Материалдар / Қыстың көзі – қырауда (Аппликация) МДТ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қыстың көзі – қырауда (Аппликация) МДТ

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиет пен өнер классиктерінің шығармалары арқылы балалардың табиғи эстетикалық талғамын өсіру, қыс мезгілінің өзіндік ерекшелігі мен әсемдігін сезінуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2018
936
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Білім беру саласы:«Шығармашылық», «Таным».Оқу қызметі: АппликацияТақырыбы: Қыстың көзі -қыраудаМақсаты:Әдебиет пен өнер классиктерінің шығармалары арқылы балалардың табиғи эстетикалық талғамын өсіру, қыс мезгілінің өзіндік ерекшелігі мен әсемдігін сезінуге тәрбиелеу.Қағазды бүктеп, қию арқылы ұлпақарларды жасатып,шығармашылықтарын арттыру.Қайшымен , желіммен жұмыс жасау дағдыларын бекіту

Билингвальды компонент: ұлпақарлар- снежинки, қырау-морозные узоры , аяз- мороз, балдыр-водоросли, қауырсын-Сөздік жұмысы : ақ көрпе жамылган, соқыр мылқау,Технологиялық қамтамассыз ету: Әдебиет пен өнер классиктарының туындылары, слайд,пергаментті қағаз, ұнтақ жылтырлар

Қызмет сатыларыТәрбиешінің басқару қызметіБалалардың қызметі
Мотивациялық оятушылық*Шаттық шеңбері













*Міне ,керемет балалар!-Айтыңдаршы , сендердің «Балапан » бағдарламасындағы достарың кімдер?

-Дұрыс айтасыңдар! Сол , сендердің достарың, Айя мен Әли сендерге қонаққа келе жатыр екен. Өздері, сондай көңілді, тіпті әндетіп келеді. Міне, қараңдаршы...!!!

*Слайд арқылы Айя мен Әлидің «Қыс» туралы айтқан әнін қою.

-Балалар, Айя мен Әли не туралы ән айтып келеді?

-Дұрыс айтасыңдар! Сонда қазір жылдың қай мезгілі?

*Ендеше кәне, Айя мен Әлиді қарсы алайық!!! (Алдын-ала дайындалған бейнежазба арқылы Айя мен Әлидің балалармен амандасулары туралы көрсету)*Әли:Сәлеметсіңдер ме, балалар!-Мен Әли боламын.*Айя: Ал, мен,Айя боламын!*Әли:Балалар біз сендерге қонаққа келдік. Сендердің балабақшаларың қандай әдемі! Даладағы қыс мезгілінің ерекшелігі де қандай әдемі!!!*Айя: Иә, иә қыс мезгілі бізге қатты ұнайды.Балалар, келіңдер сендердің қыс мезгілі туралы білімдеріңді сынап көрейік.Егер сендер қыс мезгілі туралы бізге айтып берсеңдер, біздің сендерге деген сыйымыз бар.

*Балалар шеңбер бойымен тұрады.*Қуанамыз күлеміз,Бар әлемді сүйемізҚол ұстасып, қуанып,Достарменен бір жүреміз



  • АЙЯ мен ӘЛИ!!!










  • *Балалар қызыға қарайды, қуанады.Әли мен Айяның әнін тыңдайды.











    *Балалардың жауаптары:-Қыс туралы....,-Қар туралы...

    -Қазір жылдың қыс мезгілі





























    Балалар бейнежазбаға қызығып, Айя мен Әлиге қыс мезгілінің ерекшеліктерін айтуға келіседі.
    Ұйымдастырушылық-ізденушілік*Балалардан қыс мезгілінде табиғатта қандай маусымдық өзгерістер болатынын сұрау.











    -Дұрыс айтасыңдар,балалар!*Табиғаттың әрбір маусымы ерекше болатыны сөзсіз.Әр маусымның өзіне тән қызығы бар. Соның ішінде қыс мезгілі де өзінің кіршіксіз аппақ қарымен, қаһарлы мінезімен, сықырлаған аязымен ерекше. Осы қыс мезгілін ақын–жазушылар, суретшілер, композиторлар өздерінің туындыларында әсерлі бейнелеген. Мысалы: Қазақтың ұлы ақыны Абай атамыз қыс мезгілін қатаң , суық мінезді қарияға теңеген.*Слайд арқылы Абай Құнанбаевтың «Қыс» өлеңін тыңдату.-Міне, балалар Абай атамыз қыс бейнесін өзінің өлең –жырымен берсе, атақты қазақтың суретшісі Әбілхан Қастеев өзінің сиқырлы бояуымен қыс мезгілінің пейзажын бейнелеген. Картинадағы қардың жылы ашық түсі жылулықты сездіреді.*Балаларға Қастеевтің қыс мезгілі туындыларын көрсету.

    -Кәне, балалар енді орыстың атақты композиторы Петр Ильич Чайковскийдің «Қыс» туындысын көзімізді жұмып,тыңдап көрелік, * Чайковскийдің «Қыс» туындысын тыңдату.*Балалардан музыканы тыңдағанда көз алдарына не елестегендерін сұрау.





















    *Міне, тамаша балалар. Ал сендер білесіңдер ме, қар неден пайда болады?

    -Қардың неден пайдаболатынын бізге қазір, түлкішек айтып береді.

    *Слайд арқылы балаларға қар туралы мағұлмат беру.

    *Сұрақ қою: -Балалар, сонымен қар неден пайда болады екен?-Жауған ақ ұлпақарлар бір-біріне ұқсай ма екен?

    -Кәне, балалар қарды сипаттап берейікші..

    Д/о: «Қар қандай?»



    *Сергіту жаттығуы: Музыка әуенімен жапалақтап жауған ақұлпалардың бейнесін салу

    *Балалар, сендерге түлкішек қар туралы айтып берді, ал мен сендерге аязды күні пайда болатын терезедегі қырау туралы айтып берейін...Балалар , үнемі ауа құрамында болатын дымқыл булар аязды күндері суық терезеге жабысқанда ұсақ мұз түйіршіктеріне айналып,терезеге жұқа пластина боп қатады.

    *Слайдтан қырау түрлерін көрсету.-Балалар, терезеге қатқан қыраулар неге ұқсайды?..

    *Ендеше, кәне балалар бір сәт бәріміз суретші аязға айналып, мына тұрған терезені әдемі қыраулармен,ұлпақарлармен әсемдеп жіберейікші.

    *Балаларға керекті құралдарды айта отырып, жұмыс барысымен таныстыру, жасап көрсету- Керекті құралдар: пергаментті қағаз, қайшы, желім, ұсақ пенопласты шарлар, ұнтақ жылтырлар.

    -Жұмыс барысы:* Ұлпақар жасау тәсілі: 1. Берілген тіктөртбұрышты қағаздан бүктеу арқылы шаршы қиып алу.2. Шаршыны екі бүктеп, үшбұрыш шығару. 3. Үшбұрышты екі бүктеп, орта үшбұрыш шығару4. Орта үшбұрышты тағы бүктеп кішкентай үшбұрыш шығару5.Кішкентай үшбұрыштың тұйық жағын қарама-қарсы қабырғасына беттестіру6.Шыққан жарты үшбұрыштың төбесінен қиғаш қиып тастау, қиылған жағынан тік қиғылау 7. Жасаған ұлпақарды жәйлап ашып, ортасына желім жағып, ұсақ пенопласты шарларды жапсыру.8.Шыққан ұлпақарлар жапырақшаларына желім жағып, ұнтақ жылтырларды себу.

    Қауырсынды қырауды жасаудың тәсілі:1. Берілген ұзын тіктөртбұрышты қағазды екіге бүктеу.2. Екі ұшының тұйық жағынан доғалап қиып алып тастау.3. Екіге бүктелген қағаздың ашық жағынан қиғаштап, қиғылау4. Қауырсынды қырауды ашып, үстіне желім жағып, ұнтақ жылтырларды себу

    *Жұмыстарын бастамас бұрын қайшымен жұмыс жасау ережесін естеріне түсіру

























    *Орындарына отырып, жұмыстарын бастауды ұсыну





    *Дайын болған жұмыстарын терезеге бірізділікті сақтай отырып орналастыруларын ұсыну


    *Балалардың жауаптары:-Қыс мезгілі өте суық болады, қар жауады-Ағаштардың бұтақтарын, үйлердің шатырларын қар басады. -Үйлердің шатырларына мұз сүңгілері пайда болады.--Жолдар тайғақ болады.-Өзен-көлдердің беті қатып, мұз болады.-Аяз терезеге өрнек салады.-Айналаның бәрі ақ көрпе жамылады .





  • Балалар қыс туралы түсіндірмені тыңдайды.




























  • *Мәнерлеп оқылған Абай атамыздың қыс туралы өлеңін тыңдайды



















    *Балалар слайд арқылы суретшінің туындыларын тамашалайды.



    Балалар Чайковскийдің «Қыс»туындысынан үзіндіні үнтаспадан тыңдайды.









    *Балалардың жауаптары:

    -Мен сықырлаган аязды елестеттім- Мен қар жамылған орманды елестеттім - Мен балалардың қыс мезгіліндегі ойындарын елестеттім- Мен азықтарын іздеген жануарларды елестеттім- Мен аяздың терезеге сурет салып жатқанын елестеттім- Мен жапалақтап жауған қарды елестеттім. т.с.с



    Балалар ойланады, өз ойларын айтады









    Балалар қар туралы түсіндірмені қызыға қарап, тыңдайды

    -Қар будан пайда болады-Жоқ бір-біріне ұқсамайды

    - Қар күмістей, қар жылтыр, қар аппақ, қар сүттей, қар қанттай, қар үлпілдек,қар суық, қар мамықтай, қар мұздай, қар мақтадай

    *Музыка әуенімен айналып, жауған ұлпақарлар бейнесің жасайды.













    *Қырау түрлерін көріп тамашалайды және неге ұқсататындарын айтады: -қауырсынға, шырша инелеріне, балдырларға,жұлдызшаларға т.б

    *Балалар қуана келіседі.







    Балалар жұмыс барысымен танысады











































    Балалар қайшымен жұмыс істеу ережелерін естеріне түсіріп айтады:*Қайшымен жұмыс істегенде үстелде отыру керек.*Қолыңдағы қайшымен жүгіруге жүруге болмайды*Қайшыны жоғары ұстап сермеуге, кезенуге болмайды*Қайшыны сабы жағымен ұсыну керек.* Жұмыс істеп болғасын қайшыны өз орнына салып қою керек,

    Балалар өз шығармашылықтарымен ұлпақар мен қауырсынды қырауды жасауға кіріседі

    Балалар дайын болған жұмыстарын терезеге жапсырады

    Рефлекстік - түзету

    -Міне балалар біз не жасадық?-Біз терезені немен безендірдік?

    -Д/о: «Ұқсас ұлпаларды тап»-Балалар қыс туралы, қар туралы, қырау туралы кім тақпақ айтады?*Айя мен Әлидің балаларға сый тартуы және қоштасуы
    -Біз терезені безендірдік-Ұлпақарлармен, қауырсынды қыраумен*Ойынды қызыға ойнайды*Балалардың тақпақтары



    Балалар Әли мен Айяның сыйына қуанады


    Күтілетін нәтижеБілу керек : Қыстағы маусымдық өзгерістерді, қайшымен жұмыс істеу ережелерін Игереді: Әдебиет пен өнер классиктерінің шығармалары арқылы қыс мезгілінің өзіндік ерекшелігі мен әсемдігін сезінудіМеңгереді: Тік төрбұрышты қағаздан бүктеп қию арқылы ұлпақарлар мен қауырсынды қырауды жасау тәсілін







































































    «Қыс мезгілінде табиғатта қандай маусымдық өзгерістер болады ?» деген сұрақтың үлгі жауаптары

    -Қыс мезгілі өте суық болады, қар жауады

    -Ағаштардың бұтақтарын, үйлердің шатырларын қар басады.

    -Үйлердің шатырларына мұз сүңгілері пайда болады.

    --Жолдар тайғақ болады.

    -Өзен-көлдердің беті қатып, мұз болады.

    -Аяз терезеге өрнек салады.

    -Айналаның бәрі ақ көрпе жамылады .





    Балаларға атақты композиторлардың қыс туралы туындысын тыңдатқанда, көз алдарына не елестеткендерін сұрағандағы үлгі жауаптар

    -Мен сықырлаган аязды елестеттім- Мен қар жамылган орманды елестеттім

    - Мен балалардың қыс мезгіліндегі ойындарын елестеттім

    - Мен азықтарын іздеген аңдарды елестеттім

    - Мен аяздың терезеге сурет салып жатқанын елестеттім

    - Мен жапалақтап жауған қарды елестеттім. т.б.

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!