын анықта,енді фенолфталеин салып түс өзгерісін түсіндір.

Қорытынды:

1-Тұз:




2-Сода:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!