Материалдар / Қыз Жібек» жыры.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қыз Жібек» жыры.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге және студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2018
527
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:1-бөлім. Көнеден жеткен жәдігерлерМектеп:
Күні: 27.04.2018 ж.Мұғалімнің аты-жөні: Сейтмұратова А
Сынып: 7 «А»Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы«Қыз Жібек» жыры.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары7.Т/Ж2. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру7. Б/С2. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру

Сабақтың мақсаттарыКөркем шығармадағы негізгі кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттау арқылы образын ашып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалау. Жырдағы салт-дәстүрлердің құндылығын анықтату.
Бағалау критерийі
  • Негізгі және жанама кейіпкер образын портреті мен іс-әрекеті арқылы аша алады.
  • Кейіпкер бейнесін шынайы өмірмен салыстыра алады.
  • Шығармадағы әлеуметтік-қоғамдық мәселелердің заманауи жаңашылдығын анықтайды..
  • Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» шығармасындағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып, бағалай алады. Жырдағы салт-дәстүрлердің мәні мен тиімділігін анықтайды, тұжырымдайды.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ғамкүн, дарғаһы,саруар,баһар, сүмбіле, пәруана,ғинаят,көбе, пәуардігер.Талқылауға арналған сұрақтар:
  • Төлегеннің қайғылы қазаға ұшырауына қандай нәрселер себеп болды ?
  • Сансызбайдың Төлегеннен қандай артықшылығы бар ?
  • Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлердің негізгі мақсаты қандай ?
  • Шығарманың бүгінгі күнмен байланысы бар ма?
  • Құндылықтар-ға баулу«Мәңгілік Ел» идеясы негізінде адамгершілік, патриоттық сезімдерін қалыптастыра отырып, адами құндылықтарға баулу.Ұлттық салт-дәстүрлердің мәнін түсінуге, дәстүрді сақтай білуге тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланысӨзін –өзі тану, музыка, тарих.
    Алдыңғы білімАуыз әдебиеті, лиро-эпостық жырлар туралы толық мағлұматы бар
    Жоспар
    Жоспарланатын уақытЖоспарланған іс-әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басы(10 мин.)

    Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал туғызу.Ж. Ж. Қызығушылықты ояту. Экранда ұлттық нақышпен жазылған «Қыз Жібек» деген жазу көрсетіледі.Оқушылар тақырып әріптерінен жыр мазмұнына қатысты сөздер жазып, себебін түсіндіреді.Мысалы: Қ-Қорен, қалыңдық.Ы- ысырап,З- ?, Ж-жеңге, жағалбайлы, І-іні, Б- бата аяқ, Е-?, К- керуен, көш, көкжорға т.б. ( Әріпке сәйкес сөзді таба алмаса, бос қалдыруына болады. Бір әріпке бірнеше сөз жазуға болады.)Оқушыларға сабақтың мақсаты айтылып, сабақ барысында өз білімі, көзқарасы бойынша қалаған топқа ауысуға болатыны ескертіледі. («Төлеген», «Қыз Жібек», «Сансызбай»тобы).ҚБ. Мұғалім мадақтамасы. Ұлттық дәстүрлерді көп білесің! Көнерген сөздерді көп білесің! Жыр мазмұнын жетік білесің! – деген сөздер арқылы оқушы жауаптары мадақталып отырылады.





    .



    Сабақтың ортасы 25 мин

























    ( 6 мин.)









































    6 мин.











































    5 мин































    7 мин









    «Ой қозғау» әдісі . Білу.Түсіну Мағынаны тану. Топтық жұмыс.1-тапсырма «Кейіпкерлер байланысы» картасы1. Кейіпкерлерге портреттік мінездеме беру.2.Берілген сызба негізінде әңгімеден мысалдар жинақтай отырып, негізгі кейіпкерлердің образын сипаттау.( Топтарға Сансызбай, Төлеген, Жібек образдары бөлініп беріледі. Әр оқушы қалаған тобына қосылады) Сансызбай тобына берілетін сызба үлгісі.Ескерту. Сызық бойына кейіпкер іс-әрекеті, нені білдіретіні жазылады. Кейіпкер бейнесі жазбаларға байланысты жинақталады.Дескриптор: -Кейіпкердің іс-әрекетін анықтайды- іс-әрекетіне сипаттама береді;- кейіпкер образын ашады.ҚБ. Топтар бір-бірінің жауабын «Сэндвич» әдісі бойынша бағалайды.2-тапсырма. «Ортақ кейіпкерлер» картасы арқылы Төлеген , Жібек және Сансызбай образын ашуСансызбай- Төлеген, Жібек- Төлеген, Жібек- Сансызбай образдары жұптасып беріледі. Әр оқушы өзінің қалаған тобына барады

    Ескерту. Сызық бойына кейіпкер іс-әрекеті, нені білдіретіні жазылады. Кейіпкер бейнесі жазбаларға байланысты жинақталады.

    Дескриптор:
  • Кейіпкерлердің негізгі іс-әрекетін анықтайды
  • Кейіпкерлердің іс-әрекетіне тұжырым жасайды
  • Кейіпкердің мінезін аша алады
  • ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау 3-тапсырма. «Венн диаграммасы» арқылы кейіпкерлердің ерекшеліктері мен ортақ белгілерін табу

















    Дескриптор:
  • Кейіпкер бейнелерінің ерекшелігі мен ұқсас жақтарын ажыратады;
  • өз көзқарасын білдіре алады.
  • ҚБ. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» 4-тапсырма. «Ашық микрофон».Талқылау сұрақтары.1.Төлегеннің қайғылы қазаға ұшырауына қандай нәрселер себеп болды? 2. Шығармадағы қандай ұлттық салт-дәстүрлер ұнады? Себебі3. Шығармадағы образдарға ұқсас бейнелер қазіргі заманда бар ма? дескриптор:
  • -Шығармадағы оқиғаларға өз тұжырымын білдіреді;
  • -Ұлттық салт-дәстүрге өз көзқарасын білдіреді;
  • -Кейіпкер бейнесін қазіргі заманмен салыстыра алады;


















  • АКТ-ны қолдану.Кейіпкерлер байланысы сызбасы

































    Интербелсенді тақта, кесте











































    Сабақтың соңы(5 мин.)

    Рефлексия. «Б.Б.Б»





    Қосымша мәлімет
    Саралау- оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсы?Пәнаралық байланыс -Денсаулық және қауіпсіздік ережелер.АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент).
  • Кейіпкерлер байланысы , “Ортақ кейіпкерлер “ картасы,” «Венн диаграммасы» әдістерімен саралаймын.
  • Жалпы сыныпқа сұраққа дұрыс жауап беру, «Графикалық органайзер» әдісімен берілген тапсырмамен нәтиже не жауабы бойынша саралаймын;
  • Топтық жұмыстар барысында оқушылардың қарым-қатынастары арқылы саралаймын.
  • Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, кестелерді толтыруға жіберген уақыты –жылдамдығы бойынша саралаймын.


  • Рефлексия Оқушыларды сабақ барысында сыни бағалауды топтық, жұптық, жеке жұмыстарды жүргізу барысында төменде көрсетілген кері байланыстар арқылы жүзеге асырамын.
  • «Мадақтау сэндвичі» арқылы оқушылар бір-біріне ұсыныс-пікір айта отырып ,бағалайды.
  • «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша өз-өздерін бағалайды.
  • Өзара жəне өзін-өзі бағалау
  • Оқушылар олардың біраз немесе барлық бағалау критерийлеріне жеткендігін анықтайды.Сабақ соңында оқушы рефлексиясын «Б.Б.Б» әдісімен жүргіземін.
  • «Мәңгілік Ел» идеясындағы жалпы адамзаттық құндылықтарға баулу;
  • тарих, өзі-өзі танумен пәндерімен байланыс;
  • интербелсенді тақтаны пайдалану;
  • түрлі дереккөздермен жұмыс жүргізу;
  • тақырыптық презентация.


  • Оқушылардың ойлау деңгейін, шапшаңдығын айқындау.



    Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың мақсатыМен оқу міндеттеріОрындалды ма?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,Қандай деңгейдеөтті?ЖоспарланғанСаралау жақсы іскеасты ма?(тапсырмалар сəйкесболды ма?)

    Жалпы бағалауМен үшін сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):




  • Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!