Мотивациялық-қозғаушылық
|
Шаттық шеңбері
Балаларды шеңбер құрып тұруға
шақырады.
-Біздің шеңберіміздің көлемі қандай
болды?
-ОЛ неге ұқсайды?
-Ендеше, біз шар сияқты шеңберімізді үрлеп, үлкен
шеңбер жасайық. Кәне, бәріміз
бірдей үрлейік.
-Жақсы, енді»Деніміз сау болсын!» деп
бір-бірімізді емдейік.
. –Қайырлы таң, көздерім,
сендер
ояныңдар!
-Қайырлы таң, құлақтарым, сендер
ояныңдар!
-Қайырлы таң, саусақтарым, сендер
ояныңдар!
-Қайырлы күн, сен де ояндың ба?
Тағы бір күн артта қалып,
Арайланып таң атты.
Балаларға ойыншықтар әлемін бейне таспадан
тамашалату. Қуыршақ туралы жұмбақ жасыру.
Жұмбақ:
Аяғы бар жүрмейді,
Аузы бар күлмейді.
Айнымайды бөпемнен
Тек сөйлеуді білмейді.
(Қуыршақ)
Билингвальды
компонент: қуыршақ-
кукла.
|
Балалар шаттық шеңберін құрады.
-Балалар үрлейді.
Бір-бірін емдеген болады.
Құлақтарын уқалайды.
Шапалақтайды.
Жымиып күледі.
Балалар жұмбақтың шешуін табуға
тырысады.
-Қуыршақ.
«Қуыршақ-кукла» сөзін
қайталайды.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Тосын сәт:
-Балалар, бізге Айсұлу ағасы Айдос , інісі
Айдын
үшеуі қонаққа келіпті.
-Кімнің бойы ұзын?
-Айсұлудың киімінің түсі
қандай?
-Айдостың киімінің түсі қандай?
-Айсұлу мен Айдынның достары жоқ екен, оларға
достар жасап берсек қайтеді.
Педагог балаларға өзі дайындаған қуыршақтардың
үлгісін көрсетеді.
-Айсұлу мен Айдынның денесі қандай пішіндерден
жасалған?
Жұмыстың орындалу тәсілін көрсетіп,
түсіндіру:
-ермексазды жұмсарту;
-тақтайшаның үстінде
домалақтау;
-үлкен бөлігі - денесі, кішкентай бөлігі-
басы;
-ермексазды «шұжықша» пішінге келтіру, ол-
қолы.
- бөліктерді біріктіру, біріктірген жерін
тегістеу.
Балалардың өз бетінше
жұмысы.
Көзін, қасын, аузын жасауға педагог өзі
көмектеседі.
Сергіту сәті.
Бір үйде біз нешеуміз?
Кел, санайық екеуміз.
Бас бармағым – әкем,
Балаң үйрек – анам,
Ортан терек – ағам,
Шылдыр шүмек –мен,
Кішкене бөбек –сен!
Балаларға өздерінің жасаған
Қуыршақтарына ат қойдыру.
|
Қызығушылық танытады.
Педагогтің сұрақтарына жауап
береді.
Балалар жауап береді
Жұмыстың орындалу барысын мұқият
тындайды.
Қуыршақты мүсіндейді.
Сергіту сәтін орындайды.
Жасаған қуыршақтарына ат қояды.
|
Рефлексиялық-түзеушілік
|
Айсұлу мен Айдос балалардың жасап берген қуыршақ
достарына қуанып, рахмет айтады. Балаларға жасаған қуыршақтарымен
ойын ойнауды ұсынады.
|
Балалар жасаған жұмыстарын Айсұлу мен Айдынға
береді, ойын ойнайды.
|