"Қышқылдар мен сілтілер" тақырыбына ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қышқылдар мен сілтілер" тақырыбына ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен 6 сынып ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспарShape1
ы


Бөлім:

Заттар мен материалдар

Педагогтің аты-жөні

Басымбекова У.К.

Күні:

24.11.2022

Сынып:6Ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ерітінді ортасы дегеніміз не және оны қалай анықтауға болады? Бейтараптандыру дегеніміз не?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.2 тірі табиғаттағы қышқылдық, сілтілік және бейтарап орталарды ажыратады және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтайды

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін:

-зaттардың ортaсы тaбиғи қышқылдық/сiлтілік/бейтaрап болaтынын біледі

Көпшілік оқушылар үшін:

-әмбебaп индикатoрды қoлданып, сілтiлер мен қышқылдaрды aнықтай алады
Кейбір оқушылар үшін:

- тaбиғи индикатoрлaрды және oлaрдың түстeрінің түрлi oртадa өзгеруін біледі

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

10 мин

1.Сәлемдесу;

2.Түгендеу;

3.Стикерлерге сабаққа мақсаттар қою;

4.Үй тапсырмасын қайталау.Үй тапсырмасы сәйкес келгенде жаңа тақырыпты ашуға арналған сурет ашылады.

Мұғалімді мұқият тыңдап,стикерлерге сабаққа мақсат қояды.Мысалы:мен сабақта ең белсенді боламын.

Үй тапсырмасы заттардың құрылысы мен қасиеттері тақырыбы бойынша learning apps прораммасында сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді.Ашылған сурет бойынша өз ойларын білдіреді.

Қолпаштау сөздері арқылы бағалау.

https://learningapps.org/watch?v=pvhjxcrwj22

Жаңа сабақ

25 мин




























































Сабақтың соңы

Жаңа сабақ тақырыбы ашылған соң оқу мақсаты мен сабақ мақсатымен таныстырады.Жаңа тақырыпты түсіндіреді


Тапсырма №1

Берілген кестені толтыр:


қышқыл

Сілті

1



2



3



4





Тапсырма №2

Топтарға тәжірибе жасау реті жазылған қағаздар таратылады,сол ретпен жұмысты жүргізеді.

















Тапсырма №3

Лототрон арқылы сұрақтарға жауап береді.












Кері байланыс: "Пошта" әдісі арқылы




Үйге тапсырма:128 беттегі 16-кесте
















Тапсырманы орындайды,кестені толтырып,ерітінді ортасын анықтайды.

Жауаптарын phet.colorado.edu программасымен тексереді




Техникалық қауіпсіздік ережесін сақтай отырып,тәжірибені жасайды.Индикатор-

лардың түс өзгерістерінен ерітінді ортасын анықтайды.















Лотороннан сұрақтарды таңдап алып,жауап береді.Түсіндіреді.










Оқушылар өздерінің сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендігін хатқа жазып,поштаға салады.
















Дескриптор:

Білім алушы:

Тағам түрлерінің ортасын анықтайды;

Бағалау критерийі

2 балл



Дескриптор:

Білім алушы:

Әртүрлі ерітінділердің ортасын әмбебап және арнайы индикаторлармен анықтайды салыстырады;

Бағалау критерийі: Берілген ерітінділердің ортасын дұры анықтаса 2 балл

Біреуін ғана анықтаса 1 балл


Дескриптор:

Білім алушы:

Сұрақтарға жауап береді,түсіндіреді;

Бағалау критерийі

Әр дұрыс жауапқа 1 балл





Слайд














https://phet.colorado.edu/en/simulations/ph-scale-basics








Газдалған сусындар,лимон,алма сірке суы,ас содасы ерітіндісі,сабын ерітіндісі,су сабын ерітіндісі,химиялық ыдыстар.























Ерітінді атауы

Ерітінді ортасы

pH

Тауық сорпасы



Кофе



Сүт



Қан











Дескриптор:

Білім алушы:

Тағам түрлерінің ортасын анықтайды;

Бағалау критерийі

2 балл


Ерітінді атауы

Ерітінді ортасы

pH

Тауық сорпасы



Кофе



Сүт



Қан




Ерітінді атауы

Ерітінді ортасы

pH

Тауық сорпасы



Кофе



Сүт



Қан



Дескриптор:

Білім алушы:

Тағам түрлерінің ортасын анықтайды;

Бағалау критерийі

2 балл


Ерітінді атауы

Ерітінді ортасы

pH

Тауық сорпасы



Кофе



Сүт



Қан



Дескриптор:

Білім алушы:

Тағам түрлерінің ортасын анықтайды;

Бағалау критерийі

2 балл


Ерітінді атауы

Ерітінді ортасы

pH

Тауық сорпасы



Кофе



Сүт



Қан



Дескриптор:Білім алушы:Тағам түрлерінің ортасын анықтайды; Бағалау критерийі

2 балл



1-топ Лимон,газдалған сусын ортасын индикаторлармен анықта.

Лимонды алып ыдысқа суын сық,әмбебап индикатор қағазымен ерітінді ортасын тексер.Енді ыдысқа метилоранж индикаторын сал түс өзгерісін түсіндір.Газдаған суды ыдысқа құйып әмбебап индикатормен ортасын анықта,метилоранж индикаторын қос.

Қорытынды:

1-Лимон:





2-Газдалған сусын:





2-топ: Газдалған су,сусабынның ортасын индикаторлармен анықта.

Газдалған суды алып ыдысқа құй индикатор қағазымен ортасын анықта,метилоранж индикаторын салып түс өзгерісін түсіндір.Шампуньды алып ыдысқа құй индикатормен ортасын анықта,метилоранж салып түс өзгерісін түсіндір.

Қорытынды:

1-Газдалған су:





2-Сусабын:







3-топ:Сабын,алма сірке суы ерітіндісінің ортасын индикаторлармен анықта.

Сабын ерітіндісін алып индикатор қағазымен ортасын анықта.Фенолфталеин индикаторын қосып түс өзгерісін түсіндір.Алма сірке суын алып индикатор қағазымен ерітінді ортасын анықта.Фенолфталеин индикаторын қосып,түс өзгерісін түсіндір.

Қорытынды:

1-Сабын:





2-Алма сірке суы:






4-топ:Тұз,сода ерітіндісінің ортасын индикаторлармен анықта.

Тұзды алып суда еріт,сосын сол ерітіндіге индикатор қағазын батырып ерітінді ортасын анықта,енді фенолфталеин индикаторын сал түс өзгерісін түсіндір.Соданы алып суда ерітіп,индикатор қағазымен ерітінді ортасын анықта,енді фенолфталеин салып түс өзгерісін түсіндір.

Қорытынды:

1-Тұз:




2-Сода:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.01.2023
629
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі