Білім беру саласы: шығармашылық, қатынас.
Бөлімі: мүсіндеу.
Тақырыбы: «Қуыршақтар»
Мақсаты: балаларды ойыншықтар әлемімен таныстыруды жалғастыру, жұмбақ жасыра отырып, қуыршақтың ерекшелігіне көңіл бөліп, құрастыру жолдарын үйрету; домалақ пішіннен әртүрлі көлемде сопақша және «шұжықша» пішіндерді жасауды дамыту; шығармашылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу, эстетикалық талғамдарын қалыптастыру.
Қажетті құрал- жабдықтар: қуыршақтар, ермексаздан жасалған үлгі, тақтайша, ермексаз, бейне таспа,сулық.
Сөздік жұмыс: бас бармақ, балаң үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек.
Билингвальды компонент: қуыршақ- кукла.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Балаларды шеңбер құрып тұруға шақырады. -Біздің шеңберіміздің көлемі қандай болды? -ОЛ неге ұқсайды? -Ендеше, біз шар сияқты шеңберімізді үрлеп, үлкен шеңбер жасайық. Кәне, бәріміз бірдей үрлейік. -Жақсы, енді»Деніміз сау болсын!» деп бір-бірімізді емдейік. . –Қайырлы таң, көздерім, сендер ояныңдар! -Қайырлы таң, құлақтарым, сендер ояныңдар! -Қайырлы таң, саусақтарым, сендер ояныңдар! -Қайырлы күн, сен де ояндың ба? Тағы бір күн артта қалып, Арайланып таң атты. Балаларға ойыншықтар әлемін бейне таспадан тамашалату. Қуыршақ туралы жұмбақ жасыру. Жұмбақ: Аяғы бар жүрмейді, Аузы бар күлмейді. Айнымайды бөпемнен Тек сөйлеуді білмейді. (Қуыршақ) Билингвальды компонент: қуыршақ- кукла. |
Балалар шаттық шеңберін құрады.
-Балалар үрлейді.
Бір-бірін емдеген болады.
Құлақтарын уқалайды. Шапалақтайды. Жымиып күледі. Балалар жұмбақтың шешуін табуға тырысады. -Қуыршақ. «Қуыршақ-кукла» сөзін қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Тосын сәт: -Балалар, бізге Айсұлу ағасы Айдос , інісі Айдын үшеуі қонаққа келіпті. -Кімнің бойы ұзын? -Айсұлудың киімінің түсі қандай? -Айдостың киімінің түсі қандай? -Айсұлу мен Айдынның достары жоқ екен, оларға достар жасап берсек қайтеді. Педагог балаларға өзі дайындаған қуыршақтардың үлгісін көрсетеді. -Айсұлу мен Айдынның денесі қандай пішіндерден жасалған? Жұмыстың орындалу тәсілін көрсетіп, түсіндіру: -ермексазды жұмсарту; -тақтайшаның үстінде домалақтау; -үлкен бөлігі - денесі, кішкентай бөлігі- басы; -ермексазды «шұжықша» пішінге келтіру, ол- қолы. - бөліктерді біріктіру, біріктірген жерін тегістеу. Балалардың өз бетінше жұмысы. Көзін, қасын, аузын жасауға педагог өзі көмектеседі. Сергіту сәті. Бір үйде біз нешеуміз? Кел, санайық екеуміз. Бас бармағым – әкем, Балаң үйрек – анам, Ортан терек – ағам, Шылдыр шүмек –мен, Кішкене бөбек –сен! Балаларға өздерінің жасаған Қуыршақтарына ат қойдыру. |
Қызығушылық танытады. Педагогтің сұрақтарына жауап береді. Балалар жауап береді Жұмыстың орындалу барысын мұқият тындайды. Қуыршақты мүсіндейді. Сергіту сәтін орындайды. Жасаған қуыршақтарына ат қояды. |
|
Рефлексиялық-түзеушілік |
Айсұлу мен Айдос балалардың жасап берген қуыршақ достарына қуанып, рахмет айтады. Балаларға жасаған қуыршақтарымен ойын ойнауды ұсынады. |
Балалар жасаған жұмыстарын Айсұлу мен Айдынға береді, ойын ойнайды. |
Күтілетін нәтиже :
Жасайды: домалақ , сопақша пішіндерді біріктіріп, қуыршақ бейнесіне келтіреді.
Түсінеді: әртүрлі қуыршақ ойыншықтардың болатындығын;
Қолданады: ермексаздан алақан арасына салып, домалақтау, есу тәсілдерін.
Технологиялық картаны толтырған II-кіші: « Мөлдір» тобының тәрбиешісі: Байбекова Жанна Несипбаевна .
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚУЫРШАҚТАР
ҚУЫРШАҚТАР
Білім беру саласы: шығармашылық, қатынас.
Бөлімі: мүсіндеу.
Тақырыбы: «Қуыршақтар»
Мақсаты: балаларды ойыншықтар әлемімен таныстыруды жалғастыру, жұмбақ жасыра отырып, қуыршақтың ерекшелігіне көңіл бөліп, құрастыру жолдарын үйрету; домалақ пішіннен әртүрлі көлемде сопақша және «шұжықша» пішіндерді жасауды дамыту; шығармашылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу, эстетикалық талғамдарын қалыптастыру.
Қажетті құрал- жабдықтар: қуыршақтар, ермексаздан жасалған үлгі, тақтайша, ермексаз, бейне таспа,сулық.
Сөздік жұмыс: бас бармақ, балаң үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек.
Билингвальды компонент: қуыршақ- кукла.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Балаларды шеңбер құрып тұруға шақырады. -Біздің шеңберіміздің көлемі қандай болды? -ОЛ неге ұқсайды? -Ендеше, біз шар сияқты шеңберімізді үрлеп, үлкен шеңбер жасайық. Кәне, бәріміз бірдей үрлейік. -Жақсы, енді»Деніміз сау болсын!» деп бір-бірімізді емдейік. . –Қайырлы таң, көздерім, сендер ояныңдар! -Қайырлы таң, құлақтарым, сендер ояныңдар! -Қайырлы таң, саусақтарым, сендер ояныңдар! -Қайырлы күн, сен де ояндың ба? Тағы бір күн артта қалып, Арайланып таң атты. Балаларға ойыншықтар әлемін бейне таспадан тамашалату. Қуыршақ туралы жұмбақ жасыру. Жұмбақ: Аяғы бар жүрмейді, Аузы бар күлмейді. Айнымайды бөпемнен Тек сөйлеуді білмейді. (Қуыршақ) Билингвальды компонент: қуыршақ- кукла. |
Балалар шаттық шеңберін құрады.
-Балалар үрлейді.
Бір-бірін емдеген болады.
Құлақтарын уқалайды. Шапалақтайды. Жымиып күледі. Балалар жұмбақтың шешуін табуға тырысады. -Қуыршақ. «Қуыршақ-кукла» сөзін қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Тосын сәт: -Балалар, бізге Айсұлу ағасы Айдос , інісі Айдын үшеуі қонаққа келіпті. -Кімнің бойы ұзын? -Айсұлудың киімінің түсі қандай? -Айдостың киімінің түсі қандай? -Айсұлу мен Айдынның достары жоқ екен, оларға достар жасап берсек қайтеді. Педагог балаларға өзі дайындаған қуыршақтардың үлгісін көрсетеді. -Айсұлу мен Айдынның денесі қандай пішіндерден жасалған? Жұмыстың орындалу тәсілін көрсетіп, түсіндіру: -ермексазды жұмсарту; -тақтайшаның үстінде домалақтау; -үлкен бөлігі - денесі, кішкентай бөлігі- басы; -ермексазды «шұжықша» пішінге келтіру, ол- қолы. - бөліктерді біріктіру, біріктірген жерін тегістеу. Балалардың өз бетінше жұмысы. Көзін, қасын, аузын жасауға педагог өзі көмектеседі. Сергіту сәті. Бір үйде біз нешеуміз? Кел, санайық екеуміз. Бас бармағым – әкем, Балаң үйрек – анам, Ортан терек – ағам, Шылдыр шүмек –мен, Кішкене бөбек –сен! Балаларға өздерінің жасаған Қуыршақтарына ат қойдыру. |
Қызығушылық танытады. Педагогтің сұрақтарына жауап береді. Балалар жауап береді Жұмыстың орындалу барысын мұқият тындайды. Қуыршақты мүсіндейді. Сергіту сәтін орындайды. Жасаған қуыршақтарына ат қояды. |
|
Рефлексиялық-түзеушілік |
Айсұлу мен Айдос балалардың жасап берген қуыршақ достарына қуанып, рахмет айтады. Балаларға жасаған қуыршақтарымен ойын ойнауды ұсынады. |
Балалар жасаған жұмыстарын Айсұлу мен Айдынға береді, ойын ойнайды. |
Күтілетін нәтиже :
Жасайды: домалақ , сопақша пішіндерді біріктіріп, қуыршақ бейнесіне келтіреді.
Түсінеді: әртүрлі қуыршақ ойыншықтардың болатындығын;
Қолданады: ермексаздан алақан арасына салып, домалақтау, есу тәсілдерін.
Технологиялық картаны толтырған II-кіші: « Мөлдір» тобының тәрбиешісі: Байбекова Жанна Несипбаевна .
шағым қалдыра аласыз













