Мотиватциялық
қозғаушы
|
Келген қонақтармен 2
тілде сәлемдесу.
Шаттық
шеңбері.
Алақанды
ашайық,
Таза ауаны
жұтайық.
Жүрекке жылу
жинайық,
Жиналған жылы
шуақты
Қонақтарға
сыйлайық!
-Балалар, біз
бір-бірімізге жылу сыйлап топта отырмыз, ал, далада ауа-райы
қандай?
-Демек, бұл жылдың
қай мезгілі деген сөз?
-Ал біздің даладағы
достарымыздың жағдайлары қалай екен,
көрейікші.
Сахналық
көрініс.
Көгершіннің
балапаны келеді:
-Жаурап қалдым, қарным аш. Ой
үйшік. Тук-тук.
Балапан: Анамнан айырылып жаурап
қалдым, қарным аш,
комектесші.
-Балалар, бұлар
қандай құстар?
-Олай болса біз бүгін осы
қыстап қалатын құстар туралы әңгімелесетін
боламыз.
|
Шаттық шеңберін
бірге айтады
-Суық, аяз, боран,
жел, қар бар.
-Қыс
мезгілі.
Торғай:
Тоқылдаған
торғаймын,
Жерден тары
шоқимын
Бұлтиып ап
бөтегем,
Момақансып
отырам.
-Не
болды?
-Қазір досыма
айтайын.
Тук-тук.
Сауысқан:
Ойда жауыр көрінсе,
ойбайлатқан.
Қырда жауыр көрінсе,
қиқулатқан.
Жауыр атқа
жабысқан,
Мен құйрықты
сауысқан.
-Не
болды?
Т: Көгершіннің балапанына көмек
керек, көмектесейікші.
С: Қазір досыма айтайын.
Тук-тук.
Қарға:
Аяздан түк
қорықпайтын,
Қақ-қар еткен
қарғамын.
Мені көрсе
қашады,
Кеміргіш
пен зиянды бар
жәндіктер.
-Не
болды?
С.Көгершіннің балапанына көмек
керек, көмектесейікші.
Қ:Жарайды. Достар, сендерде
көмектесіңдерші.
Балалар:
Жарайды.
-Қыстап қалатын
құстар.
|
Ұйымдастыру
Іздестіру
|
-Балалар, тағы
қандай қыстап қалатын құстарды
білесіңдер?
-Ал, бұл қыстап
қалатын құстардан басқа қандай құстар
бар?
-Дұрыс айтасыңдар.
Оларды атаңдаршы.
Д/Ойын:
«Құстарды топта.»
Мақсаты: жыл құстары мен қыстап
қалатын құстарды, табиғаттың ерекшелігін ажырата
білу.
Шарты: Қыстап қалатын құстарды қысқы
ағашқа, жыл құстарын жазғы ағашқа топтап
ілу.
|
-Сарышымшық,
бозшымшық, тоқылдақ, үкі.
-Жылы жаққа ұшып
кететін құстар бар.
-Олар: қарлығаш,
Қараторғай, аққу, тырна, көкек,
қаз.
|
|
Ойын: «Ұшты
ұшты».
Мақсаты: Құстар мен ұшпайтын заттарды
ажырату, шапшаңдыққа, байқампаздыққа
баулу.
-Міне, балалар,
құстарды топтадық. Қараңдаршы, құстар қандай
болады?
-Құстар немен
қоректенеді?
-Тамақты қалай
ішеді?
-Біз бүгін мына
қыстап қалатын құстар туралы әңгімелесеміз дегенбіз, айтыңдаршы,
олар неге жылы жаққа ұшып
кетпейді?
-Шыбын-шіркей,
құрт-құмырсқа қазір бар ма?
-Онда олар қазір
немен қоректенеді?
-Біз оларға қалай
көмектесеміз?
-Олай болса мына
көгершіннің балапанына қалай көмектессек
болады?
Сергіту
сәті.
Кәне қанат
жазайық,
Құстар болып
ұшайық.
Ұшып-ұшып
алайық,
Орнымызға
қонайық.
Жеке жұмыс.
(Құрастыру)
( 2бала тақтада қалған
балалар орнында орындайды)
-Міне біз ұя, жем
салатын астау жасадық. Енді осы астауға балапан қоректенетін тамақ
сап бермейміз бе?
Қимылды ойын:
«Құстар немен
қоректенеді?»
Мақсаты: Құстардың қоректерін біліп,
құстың тамақтану әдісін қимылмен көрсете
білу.
-Міне балапан, сенің ұяң,
қорегің астауымен дайын. (ұя мен астауды балапанға
береді.
|
-Олардың ұшатын
қанаты бар.
-Құйрығы
бар.
-Тұмсығы
бар.
-Аяқтарында
тырнақтары бар.
-Шыбын-шіркей,
құрт-құмырсқамен
қоректенеді.
-Тұмсықтарымен шоқып
жейді.
-Өйткені олардың
қауырсындары қалың суыққа
тоңбайды.
-Туған жерлерін
жақсы көреді.
-Жоқ. Олар жердің
астына тығылып қалған.
-Олар адамдардың
жанына көшіп келеді.
-Ағаштардың дәнімен,
пістемен, нан қиқымдарымен
қоректенеді.
-Адамдар оларға ұя
жасап береді.
-Қолмен
тамақтандырады.
-Оған ұя жасап
берейік.
-Жем салатын астау
жасап берейік.
Сергіту сәтін
қимылмен орындайды.
Ойынға балалар түгел
қатысады:
Көгершіннің балапаны:
-Рахмет,
достарым.
(Балапан шығып
кетеді)
|
Рефлексивті
түзетушілік
|
- Балалар,бүгінгі
оқу-қатынасымызда біз не істедік?
-Қалай ойлайсыңдар, құстарға біз не үшін
көмектесеміз?
-Бүгінгі
оқу-қатынасы сендерге ұнады
ма?
-Кімге не
ұнады?
|
-Көгершіннің
балапанына көмектестік.
-Оған ұя,жем салатын
астау жасап бердік.
-Құстар егінді,
ағаштарды зиянды жәндіктерден
қорғайды.
-Олар біздің
достарымыз.
Сұрақтарға жауап
береді.
|