Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қыз Жібек» жыры.
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге және студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қырқүйек 2018
579
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:1-бөлім. Көнеден жеткен жәдігерлер | Мектеп: | |
Күні: 27.04.2018 ж. | Мұғалімнің аты-жөні: Сейтмұратова А | |
Сынып: 7 «А» | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | «Қыз Жібек» жыры. | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 7.Т/Ж2. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру7. Б/С2. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру | |
Сабақтың мақсаттары | Көркем шығармадағы негізгі кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттау арқылы образын ашып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалау. Жырдағы салт-дәстүрлердің құндылығын анықтату. | |
Бағалау критерийі | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» шығармасындағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып, бағалай алады. Жырдағы салт-дәстүрлердің мәні мен тиімділігін анықтайды, тұжырымдайды.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ғамкүн, дарғаһы,саруар,баһар, сүмбіле, пәруана,ғинаят,көбе, пәуардігер.Талқылауға арналған сұрақтар: | |
Құндылықтар-ға баулу | «Мәңгілік Ел» идеясы негізінде адамгершілік, патриоттық сезімдерін қалыптастыра отырып, адами құндылықтарға баулу.Ұлттық салт-дәстүрлердің мәнін түсінуге, дәстүрді сақтай білуге тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Өзін –өзі тану, музыка, тарих. | |
Алдыңғы білім | Ауыз әдебиеті, лиро-эпостық жырлар туралы толық мағлұматы бар | |
Жоспар | ||
Жоспарланатын уақыт | Жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар |
Сабақтың басы(10 мин.) | Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал туғызу.Ж. Ж. Қызығушылықты ояту. Экранда ұлттық нақышпен жазылған «Қыз Жібек» деген жазу көрсетіледі.Оқушылар тақырып әріптерінен жыр мазмұнына қатысты сөздер жазып, себебін түсіндіреді.Мысалы: Қ-Қорен, қалыңдық.Ы- ысырап,З- ?, Ж-жеңге, жағалбайлы, І-іні, Б- бата аяқ, Е-?, К- керуен, көш, көкжорға т.б. ( Әріпке сәйкес сөзді таба алмаса, бос қалдыруына болады. Бір әріпке бірнеше сөз жазуға болады.)Оқушыларға сабақтың мақсаты айтылып, сабақ барысында өз білімі, көзқарасы бойынша қалаған топқа ауысуға болатыны ескертіледі. («Төлеген», «Қыз Жібек», «Сансызбай»тобы).ҚБ. Мұғалім мадақтамасы. Ұлттық дәстүрлерді көп білесің! Көнерген сөздерді көп білесің! Жыр мазмұнын жетік білесің! – деген сөздер арқылы оқушы жауаптары мадақталып отырылады. | . |
Сабақтың ортасы 25 мин ( 6 мин.) 6 мин. 5 мин 7 мин | «Ой қозғау» әдісі . Білу.Түсіну Мағынаны тану. Топтық жұмыс.1-тапсырма «Кейіпкерлер байланысы» картасы1. Кейіпкерлерге портреттік мінездеме беру.2.Берілген сызба негізінде әңгімеден мысалдар жинақтай отырып, негізгі кейіпкерлердің образын сипаттау.( Топтарға Сансызбай, Төлеген, Жібек образдары бөлініп беріледі. Әр оқушы қалаған тобына қосылады) Сансызбай тобына берілетін сызба үлгісі.Ескерту. Сызық бойына кейіпкер іс-әрекеті, нені білдіретіні жазылады. Кейіпкер бейнесі жазбаларға байланысты жинақталады.Дескриптор: -Кейіпкердің іс-әрекетін анықтайды- іс-әрекетіне сипаттама береді;- кейіпкер образын ашады.ҚБ. Топтар бір-бірінің жауабын «Сэндвич» әдісі бойынша бағалайды.2-тапсырма. «Ортақ кейіпкерлер» картасы арқылы Төлеген , Жібек және Сансызбай образын ашуСансызбай- Төлеген, Жібек- Төлеген, Жібек- Сансызбай образдары жұптасып беріледі. Әр оқушы өзінің қалаған тобына барады Ескерту. Сызық бойына кейіпкер іс-әрекеті, нені білдіретіні жазылады. Кейіпкер бейнесі жазбаларға байланысты жинақталады. Дескриптор: Дескриптор: | АКТ-ны қолдану.Кейіпкерлер байланысы сызбасы Интербелсенді тақта, кесте |
Сабақтың соңы(5 мин.) | Рефлексия. «Б.Б.Б» | |
Қосымша мәлімет | ||
Саралау- оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсы? | Пәнаралық байланыс -Денсаулық және қауіпсіздік ережелер.АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент). |
Рефлексия Оқушыларды сабақ барысында сыни бағалауды топтық, жұптық, жеке жұмыстарды жүргізу барысында төменде көрсетілген кері байланыстар арқылы жүзеге асырамын. | Оқушылардың ойлау деңгейін, шапшаңдығын айқындау. | |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың мақсатыМен оқу міндеттеріОрындалды ма?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,Қандай деңгейдеөтті?ЖоспарланғанСаралау жақсы іскеасты ма?(тапсырмалар сəйкесболды ма?) | ||
Жалпы бағалауМен үшін сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)