0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтын тақырыбы: Қытай – Азияның жетекші дамушы елі.Сабақтың түрі: Білімдерін тексеру және қорытындылау.Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Қытай елі бойынша алған білімдерін тиянақтап, тақырып мазмұнын толық меңгерту.Тәрбиелік: Өздігінен белсенді іс - әрекет жасауға баулу. Халықтар арасындағы достықты құрметтей білуге үйрету, кәсіптік бағдар беру.Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыру.Пәнаралық байланыс: тарихпен, информатикамен, әдебиетпен, экономикамен.Сабақтың көрнекілігі: Дүние жүзінің саяси картасы, Қытайдың жеке карта – сызбасы, 10 сыныпқа арналған атлас, жоспар – сызба, тірек – сызбалар (экспорты мен импорты), жеке суреттер мен қосымша әдебиеттер, ұлттық киімі мен тауарлары, ұлттық тағамдары (күріш, көк шай ), таяқшалар.Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру, мақсат қою.2. Білімді шығармашылықпен дамыту, білімдерін тексеру.3.“Венн жүйесі”.4. Қорытынды.Қайталау жоспары: 1. Құрамы және ЭГЖ.2. Қалыптасу тарихы және геосаяси жағдайы.3. Табиғаты және табиғат ресурстары.4. Қытайдың халқы.5. Халықтың тұрмысы мен мәдениеті.6. Шаруашылығының жалпы сипаты.7. Өнеркәсібі.8. Ауыл шаруашылығы.9. Көлік географиясы.10. Ерекше экономикалық аудандар ( ЕЭА ).11. Сыртқы сауда.12. Туризм.
Сабақтың жүрісі: 1.Сынып оқушыларын, біріншіден, үш топқа бөлеміз. Интерактивті тақтада Қытайдың туы мен мемлекет басшысы көрсетіледі. Оқушылар ол қай елдік туы және басшысы екендігін анықтайды. Әр слайдқа қысқаша мәлімет береді. Үстінгі берілген жоспар бойынша, енді негізгі бөлімі басталады.2. Қытайдың экономикалық-географиялық жағдайы туралы мәлімет айтылған соң, үш топқа бірдей тапсырма беріледі. Кескін картаға Қытайдың көрші елдерін, жағалаудағы теңіздерін түсіреді.3. Қытай мемлекеттінің қалыптасу тарихы мен геосаяси жағдайы. Археологиялық қазба жұмыстарының нәтижелеріне қарағанда, Қытай аумағында осыдан 400000-500000 жыл бұрын ертедегі жабайы адамдар (юан-моу, лантян, синантроптар – қытай питекантроптары) тіршілік еткен. 1911 жылы Қытайда Сунь Ятсен басқарған буржуазиялық-демократиялық революция болды. 1979 жылы Қытай әскерлері Вьетнамға шабуыл жасады. 1989 жылы Пекинде студенттер қозғалысы болды және т.б.4. Табиғаты және табиғат ресурстары. Наньмин, Юньнань-Гуйчжоу таулы үстірті, Гималай, Қарақорым, Наньшань, Куньлун, Тибет. Такла-Макан, Тарим, Жоңғар, Алашань, Ұлы Қытай жазығы. Басты өзендері. Пайдалы қазбалары. Климаттық белдеулері. 5. Халқы. Ресми түрде Қытайда 56 ұлт бар. Ханзу ұлты 92 % болғандықтан қалған халықтарды аз санды ұлттар деп атайды. Іс жүзінде аз санды ұлттар көбі ірі ұлттармен біріктірілген және ұлттардың саны бұдан көп. Ethnologue бойынша Қытайда 236 тіл - 235 тірі тіл және 1 өлі чжурчжен тілі.. Әр жылдардағы санақтарда ресми ұлттардың саны әртүрлі болды. 1953жылғы санақта 41 аз санды ұлт көрсетелді. Ал 1964 жылы 183 тіркелген ұлттың үкімет тек 54 таныды. Қалған 129 халықтың 74-і танылған 54 халыққа қосылды, ал 23-і "басқа", 32-і "күдікті" деп сналды. Гонконг және Макао арнайы әкімшілік аудандары да көптеген ұлттарды айырмайды.6. Халықтың тұрмысы мен мәдениеті. 7. Өнеркәсібі. Қытай мемлекеттік статистика басқармасы 4-ші наурызда жариялаған мәліметтер бойынша, 2010-шы жылы Қытайда өндірілген электр қуатының көлемі 4 трлн 206,5 млрд кВт/сағ. болып, ол 2005-ші жылмен салыстырғанда 1,7 есеге артық болған. Ал көмір өндірісі 1,4 есеге артып, 3,24 млрд тонна, химиялық тыңайтқыш өндірісі 1,3 есе артып, 67 млн 406 мың тонна, қара болат балқыту 1,8 есе артып, 627 млн тонна, цемент өнідірісі 1,8 есе артып, 1,88 млрд тонна, автомашина өнідірсі 3,2 есеге артып, 18,27 млн дана, жеке компьютер шығару 3 есеге артып, 246 млн дана болған. Былтыр Қытай ішкі жалпы өнім бойынша Жапониядан басып озып, әлем бойынша екінші орынға шықты. Елдің халық шаруашылығының 40%-ын құрайтын өнеркәсіп, әлем экономикасындағы Қытайдың алатын орнын өзгертуде сөзсіз өз рөлін атқарды, дейді басқармадағылар. 2010-шы жылы Қытай өнеркәсібінің жалпы қосымша құны 16 трлн юаньннан асып, 2005-ші жылмен салыстырғанда 8,3 трлн юаньға артты, немесе салыстырмалы бағада 73,7%-ға көтерілді. Жылдық орташа өсім 11,7% болып, ол әлемдік орташа көрсеткіштен екі есеге көп болды. Машина жасау және электронды өнеркәсіп. Энергетикалық өнеркәсіп. Авиациялық және ғарыштық өнеркәсіп. Жеңіл және тоқыма өнеркәсіп.8. Ауыл шаруашылығы. 9. Интерактивті тақтада Қытайдың көрікті жерлері және ескерткіштері көрсетіледі. Оқушылар оларға түсінік береді.10. Қытайдың қалалары слайд.11. Әр топқа постер беріледі. Венн диаграмасы арқылы Қытай мен Қазақстанды салыстырады. Оны тақтаға шығып қорғайды.12. Рефлексия жасау және бағалау. IV. Үй тапсырмасы. «Қытай мен Қазақстан арасындағы экономикалық байланыстар» атты тақырыпқа реферат жазып келу.
Сабақтың жүрісі: 1.Сынып оқушыларын, біріншіден, үш топқа бөлеміз. Интерактивті тақтада Қытайдың туы мен мемлекет басшысы көрсетіледі. Оқушылар ол қай елдік туы және басшысы екендігін анықтайды. Әр слайдқа қысқаша мәлімет береді. Үстінгі берілген жоспар бойынша, енді негізгі бөлімі басталады.2. Қытайдың экономикалық-географиялық жағдайы туралы мәлімет айтылған соң, үш топқа бірдей тапсырма беріледі. Кескін картаға Қытайдың көрші елдерін, жағалаудағы теңіздерін түсіреді.3. Қытай мемлекеттінің қалыптасу тарихы мен геосаяси жағдайы. Археологиялық қазба жұмыстарының нәтижелеріне қарағанда, Қытай аумағында осыдан 400000-500000 жыл бұрын ертедегі жабайы адамдар (юан-моу, лантян, синантроптар – қытай питекантроптары) тіршілік еткен. 1911 жылы Қытайда Сунь Ятсен басқарған буржуазиялық-демократиялық революция болды. 1979 жылы Қытай әскерлері Вьетнамға шабуыл жасады. 1989 жылы Пекинде студенттер қозғалысы болды және т.б.4. Табиғаты және табиғат ресурстары. Наньмин, Юньнань-Гуйчжоу таулы үстірті, Гималай, Қарақорым, Наньшань, Куньлун, Тибет. Такла-Макан, Тарим, Жоңғар, Алашань, Ұлы Қытай жазығы. Басты өзендері. Пайдалы қазбалары. Климаттық белдеулері. 5. Халқы. Ресми түрде Қытайда 56 ұлт бар. Ханзу ұлты 92 % болғандықтан қалған халықтарды аз санды ұлттар деп атайды. Іс жүзінде аз санды ұлттар көбі ірі ұлттармен біріктірілген және ұлттардың саны бұдан көп. Ethnologue бойынша Қытайда 236 тіл - 235 тірі тіл және 1 өлі чжурчжен тілі.. Әр жылдардағы санақтарда ресми ұлттардың саны әртүрлі болды. 1953жылғы санақта 41 аз санды ұлт көрсетелді. Ал 1964 жылы 183 тіркелген ұлттың үкімет тек 54 таныды. Қалған 129 халықтың 74-і танылған 54 халыққа қосылды, ал 23-і "басқа", 32-і "күдікті" деп сналды. Гонконг және Макао арнайы әкімшілік аудандары да көптеген ұлттарды айырмайды.6. Халықтың тұрмысы мен мәдениеті. 7. Өнеркәсібі. Қытай мемлекеттік статистика басқармасы 4-ші наурызда жариялаған мәліметтер бойынша, 2010-шы жылы Қытайда өндірілген электр қуатының көлемі 4 трлн 206,5 млрд кВт/сағ. болып, ол 2005-ші жылмен салыстырғанда 1,7 есеге артық болған. Ал көмір өндірісі 1,4 есеге артып, 3,24 млрд тонна, химиялық тыңайтқыш өндірісі 1,3 есе артып, 67 млн 406 мың тонна, қара болат балқыту 1,8 есе артып, 627 млн тонна, цемент өнідірісі 1,8 есе артып, 1,88 млрд тонна, автомашина өнідірсі 3,2 есеге артып, 18,27 млн дана, жеке компьютер шығару 3 есеге артып, 246 млн дана болған. Былтыр Қытай ішкі жалпы өнім бойынша Жапониядан басып озып, әлем бойынша екінші орынға шықты. Елдің халық шаруашылығының 40%-ын құрайтын өнеркәсіп, әлем экономикасындағы Қытайдың алатын орнын өзгертуде сөзсіз өз рөлін атқарды, дейді басқармадағылар. 2010-шы жылы Қытай өнеркәсібінің жалпы қосымша құны 16 трлн юаньннан асып, 2005-ші жылмен салыстырғанда 8,3 трлн юаньға артты, немесе салыстырмалы бағада 73,7%-ға көтерілді. Жылдық орташа өсім 11,7% болып, ол әлемдік орташа көрсеткіштен екі есеге көп болды. Машина жасау және электронды өнеркәсіп. Энергетикалық өнеркәсіп. Авиациялық және ғарыштық өнеркәсіп. Жеңіл және тоқыма өнеркәсіп.8. Ауыл шаруашылығы. 9. Интерактивті тақтада Қытайдың көрікті жерлері және ескерткіштері көрсетіледі. Оқушылар оларға түсінік береді.10. Қытайдың қалалары слайд.11. Әр топқа постер беріледі. Венн диаграмасы арқылы Қытай мен Қазақстанды салыстырады. Оны тақтаға шығып қорғайды.12. Рефлексия жасау және бағалау. IV. Үй тапсырмасы. «Қытай мен Қазақстан арасындағы экономикалық байланыстар» атты тақырыпқа реферат жазып келу.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
МАХАМБЕТОВА МАЙРА БЕРИКОВНАШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қытай – Азияның жетекші дамушы елі / сабақ жоспары/
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қытай – Азияның жетекші дамушы елі / сабақ жоспары/
Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінің мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтын тақырыбы: Қытай – Азияның жетекші дамушы елі.Сабақтың түрі: Білімдерін тексеру және қорытындылау.Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Қытай елі бойынша алған білімдерін тиянақтап, тақырып мазмұнын толық меңгерту.Тәрбиелік: Өздігінен белсенді іс - әрекет жасауға баулу. Халықтар арасындағы достықты құрметтей білуге үйрету, кәсіптік бағдар беру.Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыру.Пәнаралық байланыс: тарихпен, информатикамен, әдебиетпен, экономикамен.Сабақтың көрнекілігі: Дүние жүзінің саяси картасы, Қытайдың жеке карта – сызбасы, 10 сыныпқа арналған атлас, жоспар – сызба, тірек – сызбалар (экспорты мен импорты), жеке суреттер мен қосымша әдебиеттер, ұлттық киімі мен тауарлары, ұлттық тағамдары (күріш, көк шай ), таяқшалар.Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру, мақсат қою.2. Білімді шығармашылықпен дамыту, білімдерін тексеру.3.“Венн жүйесі”.4. Қорытынды.Қайталау жоспары: 1. Құрамы және ЭГЖ.2. Қалыптасу тарихы және геосаяси жағдайы.3. Табиғаты және табиғат ресурстары.4. Қытайдың халқы.5. Халықтың тұрмысы мен мәдениеті.6. Шаруашылығының жалпы сипаты.7. Өнеркәсібі.8. Ауыл шаруашылығы.9. Көлік географиясы.10. Ерекше экономикалық аудандар ( ЕЭА ).11. Сыртқы сауда.12. Туризм.
Сабақтың жүрісі: 1.Сынып оқушыларын, біріншіден, үш топқа бөлеміз. Интерактивті тақтада Қытайдың туы мен мемлекет басшысы көрсетіледі. Оқушылар ол қай елдік туы және басшысы екендігін анықтайды. Әр слайдқа қысқаша мәлімет береді. Үстінгі берілген жоспар бойынша, енді негізгі бөлімі басталады.2. Қытайдың экономикалық-географиялық жағдайы туралы мәлімет айтылған соң, үш топқа бірдей тапсырма беріледі. Кескін картаға Қытайдың көрші елдерін, жағалаудағы теңіздерін түсіреді.3. Қытай мемлекеттінің қалыптасу тарихы мен геосаяси жағдайы. Археологиялық қазба жұмыстарының нәтижелеріне қарағанда, Қытай аумағында осыдан 400000-500000 жыл бұрын ертедегі жабайы адамдар (юан-моу, лантян, синантроптар – қытай питекантроптары) тіршілік еткен. 1911 жылы Қытайда Сунь Ятсен басқарған буржуазиялық-демократиялық революция болды. 1979 жылы Қытай әскерлері Вьетнамға шабуыл жасады. 1989 жылы Пекинде студенттер қозғалысы болды және т.б.4. Табиғаты және табиғат ресурстары. Наньмин, Юньнань-Гуйчжоу таулы үстірті, Гималай, Қарақорым, Наньшань, Куньлун, Тибет. Такла-Макан, Тарим, Жоңғар, Алашань, Ұлы Қытай жазығы. Басты өзендері. Пайдалы қазбалары. Климаттық белдеулері. 5. Халқы. Ресми түрде Қытайда 56 ұлт бар. Ханзу ұлты 92 % болғандықтан қалған халықтарды аз санды ұлттар деп атайды. Іс жүзінде аз санды ұлттар көбі ірі ұлттармен біріктірілген және ұлттардың саны бұдан көп. Ethnologue бойынша Қытайда 236 тіл - 235 тірі тіл және 1 өлі чжурчжен тілі.. Әр жылдардағы санақтарда ресми ұлттардың саны әртүрлі болды. 1953жылғы санақта 41 аз санды ұлт көрсетелді. Ал 1964 жылы 183 тіркелген ұлттың үкімет тек 54 таныды. Қалған 129 халықтың 74-і танылған 54 халыққа қосылды, ал 23-і "басқа", 32-і "күдікті" деп сналды. Гонконг және Макао арнайы әкімшілік аудандары да көптеген ұлттарды айырмайды.6. Халықтың тұрмысы мен мәдениеті. 7. Өнеркәсібі. Қытай мемлекеттік статистика басқармасы 4-ші наурызда жариялаған мәліметтер бойынша, 2010-шы жылы Қытайда өндірілген электр қуатының көлемі 4 трлн 206,5 млрд кВт/сағ. болып, ол 2005-ші жылмен салыстырғанда 1,7 есеге артық болған. Ал көмір өндірісі 1,4 есеге артып, 3,24 млрд тонна, химиялық тыңайтқыш өндірісі 1,3 есе артып, 67 млн 406 мың тонна, қара болат балқыту 1,8 есе артып, 627 млн тонна, цемент өнідірісі 1,8 есе артып, 1,88 млрд тонна, автомашина өнідірсі 3,2 есеге артып, 18,27 млн дана, жеке компьютер шығару 3 есеге артып, 246 млн дана болған. Былтыр Қытай ішкі жалпы өнім бойынша Жапониядан басып озып, әлем бойынша екінші орынға шықты. Елдің халық шаруашылығының 40%-ын құрайтын өнеркәсіп, әлем экономикасындағы Қытайдың алатын орнын өзгертуде сөзсіз өз рөлін атқарды, дейді басқармадағылар. 2010-шы жылы Қытай өнеркәсібінің жалпы қосымша құны 16 трлн юаньннан асып, 2005-ші жылмен салыстырғанда 8,3 трлн юаньға артты, немесе салыстырмалы бағада 73,7%-ға көтерілді. Жылдық орташа өсім 11,7% болып, ол әлемдік орташа көрсеткіштен екі есеге көп болды. Машина жасау және электронды өнеркәсіп. Энергетикалық өнеркәсіп. Авиациялық және ғарыштық өнеркәсіп. Жеңіл және тоқыма өнеркәсіп.8. Ауыл шаруашылығы. 9. Интерактивті тақтада Қытайдың көрікті жерлері және ескерткіштері көрсетіледі. Оқушылар оларға түсінік береді.10. Қытайдың қалалары слайд.11. Әр топқа постер беріледі. Венн диаграмасы арқылы Қытай мен Қазақстанды салыстырады. Оны тақтаға шығып қорғайды.12. Рефлексия жасау және бағалау. IV. Үй тапсырмасы. «Қытай мен Қазақстан арасындағы экономикалық байланыстар» атты тақырыпқа реферат жазып келу.
Сабақтың жүрісі: 1.Сынып оқушыларын, біріншіден, үш топқа бөлеміз. Интерактивті тақтада Қытайдың туы мен мемлекет басшысы көрсетіледі. Оқушылар ол қай елдік туы және басшысы екендігін анықтайды. Әр слайдқа қысқаша мәлімет береді. Үстінгі берілген жоспар бойынша, енді негізгі бөлімі басталады.2. Қытайдың экономикалық-географиялық жағдайы туралы мәлімет айтылған соң, үш топқа бірдей тапсырма беріледі. Кескін картаға Қытайдың көрші елдерін, жағалаудағы теңіздерін түсіреді.3. Қытай мемлекеттінің қалыптасу тарихы мен геосаяси жағдайы. Археологиялық қазба жұмыстарының нәтижелеріне қарағанда, Қытай аумағында осыдан 400000-500000 жыл бұрын ертедегі жабайы адамдар (юан-моу, лантян, синантроптар – қытай питекантроптары) тіршілік еткен. 1911 жылы Қытайда Сунь Ятсен басқарған буржуазиялық-демократиялық революция болды. 1979 жылы Қытай әскерлері Вьетнамға шабуыл жасады. 1989 жылы Пекинде студенттер қозғалысы болды және т.б.4. Табиғаты және табиғат ресурстары. Наньмин, Юньнань-Гуйчжоу таулы үстірті, Гималай, Қарақорым, Наньшань, Куньлун, Тибет. Такла-Макан, Тарим, Жоңғар, Алашань, Ұлы Қытай жазығы. Басты өзендері. Пайдалы қазбалары. Климаттық белдеулері. 5. Халқы. Ресми түрде Қытайда 56 ұлт бар. Ханзу ұлты 92 % болғандықтан қалған халықтарды аз санды ұлттар деп атайды. Іс жүзінде аз санды ұлттар көбі ірі ұлттармен біріктірілген және ұлттардың саны бұдан көп. Ethnologue бойынша Қытайда 236 тіл - 235 тірі тіл және 1 өлі чжурчжен тілі.. Әр жылдардағы санақтарда ресми ұлттардың саны әртүрлі болды. 1953жылғы санақта 41 аз санды ұлт көрсетелді. Ал 1964 жылы 183 тіркелген ұлттың үкімет тек 54 таныды. Қалған 129 халықтың 74-і танылған 54 халыққа қосылды, ал 23-і "басқа", 32-і "күдікті" деп сналды. Гонконг және Макао арнайы әкімшілік аудандары да көптеген ұлттарды айырмайды.6. Халықтың тұрмысы мен мәдениеті. 7. Өнеркәсібі. Қытай мемлекеттік статистика басқармасы 4-ші наурызда жариялаған мәліметтер бойынша, 2010-шы жылы Қытайда өндірілген электр қуатының көлемі 4 трлн 206,5 млрд кВт/сағ. болып, ол 2005-ші жылмен салыстырғанда 1,7 есеге артық болған. Ал көмір өндірісі 1,4 есеге артып, 3,24 млрд тонна, химиялық тыңайтқыш өндірісі 1,3 есе артып, 67 млн 406 мың тонна, қара болат балқыту 1,8 есе артып, 627 млн тонна, цемент өнідірісі 1,8 есе артып, 1,88 млрд тонна, автомашина өнідірсі 3,2 есеге артып, 18,27 млн дана, жеке компьютер шығару 3 есеге артып, 246 млн дана болған. Былтыр Қытай ішкі жалпы өнім бойынша Жапониядан басып озып, әлем бойынша екінші орынға шықты. Елдің халық шаруашылығының 40%-ын құрайтын өнеркәсіп, әлем экономикасындағы Қытайдың алатын орнын өзгертуде сөзсіз өз рөлін атқарды, дейді басқармадағылар. 2010-шы жылы Қытай өнеркәсібінің жалпы қосымша құны 16 трлн юаньннан асып, 2005-ші жылмен салыстырғанда 8,3 трлн юаньға артты, немесе салыстырмалы бағада 73,7%-ға көтерілді. Жылдық орташа өсім 11,7% болып, ол әлемдік орташа көрсеткіштен екі есеге көп болды. Машина жасау және электронды өнеркәсіп. Энергетикалық өнеркәсіп. Авиациялық және ғарыштық өнеркәсіп. Жеңіл және тоқыма өнеркәсіп.8. Ауыл шаруашылығы. 9. Интерактивті тақтада Қытайдың көрікті жерлері және ескерткіштері көрсетіледі. Оқушылар оларға түсінік береді.10. Қытайдың қалалары слайд.11. Әр топқа постер беріледі. Венн диаграмасы арқылы Қытай мен Қазақстанды салыстырады. Оны тақтаға шығып қорғайды.12. Рефлексия жасау және бағалау. IV. Үй тапсырмасы. «Қытай мен Қазақстан арасындағы экономикалық байланыстар» атты тақырыпқа реферат жазып келу.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.02.2019
548
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













