Материалдар / Қышқылдардың химиялық қасиеттері

Қышқылдардың химиялық қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып химиядан ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2023
455
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Астана қаласы әкімдігі «№25 орта мектеп» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім

7.3А Химиялық реакциялар

Мұғалімнің аты-жөні:

Тұрдаш Айтолқын Жетпісбекқызы

Күні:

26.01.2023 ж

Сынып:


Қатысушылар саны: 15


Қатыспағандар саны: 1



Сабақтың тақырыбы:

Қышқылдардың химиялық қасиеттері, 8-зертханалық жұмыс «Металдардың қышқылдармен әрекеттесуі»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.2.2.2 -сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

3 минут




















Үй жұмысын сұрау

10 минут

Сәлеметсіздер ме, оқушылар.Химия сабағына қош келдіңіздер.Сабағымыздың басында топтарға бөлініп алайық,ол үшін менің алдымдағы қағаз қиындыларын алып, керек қышқылдардың формуласына сәйкес топтарға отыратын боламыз.Топ басшысын сайлап аламыз,ол сендерге сабақ бойы сабақтағы белсенділіктеріңе қарай ұпай қойып отыратын болады.

Сонымен 1-топ «HCl –хлорсутек немесе тұз қышқылы» тобы

2- топ «H2SO4- күкірт қышқылы» тобы

3- топ «H3PO4-ортофосфор қышқылы» тобы

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Қышқылдардың химиялық қасиеттері №8 зертханалық жұмыс

«Металдардың қышқылдармен әрекеттесуі»

Сабағымыздың мақсаты:

сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу

Сабақты бастамас бұрын үй тапсырмасын қайталап өтейік.

«Қарлы кесек?"ойыны-жеке жұмыс

1.Қышқылдың анықтамасын құрастыру

2.Қышқылдардың аттарын суреттермен сәйкестендіріңдер

3.Қышқылдармен жұмыс жасағанда қандай қауіпсіздік техника ережелерін сақтау керек болады?

4.Тұз қышқылы туралы не айта аласың?

5. Қышқылдардың аттары мен формуласын сәйкестендіріңдер?

6. Қышқылдардың қолданылуына мысал келтіріңдер

Сабаққа қажет құралдарын дайындау,топ-

тарға бөліну



















Сұрақтарға жауап беру























Әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан

Топ басшысы бағалау қағазы толтырып отырады.



Қағаз қиындылары












Презентация









Слайд 1-11











Жаңа сабақ

10 минут

Ендеше балалар осы білімімізді бүгінгі сабақта толықтыратын боламыз.Кезінде орыс ғалымы Н.Н.Бекетов қышқылдарды металдармен қоса отырып,бірнеше тәжірибелер жасаған екен. Нәтижесінде металдардың бәрі бірдей қышқылдармен қосыла бермейтініне көз жеткізіп,металдардың сутекті қышқыл құрамынан ығыстыру қатарын, иғни металдардың белсенділік қатарын құрастырған:

K Na Mg Al Zn Fe Ni Sn Pb (H) Cu Hg Ag Pt Au

Белсенділік қатарында сутекке дейін орналасқан металдар сұйылтылған қышқыл ерітінділерінен сутекті ығыстырады,

Металл + қышқыл = тұз + сутек

ал сутектен кейін орналасқан металдар оны қышқыл құрамынан ығыстырмайды.

Металл + қышқыл = әрекеттеспейді

Енді осы айтқандарымызды реакция теңдеуімен жазып көрейік:

Магний + тұз қышқылы =

Shape1 магний хлориді + сутек

MShape3 Shape2 g+ 2HCl = MgCl2 + H2

сынап + тұз қышқылы = реакция жүрмейді

Қышқылдардың әртүрлі металдармен әрекеттесуін тәжірибелер жасай отырып көз жеткізіп көрейік.

Тәжірибе № 1 «Қышқылдардың металдармен әрекеттесуі» 1-топ Әр топ нұсқау қағазы бойынша берілген тәжірибелерді орындайды



Қышқылдардың металдармен әрекеттесу теңдеулерін жазады, түзілген заттарды анықтайды



Қыщқылдардың әртүрлі металдармен әрекеттесуін мына тәжірибе арқылы бақылауға болады:екі сынауықтың біріншісіне алюминий, екіншісіне мыс сымының кесіндісін салып, әр сынауыққа бірнеше тамшы азот қышқылының ерітінділерін қосып, әр сынауықта сутектің бөлінуін бақылаймыз.Байқаған құбылыстарды түсіндіреміз.Реакция теңдеуін сөзбен жазамыз.

Тәжірибе № 2 «Қышқылдардың металдармен әрекеттесуі» 2-топ

Қыщқылдардың әртүрлі металдармен әрекеттесуін мына тәжірибе арқылы бақылауға болады:екі сынауықтың біріншісіне темір, екіншісіне мыс сымының кесіндісін салып, әр сынауыққа бірнеше тамшы азот қышқылының ерітінділерін қосып, әр сынауықта сутектің бөлінуін бақылаймыз.Байқаған құбылыстарды түсіндіреміз.Реакция теңдеуін сөзбен жазамыз.

Тәжірибе № 3 «Қышқылдардың металдармен әрекеттесуі» 3-топ

Қыщқылдардың әртүрлі металдармен әрекеттесуін мына тәжірибе арқылы бақылауға болады:екі сынауықтың біріншісіне мырыш, екіншісіне мыс сымының кесіндісін салып, әр сынауыққа бірнеше тамшы азот қышқылының ерітінділерін қосып, әр сынауықта сутектің бөлінуін бақылаймыз

Байқаған құбылыстарды түсіндіреміз.

Реакция теңдеулерін сөзбен жазамыз.


Мұғалім:


Демек, тәжірибелерден көргендей металдардың қышқылдарға қатысты белсенділігі әртүрлі.

Жаңа тақырыпты меңгеру










































Әр топ нұсқау қағазы бойынша берілген тәжірибелерді орындайды





Қышқылдардың металдармен әрекеттесу теңдеулерін жазады, түзілген заттарды анықтайды































































Слайд 12-19


































































Нұсқау қағаздары























Зертханалық жұмысқа қажетті заттар


Бекіту

13 минут

Бекіту сұрақтары


1.Оқулықпен жұмыс 68-беттегі 4-сұрақ

Кестені д

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ