Материалдар / Қыз Жібек» жыры.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Қыз Жібек» жыры.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге және студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2018
597
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

1-бөлім. Көнеден жеткен жәдігерлер

Мектеп:

Күні: 27.04.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Сейтмұратова А

Сынып: 7 «А»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Қыз Жібек» жыры.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.Т/Ж2. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру

7. Б/С2. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру


Сабақтың мақсаттары

Көркем шығармадағы негізгі кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттау арқылы образын ашып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалау. Жырдағы салт-дәстүрлердің құндылығын анықтату.

Бағалау критерийі

  • Негізгі және жанама кейіпкер образын портреті мен іс-әрекеті арқылы аша алады.

  • Кейіпкер бейнесін шынайы өмірмен салыстыра алады.

  • Шығармадағы әлеуметтік-қоғамдық мәселелердің заманауи жаңашылдығын анықтайды..

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» шығармасындағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып, бағалай алады. Жырдағы салт-дәстүрлердің мәні мен тиімділігін анықтайды, тұжырымдайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ғамкүн, дарғаһы,саруар,баһар, сүмбіле, пәруана,ғинаят,көбе, пәуардігер.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Төлегеннің қайғылы қазаға ұшырауына қандай нәрселер себеп болды ?

  2. Сансызбайдың Төлегеннен қандай артықшылығы бар ?

  3. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлердің негізгі мақсаты қандай ?

  4. Шығарманың бүгінгі күнмен байланысы бар ма?

Құндылықтар-

ға баулу

«Мәңгілік Ел» идеясы негізінде адамгершілік, патриоттық сезімдерін қалыптастыра отырып, адами құндылықтарға баулу.Ұлттық салт-дәстүрлердің мәнін түсінуге, дәстүрді сақтай білуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өзін –өзі тану, музыка, тарих.

Алдыңғы білім

Ауыз әдебиеті, лиро-эпостық жырлар туралы толық мағлұматы бар

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин.)


Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал туғызу.

Ж. Ж. Қызығушылықты ояту. Экранда ұлттық нақышпен жазылған «Қыз Жібек» деген жазу көрсетіледі.

Оқушылар тақырып әріптерінен жыр мазмұнына қатысты сөздер жазып, себебін түсіндіреді.Мысалы: Қ-Қорен, қалыңдық.

Ы- ысырап,З- ?, Ж-жеңге, жағалбайлы, І-іні, Б- бата аяқ, Е-?, К- керуен, көш, көкжорға т.б. ( Әріпке сәйкес сөзді таба алмаса, бос қалдыруына болады. Бір әріпке бірнеше сөз жазуға болады.)

Оқушыларға сабақтың мақсаты айтылып, сабақ барысында өз білімі, көзқарасы бойынша қалаған топқа ауысуға болатыны ескертіледі.

(«Төлеген», «Қыз Жібек», «Сансызбай»тобы).

ҚБ. Мұғалім мадақтамасы. Ұлттық дәстүрлерді көп білесің! Көнерген сөздерді көп білесің! Жыр мазмұнын жетік білесің! – деген сөздер арқылы оқушы жауаптары мадақталып отырылады.




.



Сабақтың ортасы

25 мин














( 6 мин.)






















6 мин.























5 мин

















7 мин






«Ой қозғау» әдісі . Білу.Түсіну

Мағынаны тану. Топтық жұмыс.1-тапсырма

«Кейіпкерлер байланысы» картасы

1. Кейіпкерлерге портреттік мінездеме беру.

2.Берілген сызба негізінде әңгімеден мысалдар жинақтай отырып, негізгі кейіпкерлердің образын сипаттау.

( Топтарға Сансызбай, Төлеген, Жібек образдары бөлініп беріледі. Әр оқушы қалаған тобына қосылады) Сансызбай тобына берілетін сызба үлгісі.

Шеге


Қыз Жібек


Қорен


Қаршыға


Сансызбай.

Ақылды, ата-ананың ақылын тыңдайды, батыр т.б.





Ескерту. Сызық бойына кейіпкер іс-әрекеті, нені білдіретіні жазылады. Кейіпкер бейнесі жазбаларға байланысты жинақталады.

Дескриптор:

-Кейіпкердің іс-әрекетін анықтайды

- іс-әрекетіне сипаттама береді;

- кейіпкер образын ашады.

ҚБ. Топтар бір-бірінің жауабын «Сэндвич» әдісі бойынша бағалайды.

2-тапсырма. «Ортақ кейіпкерлер» картасы арқылы Төлеген , Жібек және Сансызбай образын ашу

С

Бекежан. Қорен



ансызбай- Төлеген, Жібек- Төлеген, Жібек- Сансызбай образдары жұптасып беріледі. Әр оқушы өзінің қалаған тобына барады




сырлыбай



сансызбай




Frame10

базарбай




жібек





Ескерту. Сызық бойына кейіпкер іс-әрекеті, нені білдіретіні жазылады. Кейіпкер бейнесі жазбаларға байланысты жинақталады.


Дескриптор:

  • Кейіпкерлердің негізгі іс-әрекетін анықтайды

  • Кейіпкерлердің іс-әрекетіне тұжырым жасайды

  • Кейіпкердің мінезін аша алады

ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

3-тапсырма. «Венн диаграммасы» арқылы кейіпкерлердің ерекшеліктері мен ортақ белгілерін табу




Сансызбай





Төлеген












Дескриптор:

  • Кейіпкер бейнелерінің ерекшелігі мен ұқсас жақтарын ажыратады;

  • өз көзқарасын білдіре алады.

ҚБ. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

4-тапсырма. «Ашық микрофон».Талқылау сұрақтары.

1.Төлегеннің қайғылы қазаға ұшырауына қандай нәрселер себеп болды?

2. Шығармадағы қандай ұлттық салт-дәстүрлер ұнады? Себебі

3. Шығармадағы образдарға ұқсас бейнелер қазіргі заманда бар ма?

дескриптор:

  • -Шығармадағы оқиғаларға өз тұжырымын білдіреді;

  • -Ұлттық салт-дәстүрге өз көзқарасын білдіреді;

  • -Кейіпкер бейнесін қазіргі заманмен салыстыра алады;










АКТ-ны қолдану.

Кейіпкерлер байланысы сызбасы


















Интербелсенді тақта,

кесте




















ұсыныс








Сабақтың соңы

(5 мин.)


Рефлексия. «Б.Б.Б»

Білемін

Білдім

Білгім келеді







Қосымша мәлімет

Саралау- оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсы?

Пәнаралық байланыс -

Денсаулық және қауіпсіздік ережелер.

АКТ-мен байланыс.
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент).

  • Кейіпкерлер байланысы , “Ортақ кейіпкерлер “ картасы,” «Венн диаграммасы» әдістерімен саралаймын.

  • Жалпы сыныпқа сұраққа дұрыс жауап беру, «Графикалық органайзер» әдісімен берілген тапсырмамен нәтиже не жауабы бойынша саралаймын;

  • Топтық жұмыстар барысында оқушылардың қарым-қатынастары арқылы саралаймын.

  • Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, кестелерді толтыруға жіберген уақыты –жылдамдығы бойынша саралаймын.


Рефлексия Оқушыларды сабақ барысында сыни бағалауды топтық, жұптық, жеке жұмыстарды жүргізу барысында төменде көрсетілген кері байланыстар арқылы жүзеге асырамын.

  • «Мадақтау сэндвичі» арқылы оқушылар бір-біріне ұсыныс-пікір айта отырып ,бағалайды.

  • «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша өз-өздерін бағалайды.

  • Өзара жəне өзін-өзі бағалау

Оқушылар олардың біраз немесе барлық бағалау критерийлеріне жеткендігін анықтайды.

Сабақ соңында оқушы рефлексиясын «Б.Б.Б» әдісімен жүргіземін.

  • «Мәңгілік Ел» идеясындағы жалпы адамзаттық құндылықтарға баулу;

  • тарих, өзі-өзі танумен пәндерімен байланыс;

  • интербелсенді тақтаны пайдалану;

  • түрлі дереккөздермен жұмыс жүргізу;

  • тақырыптық презентация.


Оқушылардың ойлау деңгейін, шапшаңдығын айқындау.



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты

Мен оқу міндеттері

Орындалды ма?

Бүгін оқушылар не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

Қандай деңгейде

өтті?

Жоспарланған

Саралау жақсы іске

асты ма?

(тапсырмалар сəйкес

болды ма?)


Жалпы бағалау

Мен үшін сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!